Рішення
від 30.04.2024 по справі 320/6550/22
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 квітня 2024 року № 320/6550/22

Суддя Київського окружного адміністративного суду Леонтович А.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Інсам мережі»

до Козинської селищної ради Обухівського району Київської області, за участю третьої особи Обслуговуючого кооперативу «Котеджне містечко Сонячна долина»

про визнання протиправними дій,

в с т а н о в и в:

I. Зміст позовних вимог

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Інсам мережі» з позовом до Козинської селищної ради Обухівського району Київської області, у якому просить суд :

-визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Козинської селищної ради №3 від 15.06.2022;

-зобов`язати відповідача відновити становище, яке існувало до прийняття рішення виконавчого комітету Козинської селищної ради №3 від 15.06.2022, шляхом встановлення паркану, який було демонтовано на території.

II. Позиція позивача та заперечення відповідача

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем порушене право власності на рухоме майно. Просить позов задовольнити, пояснював, що до нього ніхто не звертався з запиом або пропозицією прибрати паркан.

Відповідач проти задоволення позову заперечив з підстав, викладених у відзиві, просив у задоволенні позову відмовити. Стверджував, що оскільки паркан перегороджував земельну ділянку загального користування, у відповідача були всі підстави для прийняття спрного рішення.

Третя особа у своїх поясненнях фактично продублювала відзив відповідача та просила у задоволенні позову відмовити.

III. Процесуальні дії у справі

Ухвалою суду від 02.08.2022 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою суду від 22.08.2022 залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Обслуговуючий кооператив «Котеджне містечко Сонячна долина» (код ЄДРПОУ: 44419353, місцезнаходження: 08170, Київська область, Обухівський район, с. Романків, вул. Лісова, буд. 534).

Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Згідно з частиною 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання; якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів.

З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає можливим розглянути та вирішити справу по суті за наявними у ній матеріалами.

IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інсам мережі» є власником та управителем комплексу будівель, споруд котеджного містечка «Сонячна Долина» (далі - Містечко) за адресою: Київська область, Обухівський район, село Романків, зокрема його огорожі.

Право власності на дане майно перейшло до ТОВ «Інсам мережі» від ТОВ «Інсам» на підставі укладеного 26.10.2015 договору поставки № 26/10-Т, яке було раніше власністю ПАТ «Таскомбанк», в тому числі інженерні комунікації призначені для встановлення огорожі в котеджному містечку.

Власником земель, що у своїй сукупності становлять територію Містечка, зокрема земельних ділянок кадастрові номери 3223186800:05:003:0141, площею 53247 м2; 3223186800:05:003:0074, площею 16417 м2; 3223186800:05:004:0067, площею 7776 м2; 3223186800:05:005:0099, площею 4148 м2; 3223186800:05:004:0048, площею 1384 м2; 3223186800:05:010:0066, площею 713 м2; 3223186800:05:004:0065, площею 555 м2; 3223186800:05:009:0116, площею 15666 м2 є ТОВ «Долина ленд» код ЄДРПОУ 44006897, що підтверджується Інформацією з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку.

Зазначені земельні ділянки ТОВ «Долина ленд» передало в оренду ТОВ «Сервісна компанія «Сонячна», якою здійснюється їх обслуговування.

При цьому, обслуговування майна ТОВ «Інсам мережі» у Містечку здійснюється ТОВ «Сервісна компанія «Долина» та ТОВ «Сервісна компанія «Сонячна».

Таким чином, ТОВ «Долина ленд» є власником земель загального користування в Містечку, що у своїй сукупності становлять землі інфраструктури, а ТОВ «Інсам мережі» - інженерних комунікацій, зокрема огорожі Містечка.

Станом на 16.06.2022 периметр Містечка був закритий огорожею, пропуск на територію здійснювався за допомогою облаштованих пропускних пунктів, що надавало змогу надавати послуги з охорони Містечка та забезпечення у ньому порядку, спокою, добробуту та безпеки.

17.06.2022 на територію Містечка прибули представники Козинської селищної ради Обухівського району Київської області та особи, які представлялись працівниками обслуговуючий кооператив «Котеджне містечко Сонячна Долина».

Вказаними особами здійснено демонтаж частини огорожі Містечка між земельними ділянками кадастрові номери 3223186800:05:003:0141 та 3223186800:05:003:0074, як діяли на підставі рішення виконавчого комітету Козинської селищної ради №3 від 15.06.2022.

Вважаючи вказане рішення є протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.

V. Норми права, які застосував суд

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 10 Законом України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить, зокрема, затвердження правил благоустрою територій населених пунктів. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, зокрема: здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо.

Відповідно до статті 12 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» суб`єктами у сфері благоустрою населених пунктів є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни.

Згідно із ч. 1, 2 статті 34 цього ж Закону правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.

Правила включають: 1) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою; 2) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій; 3) вимоги до утримання зелених насаджень на об`єктах благоустрою - територіях загального користування; 4) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території; 5) вимоги до санітарного очищення території; 6) розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у числовому значенні; 7) порядок розміщення малих архітектурних форм; 8) порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів; 9) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.

Відповідно до ч. 2 ст.2 Закону України «Про місцеве самоврядуванння в Україні» місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради і виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно з ч. 1 ст.10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх і та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначено Конституцією України, цим та іншими законами.

VI. Оцінка суду

Судом встановлено, що в селі Романків по вулиці Лісовій розміщене котеджне містечко «Сонячна Долина» (далі Котеджне містечко).

Вся територія Котеджного містечка огороджена парканом, а прохід, в`їзд та виїзд на (з) територію можливий автомобільною дорогою загального користування, що проходить по вулиці Лісова в селі Романків перекрита парканом, що знаходиться на земельній ділянці з кадастровим номером №3223186800:05:004:0037 та що проходить як землями комунальної так і приватної власності.

На земельній ділянкці, що перебуває у комунальній власності (несформована) без кадастрового номера, відповідно до Генерального плану та плану зонування села Романків Обухівського району Київської області, знаходиться автомобільна дорога, що передана у громаду села, у відповідності до Акту приймання-передачі у комунальну власність асфальтового покриття дороги від 19.07.2016 та рішення №8.13.VII від 21.07.2016.

ТОВ «СК «Сонячна» та ТОВ «Долина Ленд» на автомобільній дорозі загального користування, що відповідно до Генерального плану та плану зонування села Романків відноситься до територій зони транспортної інфраструктури ТР-2 (зони територій вулиць, майданів в межах червоних ліній), що проходить по земельній ділянці з кадастровим номером 3223186800:05:003:0141 встановлено будівлю пункту пропуску, а також здійснено монтаж технічних засобів регулювання дорожнього руху (шлагбауми, боларди), чим обмежено рух транспортних засобів мешканців котеджного містечка.

При цьому, дозвільних документів передбачених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Законом України «Про благоустрій населених пунктів», а також погоджень ( в т.ч. Генерального плану, плану зонування села Романків) суду не надано. Матеріали справи теж не містять цих доказів.

Вказана інформація підтверджується також Актом постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування територій та природно-екологічного захисту Козинської селищної ради від 05.10.2021, відповідно до якого згідно даних геодезичного знімання на місцевості на земельній ділянці кадастровий номер №3223186800:05:003:0141 розміщені: шлагбаум та пункт пропуску (будівля охорони).

Окрім того, Актом постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування територій та природно-екологічного захисту Козинської селищної ради від 06.07.2021 зафіксовано, що представниками охорони, що перебувала у пункті пропуску (будівлі охорони) представників комісії не було допущено до території, що знаходиться між земельними ділянками з кадастровими номерами №3223186800:05:003:0141 та №3223186800:05:003:0074, що в свою чергу підтверджує факт перешкоджання ТОВ «СК «Сонячна» та ТОВ «Долина ленд» у доступі до земельних ділянок, в т.ч. не тільки мешканців вулиці Лісової у селі Романків, а також представників органів місцевого самоврядування.

Постійною комісією з питань земельних відносин, природокористування, планування території та природно екологічного-захисту Козинської селищної ради 25 січня 2022 року проведено обстеження та складено Акт, яким зафіксовано, що між землями, що перебувають в приватній власності на території Котеджного Містечка в с. Романків по вул. Лісова, знаходиться частина земель комунальної власності орієнтовною площею 0,88 га.

Проїзд (підхід) на ці землі комунальної власності перегороджений парканом, який споруджено на землях комунальної власності, при цьому погодження із органом місцевого самоврядування та отримання дозвольних документів на облаштування паркану матеріали справи не містять.

Водноас, вільного проходу до земель комунальної власності, а також до власних будинків мешканців АДРЕСА_1 немає.

Згідно з даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та даних з Публічної кадастрової карти ця ділянка кадастровий номер №3223186800:05:003:0141, перебуває у приватній власності.

При цьому, влаштування іншого проходу (проїзду) до земель комунальної власності неможливе, а також до будинків мешканців вулиці Лісова.

Рішенням виконавчого комітету Козинської селищної ради №2 від 15.06.2022 було рекомендовано власнику земельної ділянки з кадастровим номером №3223186800:05:003:0141, в разі відсутності дозвільних документів на будівництво шлагбаумів, болардів та будівель пункту пропуску, що розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером №3223186800:05:003:0141 та правовстановлюючих документів на них, демонтувати ці будівлі та споруди.

Залучений в якості третьої особи Обслуговуючий кооператив «Котеджне містечко Сонячна Долина» (кооператив є користувачем житлового будинку АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 145175332231 та земельної ділянки, що належить йому на праві приватної власностікадастровий номер 3223186800:05:003:0075) звернувся до відповідача із заявою про здійснення демонтажу зведених шлагбаумів, болардів та будівель пункту пропуску, що розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 3223186800:05:003:0141 по АДРЕСА_1 .

Рішенням виконавчого комітету Козинської селищної ради №3 від 15.06.2022 Козинська селищна рада розглянувши звернення кооперативу видала рішення про надання дозволу на демонтування паркану (його частини), який розташований на землях комунальної власності.

З цього приводу, суд вважає за необхідне звернути увагу на таке.

Відповідно до статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить, зокрема, затвердження правил благоустрою територій населених пунктів. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, зокрема: здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо.

Відповідно до статті 12 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» суб`єктами у сфері благоустрою населених пунктів є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни.

Згідно із ч. 1, 2 статті 34 цього ж Закону правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.

Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.

Правила включають: 1) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою; 2) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій; 3) вимоги до утримання зелених насаджень на об`єктах благоустрою - територіях загального користування; 4) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території; 5) вимоги до санітарного очищення території; 6) розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у числовому значенні; 7) порядок розміщення малих архітектурних форм; 8) порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів; 9) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.

На виконання вище вказаних вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», рішенням №29 від 04.11.2021 відповідачем затверджено Правила благоустрою Козинської селищної територіальної громади Обухівського району Київської області.

Підставою для розроблення і затвердження цих Правил, відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», є Типові правила благоустрою території населеного пункту, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України 27 листопада 2017 року №310.

В силу ч.2 ст.21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до малих архітектурних форм, як елементів декоративного чи іншого оснащення об`єкта благоустрою, належать, зокрема, огорожі, ворота, ґрати. Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до цього Закону за рішенням власника об`єкта благоустрою з дотриманням вимог законодавства, державних стандартів, норм і правил.

Відповідно до типових Правил благоустрою самочинно встановлені малі архітектурні форми підлягають демонтажу без попереднього судового розгляду. Демонтаж, перевезення та зберігання самочинно збудованих МАФ здійснює особа, яка самочинно встановила МАФ, за власні кошти або відповідна районна адміністрація з подальшим відшкодуванням власниками витрат на демонтаж перевезення та зберігання самочинно збудованих МАФ їх власниками. Якщо у процесі демонтажу не звернулися зацікавлені особи і не надали документи, що засвідчують право власності на МАФ, то МАФ демонтується і перевозиться на майданчик тимчасового зберігання і знаходиться там до прийняття остаточного рішення відповідно до законодавства України.

Орган місцевого самоврядування має повноваження приймати рішення про демонтаж об`єктів, якщо такі належать до тимчасових споруд у розумінні Правил благоустрою.

Отже, рішення про демонтаж було прийнято у спосіб, визначений законодастввом України.

Крім того варто відзначити, що частинами 2,4 статті 83 Земельного кодексу України визначено, що в комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності.

До земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність належать землі загального користування населених пунктів (вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо).

Згідно ст. 152 Земельного кодексу України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою відшкодування завданих збитків.

Відповідно до ч. 2 ст.2 Закону України «Про місцеве самоврядуванння в Україні» місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради і виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно з ч. 1 ст.10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх і та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначено Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до ст.4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» одним із принципів місцевого самоврядування в Україні є судовий захист прав місцевого самоврядування.

З огляду на ст. ст. 1, 3, 6-8, 13, 14, 41 Конституції України, конституційне право правомірно очікувати захисту суспільних інтересів у вигляді адекватної реакції держави на випадки порушення законності при вирішені земельних питань, правомірно очікувати і розраховувати на те, що держава вживатиме усіх можливих законних засобів і способів для відновлення становища, яке існувало до порушення права власності Українського народу на землю.

Порушення порядку використання земельної ділянки загального користування обмежує територіальну громаду Козинської сільської ради у праві її використання мешканцями села, зокрема жителями АДРЕСА_1 .

Земельна ділянка, на якій було встановлено паркан у приватну власність чи користування будь-якій особі не передавалася.

З огляду на викладене, оскільки огороджена земельна ділянка належить до земель комунальної власності загального користування, обмежені права мешканців територіальної Козинської громади щодо вільного використання вулиці Лісова.

Так як паркан перегороджував земельну ділянку загального користування, а саме вулицю Лісова, то суд вбачає правові підстави для усунення перешкод у здійснені права власності територіальною громадою Козинської сільської ради, права користування та розпорядження вищезгаданою земельною ділянкою комунальної власності шляхом демонтажу паркана.

Відтак, позовні вимоги є необґрунтованими.

VII. Висновок суду

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини другої статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (частини перша та друга статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України).

Частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статей 9, 77 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову.

VIII. Розподіл судових витрат

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Доказів понесення сторонами витрат, пов`язаних з розглядом справи, матеріали справи не містять, у зв`язку з чим їх розподіл судом не здійснюється.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

У задоволенні адміністративного суду відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Леонтович А.М.

Дата підписання та виготовлення повного тексту рішення - 30.04.2024

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.04.2024
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу118728493
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —320/6550/22

Рішення від 30.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 21.08.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні