Рішення
від 29.04.2024 по справі 580/1902/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 квітня 2024 року справа № 580/1902/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Каліновської А.В., розглянувши правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні в залі суду адміністративну справу за позовом керівника Золотоніської окружної прокуратури в інтересах держави до Шрамківської сільської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Керівник Золотоніської окружної прокуратури (далі - позивач) звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом в інтересах держави до Шрамківської сільської ради (далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Шрамківської сільської ради щодо невжиття заходів з приводу набуття права власності на безхазяйне майно, а саме: будівлю Церкви, що розташованапо вул. Центральна 232 с. Яворівка Золотоніського району Черкаської області;

- зобов`язати Шрамківську сільську раду вчинити дії, спрямовані на набуття права власності на безхазяйне майно шляхом звернення із заявою про взяття на облік до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, а саме: будівлю Церкви, що розташована по вул. Центральна 232 с. Яворівка Золотоніського району Черкаської області.

В обґрунтування позову зазначено, що опрацюванням інформації Управління культури та охорони культурної спадщини ЧОДА від 10.06.2021 за 02/01-03-13/700/02/01-03-13/13148 стало відомо, що в с. Яворівка колишнього Драбівського району Черкаської області знаходиться Церква 1812 року побудови, що є пам`яткою історико-культурного призначення та внесена до Переліку щойно виявлених пам`яток архітектури відповідно до наказу Служби охорони культурної спадщини Черкаської ОДА від 23.11.2010 за 10/03-2. Зазначена Церква не має власника у зв`язку з чим охоронний договір не укладено, що призводить до подальшого її руйнування оскільки за інформацією Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської ОВА від 22.03.2023 за 02/01-02.03-08/200/02/01-02.03-08/6762 впровадження заходів щодо збереження об`єктів культурної спадщини покладається на власників таких об`єктів згідно Закону України «Про охорону культурної спадщини». Таким чином, за наявності підстав та відповідних повноважень, Шрамківська сільська рада, як суб`єкт права комунальної власності, що здійснює від імені та в інтересах територіальних громад відповідні права щодо володіння та розпорядження комунальним майном, упродовж тривалого часу фактично не здійснила жодних юридично значимих обов`язкових дій щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлю Церкви. Вказане свідчить про триваючу бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді.

Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 27.02.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому проваджені).

Відповідач у встановлений судом строк відзив на позов не подав.

З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне.

Золотоніською окружною прокуратурою при виконанні повноважень, визначених ст. 131-1 Конституції України та ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», з метою встановлення наявності підстав для представництва інтересів держави в суді вивчено питання додержання вимог законодавства з питань збереження архітектурних пам`яток на території с. Яворівка Шрамківської сільської ради.

Так, з інформації Управління культури та охорони культурної спадщини ЧОДА від 10.06.2021 за 02/01-03-13/700/02/01-03- 13/13148 стало відомо, що в с. Яворівка колишнього Драбівського району Черкаської області знаходиться Церква 1812 року побудови (далі за текстом Церква), що є пам`яткою історико-культурного призначення та внесена до Переліку щойно виявлених пам`яток архітектури відповідно до наказу Служби охорони культурної спадщини Черкаської ОДА від 23.11.2010 за 10/03-2.

Зазначена Церква перебуває в аварійному стані, що підтверджується інформацією Шрамківської сільської ради від 08.06.2021 за 02.1-12/867 та не має власника, за часів радянського режиму використовувалась як складське приміщення колгоспного двору та знаходиться по АДРЕСА_1 .

За інформацією ГУ Держгеокадастру від 14.06.2023 10-23-0.3-3025/2- 23 за вказаною вище адресою розроблено землевпорядну документацію щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 .

Також за інформацією Шрамківської сільської ради від 13.06.2023 02.1-12/974 ОСОБА_1 згідно рішення Шрамківської сільської ради від 02.06.2023 31-10 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою за адресою АДРЕСА_1 .

10.11.2023 рішенням Шрамківської сільської ради за 35-14/VІІІ «Про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_1 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» за адресою АДРЕСА_1 присвоєно кадастровий номер земельної ділянки 7120689700:01:001:0694 та затверджено проект землеустрою з метою передачі оренду земельної ділянки ОСОБА_1 .

За довідкою з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 12.01.2024 за 361727652 земельна ділянка 7120689700:01:001:0694 є комунальною власністю Шрамківської сільської ради.

Крім того, 15.11.2023 між Шрамківською сільською радою та ОСОБА_1 щодо ділянки 7120689700:01:001:0694 укладено договір оренди, рішення про державну реєстрацію від 16.01.2024 за 71130571.

У свою чергу ОСОБА_1 у власності не має зазначеної Церкви, що підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 12.01.2024 за 361728245 та інформацією Шрамківської сільської ради від 06.06.2024 за 02.1-12/224 та матеріалами проекту землеустрою щодо відведення ділянки 7120689700:01:001:0694.

Згідно кадастрового плану земельної ділянки 7120689700:01:001:0694 в її середині виділено та не передано в оренду за п. Є землі Шрамківської сільської ради площею 0,0890 га під пам`яткою культурного призначення.

За інформацією Драбівського відділу КП «ЧООБТІ» від 13.06.2023 за 42 за адресою вул. Центральна 232 с. Яворівка Золотоніського району не зареєстрована інвентаризаційна справа на комплекс будівель колишнього колгоспу.

В листі від 20.03.2023 Шрамківська сільська рада за №02.1-12/442 надала копії документі за якими згідно Розпорядження голови Черкаської ОДА від 24.05.2004 за 353 Парафії Різдва Пресвятої Богородиці Української православної церкви Київський патріархат передано церкву в с. Яворівка Драбівського району.

У свою чергу Парафія Різдва Пресвятої Богородиці Української православної церкви Київський патріархат має код ЄДРПОУ 36350732 та у власності не має зазначеної Церкви так як її засновник Українська православна церква Київського патріархату код ЄДРПОУ 26358851 (підтверджується довідками з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 12.01.2024 за 361727902 та від 12.01.2024 за 36172879).

За інформацією Державного архіву Черкаської області від 08.06.2023 166-р/05-08 відомостей про церкву на території с. Яворівка Золотоніського (колишнього Драбівського) району не виявлено.

Враховуючи викладене, зазначена Церква не має власника у зв`язку з чим охоронний договір не укладено, що призводить до подальшого її руйнування оскільки за інформацією Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської ОВА від 22.03.2023 за 02/01-02.03-08/200/02/01-02.03-08/6762 впровадження заходів щодо збереження об`єктів культурної спадщини покладається на власників таких об`єктів згідно Закону України «Про охорону культурної спадщини».

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 172 (далі - ЦК України) територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов`язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом.

Згідно з ч. 5 ст. 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Статтею 10 вказаного Закону визначено статус сільських та селищних рад як органів місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами та доповненнями) визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме та нерухоме майно. Від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності органи місцевого самоврядування.

Підставою набуття права комунальної власності є передача майна комунальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування, та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об`єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.

Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад, передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Згідно зі ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищні ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

У свою чергу, ст. 26 цього Закону встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, до яких віднесено розпорядження комунальним майном територіальних громад та інше.

Згідно з ч. 1 ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом.

Юридична особа публічного права набуває право власності на майно, передане їй у власність та на майно, набуте нею у власність на підставах, не заборонених законом (ст. 329 ЦК України).

Відповідно до ст. 335 ЦК України безхазяйною є річ, яка не має власника або власник якої невідомий.

Безхазяйні нерухомі речі беруться на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, за заявою органу місцевого самоврядування, на території якого вони розміщені. Про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік робиться оголошення у друкованих засобах масової інформації.

Після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.

Відповідно до ст. 327 ЦК України у комунальній власності є майно, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», який спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

За визначенням ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Реєстраційна дія - державна реєстрація прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, а також інші дії, що здійснюються державним реєстратором у Державному реєстрі прав, крім надання інформації з цього реєстру.

Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації (ч. 2 ст. 3 Закону).

Частиною чотирнадцятою статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що взяття на облік безхазяйного нерухомого майна проводиться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктами 82, 84, 85 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 1127, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна здійснюється за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса в установленому для державної реєстрації прав порядку з урахуванням особливостей, визначених пунктами 83-88 цього Порядку. За результатом розгляду заяви державний реєстратор приймає рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або рішення щодо відмови у взятті на такий облік. Державний реєстратор за результатом прийнятого рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вносить до спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості.

З аналізу зазначених норм чинного законодавства слідує, що до відання сільських, селищних, міських рад віднесено у тому числі, реєстрація та взяття на облік безхазяйного майна, розташованого на території відповідної громади.

Тобто законодавством визначена поетапна процедура передання у комунальну власність безхазяйного нерухомого майна, яка включає звернення до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, з заявою про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі, а після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі, звернення органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, до суду за переданням нерухомого майна за рішенням суду у комунальну власність.

Отже, саме Шрамківська сільська рада є уповноваженим органом для вжиття заходів щодо взяття на баланс безхазяйної пам`ятки архітектури - Церкви та подальшого оформлення права комунальної власності на неї.

Однак, усупереч наведеного, заходи щодо оформлення права власності Шрамківською сільською радою на будівлю Церкви до тепер не вжито, чим допущено протиправну триваючу бездіяльність.

Зокрема, Золотоніською окружною прокуратурою 04.06.2021 за 51/1- 95вих.- 21 скеровано лист Шрамківській сільській раді щодо вжитих заходів на належне зберігання пам`яток архітектури.

У відповідь Шрамківська сільська рада листом від 08.06.2021 за 02.1-12/867 повідомила, що дійсно на території с. Яворівка знаходиться Церква, що потребує ремонту та не використовується.

На повторний запит прокурора від 13.03.2023 за 51/1-165вих-23 щодо власника та вжитих заходів по збереженню Церкви у листі від 20.03.2023 за 02.1-12/442 вказано про відсутність даних про те, що Церква є об`єктом культурної спадщини та надано копії документів щодо власника Церкви, яким на думку Шрамківської сільської ради є Парафія Різдва Пресвятої Богородиці Української православної церкви Київський патріархат однак з довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 12.01.2024 за 361727902 право власності на Церкву за вказаною Парафією не зареєстровано.

Згідно даних Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської ОДА листом від 22.03.2023 02/01-02.03-08/200/02/01-02.03-08/6762 повторно інформовано прокурора, що виключно до повноважень власника об`єкту культурної спадщини входить впровадження заходів по його збереженню.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, право власності чи будь-яке інше речове право будівлю Церкви за Шрамківською сільською радою не реєструвалося.

Таким чином, за наявності підстав та відповідних повноважень, Шрамківська сільська рада, як суб`єкт права комунальної власності, що здійснює від імені та в інтересах територіальних громад відповідні права щодо володіння та розпорядження комунальним майном, упродовж тривалого часу фактично не здійснила жодних юридично значимих обов`язкових дій щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлю Церкви.

Вказане свідчить про триваючу бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді.

У той же час, взяття у власність територіальної громади безхазяйної будівлі Церкви дасть можливість вирішувати питання збереження пам`ятки архітектури, зокрема укладення охоронного договору, проведення реставрації, здачу в оренду, тощо.

Виходячи зі змісту ч. 1 ст. 8 Конституції України охоронюваний законом інтерес перебуває під захистом не тільки закону, а й об`єктивного права в цілому, що панує у суспільстві, зокрема, справедливості, оскільки інтерес у вузькому розумінні зумовлюється загальним змістом такого права та є його складовою.

Відсутність правовстановлюючих документів на нерухоме майно створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеним нерухомим майном, ризики безпідставного вибуття останнього з власності територіальної громади, інтереси якої селищна рада представляє, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав громади, тим самим порушує законодавчо встановлений порядок набуття й подальшої реалізації права власності та, відповідно, інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною майна територіальної громади, що є підставою для захисту інтересів держави органами прокуратури шляхом звернення до суду з позовною заявою.

Крім цього, зазначене безхазяйне майно становить історичну цінність.

Так, відповідно до інформації Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської ОДА 02/01-03-12/700/02/01-03-13/13148 від 10.06.2021 Церква 1812 року побудови є пам`яткою історико-культурного призначення та внесена до Переліку щойно виявлених пам`яток архітектури відповідно до наказу Служби охорони культурної спадщини Черкаської ОДА від 23.11.2010 за 10/03-2 (п. 3 Додатку 2 до Наказу) однак охоронний договір на зазначену пам`ятку архітектури не укладався

Шрамківській сільській раді про вказану обставину стало відомо з листа прокурора від 07.06.2023 за 51/1-391вих-23.

Відповідно до ст. 54 Конституції України культурна спадщина охороняється законом. Держава забезпечує збереження історичних пам`яток та інших об`єктів, що становлять культурну цінність.

Відповідно до п.б ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать забезпечення охорони пам`яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання.

Як зазначалось вище, пам`ятка архітектури Церква 1812 року перебуває під загрозою остаточного руйнування та знищення, що беззаперечно свідчить про необхідність проведення першочергових робіт для її збереження.

В той же час, відсутність власника протягом тривалого часу унеможливлює укладення охоронного договору з органом охорони культурної спадщини та проведення реставраційних робіт.

Отже, в даному випадку порушується інтерес держави, який полягає в охороні та збереженні культурних пам`яток України.

На підставі розпорядження Кабінету Міністрів України 728-р від 12.06.2020 «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Черкаської області» затверджено утворення Шрамківської територіальної громади, до якої увійшло с. Яворівка.

Згідно з пп. 1 п. 6-1 Прикінцевих і перехідних положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зміни до Закону внесені в результаті прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», який набрав чинності 06.12.2020) до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій, України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням положення, яким передбачено, що у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (далі - розформовані територіальні громади).

Також, пп. 9 п. 6-1 Прикінцевих і перехідних положень вказаного Закону передбачено, що юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою.

Крім цього слід зазначити, що припинення сільських, селищних рад шляхом об`єднання та приєднання до об`єднаної територіальної громади відбувається за спеціальними правилами, визначеними Законом України «Про добровільне об`єднання територіальних громад».

Частиною 6 ст. 8 Закону встановлено, що припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди.

Таким чином, з наведеного слідує, що Шрамківська сільська рада є правонаступником прав та обов`язків Яворівської сільської ради (код 35261296), на території якої знаходиться будівля Церкви.

Отже питання визначення, ведення обліку комунального майна та право на розпорядження вказаним майном на території розформованої Яворівської сільської ради належить до повноважень органу місцевого самоврядування - Шрамківської сільської ради.

Предметом даного позову є бездіяльність органу місцевого самоврядування, яка полягає у невжитті Шрамківською сільською радою дій, спрямованих на набуття права власності територіальної громади на безхазяйну будівлю Церкви.

При цьому орган, до компетенції якого віднесений захист законних інтересів держави з цього питання, відсутній.

Управління майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, в межах, визначених радою, належить до компетенції територіальної громади Шрамківською сільської ради, однак, незважаючи на викладене, відповідач не вживає дій спрямованих на набуття права власності на безхазяйне майно.

Так, згідно відповіді Шрамківською сільською ради 02.1-12/113 від 18.01.2024 не вчинялись жодні дії щодо будівлі Церкви у т.ч. взяття на баланс чи облік як безхазяйного.

В той же час, враховуючи порядок визнання права власності на безхазяйне нерухоме майно, який визначений ч. 2 ст. 335 ЦК України саме взяття на облік державним реєстратором безхазяйної нерухомої речі, передує поданню оголошення в засобах масової інформації. Тільки після спливу річного терміну про взяття на облік безхазяйного майна, територіальна громада може звернутися до суду про передачу його у комунальну власність.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 1ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За наведених обставин суд дійшов висновку, що відповідач діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, визначені чинним законодавством, чим допустив протиправну бездіяльність.

Судові витрати суб`єкту владних повноважень не відшкодовуються.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Керуючись ст.ст.2-14, 138-139, 242-245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Шрамківської сільської ради щодо невжиття заходів з приводу набуття права власності на безхазяйне майно, а саме: будівлю Церкви, що розташована по вул. Центральна 232 с. Яворівка Золотоніського району Черкаської області.

Зобов`язати Шрамківську сільську раду (19812, Черкаська область, Золотоніський район, вул. Незалежності, 16, код ЄДРПОУ 34238355) вчинити дії, спрямовані на набуття права власності на безхазяйне майно шляхом звернення із заявою про взяття на облік до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, а саме: будівлю Церкви, що розташована по вул. Центральна 232 с. Яворівка Золотоніського району Черкаської області.

Копію рішення направити учасникам справи.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.

Суддя Альона КАЛІНОВСЬКА

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.04.2024
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу118764580
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —580/1902/24

Рішення від 29.04.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Альона КАЛІНОВСЬКА

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Альона КАЛІНОВСЬКА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні