Постанова
від 01.05.2024 по справі 160/13980/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

01 травня 2024 року м. Дніпросправа № 160/13980/23Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Олефіренко Н.А., Суховарова А.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Східного офісу Держаудитслужби на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.10.2023 в адміністративній справі №160/13980/23 (суддя Захарчук -Борисенко Н.В.) за позовом Дніпровського державного медичного університету до Східного офісу Держаудитслужби про визнання протиправною та скасування вимоги,-

в с т а н о в и В:

У червні 2023 року Дніпровський державний медичний університет звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, в якій просив: визнати протиправними та скасувати вимогу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області щодо усунення виявлених порушень за результатами проведення перевірки закупівель за ID: UA-2020-07-01-008447-а, UA-2021-10-07-000119-с, здійснених Дніпровським державним медичним університетом за період з 01.07.2020 року по 31.01.2023 року, оформлену листом Щодо усунення виявлених порушень №040504-15/4141-2023 від 17.04.2023 року.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 адміністративний позов задоволено.

Не погодившись з рішенням суду, Східний офіс Держаудитслужби подав апеляційну скаргу, де просили скасувати рішення суду та ухвалити нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що встановлені порушення в частині завищення вартості та обсягів робіт в ході перевірки не були усунені, оскільки усунення порушення шляхом додаткового виконання робіт, які фінансувалися за рахунок коштів державного бюджету, можливо за наявності чинного договору в межах бюджетного року, а зайво отримані кошти в попередні роки повинні бути повернуті до державного бюджету. На це відсутні підтверджуючі документи.

Зазначене кореспондується із ст.3 Бюджетного Кодексу України якою встановлено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.

Позивач надав до суду заперечення на апеляційну скаргу де просив апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду без змін.

В своїх заперечення позивач зазначив, що розрахунок вартості робіт за закупівлею UA-2021-10-07-000119-с здійснювався у визначеному законодавством порядку на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої та затвердженої у встановленому законом порядку, із забезпеченням здійснення технічного нагляду.

Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши обставини по справі, колегія суддів, вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції та матеріалами справи підтверджено, Дніпровським державним медичним університетом розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-07-000119-с щодо предмету закупівлі: ДСТУ БД. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (центрального входу та заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі плавального басейну Дніпровського державного медичного університету за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро.

Вид предмета закупівлі роботи.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 151 098,72 грн.

Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 510,99 грн.

Переможцем процедури закупівлі визначено Товариство з обмеженою відповідальністю Дніпробудпрогрес.

26.07.2021 року між Дніпровським державним медичним університетом (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Дніпробудпрогрес (виконавець) укладено договір №26/7, за умовами якого замовник доручає, а виконавець забезпечує відповідно до умов Договору виконання проектно-вишукувальних робіт по об`єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт центрального входу та заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі плавального басейну Дніпровського державного медичного університету за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро, згідно ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.

12.11.2021 року між Дніпровським державним медичним університетом та Товариством з обмеженою відповідальністю Дніпробудпрогрес укладено договір №15, відповідно до п. 1.1 якого замовник (Дніпровський державний медичний університет) доручає, а генпідрядник (ТОВ Дніпробудпрогрес) забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту об`єкта.

Пунктом 1.2. вказаного договору визначено об`єкт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт центрального входу та заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі плавального басейну Дніпровського державного медичного університету за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Відповідно до п. 2.1 Договору договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід`ємною частиною Договору (додаток №1), є динамічною і складає 3 078 058,26 грн, у т.ч. ПДВ 20% - 513 009, 71 грн. Договірна ціна є динамічною.

Також, у матеріалах справи наявний Акт приймання виконаних будівельних робіт у грудні 2021 року.

Представниками сторін долучено до матеріалів справи Акт контрольного обміру/огляду від 15.02.2023 року та Акт про усунення виявлених недоліків від 24.02.2023 року.

24.03.2023 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області складено Акт №040504-23/03 перевірки закупівель за ID: UA-2020-07-01-008447-а, UA-2021-10-07-000119-с, здійснених Дніпропетровським державним університетом за період з 01.07.2020 року по 31.01.2023 року.

У зазначеному Акті вказано, що внаслідок завищення в актах форми КБ-2в вартості та обсягів виконаних будівельних робіт, вартості матеріальних ресурсів (за динамічною ціною), що є порушенням п. 6.4.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, п. 10.4 Договору №15/11 від 12.11.2021 року на здійснення капітального ремонту Дніпровським державним медичним університетом проведено зайвих виплат бюджетних коштів у грудні 2021 року на суму 220 398,60 грн.

Також, у ході зустрічної звірки ТОВ Дніпробудпрогрес підготовлено акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року (коригування) на зазначену суму. Станом на момент проведення зустрічної звірки за даними бухгалтерського обліку ТОВ Дніпробудпрогрес згідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 3611 Розрахунки з вітчизняними покупцями дебіторська чи кредиторська заборгованість по рахункам з ДДМУ за виконаний капітальний ремонт не обліковується.

Листом №01-26/695/6 від 22.03.2023 року позивачем повідомлено ТОВ Дніпробудпрогрес про необхідність в стислі терміни надати пояснення щодо виявлених у Коригувальному Акті №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року та Підсумковій відомості ресурсів.

У відповідь на вказаний лист позивача, ТОВ Дніпробудпрогрес листом №11 від 24.04.2023 року проінформувало його, що недоліки усунені підрядником, на виконання умов Договору №15/1 від 12.11.2021 року у межах гарантійного терміну, на підставі листа Замовника від 08.02.2023 року №3/6 та акту контрольного обміру/огляду від 15.02.2023 року. Факт та об`єм усунень недоліків зафіксовано Актом від 24.02.2023 року. У свою чергу, ТОВ Дніпробудпрогрес не погоджується з фактом виявлення порушень, виявлених у Підсумковій відомості ресурсів, з урахуванням наявності видаткових накладних щодо закупівлі відповідних матеріалів/ресурсів. Також зазначено, що ТОВ Дніпробудпрогрес з вказаних питань замовило незалежну будівельну експертизу, результати якої будуть надані окремо.

Супровідним листом №040504-15/1027-2023 від 12.04.2023 року відповідачем направлено висновок від 12.04.2023 року на заперечення позивача до акта від 24.03.2023 року.

Листом №040504-15/4388-2023 від 24.05.2023 року Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області повторно надіслано оскаржувану вимогу на запит позивача.

Відповідно до вимоги, яка оформлена листом №040504-15/4141-2023 від 17.04.2023 року, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області вимагає від Дніпровського державного медичного університету:

- розглянути результати проведеної перевірки, які відображені в акті від 24.03.2023 року №040504-23/03;

- провести претензійно-позовну роботу з ТОВ Дніпробудпрогрес щодо відшкодування зайвих виплат бюджетних коштів в сумі 220 398,60 грн шляхом повернення коштів. Відобразити в обліку дебіторську заборгованість по розрахункам з ТОВ за невиконані роботи (різницю у вартості виконаних робіт). В іншому випадку стягнути з осіб, винних у проведенні зайвих виплат, шкоду у порядку та розмірі, встановлених ст. ст. 130-136 КЗпП України;

- у подальшому дотримуватись вимог законодавства про закупівлі, не допускати встановлених недоліків, забезпечити ефективне витрачання коштів та використання майна;

- розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у допущенні порушень законодавства.

Вважаючи таку вимогу контролюючого органу протиправною, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та фактам, здійснюючи апеляційний перегляд у межах доводів та вимог апеляційної скарги, відповідно до частини першої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року (далі - Положення), визначено, що Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (п.1).

Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель.

На підставі пункту 7 Положення Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи.

Правові та організаційні засади здійснення фінансового контролю в Україні визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII (далі Закон № 2939).

Відповідно до статті 1 Закону № 2939, здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).

Відповідно до статті 2 Закону № 2939, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.

Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування установлюється Кабінетом Міністрів України.

За змістом статті 5 Закону № 2939-XII, контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.

Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.

Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон ).

Частиною першою статті 1 Закону визначено, що: договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару;

Електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;

Замовники - суб`єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону;

Конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу;

Моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;

Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель - оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення торгів з обмеженою участю та оголошення про проведення конкурентного діалогу;

Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;

Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;

Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;

Публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом;

Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;

Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

У відповідності до ч. 1-2 статті 7 Закону № 922-VIII, уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, вживає таких заходів: 1) до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, що підтверджують проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та за результатами якої укладено договір про закупівлю; 2) не допускає здійснення платежів із рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов`язанням за договором про закупівлю у випадках: відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхідних документів, передбачених пунктом 1 цієї частини; відміни процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; набрання законної сили рішенням суду про визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсною та/або договору про закупівлю нікчемним; оскарження відповідно до статті 18 цього Закону на період призупинення процедури закупівлі; наявності відповідного рішення органу оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.

Перевірка наявності документів, зазначених у пункті 1 цієї частини, проводиться шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель.

Частиною 1, 4-6 статті 8 Закону № 922 визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).

Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.

Моніторинг процедур закупівель здійснюється також щодо процедур закупівель, особливості яких передбачені у законах, що визначені у частинах восьмій та дев`ятій статті 3 цього Закону.

Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.

Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.

Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.

За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.

Приписами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Як вбачається з матеріалів справи, з метою виконання вимог чинного законодавства, позивачем було проведено закупівлю послуг, пов`язаних зі здійсненням технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об`єкті: ДСТУ БД 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (центрального входу та заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі плавального басейну Дніпровського державного медичного університету за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро» за результатами публічної закупівлі № UA-2C(21-12-01-013109-с (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-01- 013109-с). та 13 грудня 2021 року між позивачем та Приватним підприємством «ФЕНІКС» було укладено договір про здійснення технічного нагляду № 1312, предметом якого є надання послуг пов`язаних із здійсненням технічного нагляду, за виконанням будівельних робіт на об`єкті: «ДСТУ Б Д.11.1-1:2013. Капітальний ремонт (центрального входу та заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі плавального басейну Дніпровського державного медичного університету за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро», згідно ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).

Послуги з забезпеченням технічного нагляду були придбані позивачем зважаючи на необхідність забезпечення контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівнйцтва або зміни (зокрема шляхом знесення) об`єкта, як це передбачено Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єктів архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 року № 903.

Крім того, відповідність виконаних робіт підтверджується висновком судової будівельно-технічної експертизи №32-23 щодо визначення відповідності фактично виконаних робіт, заявлених у звітній документації, відповідно до Договору №15/11 від 12.11.2021 року по заяві ТОВ Дніпробудпрогрес від 11.04.2023 року, в якорму зазначено, що фактично виконані роботи відповідають заявленим у звітній документації (Акти Форми КБ-2в), відповідно до Договору; №15/11 від 12.11.2021 року, укладеному між ДДМУ та ТОВ Дніпробудпрогрес на об`єкті Капітальний ремонт (центрального входу та заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) будівлі плавального басейну ДДМУ за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро. Експертом виявлено невідповідності в улаштуванні плитки керамогранітної, замість плитки 30*30 та 30*60 улаштована плитка 60*60 по всій поверхні ганку та боковим фасадам, але на загальну якість виконаних будівельних робіт ця зміна не вплинула. Вартість матеріалів підтверджені наданими замовником накладними.

Також по тексту висновку зазначено, що не виявлено різниці у вартості між фактичним об`ємом виконаних будівельних робіт та наведеним у звітній документації по вказаному вище об`єкту.

Крім того, слід відмітити, що положеннями ч.1 ст. 849 ЦКУ та п. 10.4 Договору №15/11 не покладено на замовника обов`язку, про який зазначає відповідач, а саме: здійснювати контроль за якістю, обсягами та вартістю робіт.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст. ст. 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Східного офісу Держаудитслужби - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.10.2023 року - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий - суддяЛ.А. Божко

суддяН.А. Олефіренко

суддяА.В. Суховаров

Дата ухвалення рішення01.05.2024
Оприлюднено06.05.2024
Номер документу118796886
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель

Судовий реєстр по справі —160/13980/23

Постанова від 01.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 26.10.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 21.07.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні