2/320пд
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
26.11.07 р. Справа № 2/320пд
Суддя господарського суду Донецької області Мартюхіна Н.О.
при секретарі судового засідання Трубачовій А.О.
розглянув у відкритому судовому засіданні господарського суду справу
за позовом: Закритого акціонерного товариства “Горлівськтепломережа” м. Горлівка
до відповідача: Дочірнє підприємство “Телекомпанія “Стирол-ТV” Відкритого акціонерного товариства “Концерн Стирол” м. Горлівка
про зобов'язання укласти договір на постачання теплової енергії в нежитлового приміщення, що розташоване за адресою м. Горлівка, вул. Первомайська, 33 на умовах проекту договору № 1067 від 10.07.2007р.
За участю
представників сторін
від позивача: Гаврилюк Т.В. - за довір.
від відповідача: не з'явився
У судовому засіданні 13.11.2007р. в відповідності до ст. 77 ГПК України було оголошено перерву до 26.11.2007р. об 13 год. 30 хв.
СУТЬ СПОРУ:
Позивач, Закрите акціонерне товариство “Горлівськтепломережа” м. Горлівка, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до Дочірнього підприємства “Телекомпанія “Стирол - ТV” Відкритого акціонерного товариства “Концерн Стирол” м. Горлівка про зобов'язання укласти дочірнє підприємство “Телекомпанія “Стирол -TV” ВАТ “Концерн Стирол” укласти договір з Закритим акціонерним товариством “Горлівсктепломережа” на поставку теплової енергії нежитлового приміщення відповідача, розташованого за адресою: м. Горлівка, вул. Первомайська, 33 на умовах проекту договору № 1067 від 10.07.2007р. запропонованого позивачем та про зобов'язання ДП “Телекомпанія “Стирол -TV” ВАТ “Концерн Стирол” надати відомості про наявність або відсутність розрахункових рахунків.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на проект договору на поставку теплової енергії для теплопостачання нежитлового приміщення № 1067 від 10.07.2007р., лист № 08/8801 від 13.07.2007р., акт технічного огляду системи теплопостачання.
Позивачем надані пояснення від 29.10.2007р. № 06/141, де зазначеного, що позивач вважає договір № 1067 від 23.03.2006р. на поставку теплової енергії неукладеним, оскільки відповідач в порушення ч. 4 ст. 181 ГК України не направив на адресу позивача підписаний договір. Крім того, зазначає, що за договором № 1067 від 23.03.2006р. про постачання теплової енергії, теплову енергію відповідачу не подавало, акти на включення опалення не підписували. Відповідач оплату за теплову енергію за період з березня 2006р. по жовтень 2007р. не здійснював.
Відповідач проти задоволення позову заперечує, надав пояснення від 13.11.2007р. № 02-41/42144, де вказує, що у 2006р. між сторонами була спроба укласти договір на постачання теплової енергії від 23.03.2006р. № 1067. Під час укладання зазначеного договору підприємствами були узгоджені розбіжностей умов проекту договору та укладено Протокол узгодження розбіжностей № 08/7124 від 11.05.2006р. Вказує на те, що вважає договір № 067 від 23.03.2006р. таким, що не набрав чинності.
Заслухавши у судовому засіданні представників сторін, розглянувши наявні матеріали справи та дослідивши надані сторонами докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Дочірнє підприємство “Телекомпанія “Стирол - ТV” є орендарем приміщення по вул. Першотравнева буд. 33, площею 248,20м2, відповідно до договору про оренду нежитлового приміщення № 714/00 від 05.04.2000р. та додаткової угоди до договору оренди нежитлового приміщення від 02.03.2007р. Відповідно до яких термін дії договору встановлений до 31.03.2010року.
Листом від 23.03.2006р. Закрите акціонерне товариство “Горлівськтепломережа” відповідно до ст. 181 ГК України направило на адресу ДП “Телекомпанія “Стирол - ТV” проект договору № 1067 від 23.03.2006р.
ДП “Телекомпанія “Стирол - TV” листом від 18.04.2006р. направило на адресу позивача протокол розбіжностей до договору № 1067 від 23.03.2006р.
11.05.2006р. ЗАТ “Горлівськтепломережа” листом № 08/7124 направило на адресу відповідача протокол погодження розбіжностей до договору № 1067 від 23.03.2006р. на поставку теплової енергії та звернуло увагу ДП “Телекомпанія “Стирол - ТV” на те, що ним не повернено на їх адресу договір № 1067 від 23.03.2006р. на поставку теплової енергії з додатком № 1 (акт технічного огляду), підписаного відповідачем з протоколом розбіжностей, у зв'язку з чим просить підписати, завірити печаткою та один екземпляр належного оформленого протоколу погодження розбіжностей разом з підписаним та завіреним печаткою договором повернути на адресу ЗАТ “Горлівськтепломережа”.
Відповідно до пояснень сторін останніми було підписано протокол погодження розбіжностей, але в порушення приписів п. 4 ст. 181 ГК України договір не підписали.
Приписами ст. 181 ГК України встановлено, що у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся).
Однак відповідно до матеріалів справи сторони досягли згоди за всіма істотними умовами договору, але відповідачем було порушено приписи п. 4 ст. 181 ГК України, а саме за наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірника протоколу розбіжностей з підписаним договором.
Листом від 13.07.2007р. ЗАТ “Горлівськтепломережа” відповідно до ст. 181 ГК України направила на адресу відповідача проект договору № 1067 від 10.07.2007р. на відпуск теплової енергії для теплопостачання нежитлового приміщення, що орендується відповідачем за адресою: м. Горлівка, вул. Первомайська, 33.
Вказує на те, що відповідач зазначений договір не розглянув та не повернув на адресу позивача.
Позивач звернувся до суду з вимогою про зобов'язання ДП “Телекомпанія “Стирол - ТV” укласти договір з Закритим акціонерним товариством “Горлівськтепломережа” на поставку теплової енергії в нежитлове приміщення відповідача за адресою: м. Горлівка, вул. Первомайська, 33 на умовах проекту договору № 1067 від 10.07.2007р. та вказує на наступне.
Відповідно до частини 3 статті 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Дослідивши наданий позивачем проект договору, суд дійшов до висновку, що спірний договір про постачання теплової енергії за своїм змістом та своєю правою природою є договором енергопостачання, який підпадає під правове регулювання норм статті 714 Цивільного кодексу України та статей 275- 277 Господарського кодексу України.
Відповідно до норм статей 179, 275 Господарського кодексу України укладання договору є обов'язковим для сторін в силу закону.
Відповідно до частини 2 статті 275 Господарського кодексу України відпуск енергії без оформлення договору енергопостачання не допускається.
Згідно статті 24 Закону України „Про теплопостачання” своєчасне укладання договору з теплопостачальною організацією на постачання теплової енергії є основними обов'язками споживача теплової енергії.
Відповідно до статті 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
Згідно до ст. 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” процедура погодження договору про надання житлово-комунальних послуг здійснюється в продовж одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін.
Згідно з матеріалами, які були надані позивачем та відповідачем до справи, позивачем були виконані належні дії щодо укладання договору, а саме направлено проект договору на поставку теплової енергії № 1067 від 10.07.2007р.
Вимоги позивача - ЗАТ „Горлівськтепломережа” м. Горлівка щодо спонукання відповідача - ДП “Телекомпанія Стирол-ТV” м. Горлівка укласти з позивачем договір на постачання теплової енергії саме на умовах проекту договору в редакції позивача підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.
Статтею 181 Господарського кодексу України встановлений загальний порядок укладання господарських договорів.
Відповідно до частини 2 статті 181 Господарського кодексу України проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
Згідно частини 3 статті 181 Господарського кодексу України сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
Відповідно до частини 4 статті 181 Господарського кодексу України за наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.
Згідно з частиною 5 статті 181 Господарського кодексу України сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони.
Відповідно до частини 8 статті 181 Господарського кодексу у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.
Як встановлено під час судового розгляду справи, сторонами дотримано вимоги ст.181 Господарського кодексу України щодо загального порядку укладання господарських договорів.
Крім того судом встановлено та не заперечується сторонами, що сторони досягли згоди щодо істотних умов при укладанні договору № 1067 від 23.03.2006р. та склали протокол погодження розбіжностей до цього договору, але зі сторони відповідача не було виконано приписи ч. 4 ст. 181 ГК України.
З огляду на надані сторонами документи суд дійшов висновку про наявність у позивача порушеного права стосовно укладення договору, оскільки відповідач, отримавши від позивача відповідний проект договору, ухиляється від його укладення, про що свідчать матеріали справи.
На підставі зазначеного, ретельно вивчивши зміст договору про відпуск теплової енергії № 1067 від 23.03ю.2006р. та № 1067 від 10.07.2007р. та протоколу погодження розбіжностей до договору № 1067 від 23.03.2006р., суд дійшов висновку, що запропоновані відповідачу проекти Договорів є однаковими за змістом, протоколом погодження розбіжностей сторонами були переглянути пункти договорів та викладені в погодженій редакції, зазначені документи відповідають вимогам статті 180 Господарського кодексу України щодо наявності в Договорі всіх істотних умов, та нормам Закону України „Про теплопостачання”, Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, постанови КМУ „Про затвердження Правил надання послуг по центральному опаленню, поставці холодної та гарячої води та водовідводу” щодо обов'язковості та процедури укладення договорів на постачання теплової енергії та вважає вимоги позивача такими що підлягають частковому задоволенню, а саме про зобов'язання Дочірнє підприємство “Телекомпанію “Стирол-ТV” укласти договір з ЗАТ “Горлівськтепломережа” у редакції встановленій судом.
Нормами статті 187 Господарського кодексу України врегульовано питання стосовно того, що моментом укладення спірного Договору є день набрання законної сили рішенням господарського суду Донецької області у справі № 2/320пд.
Судові витрати підлягають розподілу в порядку, що передбачений ст.49 Господарського процесуального кодексу України.
На підставі викладеного, керуючись Беручи до уваги вищевикладене, керуючись ст. 20, 179, 180, 181, 187, 275 Господарського кодексу України, ст.ст. 19, 24 Закону України „Про теплопостачання”, ст. ст. 4, 4-3, 33, 34, 35, ч. 4 ст. 49, 82-85 ГПК України, господарський суд,
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Закритого акціонерного товариства “Горлівськтепломережа” м. Горлівка до Дочірнього підприємства “Телекомпанія “Стирол - ТV” про зобов'язання укласти договір на поставку теплової енергії нежитлового приміщення відповідача, розташованого за адресою: м. Горлівка, вул.. Первомайська, 33 на умовах проекту договору № 1067 від 10.07.2007р. в редакції запропонованій позивачем задовольнити частково.
Зобов'язати Дочірнє підприємство “Телекомпанія “Стирол-ТV” (84617, м. Горлівка, вул. Первомайська, 33, р/р 26003052100062 в ГФ КБ, МФО 335515, ЗКПО 25117200) укласти договір на поставку теплової енергії з Закритим акціонерним товариством “Горлівськтепломережа” (84601, м. Горлівка, вул. Ак. Павлова, 13, р/р 260063011550604 в АБ “Ікар-Банк”, МФО 334594, ЗКПО 03337007) на наступних умовах:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. За цим договором Постачальник бере на себе зобов'язання надавати Споживачу своєчасні та якісні послуги з централізованого опалення нежитлового приміщення за адресою: вул. Первомайська, 33, загальною площею 248,2м2, а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги по встановленим тарифам в строки та на умовах, передбачених цим договором.
1.2. Постачальник діє на підставі договору комісії № 12/05-471 від 01.10.2005р., укладеного між ЗАТ “Горлівськтепломережа” та Дочірнім підприємством “Газ-Тепло” НАК “Нафтогаз України”, яке є власником теплової енергії та отримує кошти.
1.3. Початок та закінчення опалювального періоду встановлюється розпорядженням міської Ради.
1.4. При невиконанні цього договору сторони керуються Законом України “Про теплопостачання”, Законом України “Про житлово-комунальні послуги”, Правилами надання послуг з централізованого опалення, поставки холодного та гарячої води та водовідведенню, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630, Нормами та вказівками з нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на житлово-комунальні потреби в України, затвердженими Держжитлокомунгоспом України 14.12.1993р. іншими нормативними актами, діючим законодавством України.
1.5. Нежитлові приміщення, що Займають Споживачем та вказані в п. 1.1. цього договору, є вбудованими в єдину систему опалення житлового будинку, що підтверджується актами технічного огляду (додаток № 1).
1.6. Виконання постачальником зобов'язань за цим договором підтверджується актами включення опалення, підписаними Постачальником та Споживачем, розпорядженнями Горлівської міської ради про закінчення опалювального сезону.
1.7. В продовж опалювального періоду постачальник разом зі Споживачем та відповідальним представником комунального підприємства, на утриманні якого знаходиться житловий будинок, в якому вбудоване нежитлове приміщення Споживача, здійснює перевірку якості наданих послуг з теплопостачання.
1.8. Ремонті роботи на системах теплопостачання, що знаходяться на балансі Постачальника (Споживача), комунального підприємства, на утриманні якого знаходиться будинок, в якому будоване нежитлове приміщення Споживача, здійснюється відповідною стороною в між опалювальний період, за винятком аварійних ситуацій.
2. УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ
2.1. Послуги з централізованого опалення надаються Споживачу безперебійно, за виключенням випадків, передбачених ст. 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.
2.2. Всі нові або реконструйовані системи тепло споживання Споживача, до введення їх в роботу, повинні бути прийняті в експлуатацію Постачальником та Власником житла відповідно з вимогами Закону України “Про теплопостачання”, Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Правилами надання послуг з централізованого опалення, поставки холодної та гарячої води та водовідведенню, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України віл 21.07.2005р. № 630 та “Правилами технічної експлуатації теплоспоживаючих установок та теплових мереж” з оформленням відповідного акту-допуску, підписаного сторонами.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СПОЖИВАЧА
3.1. Споживач має право на :
3.1.1. Своєчасне отримання якісних послуг з централізованого опалення в відповідності з законодавством та умовами договору.
3.1.2. Отримання у встановленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальної суми місячного платежу, структурі тарифів, нормативах (нормах) споживання, режиму надання послуг, їх споживчих властивостях.
3.1.3. Відшкодування збитків, нанесених його майну та/або приміщенню, шкоду життю або здоров'ю , отриманого внаслідок неналежного надання послуг або їх не надання.
3.1.4. Зменшення розміру оплати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання в порядку визначеному цим договором.
3.1.5. Усунення Постачальником виявлених недоліків в наданні послуг в строки, встановлені в доповненні до “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005р. № 630.
3.1.6. Перевірку кількісних та якісних показань послуг, що надаються (якість та тиск води, температуру гарячої води, температуру повітря в приміщенні та інше) в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних та якісних показників, послуг що надаються компенсує Постачальник у випадках обґрунтованості звернення Споживача та Споживачем – в разі не обґрунтування такого звернення.
3.1.7. Установку приборів обліку теплової енергії своїми силами, за свій рахунок та поставку їх на абонентський облік.
3.1.8. Періодичну перевірку, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) приборів обліку теплової енергії відповідно договорів, укладених з організаціями, що мають ліцензію на вказані види робіт.
3.1.9. Внесення у договору за погодженням з Постачальником змін, що впливають на розмір оплати за послуги.
3.1.10. В разі надання послуг не в повному об'ємі, відхилення їх кількісних та якісних показників від нормативних Постачальник виконує перерахунок розміру оплати за фактично надані послуги та оплачує Споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-ремонтних робіт відповідно методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
3.2. Споживач зобов'язаний:
3.2.1. Оплачувати послуги з централізованого опалення у встановлені договором строки.
3.2.2. Письмово сповіщати Постачальника про зміну власного найменування, організаційно-правової форми, місця розміщення, банківських реквізитів та інше, а також про зміну користувачів приміщення та теплових мереж Споживача (Субспоживача) не пізніше 5 днів з моменту настання вказаних подій з доданням підтверджуючих документів.
3.2.3. Забезпечувати доступ к тепло споживаючим приладам для огляду внутрішніх систем палення представників Постачальника при наявності в них відповідних посвідчень для ліквідації аварії – цілодобово; для проведення технічного та профілактичного огляду в відповідності з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
3.2.4. Дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
3.2.5. Щомісячно до 15 числа розрахункового місяця прибути до Постачальника для проведення звірки суми заборгованості за відпущену теплову енергію.
Споживач не пізніше 10 днів з моменту отримання від постачальника акту звірки, висилає його належно оформленим назад Постачальнику та приймає всі заходи для погашення заборгованості, якщо така є.
3.2.6. Своєчасно приймати заходи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отримання послуг з централізованого опалення, що виникли з його вини.
3.2.7. За власний рахунок проводити ремонт та заміну систем теплоспоживання, що вийшли з ладу з його вини.
3.2.8. Своєчасно здійснювати підготовку приміщення та системи тепло споживання к експлуатації в осінньо-зимовий період.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПОСТАЧАЛЬНИКА
Постачальник має право:
4.1.1. Нараховувати в разі несвоєчасного внесення Споживачем оплати за надані послуг пеню в розмірі, встановленому законом та договором.
4.1.2. Вносити за погодженням зі Споживачем зміни до договору, які впливають на розмір оплати за послуги.
4.1.3. Вимагати від Споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
4.1.4. Вимагати від Споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, які виникли з вини Споживача, або компенсації вартості відповідних робіт.
4.1.5. Доступ до приміщення Споживача для ліквідації аварії, в тому числі несанкціонований, в відповідності з встановленим законом порядком, усунення недоліків в роботі систем з теплоспоживання, проведення технічного та профілактичного огляду в відповідності з законодавством.
Постачальник зобов'язаний:
4.2.1. Забезпечити своєчасне та якісне надання послуг з централізованого опалення в відповідності з законодавством та умовами договору.
4.2.2. Надавати Споживачу у встановленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифу, нормативів (норм) споживання, режим надання послуг, їх споживчі особливості.
4.2.3. Проводити в між опалювальний період перевірку стану внутрішньо будинкових систем у вбудованому приміщенні багатоквартирного будинку в відповідності зі складанням акту.
4.2.4. Розглянути в обумовлений законодавством строк претензії та скарги Споживача та провести в відповідний перерахунок розміру оплати за послуги в разі їх не надання або надання не в повному обсязі.
4.2.5. Приймати заходи з ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушення кількісних та якісних показників послуг що надаються у строки встановлені законодавством.
4.2.6. В разі надання послуг не в повному об'ємі, відхилення їх кількісних та якісних показників від нормативних Постачальник виконує перерахунок розміру оплати за фактично надані послуги та сплачує Споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-ремонтних робіт відповідно методиці, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
4.2.7. Своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з наданням послуг, що виникають з його вини.
5. РОЗРАХУНКИ ЗА ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЮ
5.1. Споживач сплачує послуги з централізованого опалення: за опалення загальною площею 248,20м2, при тарифі 4,60грн. за 1 м2 в місяць, сума оплати в місяць опалювального періоду 1141,72грн., крім того ПДВ 20% в сумі 228,34грн. Всього 1370,06грн.
5.2. В разі зміни тарифів (системи оплати) Обласною державною адміністрацією або уповноваженими нею органом місцевого самоврядування, сторони автоматично вводять, зміни в розрахунки за послуги теплопостачання з часу введення змін в дію.
5.3. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
5.4. Оплату послуг з централізованого опалення Споживач здійснює щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, відповідно платіжній вимозі-дорученню, виставленому Постачальником.
5.5. Оплату за централізоване опалення Споживач здійснює на р/р № 2600215 в ДФ ВАТ “Мегабанк”, МФО 394415, отримувач: ДП “Газ-Тепло” НАК “Нафтогаз України”, код ЗКПО 32587579.
5.6. Платіжна вимога-доручення Постачальника вважається пред'явленою з моменту вручення його Споживачу, керівнику, відповідальному представнику, бухгалтеру (казначею), відповідальному за діловодство Споживача. В разі неможливості вручення особисто – з моменту відправки поштою рекомендованим листом за юридичною адресою, вказаній в договорі, з врахуванням строку поштового перебігу.
6. ПОРЯДОК ПЕРЕРАХУНКУ РОЗМІРУ ПЛАТИ ЗА СПОЖИТУ ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЇ
6.1. В разі порушення Постачальником умов цього договору Споживач має право визвати його представника (письмово, телефонограмою) для складання та підписання акта-претензії Споживача, в якому вказуються строки, види, показники порушень.
6.2. Представник Постачальника повинен з'явитися на виклик не пізніше двох днів з дня отримання Постачальником письмового виклику або отримання телефонограми диспетчером Постачальника.
6.3. Акт-претензія складається Споживачем та представником Постачальника та скріпляється їх підписами. В разі не прибуття представника Постачальника у встановлений строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписав депутат міської Ради та представник виконкому міської Ради.
6.4. Акт-претензія Споживача передається Постачальнику, який в продовж 3-х робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає Споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії.
6.5. В разі неякісного надання послуг з теплопостачання та гарячого водопостачання, перерахунок вартості послуг здійснюється в відповідності з “Правилами надання послуг з централізованого опалення, поставки холодної та гарячої води та водовідведення”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630.
7. УМОВИ ПРИПИНЕННЯ ПОДАЧІ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ
7.1. Постачальник має право на здійснювати включення опалення та гарячого водопостачання, припиняти (обмежувати) поставку теплової енергії.
7.1.1. При аварійній ситуації на об'єктах Постачальника та Споживача.
7.2. Постачальник має право не здійснювати включення опалення та гарячого водопостачання, припиняти (обмежувати) поставку теплової енергії, попередив Споживача за 3-е діб в разі:
7.2.1. Несплати теплової енергії в строки та об'ємах, встановлених договором.
7.2.2. Підключення Споживачем теплового обладнання без дозволу Постачальника.
7.2.3. В інших випадках, передбачених Законом України “Про теплопостачання”, Законом України “Про житлово-комунальні послуги”.
7.3. Постачальник письмово або телефонограмою повідомляє Споживачу про причину та дату припинення подачі теплової енергії.
7.4. Постачальник поновлює поставку тепла тільки після усунення причин, що визвали це зупинення, та при умові відшкодування Споживачем всіх причинених цим збитків, в тому числі пов'язаних з виконанням робіт по припиненню та поновленню теплопостачання. Час поновлення теплопостачання Споживача визначається Постачальником з врахуванням пріоритетності своїх поточних робіт, але не більше 5 днів з моменту усунення порушення.
8. ВІДПОВДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за договором сторони несуть відповідальність відповідно до Закону України “Про теплопостачання”, Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Правилами надання послуг з централізованого опалення, поставки холодної та гарячої води та водовідведенню, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630, іншими нормативно-правовими актами України.
8.2. За весь період несвоєчасної оплати теплової енергії Споживачу нараховується пеня в розмірі 1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше 100% загальної суми боргу.
8.3. При прострочення оплати теплової енергії Споживач за вимогою Постачальника зобов'язаний уплатити суму боргу з врахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три процента річних від простроченої суми.
8.4. В разі виявлення у Споживача водорозбору через водорозбірний кран або інші пристрої Споживач зобов'язаний оплатити Постачальнику штраф в розмірі п'ятикратної вартості теплової енергії (враховуючи тарифну), відповідно розрахунку Постачальника з дати пуску опалення на житловий дім до моменту виявлення, відповідно розрахунку Постачальника з дати пуску опалення на споруду до моменту виявлення, в семиденний термін з моменту отримання рахунку (платіжної вимоги-доручення), виставлений Постачальником.
8.5. Відповідальним за виконання цього договору зі сторони Постачальника є:
- в разі виникнення аварійної ситуації: диспечірська служба тел. 4-12-06 (цілодобово); керівник теплового району № 5 Виблий В.В., тел. 4-68-90;
- в разі неякісного опалення: теплова інспекція тел. 4-81-52; 4-88-59;
- з питань нарахування, оплати та звірки за договором : абонентська служба тел. 4-32-04; 4-25-19.
8.6. Точкою розподілу, в якій здійснюється передача послуг з централізованого опалення від Постачальника Споживачу в багатоквартирному будинку з централізованим опаленням, є стояки в межах вбудованого приміщення Споживача.
9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Розбіжності та спори між сторонами, пов'язані з виконанням, зміною та розірванням договору, вирішуються за погодженням сторін.
В разі неможливості досягти згоди, сторони мають право звернутися в господарський суд для вирішення спірного питання.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей договір укладається сторонами на один рік та вступає в силу з дня його укладання. Договір вважається щорічно продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність переглянути.
10.2. Договір може бути розірваний достроково в разі відсутності необхідності в отриманні послуг або відмови Споживача від користування послугами Постачальник в порядку встановленому “Правилами надання послуг з централізованого опалення, поставки холодної та гарячої води та водовідведенню”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630, “Про порядок відключення окремих приміщень житлових домів від мереж централізованого опалення та поставки гарячої води при відмови споживача від центрального теплопостачання”, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.11.2005р. № 4.
11. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
11.1. Договір складений в двох екземплярах, що мають однакову юридичну силу, один екземпляр знаходиться у Постачальника, інший у Споживача. Всі додатки, що вказані в договорі, є невід'ємною частиною цього договору.
11.2. В відповідності з 11.2.3. ст. 11 Закону України “Про обкладення податком прибутку підприємств” в редакції від 22.05.1997р. № 283/97-ВР з врахуванням змін внесених Законом України від 24.12.2002р. № 349-ІY ЗАТ “Горлівськтепломережа” сплачує податок на прибуток на загальних підставах.
11.3. В відповідності з п. 2.1. ст. 2 Закону України “Про податок на додану вартість” в редакції 03.04.1997р. № 168/97-ВР з врахуванням змін та доповнень, ЗАТ “Горлівськтепломережа” є платником ПДВ та визначає базу податкообкладання в відповідності з п. 11.11. ст. 11 вказаного закону.
12. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
12.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання умов Договору, якщо таке невиконання є наслідком обставин непереборної сили, що настали після укладення Договору незалежно від волі Сторін.
12.2. Форс-мажорними є обставини, які навіть сумлінна Сторона не змогла передбачити та попередити (а саме: вибух, війна, воєнні дії, техногенні катастрофи, землетруси, наводнення, пожежі, інші стихійні лиха). Сторона що постраждала від таких обставин зобов'язана негайно (до двох днів) повідомити іншу Сторону про виникнення, характер та можливим строком дії таких обставин.
Строк дії обставин продовжується на час дії форс-мажорних обставин.
12.3. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є довідка Торгово-промислової палати України (її регіональних відділень).
12.4. Виникнення форс-мажорних обставин не є підставою для відмови Споживача від уплати Постачальнику вартості теплової енергії, відпущеної до їх виникнення.
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Стягнути з Дочірнього підприємства “Телекомпанія “Стирол-ТV” (84617, м. Горлівка, вул. Первомайська, 33, р/р 26003052100062 в ГФ КБ, МФО 335515, ЗКПО 25117200) на користь Закритого акціонерного товариства “Горлівськтепломережа” (84601, м. Горлівка, вул. Ак. Павлова, 13, р/р 260063011550604 в АБ “Ікар-Банк”, МФО 334594, ЗКПО 03337007) судові витрати: витрати по сплаті державного мита в сумі 42,5грн., витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 59 грн.
В решті позовних вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.
Рішення може бути оскаржене через господарський суд Донецької області в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня прийняття рішення або в касаційному порядку протягом одного місяця з дня набрання рішенням законної сили.
Суддя Мартюхіна Н.О.
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2007 |
Оприлюднено | 12.12.2007 |
Номер документу | 1188325 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Мартюхіна Н.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні