Рішення
від 29.04.2024 по справі 440/2724/24
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 квітня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/2724/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Алєксєєвої Н.Ю.,

за участю:

секретаря судового засідання - Куць А.С.,

представника відповідачів - Деркача А.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю " ЯРІС - Електротех" до Головного управління ДПС у Полтавській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "ЯРІС - Електротех" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Полтавській області , Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС у Полтавській області №10080486/35926652 від 04.12.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну №53 від 17.07.2023, складену та подану на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю «ЯРІС-ЕЛНКТРОТЕХ» (далі - ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ», позивач), датою її фактичного подання.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що оспорюване рішення є протиправним та підлягає скасуванню, а податкова накладна №53 від 17.07.2023 підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), оскільки ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» надало до ГУ ДПС у Полтавській області (далі ГУ ДПС у Полтавській області, відповідач) письмові пояснення і всі первинні документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №53 від 17.07.2023, однак, оскаржуваним рішенням №10080486/35926652 від 04.12.2023 позивачу відмовлено в реєстрації цієї податкової накладної.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11.03.2024 позовна заява прийнята до розгляду та відкрите провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, призначене підготовче судове засідання.

Головним управлінням ДПС України у Полтавській області /далі - ГУ ДПС у Полтавській області, відповідач/ 01.04.2024 до Полтавського окружного адміністративного суду поданий відзив на адміністративний позов, де проти задоволення позову заперечувалося в повному обсязі з огляду на надання позивачем до ГУ ДПС у Полтавській області для реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023 документів, складених з порушенням законодавства. Відповідач вказав, що в підтвердження правомірності складання податкової накладної підприємством надано калькуляцію від 14.07.2023, яка не містить підпис відповідальних осіб, копію товарно - транспортної накладної від 17.07.2023 №239, яка складена з порушенням Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме не зазначена інформація щодо автомобільного перевізника, надана копія видаткової накладної №ЯІ-00000976 від 17.07.2023 на реалізацію щита, складена з порушенням пункту 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме неможливо ідентифікувати отримувача товару у зв`язку з відсутністю інформації про власника підпису.

ТОВ «ЯРІС ЕЛЕКТРОТЕХ» 04.04.2024 надана відповідь на відзив, де позивач наполягав на обставинах надання всіх документів із повідомленням про надання пояснень до ГУ ДПС у Полтавській області, необхідних для реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023 в ЄРПН, які відповідають вимогам статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Ухвалою суду від 22.04.2024 року закрите підготовче провадження у справі та призначена справа до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні.

В судове засідання представник позивача не з`явився, надіслав суду заяву про розгляд справи за відсутності представника ТОВ «ЯРІС ЕЛЕКТРОТЕХ».

Представник відповідачів в судовому засіданні заперечував проти задоволення позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на те, що в ході опрацювання документів, наданих ТОВ «ЯРІС ЕЛЕКТРОТЕХ» для реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023 надані документи, складені із порушенням законодавства, а саме в підтвердження правомірності складання податкової накладної підприємством надано калькуляцію від 14.07.2023, яка не містить підпис відповідальних осіб, копію товарно - транспортної накладної від 17.07.2023 №239, яка складена з порушенням Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме не зазначена інформація щодо автомобільного перевізника, надана копія видаткової накладної №ЯІ-00000976 від 17.07.2023 на реалізацію щита, складена з порушенням пункту 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме неможливо ідентифікувати отримувача товару у зв`язку з відсутністю інформації про власника підпису.

Заслухавши представника відповідачів, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ТОВ «ЯРІС ЕЛЕКТРОТЕХ» створене та зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 28.05.2008, номер запису 15881020000007766, код ЄДРПОУ 35926652, як платник податків з 29.05.2008 перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Полтавській області, і є платником податку на додану вартість - індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість - 359266516018 /а.с.18-22/. Зареєстрованими видами економічної діяльності позивача за КВЕД є: основний - 46.69 оптова торгівля іншими машинами й усталюванням; 27.12 виробництво електророзподільної та контрольної апаратури; установлення та монтаж машин і устатковання; 42.22 будівництво споруд електропостачання та телекомушкацій; електромонтажні роботи; монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондипіопування; 73.20 дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки; надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 надання в оренду вантажних автомобілів.

ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» і з Товариством з обмеженою відповідальністю «МАРК СТРОЙ» укладений договір поставки №ЯЕ 01-2022/9 від 04.01.2022 /а.с.32-33/.

Згідно умов пунктів 1.1, 1.3-1.4 договору №ЯЕ 01-2022/9 від 04.01.2022, Позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти і передавати у власність покупця продукцію електротехнічного призначення, покупець зобов`язався приймати та оплачувати товар в порядку та на умовах, визначених цим договором. Партією товару вважається найменування, кількість та асортимент товару, зазначені у видаткових накладних та рахунках. Асортимент, номенклатура товару, його кількість, вартість і строки поставки товару, код товару згідно з УКТ ЗЕД та інші дані, необхідні для організації поставок, визначаються у видаткових накладних та рахунках, які оформляються па кожну партію товару і є невід`ємними частинами даного договору. Позивач є компетентним у питаннях поставки відповідного товару, оскільки це входить до предмету його господарської діяльності.

На виконання умов договору №ЯЕ 01-2022/9 від 04.01.2022 ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» 17.07.2023 здійснило поставку на користь ТОВ «МАРК СТРОЙ» товару щит АВР 200-300А/0,4 (1800х700х400+ІД) (інд. виготовлення) в кількості 1 шт. на суму 230 00,00 грн, в т.ч. ПДВ 38400,00 грн, у зв`язку з чим складені всі необхідні первинні документи, зокрема, видаткову накладну №Я1-00000976 від 17.07.2023 /а.с.34/.

Складена товарно-транспортна накладна №239 від 17.07.2023 /а.с.61/ за якої поставка здійснена з використанням автомобіля - спеціалізованого вантажного фургона FIAT DUCАТО 250/DMMFC/HYL, д.н.з. НОМЕР_1 . Вказаний автомобіль знаходиться на балансі ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ», про що зазначено у повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП від 22.02.2023 /а.с.58/.

Крім того, 17.07.2023 Постачальник надав Покупцеві рахунок на оплату №998 від 17.07.2023, яким передбачено оплату за щит АВР 200-300А/0,4 (1800х700х400+Ц) (Інд. виготовлення) в кількості 1 шт. на суму 230400,00 грн, в т.ч. ПДВ 38 400,00 грн /а.с.35/.

В подальшому, згідно платіжної інструкції №330 від 18.08.2023 ТОВ «МАРК СТРОЙ» проведено оплату ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТОТЕХ» в розмірі 230400,00 грн /а.с.37/.

Відповідно до приписів п. 201.0 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» за першою подією поставки товарів складена податкова накладна від 17.07.2023 №53 та направлена для реєстрації в ЄРПН /а.с.23/.

Однак, реєстрація вказаної податкової накладної зупинена. ГУ ДПС України у Полтавській області направлена позивачеві квитанція про прийняття документу і зупинення реєстрації податкової накладної, де вказано, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної №53 від 17.07.2023 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8573, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. При цьому, позивачеві було запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН /а.с.24/.

17.11.2023 ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» до ГУ ДПС у Полтавській області надане повідомлення про подання пояснень із поясненнями щодо суті господарської операції та копії документів у кількості 26 примірники щодо податкової накладної, реєстрація якої зупинена, зокрема, пояснення до розблокування податкових накладних; установчі документи; рішення про врахування таблиці даних платника податку; 20-ОПП; податкові накладні; квитанції; первинні документи, що засвідчують підтвердження господарської діяльності з продажу/придбання товарів/робіт/послуг; документи по оплаті за товари/роботи послуги; виписки банку; платіжні доручення; акти звірки взаєморозрахунків /а.с.25/.

ГУ ДПС у Полтавській області на адресу позивача направлене повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН від 23.11.2023 №9998521/35926652 - первинних документів щодо транспортування продукції, інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, калькуляцій щодо індивідуального виготовлення щита, товарно-транспортної накладної на відвантаження товару, заявки на постачання /а.с.26-27/.

ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» відповідачеві направлене повідомлення про подання пояснень із поясненнями щодо суті господарської операції та копії документів до податкової накладної №53 від 17.07.2023, реєстрація якої зупинена та додаткові документи: калькуляція про індивідуальне виготовлення щита, товарно-транспортна накладна на відвантаження товару, також вказано, що відповідно пункту 2.4 договору заявка на поставку товару може направлятись телефонним зв`язком, тобто в договорі відсутня норма обов`язковості паперового оформлення заявки. Заявка на поставку товару від ТОВ «МАРК СТРОЙ» отримана за допомогою телефонного зв`язку /а.с.28/.

Рішенням №10080486/35926652 від 04.12.2023 /а.с.29/ відмовлено у реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023 так як позивачем для реєстрації податкової накладної надані документи, складені із порушенням законодавства, а саме в підтвердження правомірності складання податкової накладної підприємством надано калькуляцію від 14.07.2023, яка не містить підпис відповідальних осіб, копію товарно - транспортної накладної від 17.07.2023 №239, яка складена з порушенням Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме не зазначена інформація щодо автомобільного перевізника, надана копія видаткової накладної №ЯІ-00000976 від 17.07.2023 на реалізацію щита, складена з порушенням пункту 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме неможливо ідентифікувати отримувача товару у зв`язку з відсутністю інформації про власника підпису.

ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» зверталось із скаргою про скасування вказаного рішення, яка була залишена без задоволення, рішення №10080486/35926652 від 04.12.2023 - без змін /а.с.30,31/.

Позивач не погодився з рішенням комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН №10080486/35926652 від 04.12.2023, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023, у зв`язку з чим ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» звернулося до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку оскаржуваному рішенню комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.2,16.1.3, пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до підпункту 14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Положенням пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку (пункт 8 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних).

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Суд зазначає, що контролюючим органом не встановлено порушення позивачем вимог, установлених пунктом 201.10 статті 201 ПК України, натомість виявлено наявність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» від 11.12.2019 №1165 (набрала чинності 01.02.2020), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

У силу пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 8 яких платник відноситься до ризикованих в разі, якщо у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет /пункт 8 Порядку №1165/.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

За результатами розгляду податкової накладної ГУ ДПС у Полтавській області направлена позивачеві квитанція, де зазначено, що документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної №53 від 17.07.2023 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8537, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. При цьому, позивачеві було запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН /а.с.24/.

Отже, реєстрація поданої позивачем податкової накладної №53 від 17.07.2023 була зупинена через встановлення ризиковості здійснення операцій з посиланням на п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Опрацювання поданих платником податків повідомлень та документів до податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та прийняття рішень по ним здійснюється Комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія ГУ ДПС), склад якої затверджено на виконання вимог Порядку №1165 та наказу Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Наказ № 520), яким затверджений Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.9 Наказу №520 зі змінами внесеними Наказом Міністерства фінансів України від 12.01.2023 №19 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.

Таким чином, Порядок № 520 передбачає можливість направлення контролюючим органом пропозиції щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації. Така пропозиція здійснюється контролюючим органом шляхом направлення на адресу платника податків повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

За отримання ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів від 23.11.2023 №9998521/35926652 /а.с.26/ - первинних документів щодо постачання, транспортування продукції, складських документів та інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація якої зупинена в ЄРПН, калькуляції щодо індивідуального виготовлення щита, товарно-транспортної накладної на відвантаження товару, заявки на постачання, ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» відповідачеві направлене повідомлення про подання пояснень із поясненнями щодо суті господарської операції та копії документів до податкової накладної, також вказано, що відповідно пункту 2.4 договору заявка на поставку товару може направлятись телефонним зв`язком, тобто в договорі відсутня норма обов`язковості паперового оформлення заявки. Заявка на поставку товару від ТОВ «МАРК СТРОЙ» отримана за допомогою телефонного зв`язку /а.с.28/.

За наслідками розгляду наданих позивачем документів ГУ ДПС у Полтавській області Прийняте оскаржуване рішення №10080486/35926652 від 04.12.2023 яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023. Комісія ГУ ДПС у Полтавській області як підставу для відмови в реєстрації зазначила про надання ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» документів, складених із порушенням законодавства, а саме в підтвердження правомірності складання податкової накладної позивачем надана калькуляція від 14.07.2023, яка не містить підпис відповідальних осіб, копія товарно - транспортної накладної від 17.07.2023 №239, яка складена з порушенням Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме не зазначена інформація щодо автомобільного перевізника, надана копія видаткової накладної №ЯІ-00000976 від 17.07.2023 на реалізацію щита, складена з порушенням пункту 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме неможливо ідентифікувати отримувача товару у зв`язку з відсутністю інформації про власника підпису.

Суд зазначає, що калькуляція щодо недоліків форми якої зауважувалось ГУ ДПС у Полтавській області не є первинним документом в розумінні статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», відповідно твердження відповідача про порушення, допущені позивачем при її складанні є безпідставними.

Положеннями Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 (Правила №363) передбачено форму товарно-транспортної накладної (додаток 7). В той же час, згідно абзацу другого пункту 11.1. Правил №363, товарно- транспортну накладну суб`єкт господарювання може оформлювати без дотримання форми, наведеної в додатку 7 до цих Правил, за умови наявності в ній інформації про назву документа, дату і місце його складання, найменування (прізвище, ім`я, по батькові) Перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які дають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора.

Відповідно до розділу 1 Правил №363, експедитор транспортний - працівник, який забезпечує виконання комплексу операцій транспортно-експедиторського обслуговування під час перевезення вантажів. Згідно пункту 10.10. Правил № 363, за домовленістю сторін водій може виконувати обов`язки супровідника вантажів (експедитора).

Товарно-транспортна накладна №239 від 17.07.2023 заповнена в графі «отримав водій/експедитор», який входить, згідно штатного розпису ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТОТЕХ», до штату позивача.

За таких обставин, товарно-транспортна накладна № 239 від 17.07.2023 відповідає вимогам Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14,10.1997 №363.

Крім того, відповідно до товарно-транспортної накладної, поставка здійснена з використанням автомобіля, який знаходиться на балансі ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ», про що зазначено у повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП.

Щодо твердження відповідача про невідповідність видаткової накладної №ЯІ-00000976 від 17.07.2023 на реалізацію щита, пункту 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», за яким первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити, зокрема, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Видаткова накладна № ЯІ-00000976 від 17.07.2023 містить низку реквізитів, в тому числі - особистий підпис керівника ТОВ «МАРК СТРОЙ» та відбиток печатки ТОВ «МАРК СТРОЙ», що забезпечує ідентифікацію особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції та однозначно ідентифікувати отримувача товару.

Відповідно до правової позиції, викладеної у постанові Верховного суду від 30.03.2018 у справі № 821/2106/13-а, з метою податкового обліку господарські операції можуть оформлюватися будь-якими первинними документами, зміст яких відповідає наведеним вимогам податкового законодавства, та складення яких відповідає законодавчо установленим вимогам щодо оформлення такої операції або звичаєвій практиці. Умовою документального підтвердження операції є можливість на підставі наявних документів зробити висновок про те, що витрати фактично понесені.

Суд наголошує, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. При цьому здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм, змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Аналогічна правова позиція неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18, від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18, від 18.06.2020 у справі №824/245/19-а.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав їх прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічний висновок наведено у постановах Верховного Суду від 23.10.2018 у справі №822/1817/18, від 02.04.2019 у справі №822/1878/18.

Верховний Суд в постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20 зробив правовий висновок, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави і порядок проведення якої визначено нормами ПК України.

Питання аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом на предмет їх реальності повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до п. 61.1 ст. 61 ПК України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу „ готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензуванняf та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Отже, за наведеного, суд приходить до висновку, що Позивачем були здійснені усі, визначені законодавством дії, необхідні податкової накладної №53 від 17.07.2023.

За вказаного, враховуючи надання позивачем до ГУ ДПС у Полтавській області документів, що підтверджують постачання товару на користь покупця і складення за правилом першої події, відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПК України податкової накладної №53 від 17.07.2023, яка подана для реєстрації до ЄРПН, суд констатує, що податкова накладна була складена позивачем за датою відповідної господарської операції, з чим п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України пов`язує дату виникнення податкових зобов`язань та позивачем надано контролюючому органу всі документи, необхідні для складення вказаної податкової накладної.

Отже, підсумовуючи вищевикладене, враховуючи встановлені обставини, зважаючи на наявність у позивача передбачених чинним законодавством документів, необхідних для складання податкової накладної №53 від 17.07.2023 та беручи до уваги, що реальність господарської операції може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків, суд дійшов висновку, що у ГУ ДПС у Полтавській області були відсутні правові підстави для відмови у реєстрації в ЄРПН податкової накладної, а тому рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №10080486/35926652 від 04.12.2023 прийняте відповідачем безпідставно та необґрунтовано, а отже є протиправним та підлягає скасуванню.

Суд зауважує, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Зазначена позиція повністю кореспондується з висновками Європейського суду з прав людини, відповідно до яких, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності «небезпідставної заяви» за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею, повинен бути «ефективним» як у законі, так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (пункт 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі «Афанасьєв проти України» від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Абзацами 5, 6, та 7 вступної частини Рекомендації Rec (2004) 6 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам «Щодо вдосконалення національних засобів правового захисту», ухваленої на 114-й сесії 12.05.2004, передбачено, що, відповідно до вимог статті 13 Конвенції, держави-члени зобов`язуються забезпечити будь-якій особі, що звертається з оскарженням порушення її прав і свобод, викладених в Конвенції, ефективний засіб правового захисту в національному органі; крім обов`язку впровадити такі ефективні засоби правового захисту у світлі прецедентної практики Європейського суду з прав людини, на держави покладається загальний обов`язок розв`язувати проблеми, що лежать в основі виявлених порушень; саме держави-члени повинні забезпечити ефективність таких національних засобів як з правової, так і практичної точок зору, і щоб їх застосування могло привести до вирішення скарги по суті та належного відшкодування за будь-яке виявлене порушення.

У пункті 145 рішення від 15.11.1996 у справі «Чахал проти Об`єднаного Королівства» (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що стаття 13 гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни. Суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист, хоча держави - учасники Конвенції мають деяку свободу розсуду щодо того, яким чином вони забезпечують при цьому виконання своїх зобов`язань.

Отже, «ефективний засіб правого захисту» в розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату.

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, обов`язок щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних поданої платником податків податкової накладної №53 від 17.07.2023, покладений на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику - ДПС України.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов висновку про те, що належним та ефективним способом захисту прав позивача є: визнання протиправним та скасування рішення №10080486/35926652 від 04.12.2023, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №53 від 17.07.2023 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №53 від 17.07.2023, подану на реєстрацію ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ», датою її фактичного подання.

Таким чином, позовні вимоги ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» підлягають задоволенню.

Відповідно до положень частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду був сплачений судовий збір в сумі 3028,00 грн /а.с.17/ і, враховуючи висновок суду про задоволення позову, стягненню на користь ТОВ «ЯРІС-ЕЛЕКТРОТЕХ» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області підлягають судові витрати зі сплати судового збору у сумі 3028,00 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЯРІС - Електротех" (вул. Серьогіна, буд. 11,Полтава,Полтавська область,36008, код ЄДРПОУ 35926652) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область,36000, код ЄДРПОУ ВП 44057192), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.12.2023 №10080486/35926652.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №53 від 17.07.2023 датою її фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЯРІС - Електротех" витрати зі сплати судового збору у сумі 3028,00 грн. (три тисячі двадцять вісім гривень).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 01 травня 2024 року.

Головуючий суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2024
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу118763490
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —440/2724/24

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 14.06.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Рішення від 29.04.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Рішення від 29.04.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні