Рішення
від 01.05.2024 по справі 460/48/24
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

01 травня 2024 року м. Рівне№460/48/24

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

Керівник Вараської окружної прокуратури в інтересах держави доВідділу освіти культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

Керівник Вараської окружної прокуратури в інтересах держави звернувся до суду з позовом до Відділу освіти культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради (далі - відповідач), в якому просив:

визнати протиправною бездіяльність щодо неоформлення правовстановлюючих документів на будівлю Бродницької гімназії Зарічненської селищної громади Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73, в с. Бродниця Вараського району Рівненської області;

зобов`язати відповідача вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на будівлю Бродницької гімназії Зарічненської селищної громади Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73, в с. Бродниця площею 1008,4 м. кв., вартістю 23139622,32 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що будівля Бродницької гімназії належить до комунальної власності Зарічненської селищної територіальної громади, балансоутримувачем гімназії є відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради. Однак, використання вказаної будівлі здійснюється із порушенням вимог чинного законодавства шляхом користування будівлями, спорудами без державної реєстрації права власності та правовстановлюючих документів, що у свою чергу створює передумови для зловживань щодо розпорядження нерухомим майном, а отже і ризики для належного функціонування шкільної освіти, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. Відтак, Вараською окружною прокуратурою при виконанні повноважень, визначених ст.131-1 Конституції України та ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", встановлено порушення інтересів держави щодо набуття права власності та подальшого управління майном Зарічненської територіальної громади. Просив позов задовольнити повністю.

Ухвалою суду від 04.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи. Встановлено строк для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач у встановлений судом строк відзиву на позов не подав. Разом з тим, 23.01.2024 надіслав до суду заяву про визнання позову.

Згідно з положеннями частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

За правилами статті 189 КАС України, позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. До ухвалення судового рішення у зв`язку з відмовою позивача від позову або визнанням позову відповідачем суд роз`яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи не обмежений представник відповідної сторони у повноваженнях на їх вчинення. У разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог. Суд не приймає відмови від позову, визнання позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Заява про визнання позову подана уповноваженим на те представником, не суперечить вимогам закону та не порушує будь-чиїх прав, свобод, інтересів, а тому приймається судом.

Дослідивши позовну заяву, подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив таке.

На території Зарічненської селищної ради, за адресою: вул. Центральна, 73, с. Бродниця Вараського району Рівненської області, розташована будівля Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області.

Рішенням Зарічненської селищної ради вiд 10.12.2020 №32/1-2020 прийнято до комунальної власності Зарічненської селищної територіальної громади об`єкти права спільної власності територіальних громад Зарічненського району.

Рішенням Зарічненської селищної ради від 18.02.2021 №98/4-2021 "Про закріплення комунальних унітарних підприємств, установ та організацій" відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради визначено уповноваженим органом управління майном навчальних закладів Зарічненської ОТГ.

Так, п.4.3. Положення про відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради, затвердженого рішенням Зарічненської селищної ради вiд 05.11.2021 №1049/11-2021, передбачено, що вiддiл здiйснює контроль за дотриманням установчих документів закладів освіти та культури.

Вiдповiдно до інформації відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради від 07.11.2023 №01-31/1814 власником Бродницької гімназії являється Зарічненська селищна територіальна громада. Балансоутримувачем закладу є відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради.

На підставі рішення Вичівської сільської ради Зарічненського району Рівненської області від 30.12.2011 №127, відділу освіти Зарічненської районної державної адміністрації видано державний акт на право постійного користування земельною ділянкою (серія ЯЯ №270179 від 30.07.2012), яка розташована за адресою: вул.Центральна,73, с. Бродниця, кадастровий номер 5622280702:02:004:0018, площею 0,6474 га, з цільовим призначенням «для обслуговування Бродницької ЗОШ І-ІІ ступенів».

Рішенням Зарічненської селищної ради від 18.12.2020 №45/1-2020 «Про початок реорганізації Борівської, Вичівської, Дібрівської, Кухітсько-Вільської, Морочненської, Неньковицької, Новорічицької, Перекальської, Річицької, Серницької сільських рад шляхом приєднання до Зарічненської селищної ради» Зарічненська селищна рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Вичівської сільської ради.

Згідно з актом прийому-передачі із спільної власності територіальних громад сіл, селища Зарічненського району Рівненської області до комунальної власності Зарічненської селищної територіальної громади Бродницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Зарічненської районної ради Рівненської області та її цілісного майнового комплексу, затвердженого рішенням Зарічненської селищної ради від 30.12.2020 №70/2-20 приміщення Бродницької школи І-ІІ ступенів, за інвентарним номером №300345, передано із спільної власності територіальних громад сіл, селища Зарічненського району Рівненської області до комунальної власності Зарічненської селищної територіальної громади.

Відповідно до пункту 6 та додатку 4 до рішення Зарічненської селищної ради від 10.12.2020 №32/1-2020, Бродницька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Зарічненської районної ради Рівненської області перейменована на Бродницьку гімназію Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області.

Згідно з довідкою оціночної вартості об`єкта нерухомості, вартість приміщення гімназії становить 23139622,32 грн.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно право власності, інші речові права на об`єкти нерухомого майна приміщення Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області не зареєстровано.

Згідно з листом відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради від 07.11.2023 №01-31/1814, державна реєстрація права власності на будівлю гімназії не проводилася.

Доказів виготовлення відповідачем правовстановлюючих документів матеріали справи не містять.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам та вирішуючи спір по суті, суд зазначає наступне.

Статтею 131-1 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України "Про прокуратуру" від 14.10.2014 №1697-VІІ та статтею 53 КАС України.

Згідно з частинами першою, третьою, четвертою статті 23 цього Закону представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді.

Як визначено частинами четвертою, п`ятою статті 53 КАС України, прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу. У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Відповідно до пункту 2 резолютивної частини рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 №3-рп/99 під поняттям орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надані повноваження органу виконавчої влади.

При вирішенні справи суд бере до уваги, що інтереси держави є оціночним поняттям, а тому прокурор в кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Враховуючи позицію Верховного Суду, викладену в постанові від 03.12.2019 у справі №920/121/19, суд зазначає, що поняття "інтереси держави" охоплюють широке і водночас чітко не визначене коло законних інтересів, які не піддаються точній класифікації, а тому їх наявність повинна бути предметом самостійної оцінки суду у кожному конкретному випадку звернення прокурора з позовом. Надмірна формалізація "інтересів держави", особливо у сфері публічних правовідносин, може призвести до необґрунтованого обмеження повноважень прокурора на захист значущих інтересів там, де це дійсно потрібно (аналогічна позиція викладена у постановах Верховного Суду від 25.04.2018 у справі №806/1000/17, від 26.07.2018 у справі №926/1111/15, від 08.02.2019 у справі №915/20/18).

Державний інтерес знаходить свій вияв у підтримці такого стану суспільних відносин, який би повною мірою відповідав конституційним засадам правового регулювання та забезпечував баланс інтересів усіх членів суспільства в їх взаємовідносинах між собою та державою.

З наведеного слідує, що інтереси держави спрямовані на забезпечення гарантій державної влади та ефективного функціонування її інститутів та органів задля захисту та реалізації прав і свобод територіальних громад.

За таких обставин, у даному випадку наявний як державний, так і суспільний інтерес, який полягає у необхідності дотримання встановленого Конституцією України принципу верховенства права, задоволення суспільної потреби у відновленні законності у сфері майнових правовідносин, та, як наслідок, реалізації державних гарантій щодо захисту права власності.

Отже, на переконання суду, в межах спірних правовідносин наявні передбачені частиною третьою статті 23 Закону України "Про прокуратуру" підстави для представництва прокурором інтересів держави в суді.

Матеріалами справи підтверджено, що відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради є уповноваженим органом управління майном навчальних закладів Зарічненської ОТГ, зокрема, приміщенням Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73, с. Бродниця, Вараського району, Рівненської області, площею 1008,4 м.кв.

Проте, державну реєстрацію правовстановлюючих документів на вказаний об`єкт нерухомого майна не здійснено.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про освіту" від 05.09.2017 № 2145-VIII (далі - Закон № 2145-VIII) освіта є державним пріоритетом, що забезпечує інноваційний, соціально-економічний і культурний розвиток суспільства. Фінансування освіти є інвестицією в людський потенціал, сталий розвиток суспільства і держави.

Частиною першої статті 10 Закону № 2145-VIII визначено, що невід`ємними складниками системи освіти є: дошкільна освіта; повна загальна середня освіта; позашкільна освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта; освіта дорослих, у тому числі післядипломна освіта.

Відповідно до частин першої, третьої статті 22 вказаного Закону юридична особа має статус закладу освіти, якщо основним видом її діяльності є освітня діяльність. Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Згідно з частиною шостою статті 25 Закону № 2145-VIII засновник закладу освіти зобов`язаний, зокрема, забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.

Відповідно до частин першої, третьої статті 80 Закону № 2145-VIII до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Основні фонди, оборотні кошти та інше майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають вилученню, крім випадків, встановлених законом.

За змістом частин першої, другої, п`ятої статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме та нерухоме майно. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

Відповідно до частин сьомої, восьмої статті 60 названого Закону майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об`єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад, передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Згідно зі статтею 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Відповідно до статті 182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, до яких належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення (частина перша статті 181 цього Кодексу), обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Частиною четвертою статті 334 Цивільного кодексу України обумовлено, що права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з дня такої реєстрації відповідно до закону.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 №1952-IV (далі - Закон №1952-IV), який спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

За визначенням, наведеним в статті 2 Закону №1952-IV, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно з приписами статті 3 Закону №1952-IV загальними засадами державної реєстрації прав є, зокрема, гарантування державою об`єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження; обов`язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав. Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Відповідно до статті 5 Закону №1952-IV у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення. Право власності на житловий будинок, будівлю, споруду, а також їх окремі частини може бути зареєстроване незалежно від того, чи зареєстроване право власності чи інше речове право на земельну ділянку, на якій вони розташовані.

Отже, обов`язковою умовою фактичного використання нерухомого майна є наявність правовстановлюючих документів на нього, оформлених відповідно до вимог закону.

Згідно з пунктами 6, 44 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса. Для державної реєстрації права власності на об`єкт нерухомого майна державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 року, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об`єкт, подаються: технічний паспорт на об`єкт нерухомого майна; витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо такого об`єкта (у разі державної реєстрації права державної власності); документ, що підтверджує факт перебування об`єкта нерухомого майна у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності); документ, що підтверджує факт відсутності перебування об`єкта нерухомого майна у державній власності, виданий Фондом державного майна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).

Відповідно до пункту 8 частини дев`ятої статті 34 Закону №1952-IV звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав органи державної влади, органи місцевого самоврядування.

Частина третя статті 182 ЦК України передбачає, що ухилення від реєстрації права на нерухомість, окрім іншого, можуть бути оскаржені до суду.

В частині першій статті 13 Конституції України закріплено, що від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Сільські, селищні, міські ради, згідно зі статтею 10 Закону №280/97-ВР є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону №280/97-ВР матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є в комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Згідно зі статтею 25 Закону №280/97-ВР селищні ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до статті 29 Закону №280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

Права суб`єкта комунальної власності від імені та в інтересах територіальних громад здійснюють відповідні ради (частина п`ята статті 16 Закону №280/97-ВР).

Отже, органом, уповноваженим управляти комунальним майном, яке знаходиться на території Зарічненської селищної ради, є відповідач.

Враховуючи викладене, відповідач зобов`язаний вжити заходів для оформлення та державної реєстрації правовстановлюючих документів на приміщення Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73, с. Бродниця, Вараського району, Рівненської області, площею 1008,4 м.кв., згідно з вимогами чинного законодавства.

При цьому, у цій справі відсутні належні та беззаперечні докази, які б вказували на об`єктивні причини неможливості вжиття відповідачем заходів для вчинення таких дій.

Водночас, відсутність правовстановлюючих документів на нерухоме майно комунальної власності створює передумови для зловживань щодо розпорядження таким нерухомим майном, ризики безпідставного вибуття останнього з власності територіальної громади, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав громади, тим самим порушує законодавчо встановлений порядок набуття й подальшої реалізації права власності, користування та, відповідно, інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною майна територіальної громади, що є підставою для судового захисту інтересів держави.

За таких обставин, суд погоджується з доводами позивача, що за наявності підстав та відповідних повноважень відповідач, як суб`єкт комунальної власності, що здійснює від імені та в інтересах територіальної громади відповідні права комунальної власності, не здійснив належних юридично значимих обов`язкових дій щодо оформлення та державної реєстрації права власності та користування на приміщення закладу освіти, що є бездіяльністю відповідача в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді, у зв`язку з чим таку бездіяльність слід визнати протиправною та зобов`язати вчинити відповідні дії.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 вказаного кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Разом з тим, станом на день розгляду справи судом в матеріалах справи відсутня інформація щодо оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на приміщення Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73, с. Бродниця, Вараського району, Рівненської області, площею 1008,4 м.кв., що свідчить про бездіяльність відповідача.

Враховуючи, що в ході судового розгляду відповідач визнав позовні вимоги та зазначив про те, що ним здійснюються заходи щодо виготовлення необхідних документів з метою державної реєстрації вищевказаного об`єкта нерухомого майна комунальної власності Зарічненської селищної територіальної громади, суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити повністю.

З огляду на положення частини 2 статті 139 КАС України, судовий збір на користь позивача у даній справі стягненню не підлягає.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов керівника Вараської окружної прокуратури в інтересах держави до Відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради щодо неоформлення правовстановлюючих документів на будівлю Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73, с. Бродниця, Вараського району, Рівненської області, площею 1008,4 м.кв.

Зобов`язати Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на будівлю Бродницької гімназії Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області по вул. Центральна,73,с.Бродниця, Вараського району, Рівненської області, площею 1008,4 м.кв., вартістю 23139622,32 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 01 травня 2024 року

Учасники справи:

Позивач - Керівник Вараської окружної прокуратури в інтересах держави (м-н Будівельників, 1, м. Вараш, Вараський р-н, Рівненська обл.,34403, ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Відділ освіти культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради (вул. Фестивальна, 6, смт Зарічне, Рівненська обл., Вараський р-н,34000, ЄДРПОУ/РНОКПП 44011378)

Суддя Н.О. Дорошенко

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.05.2024
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу118763723
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —460/48/24

Рішення від 01.05.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні