Справа №295/6334/24
1-кс/295/2980/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01.05.2024 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянув винесене у кримінальному провадженні № 42024062020000060 від 08.04.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, прокурором Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
В клопотанні прокурор Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 зазначає, що слідчим відділом Житомирського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024062020000060 від 08.04.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, за фактом розтрати грошових коштів на суму 1655362, 48 гривень службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом оплати завищеної вартості матеріальних ресурсів, зайвих витрат на оплату заробітної плати та обсягів виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » робіт, чим спричинено ІНФОРМАЦІЯ_1 збитку на вказану суму.
Досудове розслідування розпочато за результатом вивчення акту № 06-18-09/01 від 19.02.2024 року перевірки ІНФОРМАЦІЯ_3 закупівель, інформацію про які оприлюднено в електронній системі закупівель за номерами ID: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , здійснених ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Вивченням матеріалів перевірки, проведеної ІНФОРМАЦІЯ_3 , встановлено, що за результатами проведених відкритих торгів між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено наступні договори:
-договір №103 від 08.11.2021 року щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», вартістю 7302568, 80 грн. ( ІНФОРМАЦІЯ_4 );
-договір №15 від 31.03.2023 року по об`єкту «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» на суму 1268920, 00 грн. ( ІНФОРМАЦІЯ_8 );
-договір №68 від 11.07.2023 року по об`єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» на суму 10372532, 10 грн.
Згідно умов вищезазначених Договорів, договірна ціна встановлена як тверда.
Співставленням вартості матеріальних ресурсів, яка відображена в підсумковій відомості ресурсів до актів форми КБ2-в з підсумковою відомістю до договірної ціни, що є невід`ємною частиною укладеного договору №103 від 08.11.2021 року, встановлена розбіжність вартості в бік збільшення на суму 205606, 51 грн. з ПДВ (тобто, вартість ресурсів, зазначена в актах виконаних робіт за лютий, травень та грудень 2022 року, не співпадає з вартістю ресурсів, зазначеною в договірній ціні до договору, яка визначена як тверда (не підлягає зміні). Замовником акти форми КБ2-в, до яких включено завищену вартість матеріальних ресурсів, підписано та оплачено в повному обсязі.
Також Підрядником в актах приймання виконаних робіт форми КБ-2в за лютий, травень та грудень 2022 року, всупереч передбаченим нормам списання, відображено витрати, а саме «плита бетонна тротуарна/по типу колір-білий, висотою 60 мм, в кількості 12,56 м2» понад нормативи, чим завищено вартість виконаних робіт на суму 5659, 78 грн. з ДДВ.
Крім того, для виконання будівельних робіт по вищезазначених Договорах, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » були залучені наступні машини та механізми: бульдозер ДЗ-42Г, автокран КРАЗ 65101 КС, міні електростанцію, бетонозмішувач, автогрейдер середнього типу, потужністю 95,6 квт Дз-180, віброплита Masalta MS-60-2, катки дорожні, поливальна машина. Зазначені будівельні машини та механізми, згідно укладених договорів оренди, орендувались у наступних субпідрядних організаціях: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Житомирської міської ради, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ». Відповідно до договірних зобов`язань про надання послуг (машина або механізм), поточна ціна маш. год. включає в себе пальне та заробітну плату машиніста.
Однак, як встановлено перевіркою, Підрядником до актів форми КБ2-в, зокрема, до прямих витрат включено заробітну плату машиністів власної та орендованої техніки на загальну суму - 84457, 98 грн. без ПДВ, а саме по об`єктах:
-«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» 25460, 66 грн.;
-«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» 1557, 00 грн.;
-«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» 57440, 32 грн.
Згідно п.4.4. КНУ, нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень.
Порівнянням витрат праці робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин маш. год. (заробітна плата), включених до актів форми КБ-2в, встановлено завищення вартості виконаних робіт у частині нарахування заробітної плати робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин (люд.-год.) на суму - 66982,79 грн. з ПДВ, а саме по об`єктах:
-«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» 22429, 96 грн.;
-«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» 1597, 2 грн.;
-«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» 42955, 55 грн.
Окрім того, проведеною перевіркою встановлено, що Підрядником під час здійснення будівельних робіт, згідно актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ2-в, включено ресурсно-елементно кошторисні норми з демонтажу конструкцій (покриттів та основ цементнобетонних та асфальтобетонних, бортових каменів, елементів парапету з гранітних полірованих плит, металевих труб тощо) по об`єктах:
-«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» 125289, 68 грн.;
- «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» 140679, 70 грн.
Зазначені витрати в актах КБ-2в зазначені як вивіз сміття, проте жодних підтверджуючих документів факту перевезення сміття в кількості 2256, 209 тонн підрядником не надано, що свідчить про завищення вартості виконаних робіт на загальну суму - 340678, 52 грн. з ПДВ.
Також підрядником до актів форми КБ-2в до розрахунку загальновиробничих витрат, зокрема, до І блоку на заробітну плату лінійних працівників (заступник директора, головний інженер, начальник будівельно-монтажної дільниці (виконавець робіт), начальник транспортного відділу) включено витрати у загальній сумі 132683, 17 грн. з ПДВ, які не були підтверджені перевіркою (відсутні штатні розписи, накази, особові рахунки працівників). Вказані акти форми КБ-2в замовником прийняті та оплачені у повному обсязі.
Крім того, здійсненим під час проведення перевірки порівнянням вартості матеріальних ресурсів ( ІНФОРМАЦІЯ_15 », 380В, фігурні елементи мощення), відображеним Підрядником в актах приймання виконаних робіт (підсумкова відомість) з ринковими цінами, встановлено завищення вищевказаних матеріальних ресурсів на 40 % на загальну суму - 788847, 62 грн.
Також проведеною перевіркою обсягу фактично виконаних робіт, з обсягами робіт, включеними до актів форми КБ-2в, шляхом проведення вибіркових контрольних обмірів, встановлено завищення обсягу робіт на загальну суму - 114903, 56 грн. з ПДВ.
Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом оплати завищеної вартості матеріальних ресурсів, зайвих витрат на оплату заробітної плати, та завищеного обсягу виконаних робіт, здійснили розтрату грошових коштів на загальну суму 1655362, 48 грн. на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », чим спричинили ІНФОРМАЦІЯ_1 матеріального збитку у зазначеному розмірі.
За таких обставин, обґрунтованим є твердження, що в документах, складених за результатом виконання договорів: №103 від 08.11.2021 року щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», №15 від 31.03.2023 року по об`єкту «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» та № 68 від 11.07.2023 року по об`єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі», додатках та додаткових угодах до вказаних договорів, договорах з технічного та авторського наглядів за роботами на вказаних об`єктах, додатках та додаткових угодах до вказаних договорів, містяться зафіксовані за допомогою тексту дані, що можуть бути використані стороною обвинувачення як доказ фактів чи обставин, що встановлюються під час досудового розслідування цього кримінального провадження.
Крім того, як доказ обставин, що встановлюються у кримінальному провадженні, можуть бути використані документи, що передували укладенню вказаних договорів, зокрема, робочі проекти, на підставі яких проводилися роботи, висновки експертів з дослідження робочих проектів та кошторисів, тендерна документація, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Тому, для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, необхідним є вилучення таких документів, шляхом проведення тимчасового доступу, оскільки отримати їх у інший спосіб не представляється можливим.
При цьому, такі документи об`єктивно містять у собі зафіксовані за допомогою тексту відомості, які можуть бути використані як доказ фактів чи обставин, що встановлюються під час досудового розслідування, тобто відповідають поняттю документів у розумінні ст. 99 КПК України, а отже, в порядку ч. 2 ст. 98 КПК України, можуть бути доказами у кримінальному провадженні.
У той же час, з метою встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, зокрема, з метою встановлення осіб, що підписали акти виконаних робіт з внесенням до них відомостей щодо завищення вартості або обсягів виконаних робіт (згідно з встановленими аудиторами порушеннями), а отже прийняли відповідні роботи в наведених обсягах та за наведеними цінами, об`єктивно необхідним є призначення та проведення у кримінальному провадженні судової почеркознавчої експертизи, що очевидно потребує вилучення оригіналів вказаних документів.
Крім того, у кримінальному провадженні необхідним є проведення і інших експертиз, зокрема, товарознавчої, економічної та технічної експертизи документів.
Згідно Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 року (у редакції наказу Міністерства юстиції України № 1950/5 від 26.12.2012 року), для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів; для проведення дослідження щодо встановлення факту внесення змін у первинний зміст документів надаються оригінали документів; для дослідження документів щодо ідентифікації печаток, штампів (у тому числі факсиміле) та встановлення відповідності часу нанесення відтисків печаток, штампів даті виготовлення документа надаються оригінали документів.
До того ж, варто відзначити, що роботи за усіма вищевказаними договорами завершені протягом попередніх бюджетних років, а отже їх вилучення не може негативно вплинути на діяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , проте, допоможе досягти завдання кримінального провадження.
У зв`язку із викладеним, необхідним є здійснення тимчасового доступу до оригіналів наступних документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , фактична адреса: АДРЕСА_2 :
-робочих проектів за об`єктами договорів: №103 від 08.11.2021 року щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», №15 від 31.03.2023 року по об`єкту «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» та № 68 від 11.07.2023 року по об`єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі»;
-Тендерної документації за закупівлями: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , в тому числі - документів, що обґрунтовували очікувану вартість предметів закупівель, технічні та якісні характеристики;
-Документів, на підставі яких здійснено фінансування закупівель: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 за рахунок коштів місцевого бюджету територіальної громади міста;
-Договору №103 від 08.11.2021 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», додатків та додаткових угод до вказаного договору, а також, документів, складених за результатом його виконання (в тому числі - кошторисів, дефектних актів, актів виконаних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів);
-Договорів, укладених для здійснення технічного та авторського нагляду з технічного та авторського нагляду на об`єкті щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», додатків та додаткових угод до вказаних договорів;
-Договору №15 від 31.03.2023 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 по об`єкту «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)», додатків та додаткових угод до вказаного договору, а також, документів, складених за результатом його виконання (в тому числі - кошторисів, дефектних актів, актів виконаних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів);
-Договорів, укладених для здійснення технічного та авторського нагляду з технічного та авторського нагляду на об`єкті «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)», додатків та додаткових угод до вказаних договорів;
-Договору № 68 від 11.07.2023 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 по об`єкту «Капітальний ремонт тротуарів по АДРЕСА_3 », додатків та додаткових угод до вказаного договору, а також, документів, складених за результатом його виконання (в тому числі - кошторисів, дефектних актів, актів виконаних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів);
-Договорів, укладених для здійснення технічного та авторського нагляду з технічного та авторського нагляду на об`єкті «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі», додатків та додаткових угод до вказаних договорів;
-Документів, що підтверджують взаєморозрахунки та оплату коштів за договорами №103 від 08.11.2021 року, №15 від 31.03.2023 року, № 68 від 11.07.2023 року (в тому числі - платіжних доручень, платіжних інструкцій, актів звірки взаєморозрахунків, тощо);
-Посадових інструкцій та наказів про призначення на посади начальника, заступників начальника та головного бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Враховуючи те, що зазначені документи мають суттєве значення для встановлення обставин справи, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, з метою досягнення повноти, всебічності при розслідуванні даного кримінального правопорушення, необхідності проведення ряду експертиз, необхідно отримати тимчасовий доступ до вищенаведених документів, з можливістю їх вилучення.
У випадку отримання тимчасового доступу до вказаних документів, інформація, котра в них міститься, може бути використана як доказ, необхідна на виконання ряду експертиз, дасть можливість встановити обставини та спосіб вчинення даного кримінального правопорушення, дозволить проводити подальші слідчі дії, в тому числі необхідні, з врахуванням кваліфікації кримінального правопорушення, судові експертизи, для проведення яких необхідні лише оригінали документів.
Прокурор у судове засідання не з?явився, у прохальній частині клопотання зазначив, що просить розглянути клопотання без його участі.
Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Враховуючи вищевикладене та те, що клопотання подане з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, беручи до уваги, що з клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані у клопотанні документи, мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів, які іншим способом неможливо отримати, керуючись ст. ст. 159-166 КПК України слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Надати дозвіл слідчим Житомирського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області - ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 на тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , фактична адреса: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення оригіналів наступних документів:
-робочих проектів за об`єктами договорів: №103 від 08.11.2021 року щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», №15 від 31.03.2023 року по об`єкту «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)» та № 68 від 11.07.2023 року по об`єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі»;
-Тендерної документації за закупівлями: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , в тому числі - документів, що обґрунтовували очікувану вартість предметів закупівель, технічні та якісні характеристики;
-Документів, на підставі яких здійснено фінансування закупівель: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 за рахунок коштів місцевого бюджету територіальної громади міста;
-Договору №103 від 08.11.2021 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», додатків та додаткових угод до вказаного договору, а також, документів, складених за результатом його виконання (в тому числі - кошторисів, дефектних актів, актів виконаних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів);
-Договорів, укладених для здійснення технічного та авторського нагляду з технічного та авторського нагляду на об`єкті щодо проведення робіт з «Реконструкції території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі», додатків та додаткових угод до вказаних договорів;
-Договору №15 від 31.03.2023 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 по об`єкту «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)», додатків та додаткових угод до вказаного договору, а також, документів, складених за результатом його виконання (в тому числі - кошторисів, дефектних актів, актів виконаних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів);
-Договорів, укладених для здійснення технічного та авторського нагляду з технічного та авторського нагляду на об`єкті «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі (коригування)», додатків та додаткових угод до вказаних договорів;
-Договору № 68 від 11.07.2023 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 по об`єкту «Капітальний ремонт тротуарів по АДРЕСА_3 », додатків та додаткових угод до вказаного договору, а також, документів, складених за результатом його виконання (в тому числі - кошторисів, дефектних актів, актів виконаних робіт форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підсумкових відомостей ресурсів);
-Договорів, укладених для здійснення технічного та авторського нагляду з технічного та авторського нагляду на об`єкті «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі», додатків та додаткових угод до вказаних договорів;
-Документів, що підтверджують взаєморозрахунки та оплату коштів за договорами №103 від 08.11.2021 року, №15 від 31.03.2023 року, № 68 від 11.07.2023 року (в тому числі - платіжних доручень, платіжних інструкцій, актів звірки взаєморозрахунків, тощо);
-Посадових інструкцій та наказів про призначення на посади начальника, заступників начальника та головного бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Встановити строк дії ухвали до 31.05.2024 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями КПК України, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 01.05.2024 |
Оприлюднено | 03.05.2024 |
Номер документу | 118754255 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Полонець С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні