ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 травня 2024 року ЛуцькСправа № 140/2760/24
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Дмитрука В.В.,
розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Зак-Сервіс» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Зак-Сервіс» (далі ТзОВ «Зак-Сервіс») звернулось з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 25.12.2023 №0183082303.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами проведеної відповідачем документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ «Зак-Сервіс» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині неправомірного застосування пільги у вигляді пониженої ставки податку на доходи нерезидентів джерелом походження з України за період з 29.01.2019 по 31.12.2021 та декларування у податковій звітності недостовірної суми виплат, яка підлягає оподаткуванню, 21.11.2023 складено акт №19325/23/42778323, яким встановлено порушення позивачем вимог:
ст. 12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження податкових ухилень, п. 3.2. ст. 3, п.103.1, п. 103.4 ст. 103, п.п. 141.4.1., п.п.141.4.2 п. 141.4 статті 141 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, в результаті чого занижено податкові зобов`язання щодо утриманих податків з доходів нерезидентів із джерелом походження з України всього у сумі 318 688 грн, у тому числі за 4 квартал 2019 року в сумі 63 120 грн, за 1 квартал 2020 року в сумі 81 255 грн, за 1 квартал 2021 року в сумі 174 313 грн по операціях з компанією «CAPITAL TRADE» LLC з виплат по послугах оренди сільськогосподарської техніки;
- п. 103.9 ст. 103, п. 46.1. ст. 46, п. 49.2, пп. 49.18.3 п.49.18 ст. 49 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, ТзОВ «Зак-Сервіс» не подало у встановлені терміни до податкового органу звіт про виплачені доходи, утримані та перераховані до бюджету податки на доходи нерезидентів (додаток ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2019 рік по компанії- нерезиденту «CAPITAL TRADE» LLC);
- п. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 Податкового кодексу України в частині включення до додатку ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2 квартал 2021 по нерезиденту «CAPITAL TRADE» LIC операцій з операціями купівлі сільськогосподарської техніки на загальну суму 8 877 955 грн. (1 207 114 злотих), які не є об`єктом оподаткування податком на доходи нерезидента, що не призвело до завищення або заниження сум сплати вказаного податку до бюджету.
На підставі вказаного акта перевірки відповідач 25.12.2023 прийняв податкове повідомлення-рішення №0183082303 про застосування штрафу в сумі 350556,80 грн.
Позивач не погоджується з прийнятим податковим повідомленням-рішенням, з огляду на наступне.
Податковий орган помилково вважає, що дохід отриманий компанією «CAPITAL TRADE» LLC від оренди сільськогосподарської техніки є доходом від надання права на користування обладнанням (в тому числі транспортними засобами) та має оподатковуватися у відповідності до статті 12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща як роялті зі ставкою 10 відсотків.
Предметом оренди за договорами №01/03 від 01.03.2019 та №06/03 від 06.03.2020 є бувша у користуванні сільськогосподарська техніка: Сівалка Horsch Focus 6 TD 3-Punkt 2015 року виготовлення, Сівалка Horsch Focus 6 TD M10 2015 року виготовлення, Сівалка Horsch Maestro 8RC 2015 року виготовлення, Дискова борона Horsch Joker 8RTM14 2016 року виготовлення, Трактор колісний John Deere 8345R, 2015 року виготовлення. Тобто, орендована сільськогосподарська техніка є серійною продукцією, а не новим, інноваційним обладнанням, яке захищено авторським правом, тощо.
Згідно з пунктом 3 статті 12 Конвенції термін «роялті» при використанні в цій статті означає платежі будь-якого виду, що одержуються як відшкодування за користування або за надання права користування будь-яким авторським правом на літературні твори, твори мистецтва або науки (включаючи кінематографічні фільми, будь-які фільми або плівки для радіо чи телевізійного мовлення), будь-які патенти, торгові марки, дизайн або модель, план, таємну формулу або процес, або за користування, або за надання права користування промисловим, комерційним або науковим обладнанням, або за інформацію («ноу-хау»), що стосується промислового, комерційного або наукового досвіду. В контексті наведеної норми є очевидним, що мова йде про використання виняткового інноваційного обладнання, пов`язаного з авторським правом.
Разом з тим, обладнання (сільськогосподарська техніка) не відповідає вищезазначеним вимогам, а тому, контролюючий орган, помилково ототожнює виплати нерезидентам, за оренду сільськогосподарської техніки з «роялті».
Класифікаторами видів економічної діяльності України та Польщі передбачено комерційну діяльність з надання в оренду сільськогосподарської техніки. Так, КВЕД 2010 передбачає вид економічної діяльності 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання, а класифікатор видів діяльності Польщі РКD передбачає вид діяльності 77.31.Z - Wynajem i dzierzawa maszyn i urzadzen rolniczych (PKD 77.31. - Оренда та лізинг сільськогосподарської техніки та обладнання). Таким чином, діяльність з оренди сільськогосподарської техніки є комерційною і відповідає класифікаторам видів економічної діяльності України та Польщі (КВЕД і PKD).
Вказав, що згідно приписів статті 7 Конвенції «Прибуток від комерційної діяльності» прибуток підприємства Договірної Держави оподатковується тільки у цій Державі, якщо тільки підприємство не здійснює комерційної діяльності в другій Договірній Державі через розташоване в ній постійне представництво.
Резидент Польщі - «CAPITAL TRADE» LLC не має постійного представництва на території України, а тому його доходи мають оподатковуватись в Польщі. Аналогічний правовий висновок викладений Верховним Судом у постанові від 16.10.2018 у справі №2a-8599/12/1370.
Позивач вважає, що висновки посадових осіб, що здійснювали перевірку щодо порушень, зазначених в акті перевірки незаконними, необ`єктивними та необґрунтованими, а податкове повідомлення-рішення від 25.12.2023 №0183082303, прийняте Головним управлінням ДПС у Волинській області таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню.
З наведених підстав позивач просить визнати протиправним та скасувати вказане податкове повідомлення-рішення.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 18.03.2024 відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін.
Представник відповідача у відзиві на позовну заяву позовні вимоги не визнала, просила відмовити у задоволенні позову, з наступних підстав.
Перевіркою дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні виплат ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» доходів нерезидентам джерелом походження з України компанії «CAPITAL TRADE» LLC (Республіки Польща) за період з 29.01.2019 по 31.12.2021 встановлено.
ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» задекларовано виплату доходів нерезиденту Республіки Польща «CAPITAL TRADE» LLC (Код нерезидента в країні резиденції 7811876333; місцезнаходження нерезидента: Ogrodowa Str., 58, 00-876 Warsaw, Poland) на загальну суму 1 649 856,78 PLN (далі - злотих), що еквівалентно 11 890 515,00 грн, в тому числі за наданні послуги щодо оренди сільськогосподарської техніки на загальну суму 442 741,91 злотих, що еквівалентно 3 012 560,00 грн, а саме: за 4 квартал 2019 рік 100 738,00 злотих (631 195,00 грн), за 1 квартал 2020 рік 123 000,00 злотих (812 550,00 грн), за 1 квартал 2021 рік 219 003,91 злотих (1 568 815,00 грн) та по операціям купівлі обладнання, які не є об`єктом оподаткування на загальну суму 1 207 113,87 злотих, що еквівалентно 8 877 954,44 грн, а саме: за 2 квартал 2021 рік 1 207 113,87 злотих (8 877 955,00 грн).
Перевіркою повноти визначення суми податку з доходу нерезидента встановлено його заниження за період з 29.01.2019 по 31.12.2021 всього у сумі 318 688 грн, у тому числі за 4 квартал 2019 року в сумі 63 120 грн, за 1 квартал 2020 року в сумі 81 255 грн, за 1 квартал 2021 року в сумі 174 313 грн.
За даними додатків ПН «Розрахунок (звіт) податкових зобов`язань нерезидентів, якими отримано доходи із джерелом їх походження з України» до декларації з податку на прибуток за 2019, 2020 та 2021 роки Товариством задекларовано виплату доходів (рядок 17 додатку «Інші доходи») нерезиденту «CAPITAL TRADE» LLC на суму 11 890 515 грн.
Як встановлено перевіркою, звіт про виплачені доходи, утримані та перераховані до бюджету податки на доходи нерезидентів (додаток ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2019 рік по компанії - нерезиденту «CAPITAL TRADE» LLC) подано 24.10.2023 №9337129635, граничний термін подання якого - 01.03.2020, чим порушено вимоги п. 103.9 ст.103, п. 46.1. ст. 46, п.49.2, пп.49.18.3 п.49.18 ст. 49 Кодексу.
В порушення п. 103.9 ст.103, п.46.1. ст. 46, п.49.2, пп. 49.18.3 п. 49.18 ст. 49 Кодексу ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» не подало у встановлені терміни до податкового органу звіт про виплачені доходи, утримані та перераховані до бюджету податки на доходи нерезидентів (додаток ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства) за 2019 рік по компанії- нерезиденту «CAPITAL TRADE» LLC.
Також, в вході проведення перевірки встановлено помилкове включення до додатку ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2 квартал 2021 по нерезиденту «CAPITAL TRADE» LLC суми виплат, пов`язані з операціями купівлі сільськогосподарської техніки за контрактом №11/09-2020 від 11.09.2020, додатковими угодами від 01.07.2020 та від 26.08.2020 по договору №06/03 від 06.03.2020 на загальну суму 8 877 955 грн (1 207 114 злотих), які не є об`єктом оподаткування згідно пп. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 Кодексу. Разом з тим, вказане порушення не привело до завищення суми податку на доходи нерезидента оскільки податок на доходи нерезидента платником з таких сум утриманий не був.
Відповідно до наданих для перевірки первинних документів встановлено виплати доходів нерезиденту Республіки Польща «CAPITAL TRADE» LLC на загальну суму 11 890 515,15 грн, в тому числі:
- за наданні послуги щодо оренди сільськогосподарської техніки за договорами №01/03 від 01.03.2019 та №06/03 від 06.03.2020 на загальну суму 3 012 560,71 грн.;
- виплати пов`язані з операціями купівлі сільськогосподарської техніки за контрактом №11/09-2020 від 11.09.2020, додаткових угод від 01.07.2020 та від 26.08.2020 по договору №06/03 від 06.03.2020 на загальну суму 8 877 954,44 грн, які не є об`єктом оподаткування.
Між ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» та «CAPITAL TRADE» LLC, укладено договір №01/03 від 01.03.2019 оренди сільськогосподарської техніки. Предмет договору: Орендодавець (ТОВ «ЗАК-СЕРВІС») передає Орендареві «CAPITAL TRADE» LLC у тимчасове платне користування сільськогосподарську техніку (п.1.1 договору).
За період який перевірявся по договору №01/03 від 01.03.2019 згідно актів оренди сільськогосподарської техніки, рахунків та фактур ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» отримано послуги по оренді сільськогосподарської техніки від «CAPITAL TRADE» LLC на загальну суму 369 641,6 злотих.
В бухгалтерському обліку отримання послуг по оренді сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: К-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» Д-т рах. 91 «Загальновиробничі витрати».
На виконання договору №01/03 від 01.03.2019 ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» перераховано на «CAPITAL TRADE» LLC: Bank Zachodni WBK S. A. Ul. Rynek 9/11, 50-950 Wroclaw, Polska: PLN: PL48109010560000000131543403 SWIFT: WBKPPLPP валютні кошти в сумі 369 641,6 злотих (2 491 172,46 грн.), згідно платіжних доручень в іноземній валюті:
- №5 від 11.10.2019 100 738 злотих (631 195,1 грн);
- №1 від 20.03.2020 123 000 злотих (812 550,3 грн);
- №28163631 від 07.03.2021 145 903,6 злотих (1 047 427 грн).
В бухгалтерському обліку оплата послуг по оренді сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: Д-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» К-т рах. 312 «Поточні рахунки в іноземній валюті».
Станом на 31.12.2021 заборгованість по договору №01/03 від 01.03.2019 по розрахунках ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» з «CAPITAL TRADE» LLC (Poland) відсутня, що відповідає даним бухгалтерського обліку ТОВ «ЗАК-СЕРВІС».
Між ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» та «CAPITAL TRADE» LLC, укладено договір №06/03 від 06.03.2020 оренди сільськогосподарської техніки. Предмет договору: Орендодавець (ТОВ «ЗАК-СЕРВІС») передає Орендареві «CAPITAL TRADE» LLC у тимчасове платне користування сільськогосподарську техніку (п.1.1 договору). Умови даного договору ідентичні договору №01/03 від 01.03.2019.
За перевіряємий період по договору №06/03 від 06.03.2020 згідно актів оренди сільськогосподарської техніки, рахунків та фактур ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» отримано послуги по оренді сільськогосподарської техніки від «CAPITAL TRADE» LLC на загальну суму 73 100,35 злотих.
В бухгалтерському обліку отримання послуг по оренді сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: К-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» Д-т рах. 91 «Загальновиробничі витрати».
За перевіряємий період на виконання додаткових угод від 01.07.2020 та від 26.08.2020 по договору №06/03 від 06.03.2020 згідно фактур ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» придбано сільськогосподарської техніки від «CAPITAL TRADE» LLC (Poland) на загальну суму 820 113,9 злотих:
- фактура VAT NR від 11.07.2020 № 1107/03F на придбання с/г техніки на загальну суму 505747,9 злотих, а саме: Сівалка Horsch Focus 6 TD 3-Punkt на суму 252 826,19 злотих; сівалка Horsch Focus 6 TD M10 на суму 252 921,75 злотих;
- фактура VAT NR від 29.08.2020 №2908/03F на придбання с/г техніки на загальну суму 314 7365,93 злотих, а саме: Сівалка Horsch Maestro 8RC на суму 167461,299 злотих; Дискова борона Horsch Joker 8RTM14 на суму 146904,64 злотих.
В бухгалтерському обліку придбання сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: К-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» Д-т рах. 152 «Придбання (виготовлення) основних засобів».
На виконання договору №06/03 від 06.03.2020 ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» перераховано на «CAPITAL TRADE» LLC: Bank Zachodni WBK S. A. Ul. Rynek 9/11, 50-950 Wroclaw, Polska: PLN: PL48109010560000000131543403 SWIFT: WBKPPLPP валютні кошти в сумі 893 214,2 злотих ( 6 546 843,08 грн.), згідно платіжних доручень в іноземній валюті: №35502829 від 22.03.2021 73100,35 злотих (521 388,2 грн.) за послуги по оренді; №33051933 від 21.04.2021 252 826,19 злотих (1 873 973 грн.) за придбання основних засобів; № 44402060 від 28.04.2021 252 921,75 злотих (1 860 037 грн.) за придбання основних засобів; №7960924 від 07.05.2021 314 365,93 злотих (2 291 445 грн.) за придбання основних засобів.
В бухгалтерському обліку оплата послуг по оренді сільськогосподарської техніки та придбання сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: Д-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» К-т рах. 312 «Поточні рахунки в іноземній валюті».
Cтаном на 31.12.2021 заборгованість по договору №06/03 від 06.03.2020 по розрахунках ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» з «CAPITAL TRADE» LLC відсутня, що відповідає даним бухгалтерського обліку ТОВ «ЗАК-СЕРВІС».
Між ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» та «CAPITAL TRADE» LLC, укладено контракт №11/09-2020 від 11.09.2020. Предмет контракту: придбання сільськогосподарської техніки (Трактор колісний John Deere 8345R). Валюта контракту та платежу польські злоті. Вартість контракту: 387000 польських злотів.
За перевіряємий період на виконання контракту №11/09-2020 від 11.09.2020 згідно фактури VAT NR від 21.09.2020 №2109/03F ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» придбано від «CAPITAL TRADE» LLC (Poland) Трактор колісний John Deere 8345R за ціною 387000,00 злотих.
В бухгалтерському обліку придбання сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: К-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» Д-т рах. 152 «Придбання (виготовлення) основних засобів».
На виконання контракту №11/09-2020 від 11.09.2020 ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» перераховано на «CAPITAL TRADE» LLC: Bank Zachodni WBK S. A. Ul. Rynek 9/11, 50-950 Wroclaw, Polska: PLN: PL48109010560000000131543403 SWIFT: WBKPPLPP валютні кошти в сумі 387 000,00 злотих (2 852 499,6 грн), згідно платіжного доручення в іноземній валюті №16430421 від 13.05.2021.
В бухгалтерському обліку оплата сільськогосподарської техніки відображено бухгалтерськими проведеннями: Д-т рах. 632 «Розрахунки з іноземними постачальниками» К-т рах. 312 «Поточні рахунки в іноземній валюті».
Cтаном на 31.12.2021 заборгованість по контракту №11/09-2020 від 11.09.2020 по розрахунках ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» з «CAPITAL TRADE» LLC відсутня, що відповідає даним бухгалтерського обліку ТОВ «ЗАК-СЕРВІС».
В ході перевірки встановлено, що ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» застосувало пільгову ставку оподаткування (0%) під час виплати доходу «CAPITAL TRADE» LLC за наданні послуги щодо оренди сільськогосподарського обладнання та техніки - сума виплат 442 742 злотих, що в гривневому еквіваленті становить 3 012 561 грн, в тому числі: за 4 квартал 2019 рік 100 738 злотих (631195 грн), за 1 квартал 2020 рік 123 000 злотих (812 550 грн), за 1 квартал 2021 рік 219 004 злотих (1 568 815 грн).
Представник відповідача вказала, що коли відповідний платіж (винагорода, компенсація), що виплачується на користь резидентів Польщі, є лізинговою/орендною платою лізингодавцю/ орендодавцю за договорами лізингу/оренди і такий платіж не є фрахтом (у значенні підпункту 14.1.260 пункту 14.1 статті 14 Кодексу) - податок має справлятися за зниженою/пільговою ставкою 10%, у зв`язку з тим, що при оподаткуванні таких операції загальний розмір ставки податку на доходи нерезидентів, визначений підпунктом 141.4.2 пункту 141.4 статті 141 розділу ІІІ Кодексу (15%), обмежено розміром, встановленим пунктом 2 статті 12 Конвенції. Таким чином, суми доходів виплачених ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» на адресу «CAPITAL TRADE» LLC підлягають оподаткуванню за ставкою 10% з урахуванням вимог ст.12 КОНВЕНЦІЇ між Урядом України і Урядом Республіки Польща про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження податкових ухилень та п. 3.2. ст. 3, п.103.1, п. 103.4 ст. 103, п.п.141.4.1., п.п.141.4.2 п. 141.4 статті 141 Кодексу.
Відповідно до п. 103.4 ст. 103 Кодексу підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом, особі, яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріальної засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір.
ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» для перевірки було надано довідки про місцезнаходження для потреб податкової служби (довідка про резиденство) «CAPITAL TRADE» LLC:
- №1472-SOB.4060.2280.2019, видану 26.06.2019 в м. Варшава уповноваженим керівником Другого Мазовецького податкового управління у Варшаві за період з 28.11.2017 до 05.09.2019;
- №1472-SOB.2.4060.1573.2020, видану 01.07.2020 в м. Варшава уповноваженим керівником Другого Мазовецького податкового управління у Варшаві за період з 01.01.2020 ;
- №1472- SOB.2.4060.421.2021, видану 08.02.2021 в м. Варшава уповноваженим керівником Другого Мазовецького податкового управління у Варшаві за період з 28.11.2017;
- №1472- SOB.2.4060.746.2022, видану 14.02.2022 в м. Варшава уповноваженим керівником Другого Мазовецького фінансового управління у Варшаві за період з 28.11.2017; про те, що «CAPITAL TRADE» LLC (Код нерезидента в країні резиденції 7811876333); є резидентом Польщі, воєводство -Mazowieckie, повіт m. St. Warszawa, ul. Ogrodowa 58, 00-876 і підлягає необмеженому податковому зобов`язанню в рамках договору між Урядом Республіки Польща та Україною з метою уникнення подвійного оподаткування і запобігання ухиленню від оподаткування у сфері податків від доходу.
Вважає, що суми доходів виплачених ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» на адресу «CAPITAL TRADE» LLC за послуги оренди сільськогосподарської техніки підлягають оподаткуванню за ставкою 10% з урахуванням вимог ст.12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження податкових ухилень, п. 3.2. ст. 3, п.103.1, п. 103.4 ст. 103, п.п.141.4.1., п.п.141.4.2 п. 141.4 статті 141 Кодексу. Разом з тим, перевіркою встановлено що суми податку на доходи нерезидента не були стягнуті з таких доходів та перераховані до бюджету у момент виплати доходу податковим агентом ТОВ «ЗАК-СЕРВІС».
Перевіркою встановлено порушення ТзОВ «Зак-Сервіс» ст.12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження податкових ухилень, п. 3.2. ст. 3, п.103.1, п. 103.4 ст. 103, п.п.141.4.1, п.п.141.4.2 п. 141.4 статті 141 Кодексу, в результаті чого занижено податкові зобов`язання щодо утриманих податків з доходів нерезидентів із джерелом походження з України всього у сумі 318 688 грн, у тому числі за 4 квартал 2019 року в сумі 63 120 грн, за 1 квартал 2020 року в сумі 81 255 грн, за 1 квартал 2021 року в сумі 174 313 грн. по операціях з компанією «CAPITAL TRADE» LLC з виплат по послугах оренди сільськогосподарської техніки.
Просила відмовити у задоволенні адміністративного позову.
Разом з тим, представник відповідача просила розгляд справи здійснювати за її участі.
Щодо клопотання про здійснення розгляду справи за участі представника ГУ ДПС у Волинській області.
Відповідно до приписів частин п`ятої та шостої статті 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.
Частиною шостою статті 12 КАС України визначено перелік справ незначної складності. Відповідно до пункту 10 вказаної норми справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
Частиною четвертою статті 257 КАС України встановлено перелік категорій справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження. Дана адміністративна справа не підпадає під вказаний перелік.
Таким чином, з огляду на характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі, дана адміністративна справа є справою незначної складності, а тому, беручи до уваги, що відповідачем було надано суду та позивачу відзив на адміністративний позов, суд не вбачав підстав для розгляду справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, які беруть участь у справі.
У відповіді на відзив представник позивача зазначив, що підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 цієї статті, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.
«CAPITAL TRADE» LLC є резидентом Республіки Польща, що підтверджується довідками про місце реєстрації з ціллю оподаткування (сертифікатами резидента), які надавались ГУ ДПС у Волинській області та також містяться в матеріалах справи.
Вважає, що чинним законодавством у сфері оподаткування передбачено право на звільнення від оподаткування доходів з джерелом їх походження з України (застосування зменшеної ставки податку) у разі виплати доходу нерезиденту, який є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України. При цьому, підставою для такого звільнення (застосування зменшеної ставки податку) є надання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених статтею 103 ПК України, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.
Також податковий орган помилково вважає, що дохід отриманий компанією «CAPITAL TRADE» LLC від оренди сільськогосподарської техніки є доходом від надання права на користуванням обладнанням (в тому числі транспортними засобами) та має оподатковуватися у відповідності до статті 12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща як роялті зі ставкою 10 відсотків.
Представник позивача зазначила, що термін роялті при використанні в цій статті означає платежі будь-якого виду, що одержуються як відшкодування за користування або за надання права користування будь-яким авторським правом на літературні твори, твори мистецтва або науки (включаючи кінематографічні фільми, будь-які фільми або плівки для радіомовлення чи телебачення), будь-які патенти, торгові марки, дизайн або модель, план, таємну формулу або процес, або за користування, або за надання права користування промисловим, комерційним або науковим обладнанням, або за інформацію, що стосується промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).
Предметом оренди за договорами № 01/03 від 01.03.2019 та №06/03 від 06.03.2020 є бувша у користуванні сільськогосподарська техніка: Сівалка Horsch Focus 6 TD 3- Punkt 2015 року виготовлення, Сівалка Horsch Focus 6 TD M10 2015 року виготовлення, Сівалка Horsch Maestro 8RC 2015 року виготовлення, Дискова борона Horsch Joker 8RTM14 2016 року виготовлення, Трактор колісний John Deere 8345R, 2015 року виготовлення. Тобто орендована сільськогосподарська техніка є серійною продукцією, а не новим, інноваційним обладнанням, яке захищено авторським правом, Очевидно, що мова йде про використання винятково інноваційного обладнання, пов`язаного з авторським правом.
Вказала, що обладнання (сільськогосподарська техніка) не відповідає вищезазначеним вимогам, а тому, контролюючий орган, помилково ототожнює виплати нерезидентам, за оренду сільськогосподарської техніки з поняттям «роялті». Просила позовні вимоги задовольнити повністю.
Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних мотивів та підстав.
Судом встановлено, що відповідно до наказу ГУ ДПС у Волинській області від 07.11.2023 №2355-п та направлень на перевірку від 07.11.2023 №3658 та №3659 посадовою особою відповідача проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТзОВ «Зак-Сервіс» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині неправомірного застосування пільги у вигляді пониженої ставки податку на доходи нерезидентів джерелом походження з України за період з 29.01.2019 по 31.12.2021 та декларування у податковій звітності недостовірної суми виплат, яка підлягає оподаткуванню, за результатами якої складено акт від 21.11.2023 №19325/23/42778323.
За висновками акта перевірки позивачем порушено:
- ст. 12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження податкових ухилень, п. 3.2. ст. 3, п.103.1, п. 103.4 ст. 103, п.п. 141.4.1., п.п.141.4.2 п. 141.4 статті 141 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, в результаті чого занижено податкові зобов`язання щодо утриманих податків з доходів нерезидентів із джерелом походження з України всього у сумі 318 688 грн, у тому числі за 4 квартал 2019 року в сумі 63 120 грн, за 1 квартал 2020 року в сумі 81 255 грн, за 1 квартал 2021 року в сумі 174 313 грн по операціях з компанією «CAPITAL TRADE» LLC з виплат по послугах оренди сільськогосподарської техніки;
- п. 103.9 ст. 103, п. 46.1. ст. 46, п. 49.2, пп. 49.18.3 п.49.18 ст. 49 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, ТОВ «ЗАК-СЕРВІС» не подало у встановлені терміни до податкового органу звіт про виплачені доходи, утримані та перераховані до бюджету податки на доходи нерезидентів (додаток ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2019 рік по компанії- нерезиденту «CAPITAL TRADE» LLC);
- п. 141.4.1 п. 141.4 ст.141 Податкового кодексу України в частині включення до додатку ПН до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2 квартал 2021 по нерезиденту «CAPITAL TRADE» LIC операцій з операціями купівлі сільськогосподарської техніки на загальну суму 8 877 955 грн. (1 207 114 злотих), які не є об`єктом оподаткування податком на доходи нерезидента, що не призвело до завищення або заниження сум сплати вказаного податку до бюджету.
На підставі акта перевірки від 21.11.2023 №19325/23/42778323 ГУ ДПС у Волинській області 25.12.2023 прийнято податкове повідомлення-рішення №0183082303, яким застосовано штраф в сумі 350556,80 грн.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач звернувся із даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
За змістом частини 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надаючи оцінку правомірності дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до підпункту 14.1.54пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи у вигляді, зокрема, процентів, дивідендів, роялті та будь-яких інших пасивних (інвестиційних) доходів, сплачених резидентами України або постійними представництвами нерезидентів в Україні; доходів від надання резидентам або нерезидентам в оренду (користування) майна, розташованого в Україні, включаючи рухомий склад транспорту, приписаного до розташованих в Україні портів; тощо.
Відповідно до положень підпунктів 141.4.1, 141.4.2 пункту 141.4 статті 141 Податкового кодексу України доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються в порядку і за ставками, визначеними цією статтею. Для цілей цього пункту такими доходами є, зокрема, роялті; фрахт та доходи від інжинірингу; лізингова/орендна плата, що вноситься резидентами на користь нерезидента - лізингодавця/орендодавця за договорами оперативного лізингу/оренди.
Резидент, у тому числі фізична особа - підприємець, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, або суб`єкт господарювання (юридична особа чи фізична особа - підприємець), який обрав спрощену систему оподаткування, або інший нерезидент, який провадить господарську діяльність через постійне представництво на території України, які здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок з таких доходів, зазначених у підпункті 141.4.1 цього пункту, за ставкою в розмірі 15 відсотків (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.4-141.4.5 та 141.4.11 цього пункту) їх суми та за їх рахунок, що сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності. Вимоги цього абзацу не застосовуються до доходів нерезидентів, що отримуються ними через їх постійні представництва на території України.
Згідно із положеннями пунктів 103.1, 103.2, 103.4 статті 103 Податкового кодексу України застосування правил міжнародного договору України здійснюється шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору України.
Особа (податковий агент) має право самостійно застосувати звільнення від оподаткування або зменшену ставку податку, передбачену відповідним міжнародним договором України на час виплати доходу нерезиденту, якщо такий нерезидент є бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу (якщо відповідна умова передбачена міжнародним договором) і є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України.
Підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 цієї статті, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.
Як встановлено під час розгляду справи та підтверджено матеріалами справи позивачем надані до податкового органу належні докази того, що компанія «CAPITAL TRADE» LIC є резидентом Республіки Польща, що відображено в довідках про місцезнаходження для потреб податкової служби (Довідка про резидентство) «CAPITAL TRADE» LIC.
Отже, чинним на час спірних правовідносин законодавством у сфері оподаткування передбачено право на звільнення від оподаткування доходів з джерелом їх походження з України (застосування зменшеної ставки податку) у разі виплати доходу нерезиденту, який є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України. При цьому, підставою для такого звільнення (застосування зменшеної ставки податку) є надання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених статтею 103 ПК України, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.
Суд зазначає, що податковий орган не підтвердив, що зазначені довідки надані позивачем є не легітимними або містять ознаки підробки, при цьому, такі підтверджують, що нерезиденти є резидентами країни, з якою укладено міжнародні договори України.
Так, згідно із частиною 1 статті 7 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща про уникнення подвійного оподаткування та попередження податкових ухилень, яка набрала чинності для України 11.03.1994, прибуток підприємства Договірної Держави оподатковується тільки у цій Державі, якщо тільки підприємство не здійснює комерційної діяльності в другій Договірній Державі через розташоване в ній постійне представництво. Якщо підприємство здійснює комерційну діяльність, як вказано вище, прибуток підприємства оподатковується в другій Державі, але тільки в тому розмірі, який може бути віднесений до цього постійного представництва.
Податковий орган вважає, що дохід отриманий компанією «CAPITAL TRADE» LLC від оренди сільськогосподарської техніки є доходом від надання права на користування обладнанням (в тому числі транспортними засобами) та має оподатковуватися у відповідності до статті 12 Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Польща як роялті зі ставкою 10 відсотків.
Вирішуючи спірне питання суд виходить із таких мотивів.
Відповідно до положень підпункту 14.1.225 Податкового кодексу України роялті це будь-який платіж, в тому числі платіж, що сплачується користувачем об`єктів авторського права і (або) суміжних прав на користь організацій колективного управління, відповідно до Закону України «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об`єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь-які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп`ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інші аудіовізуальні твори, будь-які права, які охороняються патентом, будь-які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).
Згідно із приписами статті 7 Конвенції «Прибуток від комерційної діяльності» прибуток підприємства Договірної Держави оподатковується тільки у цій Державі, якщо тільки підприємство не здійснює комерційної діяльності в другій Договірній Державі через розташоване в ній постійне представництво.
Однак ці роялті можуть також оподатковуватись у Договірній Державі, в якій вони виникають, і відповідно до законодавства цієї Держави, але якщо одержувач є фактичним власником роялті, то податок, що визначається таким чином, не може перевищувати 10 процентів загальної суми роялті.
Термін роялті при використанні в цій статті означає платежі будь-якого виду, що одержуються як відшкодування за користування або за надання права користування будь-яким авторським правом на літературні твори, твори мистецтва або науки (включаючи кінематографічні фільми, будь-які фільми або плівки для радіомовлення чи телебачення), будь-які патенти, торгові марки, дизайн або модель, план, таємну формулу або процес, або за користування, або за надання права користування промисловим, комерційним або науковим обладнанням, або за інформацію, що стосується промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).
Суд зазначає, що в контексті наведених норм Податкового кодексу України та зазначених міжнародних договорів вбачається, що мова йде про використання винятково інноваційного обладнання, пов`язаного з авторським правом, а не користування будь-яким обладнанням.
До того ж, відповідач не зазначає про те, що орендована позивачем сільськогосподарська техніка є новою, інноваційним обладнанням, яке захищено авторським правом, тощо. Контролюючий орган помилково ототожнює виплати нерезидентам, за оренду сільськогосподарської техніки з «роялті».
Оцінюючи наведені сторонами аргументи, суд погоджується з доводами позивача про те, що предметом оренди за договорами №01/03 від 01.03.2019 та №06/03 від 06.03.2020 є бувша у користуванні сільськогосподарська техніка: Сівалка Horsch Focus 6 TD 3-Punkt 2015 року виготовлення, Сівалка Horsch Focus 6 TD M10 2015 року виготовлення, Сівалка Horsch Maestro 8RC 2015 року виготовлення, Дискова борона Horsch Joker 8RTM14 2016 року виготовлення, Трактор колісний John Deere 8345R, 2015 року виготовлення. Тобто орендована сільськогосподарська техніка є серійною продукцією, а не новим, інноваційним обладнанням, яке захищено авторським правом, тощо.
Разом з тим, виплати на користь компанії «CAPITAL TRADE» LLC можна розцінювати як фрахт, оскільки відповідно до п. п. 14.1.260 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України фрахт це винагорода (компенсація), що сплачується за договором, зокрема, найму транспортного засобу (його частин), але ніяк не роялті.
Відповідно до положень п. п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Податкового кодексу України податкове законодавство України ґрунтується на принципі презумпції правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.
Суд зазначає, що з обсягу встановлених обставин справи випливає, що висновки акту перевірки позивача зроблені відповідачем виходячи з неоднозначного трактування термінів в податковому законодавства та нормах міжнародних договорів, однак навіть в разі їх неоднозначного трактування, виходячи з принципів податкового законодавства такі неоднозначні трактування мають трактуватися на користь платника податків, а не податкового органу.
Суд вважає, що оскільки позивачем виплачені кошти за оренду сільськогосподарської техніки на користь компанії «CAPITAL TRADE» LLC, тобто, прибуток отриманий компанією, яка є резидентом Польської Республіки, з якою Україною укладені міжнародні договори Конвенції про уникнення подвійного оподаткування та попередження податкових ухилень стосовно податків на дохід і майно, позивачем правомірно та обґрунтовано не утримувався та не сплачувався до бюджету податок на прибуток іноземних юридичних осіб при здійсненні таких виплат.
Висновки акту перевірки не є остаточними, а є лише особистою думкою посадових осіб управління, які проводять перевірки, щодо кваліфікації оренди сільськогосподарської техніки, як «роялті», що за Конвенцією включає плату за надання права на користування певними видами обладнання, яке використовується орендарем для певних комерційних цілей.
Відповідно до п. п. 21, 24 рішення у справі «Федоренко проти України» (№ 25921/02), Європейський Суд з прав людини, здійснюючи прецедентне тлумачення статті 1 Першого Протоколу до Конвенції, сформулював правову позицію про те, що право власності може бути «існуючим майном» або «виправданими очікуваннями» щодо отримання можливості ефективного використання права власності чи «законними сподіваннями» отримання права власності. У пункті 57 рішення Європейського суду з прав людини «Щокін проти України» (№ 23759/03 та № 37943/06) та у пункті 43 рішення Європейського суду з прав людини «Сєрков проти України» (39766/05), встановлено порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав та основоположних свобод, на підставі того, що органи держаної влади віддали перевагу найменш сприятливому тлумаченню національного законодавства, що призвело до накладення на заявника додаткових зобов`язань зі сплати податку.
Тобто у згаданій справі закладено один з основних принципів забезпечення вирішення спорів у публічно-правовій сфері, зокрема, між фізичною/юридичною особою і суб`єктом владних повноважень, який передбачає, що будь-яке втручання з боку державних органів в мирне володіння майном, повинно бути законним і що воно повинне переслідувати законну мету в інтересах суспільства. Будь-яке втручання також повинно бути пропорційним переслідуваній меті. Іншими словами, необхідно знайти справедливий баланс до вимог загальних інтересів спільноти та вимог захисту основних прав особистості.
З врахуванням викладених обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправним та скасування оскаржуваного позивачем податкового повідомлення-рішення від 25.12.2023 №0183082303.
Крім цього, згідно п. 17 рішення у справі «POLIMERKONTEYNER, TOV v. UKRAINE», Арр. 23620/05, 24 November 2016, будь-яке втручання, включаючи те, яке виникло в результаті заходів для забезпечення сплати податків, не повинно порушувати «справедливого балансу» між вимогами загальних інтересів суспільства та вимогами захисту основних прав людини. Важливість забезпечення такого балансу в цілому відображається в структурі статті 1 Першого протоколу. Необхідного балансу не буде досягнуто, якщо на зацікавлену особу буде покладено індивідуальний та надмірний тягар.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог.
Відповідно до статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В ході розгляду справи позивач довів суду ті обставини, на які він посилався в обґрунтування заявлених вимог, а відповідач не надав суду належні докази на підтвердження своїх заперечень проти позову.
Згідно з частинами першою, третьою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З наявної в матеріалах справи квитанції від 11.03.2024 №335 вбачається, що позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір в розмірі 5 259,00 грн.
Таким чином, у зв`язку із задоволенням позову, позивачу належить відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача документально підтвердженні судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору в розмірі 5 259,00 грн.
Керуючись статтями 2, 72-77, 243-246, 255, 262, 295 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС України у Волинській області від 25.12.2023 №0183082303.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Зак-Сервіс» судовий збір в розмірі 5 259 (п`ять тисяч двісті п`ятдесят дев`ять) гривень 00 копійок.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Зак-Сервіс» (45500, Волинська область, селище міського типу Локачі, вулиця Шевченка, будинок 41а, код ЄДРПОУ 42778323);
Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, будинок 4, код ЄДРПОУ ВП 44106679).
Суддя В.В. Дмитрук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.05.2024 |
Оприлюднено | 06.05.2024 |
Номер документу | 118821470 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні