МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 квітня 2024 р. № 400/15222/23 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Брагар В. С. за участю секретаря судового засідання Задніпрянець М.Б., розглянув за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Аеропорт"7 Небо", вул. Польова, 18, с-ще Кам`яний Міст, Миколаївська область, Первомайський район,55232,
до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001, провизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 29.11.2023 №1137114290707, №1143514290902, №1143414290902,За участю
Від позивача: не з`явився,
Від відповідача: представник Рижик Д.В.,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аеропорт"7 Небо" звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області з вимогами визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 29.11.2023 №1137114290707, №1143514290902, №1143414290902.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що спірні рішення підлягають скасуванню, оскільки в їх основу покладені висновки, зроблені на підставі припущень, ці висновки не узгоджуються з фактичними обставинами та чинним податковим законодавством України; вони є необґрунтованими, тобто прийняті без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішень.
Представником відповідача подано відзив на позовну заяву, у якому останній просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог. Контролюючий орган вказує, що під час проведення перевірки та прийняття за її результатами податкових повідомлень-рішень, діяло на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством. Позивачем не надано жодних доказів, які б спростовували висновки контролюючого органу за результатами перевірки. Також представником відповідача подано додаткові пояснення по суті позовних вимог.
Ухвалою суду від 20.12.2023 року відрито провадження у справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою суду від 14.02.2024 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд,-
ВСТАНОВИВ:
ГУ ДПС у Миколаївській області на підставі наказу від 13.10.2023 №1130-п проведено фактичну перевірку ТОВ "Аеропорт"7 Небо" за місцем здійснення діяльності: вул. Польова, буд 18, селище Кам`яний Міст, Первомайський район, Миколаївська область.
За наслідками проведеної фактиної перевірки ГУ ДПС у Миколаївській області складено Акт фактичної перевірки №10125/14/29/07/41928521 від 30.10.2023, яким встановлено наступні порушення:
- п.1, п.2 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме: не проведення розрахнкових операцій через РРО у розмірі 10035,20 грн.;
- п.12 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме: ведення з порушенням обліку товарних запасів за місцем його реалізації та зберігання на суму 51380,37 грн.;
- п. 2 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме: відповідно до копій фіскальних чеків наявних в СОД РРО відбувається реалізація пального та газу скрапленого із відображенням у фіскальних чеках ставки ПДВ у розмірі 20% та відповідно суму ПДВ та після 01.07.2023 відбувається реалізація пального та газу скрапленого із відображенням у фіскальних чеках ставки ПДВ у розмірі 7% та відповідно суму ПДВ. Загальний обсяг реалізованих нафтопродуктів та газу скрапленого за період з 01.07.2023 по 27.10.2023 становить 725874,46 грн.;
- п.п. 230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України, а саме: не обладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, рівнемірів-лічильників на п`яти введених в експлуатацію резервуарах, розташованих на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581; не обладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, витратомірів-лічильників на трьої місцях відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1008581;
- п.п. 230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України, а саме: ТОВ "Аеропорт"7 Небо" у період з 22.09.2021 по 27.10.2023 не формувало дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального по акцизному складу з уніфікованим номером 1008581 та не подано жодної довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, форма якої затверджена Наказом мінфіну від 27.11.2018 №944 Про затвердження формату даних, структури та форми електронних документів для наповнення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.
На підставі зазначеного вище акту фактичної перевірки, з урахуванням відповіді щодо результатів розгляду заперечень на акт перевірки ГУ ДПС у Миколаївській області прийнято податкові повідомлення-рішення від 29.11.2023 №113714290707 про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 61 415,57грн, в зв?язку з порушенням п.1, п.2, п.12 ст.3 Закону Nє265; №1143414290902 про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 160 000,00 грн, в зв?язку з порушенням п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України; №1143514290902 про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 766 000,00грн, в зв?язку з порушенням п.230.1.3 п.230.1 ст.230 ПК України.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.
Щодо податкового повідомлення-рішення від 29.11.2023 №113714290707.
Під час перевірки особою, що здійснювала розрахункову операцію, ОСОБА_1 (оператор-касир), у відповідності до п.п.20.1.9 п.20.1 ст.20 ПК України, в присутності працівників контролюючого органу, проведено інвентаризацію коштів ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» за адресою: вул. Польова, буд.18, с. Кам?яний міст, Первомайський район, Миколаївська область, результат якої оформлено описом готівкових коштів. Обсяг проведених операцій (виторг) ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» через фіскальний РРО №300453938 за 18.10.2023 на момент перевірки складав 199,80 грн (готівкові кошти), 200,00 грн - службове винесення. Сума готівкових коштів на місці проведення розрахунків операції не відповідає сумі готівкових коштів на суму - 10035,20грн, що є порушенням п.1, п.2 ст.3 Закону №265.
Згідно п.12 ст.3 Закону №265, суб?єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов?язані порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб-підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб?єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи шоло інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб?єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об?єкті).
Статтею 20 Закону №265 визначено, що до суб?єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, та/або не надали під час проведення перевірки документи, які підтверджують облік товарів, що знаходяться у місці продажу (господарському об?єкті), за рішенням контролюючого органу застосовується фінансова санкція у розмірі вартості таких товарів, які не обліковані у встановленому порядку, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В ході проведення перевірки, відповідно до п.п.20.1.6 п.20.1 ст.20 ПК України, оператору-касиру ОСОБА_1 (особі, яка фактично проводила розрахунки) вручено запит про надання документів від 18.10.2023 з вимогою про зняття залишків товарних запасів.
Фахівцями ГУ ДПС у Миколаївській області на Вимогу про зняття залишків товарних запасів від 18.10.2023 були зняті залишки нафтопродуктів та газу скрапленого за допомогою пристрою для вимірювання відсотка пального резервуарів станом на 12:28 18.10.2023 у розмірі: бензин АИ 95 евро - 7711,00л., бензин АИ 95 - 1079,00л., дизельне паливо евро - 7893,00л., бензин АЙ 92 - 1045,00л., дизельне паливо -2077,00л., скраплений газ - 4447,90л.
Згідно Х-звіту від 18.10.2023 на 12:08:23год. залишки нафтопродуктів та газу скрапленого становлять: бензин АИ 95 евро - 7787,25л., бензин АИ 95 - 1067,75л., дизельне паливо евро - 7482,07л., бензин АИ 92 - 1291,91л., дизельне паливо - 2257,66л., скраплений газ - 4447,90л.
Таким чином, перевіркою повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей) встановлено ведення з порушеннями обліку товарних запасів, що на момент перевірки знаходились у місці продажу (господарському об?єкті), а саме: на АЗС ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» за адресою: вул. Польова, буд.18, с. Кам?яний Міст, Первомайський район, Миколаївська область в продажу знаходився не облікований надлишок нафтопродуктів: бензин АИ 95 евро - 76,25л. за ціною 59,99грн (на суму 4574,24 грн), бензин АИ 95 - 11,25л. за ціною 54,00грн (на суму 607,50грн), дизельне паливо евро - 410,93л. за ціною 57,00грн (на суму 23 423,01грн), бензин АИ 92 - 246,91 л. за ціною 52,00грн (на суму 12 839,32грн), дизельне паливо - 180,6бл. за ціною 55,00грн (на суму 9 936,30грн) на загальну суму 51 380,37грн, що є порушенням п.12 ст.3 Закону №265.
Щодо податкового повідомлення-рішення від 29.11.202 №1143414290902.
Відповідно до аб 3.1 п. п.230.1.2. п. 230.1. ст.230 ПІК У країни, акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 27 1 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.
Згідно абз.6 п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України, платники податку розпорядники акцизних складів зобов?язані заресструвати:
- усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального;
- усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу (аб3.8 п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України).
Відповідно до положень п.12 Підрозділу 5 розділу ХХ ПК України, акцизні склади, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, розпорядники акцизних складів відповідно до вимог цього Кодексу зобов?язані обладнати витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та зареєструвати їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі у строк не пізніше 1 січня 2020 року.
Відповідальність за не обладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, та за незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального, передбачена ст..128' ПК України.
Згідно положень п.18 Підрозділу 5 розділу ХХ ПК України, норми п.1281.1 ст.1281 цього Кодексу до розпорядників акцизних складів, на яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000куб.метрів (крім розпорядника акцизного складу, який до 1 липня 2019 року не підпадав під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 цього Кодексу) застосовуються з 1 квітня 2020 року.
Окрім цього, згідно абз.3 п.25 Підрозділу 5 розділу ХХ ПК України, норми п.12813 ст.1281 цього Кодексу за неподання електронних документів з акцизних складів, на яких розташовані резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб.метрів, починають застосовуватися з 1 квітня 2020 року.
Фактичною перевіркою встановлено, що на АЗС за адресою: вул. Польова, 18, с. Кам?яний Міст, Первомайський район, Миколаївська область (акцизний склад з уніфікованим номером 1008581) використовується:
- пять підземних сталевих резервуарів для зберігання ПММ (РГС-17 з тех.№1, РГС-25 з тех. №2, РГС-12 з тех. №3, РГС-10 з тех. №4 та РГС-10 з тех. №5);
- два надземних резервуара для зберігання зріджених вуглеводневих газів з зав. №29366 та зав. №29367;
-дві паливороздавальні колонки (Salzkotten та Tokheim);
-одна газороздавальна колонка (УСЗГ-01).
Зазначені резервуари, рівнеміри-лічильники, якими резервуари обладнано з вересня 2021 року, та витратоміри-лічильники, які розташовані на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581, ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі зареєстровано 22.09.2021.
Фактична перевірка ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» проведена за період з 01.11.2020 по 27.10.2023.
Перевіркою встановлено, що у період з 01.11.2020 по 21.09.2021 включно ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» здійснювало діяльність з реалізації пального з акцизного складу з уніфікованим номером 1008581.
Факт здійснення ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» діяльності із реалізації пального на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581 у період з 01.11.2020 по 21.09.2021 підтверджується даними зареєстрованих підприємством акцизних накладних та сформованих Z-звітів.
Факт того, що на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581 у період з 01.11.2020 по 21.09.2021 були розташовані та введені в експлуатацію п?ять резервуарів для нафтопродуктів (РГС-17, РГС-25, РГС-12, РГС-10 та РГС-10), два надземних резервуара для зберігання зріджених вуглеводневих газів, дві паливороздавальні колонки та одна газороздавальна колонка, які також були встановлені під час проведення фактичної перевірки, підтверджується наданими до перевірки документами.
Зокрема, ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» до перевірки надано копію сторінок 1 та 2 Декларації №118 відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (від 24.09.2020 №07-2002/09.01). У п.8 Декларації №118 зазначено, що до складу комплексу нежитлових будівель ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» у т.ч. входить: автозаправна станція та автогазозаправний пункт. Будівлі та споруди на території введені до експлуатації, відповідно до вимог законодавства, що діяло на момент закінчення їх будівництва. Також у п.8 Декларації №118 внесено інформацію, що для зберігання палива на АЗС передбачений підземний резервуарний парк. Резервуарний парк АЗС складається з двох резервуарів об?ємом 10 куб. м., резервуару об?ємом 12 куб. м., резервуару об?ємом 17 куб. м., резервуару об?ємом 25 куб. м. для видачі палива на АЗС є дві модульні ПРК. АГЗП складається з таких основних вузлів і систем: два резервуара, об?ємом 4850л кожен; насосна установка; ПРК для відпуску 3ВГ в паливні балони автомобілів; запобіжна і запірна арматура; трубопроводи, автоматика та інше; металева рама, призначена для монтажу основного обладнання СЗГ.
Строк обладнання витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками акцизного складу з уніфікованим номером 1008581 та їх реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі для ТОВ «АЕРОПОРІ « 7 НЕБО» відповідно до вимог Кодексу - не пізніше 1 січня 2020 року.
Резервуари, які розташовані на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581, ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» обладнано рівнемірами з вересня 2021 року.
Резервуари, рівнеміри-лічильники та витратоміри-лічильники, які розташовані на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581, ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі зареєстровано 22.09.2021.
Таким чином, фактичною перевіркою ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» встановлено:
-факт необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, рівнемірів-лічильників на п?яти введених в експлуатацію резервуарах, розташованих на акцизному складі з уніфікованим номером 1008581;
-факт необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, витратомірів-лічильників на трьох місцях відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1008581.
Зазначені факти є порушенням вимог п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України, за яке контролюючим органом у відповідності до абз. 1,2 п. 1281.1 ст.1281 застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 160 000,00грн.
Щодо податкового повідомлення-рішення від 29.11.202 №1143514290902.
На виконання вимог п.п.230.1.3 п.230.1 ст.230 ПКУ, ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» у період з 22.09.2021 по 27.10.2023 було зобов?язане щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі - обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С.
Проте перевіркою встановлено, що ТОВ «АЕРОПОРТ « 7 НЕБО» у період з 22.09.2021 по 27.10.2023 не формувало дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального по акцизному складу з уніфікованим номером 1008581 та не подано жодної Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, форма якої затверджена Наказом Мінфіну від 27.11.2018 №944 «Про затвердження формату даних, структури та форм електронних документів для наповнення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі», із змінами і доповненнями.
Таким чином, ТОВ «ЕРОПОРТ « 7 НЕБО» визначено суму штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 766 000,00 гривень за порушення підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 ПК України.
Згідно з приписами ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 ст. 77 КАС України, передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Суд звертає увагу позивача, що хоча на відповідача покладається обов`язок доведення правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності, не виконання ним такого обов`язку не звільняє позивача від обов`язку доведення тих обставин, на яких ґрунтуються його вимоги.
Суд зазначає, що під час розгляду даного спору, позивач не довів обставини, які покладені в основу позовних вимог, з огляду на що, підстави для визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 29.11.2023 №1137114290707, №1143514290902, №1143414290902 відсутні.
Керуючись вимогами ст.ст. 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Аеропорт"7 Небо" (вул. Польова, 18, с-ще Кам`яний Міст, Миколаївська область, Первомайський район, 55232, код ЄДРПОУ 41928521) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 44104027) відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя В. С. Брагар
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2024 |
Оприлюднено | 02.05.2024 |
Номер документу | 118729636 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Брагар В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні