ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 жовтня 2010 р.
Справа № 2-а-12181/09/2170
Херсонський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді: Горшков В.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Каланчацького автотранспортного підприємства - 16549 про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені,
встановив:
Херсонське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Каланчацького автотранспортного підприємства - 16549 (далі - відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій у розмірі 3412,50 грн. та пені у розмірі 656,23 грн. (загальна сума заборгованості становить 4068,73 грн.)
Позивач до суду надав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримав в повному обсязі.
Відповідач до суду не з"явився, про дату, час та місце слухання справи був належним чином повідомлений.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні і в разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Позовні вимоги обгрунтовані тим, що підприємства, установи, організації, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ч. 1 ст. 19 Закону України № 875 і забезпечують працевлаштування інвалідів. Відповідач повинен був самостійно до 16.04.2008 року сплатити адміністративно-господарські санкції у розмірі 3412,50 грн.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 20 Закону України (в редакції від 06.10.2005 року Закон № 2960-ІУ) "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в poзмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда i не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних ociб, на яких працює від 8 до 15 ociб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда i не зайняте інвалідом, визначається в pозмipi половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Чисельність штатних працівників на підприємстві відповідача складає 8 осіб, чисельність інвалідів, працюючих на підприємстві - 0 осіб, а повиннен працювати 1 інвалід, таким чином, за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інваліду і не зайняте інвалідом, відповідач повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції.
Частиною 3 ст. 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", передбачено, що підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації i забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, i звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно ч. 2 ст.20 Закону № 875 - ХІІ, порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120% річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки на весь її строк.
Сума заборгованості по адміністративно-господарським санкціям підтверджується актом перевірки від 17.10.2008 року № 195 та розрахунком суми заборгованості, яка складає 3412,50 грн.
Згідно із розрахунком пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно- господарських санкцій, відповідачу нараховано пеню у розмірі 656,23 грн.
Загальна заборгованість відповідача складає 4068,73 грн.
Сума заборгованості по адміністративно-господарських санкціях та пені відповідачем до теперішнього часу не сплачена.
Виходячи з вищевикладеного, суд приходить до висновку про обгрунтованість позовних вимог Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Новотроїцького районного комунального підприємства Каланчацького автотранспортного підприємства - 16549 про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 4068,73 грн.
Керуючись ст. ст. 8, 9, 12, 19, 128, 158-163, 167 КАС України, суд, -
постановив:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Каланчацького автотранспортного підприємства - 16549 (код ЄДРПОУ 21270620) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (р/р 31219230700002, МФО 852010, код 24104230, УДК у м. Херсоні, ГУДКУ по Херсонській обл.) адміністративно-господарські санкції в сумі 3412 (три тисячі чотириста дванадцять) грн. 50 коп. та пеню в сумі 656 (шістьсот п"ятдесят шість) грн. 23 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Горшков В.М.
кат. 6.11
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.10.2010 |
Оприлюднено | 03.11.2010 |
Номер документу | 11884630 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Горшков В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні