Рішення
від 19.04.2024 по справі 308/5057/24
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/5057/24

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 квітня 2024 року місто Ужгород

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області в складі:

Головуючого судді - Малюк В.М.,

при секретарі судового засідання - Матіко Я.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі суду, в м. Ужгород, цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Комунального закладу позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості «Падіюн» Закарпатської обласної ради, про стягнення середнього заробітку мобілізованому працівнику освіти,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_1 звернувся до Ужгородського міськрайонного суду з позовом до Комунального закладу позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості «Падіюн» Закарпатської обласної ради, про стягнення середнього заробітку мобілізованому працівнику освіти.

Свої позовні вимоги мотивує тим, що відповідно до наказу Закарпатського центру туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді від 01.02.2019 №14 К, ОСОБА_1 працював на посаді завідувача організаційно-масового відділу. Рішенням Закарпатської обласної ради від 23.09.2021 №389 зазначений заклад перейменовано у Комунальний заклад «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді Закарпатської обласної ради» код ЄДРПОУ-13585673, знаходиться у стані припинення.

З 18.03.2022 року на підставі Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» (далі - Закон №2232-ХІІ) ОСОБА_1 призваний військову службу по призову під час загальної мобілізації, що підтверджується письмовим Повідомленням ІНФОРМАЦІЯ_1 та стало підставою для увільнення останнього від роботи роботодавцем наказом від 18.03.2022 №81-к «Про увільнення від роботи у зв`язку з призовом на військову службу під час мобілізації». Пунктом другим зазначеного наказу вказано, що нарахування та виплату заробітної плати провести відповідно до чинного законодавства.

Рішенням Закарпатської обласної ради від 15.12.2022 року №726 створено юридичну особу публічного права Комунальний заклад позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості» «ПАДІІОН» Закарпатської обласної ради (код ЄДРПОУ-44982335. далі - Відповідач) та припинено внаслідок реорганізації шляхом приєднання до Відповідача Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді».

У зв`язку з тим, що Відповідач є правонаступником усіх майнових і немайнових прав та обов`язків реорганізованого Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», 28 лютого 2023 року Відповідач видав наказ №24 К, яким продовжив дію трудового договору позивача і з 01.03.2023 року ОСОБА_1 вважається працівником Відповідача із збереженням посади завідувача відділом за основним місцем роботи.

Проте, з моменту призову на військову службу Комунальний заклад «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», як попередній роботодавець, здійснював нарахування та виплату ОСОБА_1 середнього заробітку лише з 19 березня 2022 року (дата призову на військову службу) по 18 липня 2022 року включно (дата внесення законодавчих змін до ч.3 ст. 119 КЗпПУ про припинення збереження середнього заробітку мобілізованим), а період з 19 липня 2022 року по 23 грудня 2023 середній заробіток в сумі 113 021,61 грн. не оплачено.

Зазначає, що Відповідач, як правонаступник Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», не здійснював ні нарахування, ні виплату ОСОБА_1 середнього заробітку взагалі, хоча згідно ч.2 ст.57 Закону України «Про освіту» у нього був обов`язок здійснювати це з 1 березня 2023 року (дата продовження трудового договору згідно наказу від 28.02.2023 №24) до 23 грудня 2023 року (дата публікації про внесення змін до ч.2 ст.57 Закону України «Про освіту») внаслідок чого утворилася заборгованість перед Позивачем в сумі 147 323, 74 грн.

Отже, загальна заборгованість Відповідача перед Позивачем складає 260 295,71 грн., з яких 113021,61 грн. - борг Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», а 147 323,74 грн. - безпосередній борг Відповідача.

Позивач зазначає, що Відповідач є правонаступником усіх прав і обов`язків Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», а тому всю суму заборгованості у розмірі 260 345, 35 грн. належить стягнути з Комунального закладу позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості «Падіюн» Закарпатської обласної ради.

На письмову вимогу ОСОБА_1 до Відповідача від 11 березня 2024 року про необхідність виплати середнього заробітку за період з 19 липня 2022 року по 23 грудня 2023 року, останній отримав відмову від 12.03.2024 №02-04/68, мотивовану тим, що Позивач вважається працівником Відповідача лише з 01.03.2023, а з 19 липня 2022 року відповідно до частини З статті і 19 Кодексу законів про працю України за працівниками, призваними на строкову військову службу зберігаються лише місце роботи і посада. Окрім того, Відповідач є бюджетною установою, у своїй діяльності керується Бюджетним кодексом України та має право проводити діяльність винятково в межах бюджетних асигнувань, видатки минулих років, а саме виплати заборгованості в розмірі середньомісячного заробітку мобілізованим працівникам за 2022-2023 роки у поточному 2024 році були б бюджетним правопорушенням згідно Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2014 №228.

На підставі викладеного, позивач просить суд зобов`язати Відповідача нарахувати середню заробітну плату за період з 19 липня 2022 року по 23 грудня 2023 року в сумі 260345 (двісті шістдесят тисяч триста сорок п`ять) грн. 35 коп., після вирахування з нарахованого середнього заробітку 18% податку з доходів фізичних осіб в сумі 46861,94 грн. та 1,5% військового збору в сумі 3962,90 грн., стягнути з Відповідача на користь Позивача середню заробітну плату в сумі 209520 (двісті дев`ять тисяч п`ятсот двадцять) грн. 51 коп. і перерахувати на картковий рахунок НОМЕР_1 , IBAN НОМЕР_2 у AT КБ «Приватбанк», Київ, Україна, РНОКПП НОМЕР_3 , а також сплатити єдиний соціальний внесок у розмірі 22% на нарахований середній заробіток в сумі 57275,99 грн.

08.04.2024 року від представника відповідача надійшов відзив у якому останній зазначив, що Рішенням Закарпатської обласної ради від 15.12.2022 №726 створено Комунальний заклад позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості» «ПАДІЮН» Закарпатської обласної ради (далі - Відповідач) і припинено внаслідок реорганізації шляхом злиття Комунальний заклад «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді Закарпатської обласної ради» (код ЄДРПОУ-13585673). Пунктом 8 зазначеного рішення обласної ради встановлено, що Відповідач є правонаступником усіх прав і обов`язків Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді Закарпатської обласної ради» (далі - Центр туризму).

Акт приймання-передачі балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів від 31.03.2023 №1 не містить відомостей про передачу Центром туризму Відповідачу будь-якої кредиторської заборгованості. Тобто, оскільки Центр туризму (попередній роботодавець Позивача) не здійснював нарахування середнього заробітку Позивачу за період його мобілізації на військову службу після 18 липня 2022 року, то заборгованість в сумі 113021,61 грн., що складає частину загального розміру позовних вимог, на яку претендує Позивач, не числиться у заборгованості по невиплаченій заробітній платі у бухгалтерському обліку Відповідача.

Наказом від28.02.2023№24КВідповідач,як правонаступникЦентру туризму,продовжив діютрудового договоруз Позивачемз 1березня 2023року,але такожне нараховувавйому середнійзаробіток,так яквідповідно дочастини 3ст.119Кодексу Законівпро працюУкраїни з19липня 2022року запрацівниками,призваними настрокову військовуслужбу,військову службуза призовомосіб офіцерськогоскладу,військову службуза призовомпід часмобілізації,на особливийперіод,військову службуза призовомосіб ізчисла резервістівв особливийперіод абоприйнятими навійськову службуза контрактом,у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються лише місце роботи і посада на підприємстві, в установі, організації. Відповідач виконав вимоги частини 3 ст. 119 КЗпП України зберігши місце роботи і посаду Позивача.

Письмову вимогу Позивача від 11.03.2024 про необхідність виплати йому середнього заробітку за період з 19 липня по 23 грудня 2023 року в сумі 260 345, 35 грн., яка складається з 113 021, 61 грн. заборгованості Центру туризму та 147 323, 74 грн. заборгованості нового роботодавця, задоволити не надається можливим, оскільки Комунальний заклад позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості» «ПАДІЮН» Закарпатської обласної ради є бюджетною установою, у своїй діяльності керується Бюджетним кодексом України та має право проводити діяльність винятково в межах бюджетних асигнувань, видатки минулих років, а саме виплати заборгованості в розмірі середньомісячного заробітку мобілізованим працівникам за 2022-2023 роки у поточному 2024 році були б бюджетним правопорушенням згідно Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2014 №228.

Бюджетні установи мають у своїй діяльності керуватися нормами Бюджетного кодексу України, які забороняють у поточному бюджетному періоді нараховувати заробітну плату за минулий бюджетний період. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року (ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу). Тож якщо бюджетний період закінчився, у наступному періоді нараховувати та виплачувати заробітну плату за цей період не можна. Розпорядники бюджетних коштів мають право провадити діяльність тільки в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисами, планами асигнувань загальних фондів бюджету, планами спеціального фонду (абз.2 п.43 Порядку № 288). Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений постановою КМУ від 28.02.2014 №288.

Позивач ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, однак надав суду заяву про розгляд справи у його відсутності. Позовні вимоги підтримав повністю.

Представник відповідача Комунального закладу позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості» «ПАДПОН» Закарпатської обласної ради в судове засідання не з`явився, однак надав суду заяву у якій просить розглянути справу №308/5057/24 за позовом гр. ОСОБА_1 про стягнення середнього заробітку без участі представника відповідача - ОСОБА_2 (довіреність від 29.02.2023 №02-07/403) із врахуванням висновків, що містяться у постанові Верховного Суду від 16.10.2023 у справі №718/209/23, відзиву на позовну заяву.

Згідно із ч.2 ст.247 ЦПК України фіксування судового засідання технічним засобом здійснює секретар судового засідання. У разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, виходячи з їх належності, допустимості, достовірності та достатності, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено, що відповідно до наказу Закарпатського центру туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді від 01.02.2019 №14 К, ОСОБА_1 працював на посаді завідувача організаційно-масового відділу. Рішенням Закарпатської обласної ради від 23.09.2021 №389 зазначений заклад перейменовано у Комунальний заклад «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді Закарпатської обласної ради» код ЄДРПОУ-13585673, знаходиться у стані припинення.

Рішенням Закарпатської обласної ради від 15.12.2022 №726 створено Комунальний заклад позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості» «ПАДІЮН» Закарпатської обласної ради (далі - Відповідач) і припинено внаслідок реорганізації шляхом злиття Комунальний заклад «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді Закарпатської обласної ради» (код ЄДРПОУ-13585673). Пунктом 8 зазначеного рішення обласної ради встановлено, що Відповідач є правонаступником усіх прав і обов`язків Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді Закарпатської обласної ради» (далі - Центр туризму).

З 18.03.2022 року на підставі Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» (далі - Закон №2232-ХІІ) ОСОБА_1 призваний військову службу по призову під час загальної мобілізації, що підтверджується письмовим Повідомленням ІНФОРМАЦІЯ_1 та стало підставою для увільнення останнього від роботи роботодавцем наказом від 18.03.2022 №81-к «Про увільнення від роботи у зв`язку з призовом на військову службу під час мобілізації».

28.02.2023 року Відповідач видав наказ №24 К, яким продовжив дію трудового договору ОСОБА_1 і з 01.03.2023 року ОСОБА_1 вважається працівником Відповідача із збереженням посади завідувача відділом за основним місцем роботи.

Однак встановлено, що з моменту призову на військову службу Комунальний заклад «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», як попередній роботодавець, здійснював нарахування та виплату ОСОБА_1 середнього заробітку лише з 19 березня 2022 року (дата призову на військову службу) по 18 липня 2022 року включно (дата внесення законодавчих змін до ч.3 ст. 119 КЗпПУ про припинення збереження середнього заробітку мобілізованим), а період з 19 липня 2022 року по 23 грудня 2023 середній заробіток в сумі 113 021,61 грн. не оплачено.

Встановлено, що Відповідач, як правонаступник Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», не здійснював ні нарахування, ні виплату ОСОБА_1 середнього заробітку з 1 березня 2023 року (дата продовження трудового договору згідно наказу від 28.02.2023 №24) до 23 грудня 2023 року (дата публікації про внесення змін до ч.2 ст.57 Закону України «Про освіту») внаслідок чого утворилася заборгованість перед Позивачем в сумі 147 323, 74 грн.

Отже, загальна заборгованість Відповідача перед Позивачем складає 260 295,71 грн., з яких 113021,61 грн. - борг Комунального закладу «Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді», а 147 323,74 грн. - безпосередній борг Відповідача.

На письмову вимогу ОСОБА_1 до Відповідача від 11 березня 2024 року про необхідність виплати середнього заробітку за період з 19 липня 2022 року по 23 грудня 2023 року, останній отримав відмову від 12.03.2024 №02-04/68, мотивовану тим, що Позивач вважається працівником Відповідача лише з 01.03.2023, а з 19 липня 2022 року відповідно до частини З статті і 19 Кодексу законів про працю України за працівниками, призваними на строкову військову службу зберігаються лише місце роботи і посада. Окрім того, Відповідач є бюджетною установою, у своїй діяльності керується Бюджетним кодексом України та має право проводити діяльність винятково в межах бюджетних асигнувань, видатки минулих років, а саме виплати заборгованості в розмірі середньомісячного заробітку мобілізованим працівникам за 2022-2023 роки у поточному 2024 році були б бюджетним правопорушенням згідно Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2014 №228.

З дослідженої в судовому засіданні довідки в.о. директора Комунального закладу позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості» «ПАДІЮН» Закарпатської обласної ради №02-07/112 від 16.04.2024 року встановлено, що ОСОБА_1 , увільнений від роботи у зв`язку з призовом на військову службу під час мобілізації 18.03.2022 року, був переведений у КЗПО «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН» Закарпатської обласної ради зі збереженням за ним посади завідувача відділу за основним місцем роботи та посади керівника гуртка за сумісництвом. Відповідно до Постанови КМУ від 14.06.2000 року № 963 «Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників», посада завідувач відділ згідно Класифікатора професій (ДК 003:2010 1229.7) та посада керівник гуртка згідно Класифікатора професій (ДК 003:2010 1229.6) віднесена до посад педагогічних працівників.

Відповідно до довідки ІНФОРМАЦІЯ_2 №3/2166 від 11.03.2024 року, ОСОБА_1 на даний час перебуває на військовій службі в ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Вирішуючи позовну заяву ОСОБА_1 , суд керується наступними положеннями законодавства.

Згідно ст.2 ЦПК України, завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Статтею 4 ЦПК України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутись до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.

Згідно зі ст.4 КЗпП України законодавство про працю складається з Кодексу законів про працю України та інших актів законодавства України, прийнятих відповідно до нього.

Відповідно до ч.3 ст.119 КЗпП України в редакції, яка діяла до 19.07.2022, за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб підприємців, у яких вони працювали на час призову.

Водночас, 19.07.2022 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» №2352-ІХ, яким внесені зміни до законодавчих актів України, зокрема, ч.3 ст.119 КЗпП України, в якій слова «зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток» замінено словами «зберігаються місце роботи і посада».

Враховуючи зазначене, з дати набуття чинності вищезазначеного Закону, середній заробіток за працівниками, перелік яких визначений ч.3 ст.119 КЗпП України, не зберігається.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про освіту» законодавство України про освіту ґрунтується на Конституції України та складається із цього Закону, спеціальних законів, інших актів законодавства у сфері освіти і науки та міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку.

Частиною 2ст.57Закону України«Про освіту»передбачено,що у разі захворювання педагогічного чи науково-педагогічного працівника, яке тимчасово унеможливлює виконання ним посадових обов`язків і обмежує можливість перебування у колективі осіб, які навчаються, або тимчасового переведення за цих чи інших обставин на іншу роботу чи проходження військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, або військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період за таким працівником зберігається попередній середній заробіток. У разі хвороби або каліцтва попередній середній заробіток виплачується до відновлення працездатності або встановлення інвалідності. Дана норма втратила чинність лише 24.12.2023 року.

Обміркувавши викладене суд зауважує, що:

на рівніКЗпП Українине передбачено правила про пріоритетність його норм над нормами інших законів. Правила встатті 4 ЦК України, про пріоритетність його норм над приватно-правовими нормами інших законів, до вирішення колізій міжКЗпП Українита іншими законами не застосовується;

у частині другійстатті 39 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу»передбачені гарантії для громадян України призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, зокрема, шляхом відсилання як до частини третьоїстатті 119 КЗпП України, так і до норм інших законів (зокрема, частина другастатті 57 Закону України «Про освіту»);

Законом № 2352-IXне внесено зміни до інших законів, які передбачаютьгарантії для громадян України призваних на військову службу за призовом під час мобілізаціїі встановлені нормами інших законів (зокрема, дляпедагогічних чи науково-педагогічних працівників). Тобто, для окремих категорій суб`єктів (зокрема, для педагогічних чи науково-педагогічних працівників) призваних на військову службу за призовом під час мобілізаціїзбережено таку гарантію як попередній середній заробіток;

в частині другійстатті 57Закону України«Про освіту» ( в редакції до 24.12.2023 року)міститься спеціальна норма щодо положень частини третьоїстатті 119 КЗпП України, оскільки поширюється на педагогічних чи науково-педагогічних працівників;

спеціальна норма (частина другастатті 57 Закону України «Про освіту») має перевагу над загальною (частина третястатті 119 КЗпП) нормою(lex specialis derogat generali). Прийнята пізніше в часі загальна норма (частина третястатті 119 КЗпП) не скасовує спеціальної норми (lex posterior generalis non derogat priori speciali). Тому за педагогічними чи науково-педагогічними працівниками призваними на військову службу за призовом під час мобілізаціїзберігається попередній середній заробіток.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом (частина першастатті 81 ЦПК України).

Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів) (частини перша-третястатті 89 ЦПК України).

Саме таку правову позицію висловлено у постанові Верховного Суду №718/209/23, провадження № 61-11879св23 від 16.10.2023 року.

Таким чином,з урахуваннямвимог ч.2ст.57Закону України«Про освіту»(вредакції,що діяладо 24.12.2023року),а такожтого,що ОСОБА_1 ,який єпедагогічним працівником,був мобілізованийна військовуслужбу доЗбройних СилУкраїни взв`язкуз введеннямвоєнного стану,що дієі наданий час,та продовжуєпроходити військовуслужбу посьогоднішній день,що підтверджуєтьсянаведеними вищедовідками танаказами,суд дійшоввисновку,що позивачупротиправно булоприпинено нарахуванняі виплатусереднього заробітку, заперіод з19.07.2022року по23.12.2023року, у зв`язку з чим позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст.133,141,247, 258-259,265,268 ЦПК України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Позовну заяву - задоволити.

Стягнути з Комунального закладу позашкільної освіти «Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості «Падіюн» Закарпатської обласної ради (код ЄДРПОУ 44982335, 88017, Закарпатська обл., м. Ужгород, Студентська набережна, будинок 8) на користь ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , місце реєстрації: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_3 ) середню заробітну плату, за період з 19.07.2022 року по 23.12.2023 року, у розмірі 260345, 35 грн. (двісті шістдесят тисяч чотириста сорок п`ять гривень, 35 коп.), після відрахування встановлених законом податків і зборів.

Допустити негайне виконання рішення суду в частині стягнення заробітної плати за один місяць.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом тридцяти днів з дня отримання копії цього рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до апеляційного суду Закарпатської області.

Повний текст рішення суду складено 29.04.2024 року.

Суддя Ужгородського

міськрайонного суду В.М. Малюк

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення19.04.2024
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу118723106
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них

Судовий реєстр по справі —308/5057/24

Рішення від 19.04.2024

Цивільне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Малюк В. М.

Рішення від 19.04.2024

Цивільне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Малюк В. М.

Ухвала від 19.03.2024

Цивільне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Малюк В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні