25/276А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
15.10.07 Справа№ 25/276А
16 год. 20 хв. 79014, м.Львів вул.Личаківська,128. Зал судових засідань № 310
Господарський суд Львівської області розглянув у відкритому судовому засіданні справу :
за позовом:Державної податкової інспекції у Стрийському районі (м. Стрий)
до відповідача:Товариства з обмеженою відповідальністю „Яросва ЛТД” (м. Стрий)
про :Застосування арешту активів у вигляді зупинення операцій на рахунках
Суддя : В.М.Пазичев В.М. ПазичевВ.М. ПазичевВ.М. Пазичев
При секретарі : Р.М.РисикР.М. РисикР.М. РисикР.М. Рисик
Представники:
від позивача:Андрійків Ю.Я. –представник (довіреність № 12936/10/10-0 від 31.07.2007 р.)
від відповідача:не з'явився
Присутнім в судовому засіданні, згідно ст. 130 КАС України, роз'яснено їхні процесуальні права та обов'язки, а також видано пам'ятки про їхні права та обов'язки.
Суть спору: На розгляд Господарського суду Львівської області Державною податковою інспекцією у Стрийському районі (м. Стрий) подано позов до Товариства з обмеженою відповідальністю „Яросва ЛТД” (м. Стрий) про застосування арешту активів у вигляді зупинення операцій на рахунках.
Ухвалою господарського суду Львівської області від 13.08.2007 року відкрито провадження у справі і призначено попереднє судове засідання на 31.08.2007 року. В судовому засіданні 31.08.2007 р. закінчено підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду на 07.09.2007 р. В зв'язку з неявкою представників сторін, усудовому засіданні 07.09.2007 р. розгляд справи відкладено на 15.10.2007 р.
Позивач вимог ухвали суду про порушення провадження у справі від 13.08.2007 р. та про закінчення підготовчого провадження і призначення справи до судового розгляду від 31.08.2007 р., про відкладення розгляду справи від 07.09.2007 р. в повному обсязі не виконав, явку повноважного представника в судове засідання забезпечив.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, наведених у позовній заяві, свої вимоги обґрунтовує наступним. ДПІ у Стрийському районі Львівської області направлено відповідачу повідомлення про проведення планової виїзної перевірки № 12735/10/23-103 від 26.07.2007 року. 06.08.2007 року видано направлення №000406/23-2 на проведення планової виїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю „Яросва ЛТД” (м. Стрий). При виході на юридичну адресу відповідача було встановлено, що за адресою фірма відсутня, про що складено акт від 06.08.2007 року. 09.08.2007 року начальником ДПІ у Стрийському районі прийнято рішення № 000 002 про наявність обставин, які є підставою для застосування арешту у вигляді тимчасового зупинення операцій на рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю „Яросва ЛТД” (м. Стрий), в зв'язку з встановленням обставин, що передбачені п.п «г»п.9.1.2 ст.9 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року № 2181- III.
Відповідач вимог ухвали суду про порушення провадження у справі від 13.08.2007 р. та про закінчення підготовчого провадження і призначення справи до судового розгляду від 31.08.2007 р., про відкладення розгляду справи від 07.09.2007 р в повному обсязі не виконав, позовних вимог по суті не оспорив, явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду (повідомлення про вручення поштових відправлення про направлення відповідачу ухвал суду наявні в матеріалах справи).відзив на позов не подав.
В судовому засіданні було досліджено письмові докази, які наявні в матеріалах справи (довідки, рішення, подання, направлення, акти, повідомлення, запит та інші наявні в матеріалах справи письмові докази).
В судовому засіданні представником ДПІ у Стрийському районі додано пояснення свідка, який працює на посаді секретаря відповідача, до матеріалів справи.
Враховуючи те, що суду представлено достатньо доказів для вирішення справи по суті, відповідно до ст. 128 КАС України, справу розглянуто у відсутності представника відповідача.
Повний текст постанови виготовлено, підписано та оголошено 15.10.2007 р.
Відповідно до п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV, справу розглянуто в порядку, встановленому цим Кодексом.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.
ТзОВ „Яросва ЛТД" зареєстроване в виконавчому комітеті Стрийської міської ради 10.01.2006р. за юридичною адресою :м.Стрий, вул..Промислова, 4 з присвоєнням ідентифікаційного коду 33958001. Керівником юридичної особи, згідно даних Державного реєстратора, являється Басенков Ілля Вікторович. Підприємство заборгованості по платежам до бюджету немає. 01.02.2006р. ТзОВ „Яросва ЛТД" отримало свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Засновниками товариства на даний час є Романюк Олег Григорович /ідент. номер - 2169617292/ та Басенков Ілля Вікторович /ідент.номер –2754203694/.
26.06.2007 ДПІ у Стрийському районі подано запит до державного реєстратора про надання щодо відповідача витягу з ЄДРПОУ.
На адресу ДПІ у Стрийському районі 27.06.2007 р. надійшов витяг з ЄДРПОУ, в якому вказується, що ТзОВ „Яросва ЛТД" не підтверджує свій статус, відомостей про юридичну особу не надає, тобто дане підприємство фактично не діє за юридичною адресою та не подає відомості, передбачені Законом України „Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб підприємців". Виконавчий комітет Стрийської міської ради своїм листом №108 від 10.07.2007 р. повідомив, що до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність за юридичною адресою ТзОВ „Яросва ЛТД".
Згідно затвердженого ДПА України Плану-графіку проведення документальних перевірок суб'єктів господарювання юридичних осіб, Стрийською ОДПІ на 3 квартал 2007 року було заплановано проведення документальної перевірки відповідача з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства. ДПІ у Стрийському районі 26.07.07р. відповідно до вимог ч.4 ст.11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990р. (із наступними змінами і доповненнями) на адресу ТзОВ „Яросва ЛТД»було надіслано повідомлення про проведення перевірки № 12735/10/23-103. 06.08.07р. ДПІ у Стрийському районі виписане направлення на проведення планової виїзної документальної виїзної перевірки ТзОВ „Яросва ЛТД». При виході на юридичну адресу, за якою зареєстрована фірма було встановлено, що за даною адресою фірма відсутня та складено акт від 06.08.07р. про невстановлення місцезнаходження ТзОВ „Яросва ЛТД»та про ненадання документів для проведення перевірки.
При прийнятті рішення суд виходив з наступного.
Відповідно до положень ст. 16 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
До єдиного державного реєстру, згідно п. 4 ст 89 ЦК України, вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом. Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо юридичної особи:
- повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності;
- ідентифікаційний код юридичної особи;
- організаційно-правова форма;
- центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному фонді юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків;
- місцезнаходження юридичної особи.
У разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами до установчих документів юридичної особи або не підлягає державній реєстрації то, згідно положень ст. 19 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців", виконавчий орган юридичної особи або уповноважена ним особа зобов'язаний подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. У разі, якщо подається (надсилається) реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про місцезнаходження юридичної особи, до неї додається свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи. Не пізніше тринадцяти місяців з дня подачі (надіслання рекомендованим листом) останньої реєстраційної картки, що містить відомості про юридичну особу, юридична особа зобов'язана подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору реєстраційну картку встановленого зразка про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Якщо до Єдиного державного реєстру не внесено запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, то в разі неодержання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу в установлений частиною сьомою цієї статті строк, а також у разі одержання державним реєстратором від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний у строк, що не перевищує десяти робочих днів з дати, яка встановлена для подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, або з дати одержання повідомлення від органу державної податкової служби, направити рекомендованим листом юридичній особі повідомлення про необхідність подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. У повідомленні зазначаються підстава його надіслання, остання дата одержання державним реєстратором реєстраційної картки від юридичної особи або найменування органу - державної податкової служби, який надіслав повідомлення про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, та дата цього повідомлення. У разі повернення до державного реєстратора рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за вказаною адресою або неподання юридичною особою протягом місяця з дати направлення їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Нормами ст. 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб -підприємців", підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року № 509-ХІІ(із внесеними змінами та доповненнями - далі Закон № 509-ХІІ), органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право вимагати від платників податків, діяльність яких перевіряється, усунення виявлених порушень податкового законодавства, контролювати виконання законних вимог посадових осіб органів державної податкової служби, а також припинення дій, які перешкоджають здійсненню повноважень посадовими особами органів державної податкової служби.
Відповідно до ч.1, ч.4 ст. 11-1 Закону № 509-ХІІ, плановою виїзною перевіркою вважається перевірка платника податків ... , яка передбачена в плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого платника податків чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Право на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення.
Згідно із п.п «г»п.9.1.2 ст.9 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. № 2181- ІІІ (із внесеними змінами та доповненнями - далі Закон № 2181- III), арешт активів може бути застосовано, якщо з'ясовується, що платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення.
Згідно із п.п.9.3.9 п.9.3 ст.9 Закону № 2181- III (із змінами, внесеними згідно із Законом України від 15.03.2006 року № 3541-ІV), арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється за заявою податкового органу виключно на підставі рішення суду в порядку, передбаченому законодавством.
З огляду на відсутність підприємства за юридичною адресою ДПІ у Стрийському районі до Стрийського Відділу податкової міліції УПМ ДПА у Львівській області направлено службовий лист для здійснення оперативно-розшукових заходів посадових осіб ТзОВ „Яросва ЛТД».
Враховуючи відсутність керівника за юридичною адресою підприємства та відмову його представників допустити працівників ДПІ у Стрийському районі до проведення перевірки та представлення бухгалтерських та податкових документів,
Начальником Відділу податкової міліції ДПІ у Стрийському районі 08.08.07р. на розгляд начальнику ДПІ у Стрийському районі було подано подання про застосування адміністративного арешту активів ТзОВ „Яросва ЛТД»та арешту у вигляді зупинення операцій на рахунках платника податків. 09.08.07р. у відповідності до ст. 9 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" начальником ДПІ у Стрийському районі було прийнято рішення про застосування адміністративного арешту активів ТзОВ „Яросва ЛТД»та арешту у вигляді зупинення операцій на рахунках платника податків.
За таких обставин суд дійшов висновку про наявність законних підстав для проведення планової виїзної перевірки ТзОВ „Яросва ЛТД»в порядку ч.4 ст. 11-1 Закону № 509-ХІІ, щодо ТзОВ „Яросва ЛТД»наявні обставини, передбачені п.п «г»п.9.1.2 ст.9 Закону № 2181-III, що має своїм наслідком застосування адміністративного арешту активів у вигляді тимчасового зупинення операцій на рахунках.
З огляду на вищенаведене, вимоги податкового органу є обгрунтованими і підлягають задоволенню.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст.9 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. № 2181- III, п.2-1, п.6 р.VІІ Прикінцевих та перехідних положень та ст.ст.69-71,86,158,160,162,163,167 Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-ІV(із змінами та доповненнями), суд-
ІІОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задоволити.
2. Застосувати адміністративний арешт активів у вигляді тимчасового зупинення операцій на таких рахунках Товариства з обмеженою відповідальністю „Яросва ЛТД” (м. Стрий) (місцезнаходження: 82400, Львівська область, м.Стрий, вул.Сколівська, 7 ідентифікаційний код 33958001):
- у АКБ “ТАС-КОМЕРЦБАНК” у м. Києві, МФО 300164, р/р 26003005632401/980
- у ЗАТ "ПРАЙМ-БАНК" у м. Києві, МФО 300669, р/р № 260063010768/980;
- у Першій ФАКБ "ТАС-КОМЕРЦБАНК" у м. Києві, МФО 300874, р/р. № 26000304000801/980;
- у Філії "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" ЗАТ КБ "ПРИВАТБАНКУ" м. Київ, МФО 320649, р/р № 26008052602956/980,
- у Філії ВАТ КБ НАДРА”, Львівське РУ, МФО 325978, р/р 26000339006001/980
та продовжити його терміном на 3168 годин(132 доби).
3. Виконавчий лист видати відповідно до ст. ст. 258, 259 КАС України.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2007 |
Оприлюднено | 12.12.2007 |
Номер документу | 1188114 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Пазичев В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні