Рішення
від 30.04.2024 по справі 120/339/24
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

30 квітня 2024 р. Справа № 120/339/24

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жданкіної Наталії Володимирівни, розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (в письмовому провадженні) адміністративну за позовом ОСОБА_1 до Якушинецької сільської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

в с т а н о в и в :

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 (далі - позивач) з адміністративним позовом до Якушинецької сільської ради (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю рішення 33 сесії 8 скликання Якушинецької сільської ради № 1258 від 05.09.2023 "Про перейменування вулиці Гагаріна на вулицю Юрія Сініченко в селі Микулинці Вінницького району Вінницької області", з підстав порушення порядку проведення громадських обговорень та основних вимог до його проведення, організації та розгляду ініціатив перейменування вулиць.

Ухвалою від 12.01.2024 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Даною ухвалою також надано відповідачу строк на подання відзиву. Крім того, вказаною ухвалою в відповідача витребувано документи, пов`язані з предметом позову (з прийняттям рішення про перейменування вулиці в с. Микулинці).

06.02.2024 та 12.02.2024 представником відповідача на виконання вимог ухвали від 12.01.2024 надано суду належним чином засвідчені копії документів, з якими пов`язано прийняття спірного рішення№ 1258 від 05.09.2023.

При цьому, відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву.

Інших заяв по суті справи від сторін спору до суду не надходило.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, суд встановив наступне.

14.09.2022, з метою впорядкування механізму розгляду питань щодо найменування та перейменування вулиць, провулків, проїздів, тупиків та інших об`єктів топоніміки на території Якушинецької сільської територіальної громади Виконавчим комітетом Якушинецької сільської ради прийнято рішення №341, яким затверджено Положення про найменування та перейменування вулиць, провулків, проїздів, тупиків та інших об`єктів топоніміки на території Якушинецької сільської територіальної громади (далі - Положення №341).

Згідно пункту 2.5 Положення №341 об`єктам топоніміки ім`я фізичної особи присвоюється лише після її смерті та за умови, що з цього часу пройшло 5 років, і лише у виняткових випадках з урахуванням думки більшості населення, яке зареєстровано та проживає на території, де розташовані ці об`єкти.

Якщо ініціатором найменування або перейменування об`єкту топоніміки виступають жителі Якушинецької сільської територіальної громади, то ініціатива про найменування або перейменування об`єкту топоніміки оформлюється листом за підписом не менше ніж 10 членів територіальної громади із зазначення адрес їх проживання та особистих підписів (п. 2.16 Положення №341).

Під час розгляду питань про найменування або перейменування об`єктів топоніміки на території Якушинецької сільської територіальної громади, з метою залучення мешканців Якушинецької сільської територіальної громади до розгляду поданих пропозицій та отримання нових пропозицій від представників громадськості з питань найменування або перейменування об`єктів топоніміки проводяться громадські обговорення (п. 3.1 Положення №341).

Пунктом 4.1 Положення №341 встановлено, що з метою глибокого фахового вивчення і підготовки до розгляду на засіданні Якушинецької сільської ради питань з найменування та перейменування об`єктів топоніміки утворюється Комісія з найменування та перейменування назв вулиць, провулків, проїздів, тупиків та інших об`єктів топоніміки на території Якушинецької сільської територіальної громади (далі - Комісія)

Відповідно до розпорядження голови Якушинецької сільської ради від 15.06.2022 за №61 утворено робочу групу з питань деколонізації топонімії та впорядкування використання географічних назв у Якушинецькій громаді (далі - робоча група).

В період з 01.07.2023 по 14.07.2024 Виконавчим комітетом Якушинецької сільської ради проведено електронне голосування за зміну назви вилиці Гагаріна в с. Микулинці на нову назву: вул. Козацька. За результатами проведеного електронного голосування пропозиція мешканців щодо зміни назви вулиці на " ОСОБА_2 " набрала 18 голосів.

В подальшому, 22 серпня 2023 року на ім`я Якушинецького сільського голови від 35 жителів АДРЕСА_1 надійшла заява, згідно якої останні просили посприяти перейменуванню АДРЕСА_1 та додали списки жителів які підтримують дану ініціативу та надали автобіографію ОСОБА_3 .

23.08.2023 відбулось засідання робочої групи з питань деколонізації топонімії та впорядкування використання географічних назв, на якому враховано, що до комісії звернулись жителі АДРЕСА_1 , а в електронному голосуванні щодо зміни назви АДРЕСА_2 прийнято участь лише 18 чоловік.

Рішенням 33 сесії 8 скликання Якушинецької сільської ради №1258 від 05.09.2023 перейменовано, зокрема, АДРЕСА_1 .

В подальшому, 29.09.2023 до Якушинецької сільської ради надійшла заява ОСОБА_1 , як дружини загиблого ОСОБА_4 , в якій остання зазначила, що не погоджується з перейменуванням вулиці Гагаріна на вулицю Юрія Сініченко в селі Микулинці Вінницького району Вінницької області. В заяві також вказала, що її чоловік теж загинув на війні та жив на АДРЕСА_1 , крім того на цій вулиці загинуло троє хлопців, просила вулицю перейменувати в вулицю Захисники України.

01.102023 позивач повторно подала Якушинецькому сільському голові заяву, в якій також зазначила, що не погоджуюся на перейменування АДРЕСА_1 . До заяви надано підписи мешканців АДРЕСА_3 в кількості 44 особи, які висловили незгоду з вищенаведеним перейменуванням та просили перейменувати вулицю на вулицю Захисники України.

У відповідь на подані позивачем звернення, відповідач листом №02-12/1824 від 31.10.2023 повідомив, що для перейменування назви вищезазначеної вулиці, на даному етапі, необхідно скасувати прийняте рішення №1258 від 05.09.2023, але, ні Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ні іншими нормативно-правовими актами не передбачено процедури скасування органом місцевого самоврядування попередньо прийнятого власного рішення.

За наведених обставин, вважаючи протиправним рішення 33 сесії 8 скликання Якушинецької сільської ради № 1258 від 05.09.2023 в частині перейменування АДРЕСА_1 , позивач звернулась до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 2статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з статтею 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Частиною 3 статті 24 Закону № 280/97-ВР передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради України і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР) визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Пунктом 41 ч. 1 ст. 26 Закону № 280/97-ВР встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, зокрема прийняття рішень з питань адміністративно-територіального устрою в межах порядку, визначених цим та іншими законами.

В силу ст. 37 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження:

- підготовка і внесення на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території відповідного населеного пункту, повідомлення про прийняті рішення з таких питань адміністратора інформаційної системи Міністерства юстиції України, з питань найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ тощо - національного оператора поштового зв`язку, органу ведення Державного реєстру виборців (п.1);

- прийняття рішень про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об`єктів нерухомого майна у випадках та порядку, встановлених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" (п.п.1-1) ;

- підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо питань адміністративно-територіального устрою в порядку і межах повноважень, визначених законом (п.2).

Так, підстави та порядок присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності, які за ними закріплені, об`єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій визначає, Закон України "Про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій" №4865-VI (далі - Закон №4865-VI).

За змістом п. 2 ч.3 ст.4 Закону №4865-VI під об`єктами права власності також розуміються сквери, бульвари, вулиці, провулки, узвози, проїзди, проспекти, площі, майдани, набережні, мости.

У контексті наведеного, слід відмітити, що вулиця, у розумінні Закону № 4865-VI, є об`єктом права власності, якому присвоюється ім`я фізичної особи з урахуванням вимог цього Закону.

Частиною 1 статті 3 Закону № 4865-VI передбачено, що імена фізичних осіб присвоюються з метою увічнення пам`яті про осіб, які:

1) внесли вагомий вклад у боротьбу за незалежність, розбудову Української держави, підтримання міжнародного миру і безпеки, зміцнення міжнародного авторитету України;

2) здійснили героїчний вчинок, звершення в ім`я Батьківщини;

3) зробили значний особистий внесок у розвиток науки, освіти, культури та інших сфер суспільного життя.

Частиною 5 ст. 3 Закону № 4865-VI визначено, що імена фізичних осіб, ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій присвоюються юридичним особам та об`єктам права власності лише після проведення громадського обговорення та за згодою відповідного трудового колективу.

Порядок проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Механізм проведення громадського обговорення та основні вимоги до його організації та розгляду узагальнених пропозицій (зауважень) під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності, які за ними закріплені, об`єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) суспільно-політичних і громадських діячів, захисників Вітчизни, воєначальників, діячів науки, освіти, культури та інших сфер суспільного життя, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій (далі - присвоєння юридичним особам імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій), встановлено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2012 року № 989 (далі - Порядок № 989).

Дія цього Порядку поширюється на суб`єктів, що готують подання про присвоєння юридичним особам імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, визначених статтею 7 Закону України № 4865-VI (далі - організатори обговорення).

Відповідно до п. 2 Порядку № 989 громадське обговорення проводиться з метою залучення представників громадськості до розгляду пропозицій щодо присвоєння юридичним особам імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій та врахування їх думки під час прийняття відповідного рішення.

Участь у громадському обговоренні можуть брати фізичні та юридичні особи, а також громадські об`єднання, що не є юридичними особами.

Згідно з нормами п. 4 Порядку № 989 громадське обговорення передбачає:

1) оприлюднення інформаційного повідомлення про проведення громадського обговорення, що містить відомості про : найменування організатора громадського обговорення; найменування юридичної особи, якій пропонується присвоїти ім`я фізичної особи, ювілейної чи святкової дати, назви або дати історичної події; ім`я фізичної особи, ювілейної чи святкової дати, назви або дати історичної події, що пропонується присвоїти юридичній особі, та обґрунтування такої пропозиції; суб`єктів, що внесли пропозицію щодо присвоєння юридичній особі імені фізичної особи, ювілейної чи святкової дати, назви або дати історичної події; строк, місце, час проведення заходів з громадського обговорення, акредитації представників засобів масової інформації, реєстрації учасників; поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, номер телефону, строк і форму для подання пропозицій (зауважень); місцезнаходження та (або) адресу електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення; прізвище та ім`я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення; строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення;

2) опрацювання організаторами громадського обговорення висловлених пропозицій (зауважень) щодо присвоєння юридичним особам імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій та проведення аналізу поданих пропозицій (зауважень);

3) узагальнення та оприлюднення результатів громадського обговорення.

Пунктом 5 Порядку №989 передбачено, що рішення про проведення громадського обговорення приймається його організатором з урахуванням вимог, установлених Законом України "Про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій", і повинно містити питання, що виноситься на громадське обговорення, строк його проведення, перелік заходів, які планується здійснити у рамках такого обговорення, та відповідальних осіб.

Строк проведення громадського обговорення обчислюється з дня оприлюднення відповідного інформаційного повідомлення і повинен становити не менш як два місяці.

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення органами державної влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим оприлюднюється ними на власному офіційному веб-сайті.

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення іншими суб`єктами оприлюднюється ними на власному офіційному веб-сайті або в інший прийнятний спосіб.

Абзацом 1 пункту 6 Порядку № 989 визначено, що пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, у строк, передбачений в інформаційному повідомленні про проведення громадського обговорення, але не менш як протягом 30 днів з дати опублікування повідомлення про його проведення.

Відповідно до п. 9 Порядку № 989 організатор громадського обговорення протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень) узагальнює їх та готує звіт, у якому зазначаються найменування організатора, зміст питання, що виносилося на громадське обговорення, інформація про осіб, які взяли участь в обговоренні порушеного питання, а також узагальнений аналіз пропозицій (зауважень), що надійшли під час проведення громадського обговорення.

Аналіз викладено дає підстави для висновку, що зміна імені фізичної особи, присвоєного об`єкту права власності, здійснюється лише після проведення громадського обговорення, порядок якого встановлено постановою Кабінету Міністрів України № 989.

За приписами ст.5 Закону № 4865-VI питання про присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій порушується суб`єктами, зазначеними у статті 7 цього Закону, шляхом підготовки ними подання про присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій.

Пропозиції щодо присвоєння юридичним особам та об`єктам права власності імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій можуть також вноситися на розгляд суб`єктів, зазначених у статті 7 цього Закону, іншими державними органами, трудовими колективами, об`єднаннями громадян та окремими громадянами (ч.2 ст.5 Закону № 4865-VI ).

Статтею 6 передбачено, що подання про присвоєння юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події - письмовий документ, що містить пропозицію про присвоєння конкретно визначеній юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події та вноситься на розгляд суб`єктів, уповноважених присвоювати імена фізичних осіб, ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій.

Подання про присвоєння юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події повинно містити:

1) найменування суб`єкта, якому вноситься таке подання (стаття 8 цього Закону);

2) найменування суб`єкта, який підготував подання, із зазначенням його місцезнаходження (стаття 7 цього Закону);

3) зміст порушеного питання та обґрунтування необхідності присвоєння юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події із зазначенням підстав та умов присвоєння відповідно імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події згідно з підставами та умовами, визначеними у статті 3 цього Закону.

До подання про присвоєння юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події також додаються:

1) інформаційна довідка про фізичну особу, ім`я якої пропонується присвоїти, ювілейну, святкову чи історичну дату або назву історичної події, що пропонується присвоїти юридичній особі або об`єкту права власності;

2) розрахунки та кошторис витрат, пов`язаних з присвоєнням юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події;

3) узагальнені зауваження і пропозиції, що надійшли під час громадського обговорення.

У разі якщо у фізичної особи, ім`я якої пропонується присвоїти юридичній особі або об`єкту права власності, є родичі (діти, вдова, вдівець, а якщо їх немає - батьки, рідні брати та сестри), додається також їх письмова згода на присвоєння імені (ч.3 ст.6 Закону № 4865-VI).

Таким чином, подання про присвоєння юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події - письмовий документ, що містить пропозицію про присвоєння конкретно визначеній юридичній особі або об`єкту права власності імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події та вноситься на розгляд суб`єктів, уповноважених присвоювати імена фізичних осіб, ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій.

Пунктом 7 ч.1 ст. 8 Закону № 4865-VI передбачено, що суб`єктами, які присвоюють юридичним особам та об`єктам права власності імена фізичних осіб, ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій є сільські, селищні, міські ради - юридичним особам, майно яких перебуває у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, та об`єктам права власності, які за ними закріплені, а також вулицям, провулкам, проспектам, площам, паркам, скверам, бульварам, узвозам, проїздам, майданам, набережним, мостам.

Частиною 2 ст. 11 Закону № 4865-VI визначено, що зміна імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події, присвоєних юридичним особам та об`єктам права власності, здійснюється лише після проведення громадського обговорення.

У ході судового розгляду справи встановлено, що спірні правовідносини виникли з приводу перейменування АДРЕСА_1 .

При цьому, обґрунтовуючи протиправність спірного рішення, позивач в позовній заяві наголосила на тому, що таке було прийнято без проведення громадських обговорень, тобто не було забезпечено можливість реалізації мешканцями територіальної громади їх права на вирішення питань місцевого значення.

Втім, такі доводи позивача суд оцінює критично, адже як було встановлено з отриманих від Якушинецької сільської ради копій документів, 15.06.2022, з метою вирішення, в тому числі, питання перейменування вулиць та дотриманням процедури громадського обговорення відповідно до Порядку № 989, розпорядженням сільського голови №61 утворено робочу групу та затверджено її персональний склад для проведення процедури перейменування об`єктів топоніміки Якушинецької територіальної громади.

Також, матеріали справи містять докази того, що в період з 01.07.2023 по 14.07.2023 відповідачем проведено електронне голосування з приводу зміни назви АДРЕСА_1 .

Крім того, в процесі проведення громадських обговорень відповідачем було враховано отриману 22.08.2023 від мешканців територіальної громади пропозицію щодо перейменування АДРЕСА_3 , що підтверджується матеріалами справи та відображено в Протоколі №8 від 23.08.2023 засідання робочої групи.

Щодо доводів позивача про те, що вона не була обізнана про проведення громадських обговорень, то суд зазначає, що дані обставини не спростовують дійсність проведення відповідних обговорень та забезпечення права мешканців територіальної громади на подання власних пропозицій, зауважень та заперечень щодо зміни назви відповідного об`єкту.

Отже, відповідачем дотримано законодавчо встановлені норми та проведено громадські обговорення, що знайшло своє документальне підтвердження матеріалами справи.

Судом також враховано, що з дати оголошення про початок опитування (01.07.2023) по дату прийняття спірного рішення (05.09.2023), пройшло понад два місяці. Втім, власні заперечення та пропозиції щодо перейменування АДРЕСА_1 позивач подала лише 29.09.2023, тобто більш ніж через півмісяці після прийняття відповідачем спірного рішення.

Таким чином, правова процедура прийняття рішення органом місцевого самоврядування має певні особливості, оскільки таке рішення стосується, насамперед, мешканців відповідної територіальної громади та повинно бути ними схвалено, в даному випадку, шляхом проведення громадських обговорень. Вказаний етап процедури прийняття рішення є обов`язковим, а його не дотримання свідчить про наявність істотного порушення, що може вплинути на результат самого рішення.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 27.08.2020 року № 540/427/19, яка в силу приписів ч.5 ст. 242 КАС України суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

З огляду на встановлені обставини справи, суд вважає, що твердження позивача щодо порушення процедури прийняття рішення відповідачем не підтверджені відповідними доказами, які містяться в матеріалах справи.

Відтак, враховуючи приписи ч.2 ст.2 КАС України, суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності дійшов висновку, що оскаржуване рішення винесено відповідачем у межах повноважень, обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а отже є правомірним і не підлягає скасуванню.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст. 9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню.

З огляду на відмову в задоволенні позовних вимог відсутні й підстави для відшкодування позивачеві витрат, пов`язаних із сплатою ним судового збору.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -

в и р і ш и в :

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Інформація про учасників справи:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 )

Якушинецька сільська рада (вул. Новоселів, 1, с. Якушинці, Вінницький район, Вінницька область, 23222, код ЄДРПОУ 04330021)

Суддя Жданкіна Наталія Володимирівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.04.2024
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу118760557
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —120/339/24

Постанова від 02.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 19.06.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 30.04.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні