Справа №760/5253/24
1-кс/760/2800/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 березня 2024 року слідчий суддя Солом`янського районного м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора Солом`янської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_3 , представника третьої особи, щодо майна якої вирішується питання про арешт Управління освіти Солом`янської районної в м.Києві державної адміністрації - ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Солом`янської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_5 , про накладення арешту на майно в кримінальному провадженні № 42024102090000002 від 04.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
До слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва надійшло клопотання прокурора Солом`янської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_5 , про накладення арешту на майно в кримінальному провадженні № 42024102090000002 від 04.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.
Як зазначається у клопотанні, Солом?янською окружною прокуратурою міста Києва здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42024102090000002 від 04.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.
Слідчим відділом Солом?янського УП ГУНП у м. Києві проводилось досудове розслідування в рамках кримінального провадження за №12023100090000060, щодо закупівлі та поставки бензинових генераторів потужністю 5 кВт. марки «Borman Pro BGB6000» марки «Borman Pro BGB8000», марки «Total TP130005», марки «Total TP155001», марки «Total ТР175006» за договорами №181 від 26.12.2022 та №183 від 26.12.2022, що укладався між Управлінням освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації та ФОП « ОСОБА_6 ».
Призначеною в подальшому проведення судової товарознавчої та економічної експертиз, встановлено збиток у сумі 173 312, 32 грн. за договором №181, 2 520 389, 80 грн. за договором №183.
Разом з тим, на стадії підготовки до проведення закупівлі службовими особами управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації допущено формування очікуваної вартості предмету закупівлі на рівні, що значно перевищував рівень ринкових цін на такі товари.
Більше того, до тендерної документації із закупівель бензинових генераторів службовими особами управління освіти умисно внесені технічні характеристики конкретних бензинових генераторів марок «Bormann Pro» та «Total», зокрема щодо їх ваги у кілограмах чи шумового навантаження у децибелах, які жодним чином не виливають на характер їх використання закладами освіти, однак унеможливлюють участь у закупівлі інших організацій, які пропонують бензинові генератори із відповідною потужністю та іншими основними характеристиками, однак які відрізняються в ту чи іншу сторону по вазі або шумовому навантаженню.
Під час досудового розслідування, відповідно до п.п.3 ч.1 ст.276 Кримінального процесуального кодексу України, повідомлення про підозру наступним особам:
- ?? ОСОБА_7 , який обіймає посаду заступника начальника управління - начальника відділу розвитку загальної середньої освіти управління освіти Солом?янської районної в місті Києві державної адміністрації, у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.367 КК України;
??- ОСОБА_8 , яка обіймає посаду бухгалтера відділу договірних відносин та оренди Централізованої бухгалтерії управління освіти Солом?янської районної в місті Києві державної адміністрації, у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого 4.5 ст.27, 4.5 ст. 191 КК України;
- ОСОБА_9 , яка обіймає посаду уповноваженої особи управління освіти Солом?янської районної в місті Києві державної адміністрації - начальника групи централізованого господарського обслуговування, щодо організації та проведення процедур закупівель, у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч.5 ст.191 КК України.
12.02.2024 вказане вище кримінальне провадження направлено до суду з обвинувальним актом відносно ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 .
Крім того, під час досудового розслідування в рамках кримінального провадження за №12023100090000060 було ініційовано проведення негласних слідчих (розшукових) дій відносно ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , під час якого було встановлено, що Управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації в особі в.о. начальника ОСОБА_7 було укладено договір поставки №356 від 09.12.2021 з ТОВ «АЙ.TI.EC. 52» в особі директора ОСОБА_10 на поставку медичних виробів та засобів індивідуального захисту, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемії та пандемії корона вірусної хвороби (COVID-19) у кількості 869 600 штук, сума договору складала 999 866.08 грн.
Управлінням освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації в особі в.о. начальника ОСОБА_7 було укладено договір поставки №212 від 04.08.2021 з ТОВ «ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020» в особі директора ОСОБА_11 на поставку медичних виробів та засобів індивідуального захисту, у кількості 1 193 250 штук на загальну суму 1 360 305,00 грн.
В подальшому, під час телефонної розмови одного з директорів середньо загальноосвітньої школи Солом?янського району міста Києва та ОСОБА_8 , яка обіймає посаду бухгалтера відділу договірних відносин та оренди Централізованої бухгалтерії управління освіти Солом?янської районної в місті Києві державної адміністрації було встановлено, що медичні вироби та засоби індивідуального захисту до закладу освіти не доставлено та є проблематика зі списанням вказаних медичних виробів та засобів індивідуального захисту.
Слід розуміти що, посадовими особами Управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації спільно зі службовими особами ТОВ «АИ.Т.ЕС.52» (КОД ЄДРПОУ 41776000) та ТОВ «ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020» (код ЄДРПОУ 43590374) привласнили бюджетні кошти, що були призначені для навчальних закладів освіти м. Києва на суму близько 2 000 000,00 грн., чим завдали збитків державі в особливо великих розмірах.
Таким чином медичні вироби, які фактично не використовувались в закладах освіти в рамках здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемії та пандемії корона вірусної хвороби (COVID-
19), чим самим завдано державі матеріального збитку в особливо великому розмірі, а також створили загрозу для життя і здоров?я учнів та працівників освітніх закладів на запобігання від даної вірусної хвороби на час спалаху вірусної хвороби (COVID-19) с забезпечення державної політики у галузі охорони здоров?я на території України та здійснення заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію інфекційних хвороб, епідемій.
01.03.2024, на підставі ухвали слідчого судді Солом?янського районного суду міста Києва (справа №760/4144/24, провадження 1-кс/760/2424/24) проведено обшук за адресою: АДРЕСА_1 , в приміщенні Управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації та вилучено наступні документи:
-??Договір про закупівлю N? 356 від 09.12.2022 з додатками до нього на 8 арк.;
-??Договір про закупівлю N? 212 від 04.08.2021 р. з додатками до нього на 10 - ти арк.;
-??Видаткова накладна N? 110 від 04.08.2021 р. на 1 арк.;
-??Товарно-транспортна накладна РНО від 04.08.2021 на 1 арк.;
-??Відомість на видачу масок медичних від 18.08.2021 р. на 22 арк.;
-??Видаткова накладна N? 211214-1 від 15 грудня 2021 р.;
-??Тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю (товарів) ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (медичні маски), на 35 арк.;
-Тендерна (закупівля) документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю (товарів) ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (медичні маски), на 35 арк.;
-Копія Моніторингу цін на маски медичні одноразового використання (нестерильні) станом на 22.03.2021 на 1 арк;
-??Копія Моніторингу цін на маски медичні трьохшарові від 19.10.202 1 на 1 арк.;
-??Папка з твердого паперу з маркуванням «Папка для паперів» - оборотні відомості (11 кв 2021, серпень - грудень) з вмістом документів на 173 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів (спеціалізована школа №64) на 40 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 28.12.2021 на 2 арк.;
-??Платіжне доручення N? 18055 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 9646 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 9647 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 12140 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 12043 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6427 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-Платіжне доручення N? 5367 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 5366 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 5368 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6404 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6439 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6438 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік НВК - ЕРУ - ДИТ СШ N? 279» з вмістом документів на 121 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО №10-335» з вмістом документів на 173 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО N? 382-687» з вмістом документів на 163 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Оборотні відомості КЛ 2 грудень 2021» з вмістом документів на 156 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Оборотні відомості клас 2 серпень 2021» з вмістом документів на 114 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів (не видно) відомість обліку оборотних актів згідно з рахунками фінансування на 140 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ШДС №363, 400, 33CO №12,22,60» з вмістом документів на 230 арк.;
-??Папка синього кольору «Гімназія біотехнологій №177» на 60 арк.;
-??Папка синього кольору СШ №164 з вмістом документів на 15 арк.;
-??Папка червоного кольору «Навчально - реабілітаційний центр N? 17» з вмістом документів на 40 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО №121» з вмістом документів на 31 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО №69» з вмістом документів на 30 арк.;
-Папка синього кольору «Середня загальноосвітня шк. №221» з вмістом документів на 32 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів «Гімназія N? 178» на 97 арк.;
-??Папка червоно-чорного кольору «Ліцей №144» з вмістом документів на 45 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021 на 78 арк.;
-??Папка жовтого кольору «33СО N? 71» з вмістом документів на 65 арк.;
-??Папка білого кольору «33СО N? 52» з вмістом документів на 91 арк.;
-??Папка жовтого кольору «33СО N? 26» з вмістом документів на 41 арк.;
-??Папка зеленого кольору «Ліцей №142» з вмістом документів на 54 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО N? 382-687» з вмістом документів на 163 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДНЗ - 350, 373, 375, 476, 478, 623, 625, 649, 651» з вмістом документів на 180 арк.;
-Папка твердого паперу з найменуванням «Інв 2022 44, 54, 67, 173 2 А. (нерозбірливо)» з вмістом документів на 397 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ( ДН3 - 17, 55, 191, 211, 313, 344 ШІДС - 109 ЦДЮТ» з вмістом документів ....
-??Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021 на 124 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 115 арк.;
-??Папка білого кольору «33СО N? 174» з вмістом документів на 39 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО N? 74» з вмістом документів на 64 арк.;
-??Папка синього кольору «Школа І - го ступеню N? 310» з вмістом документів на 21 арк.;
-??Папка зеленого кольору «33СО N? 161» з вмістом документів на 61 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 94 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «оборотні відомості серпень 2021 року II клас ДНЗ N? 10-687 СШ N? 12, 22, 60» на 127 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація СШ №2, 187, гімназія N? 318, СШ №324, «Надія» «Олійник» ЗДО №76, ЗДО №376, ЗДО №397, ЗДО №464 2022 ч. 2 ОСОБА_12 » на 197 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДН3 - 51, 146, 374, 432, 460, 477,480, 483» з вмістом документів на 164 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДНЗ - 650, 686, 692, 712, 713, 716, 748, 762» з вмістом документів на 183 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація СШ №7, СЗШ №20, СШ №43, СШ №115, СШ №159, СШ №166 2022 ч. 1 ОСОБА_12 » з вмістом документів на 292 арк.;
-??Шапка сірого кольору з найменуванням «Оборотна відомість за 12 м. у 2021 р. ІІ кп» з вмістом документів, на 185 арк.;
-??Папка сірого кольору з найменуванням оборотна відомість 08 2021 з вмістом документів на 110 арк.;
-??Папка сірого кольору з найменуванням «Оборотні відомості за грудень 2021 рік ЗДО (10-687) СІІ (12, 22, 60)» з вмістом документів на 147 арк.;
-??Копії (нерозбірливо) на 19 арк.;
-??Копії особових справ ОСОБА_13 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 на 53 арк.;
-??Копії посадових інструкцій на 44 арк.;
-??Копії штатного розпису на 9 арк.;
-??Папка жовтого кольору з найменуванням «Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за жовтень 2021» з вмістом документів на 69 арк.;
-Папка синього кольору з найменуванням «Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021» з вмістом документів на 93 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 40 арк.;
-??Папка чорного кольору «ЗДО N? 714» з вмістом документів на 17 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 648» з вмістом документів на 19 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 295» з вмістом документів на 24 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 223» з вмістом документів на 24 арк.;
-??Папка білого кольору «ЗДО N? 168» з вмістом документів на 27 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 58 арк.;
-??Файл з документами «630»зна 47 арк.;
-??Файл з документами «ДНЗ N? 490» на 25 арк.;
-??Папка синього кольору «ДНЗ N? 360» з вмістом документів на 21 арк.;
-??Папка білого кольору «ЗДО 163» з вмістом документів на 27 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 464» на 26 арк.;
-??Папка сірого кольору з твердого паперу з вмістом документів на 100 арк.;
-??Файл з вмістом докумнтів «ЗДО N? 397» на 26 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 376» на 26 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 76» на 23 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за серпень та грудень 2021, на 69 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021, на 25 арк.;
-??Файл з вмістом відомості видачі матеріалів на потреби закладу на 50 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 28 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 42 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 47 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 35 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 34 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 35 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу шкільної освіти» з вмістом документів на 31 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу шкільної освіти» з вмістом документів на 7 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 18 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 22 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 28 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 24 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 22 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 32 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 27 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 25 арк.:
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 9 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 3 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 2 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 5 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 29 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 13 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 11 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 46 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 6 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 29 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 40 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 41 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 45 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 33 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 38 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 6 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 23 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 67 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 23 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 25 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 88 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 15 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 26 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 43 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 17 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 5 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 3 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 16 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 2 арк.
01.03.2024 вилучені речі та документи визнано речовим доказом у даному кримінальному провадженні оскільки зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Прокурор вказує, що вилучені документи містить важливі відомості для кримінального провадження для подальшого розслідування кримінального правопорушення, аналізу, а саме щодо закупівлі та поставки медичних виробів та засобів індивідуального захисту, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізації та ліквідації спалахів, епідемії та пандемії корона вірусної хвороби (COVID-19), а також щодо осіб та організацій, які приймають участь у злочинних діях, грошові кошти, отримані злочинним шляхом.
Враховуючи вищевикладене, з метою збереження речових доказів, просить слідчого суддю накласти арешт на вищезазначене майно.
У судовому засіданні прокурор Солом`янської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 клопотання підтримав, виходячи з викладених у ньому обставин, просив накласти арешт на вищевказане майно.
Представник третьої особи, щодо майна якої вирішується питання про арешт Управління освіти Солом`янської районної в м.Києві державної адміністрації - ОСОБА_4 у судовому засідання проти задоволення клопотання не заперечував.
Заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступного висновку виходячи з такого.
Згідно з чч.1-3 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Згідно з ч.1 ст.98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчим суддею встановлено, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості щодо кримінального провадження за №42024102090000002 від 04.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування даного кримінального провадження досліджуються обставини розтрати службовими особами управління освіти Солом`янської РДА, за попередньою змовою групою осіб із службовими особами ТОВ «Ай.Ті.Ес.52», бюджетних коштів за договором №356 від 09.12.2021 про поставку масок медичним закладам освіти Солом`янського району у загальній кількості 869 600 шт.
В рамках даного кримінального провадження ухвалою слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва від 27.02.2024 (справа №760/4144/24, провадження №1-кс/760/2424/24) надано дозвіл слідчим групи слідчих та прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні №42024102090000002 на проведення обшуку у приміщенні управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації, що за адресою: м.Київ, вул.Лондонська 12, (в приміщенні бухгалтерії), з метою відшукання і вилучення оригіналів та копій документів фінансово-господарських відносин ТОВ «АЙ. TI.EC.52» (код ЄДРПОУ 4177000); ТОВ «ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020» (код ЄДРПОУ 43590374) з Управлінням освіти Солом`янської районної у місті Києві районної адміністрації, а саме: договорів №356 від 09.12.2021, №212 від 04.08.2021 з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, податковими накладними, видатковими накладними, рахунками-фактурами, платіжними дорученнями, актами приймання Товарів, реєстрами виданих та отриманих податкових накладних, товарно-транспортних накладних, заявок. доручень, сертифікатів якості (відповідності) на придбані (надані) товарно-матеріальні цінності, документами щодо повної товарної характеристики придбаних товарно-матеріальних цінностей (ідентифікаційні параметри такі як: торгова марка, модель/артикул, матеріал виготовлення, розміри, підприємство і країна виробник, комплектація), супровідною та експлуатаційною документацією придбаних товарно-матеріальних цінностей (технічні паспорти та керівництво з експлуатації), журналу-ордеру по рахунку (Розрахунки з вітчизняними покупцями), журналу-ордеру по рахунку (Товари на складі), карток складського обліку, документів за результатами проведення інвентаризацій за весь період взаємовідносин, зведеними накладними щодо постачання товарів, актів звірок взаєморозрахунків, бухгалтерськими документами щодо перерахунку грошових коштів, документів щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі медичних захисник масок в тому числі листи-заявки, комерційні пропозиції, протоколи моніторингу ринкових цін, інші документи на підтвердження необхідності закупівлі зазначених Товарів та їхню вартість, документи відносно використання, списання масок, відповідні реєстри введення та видачі захисних масок, акти та інші документи, документів, блокнотів, чорнових записів в яких міститься інформація, що стосується проведення зазначених у клопотанні заходів у період часу 2019-2021 роки, носіїв інформації - ПЕОМ (персональна електронна обчислювальна машина), ноутбуків, планшетів, жорстких дисків, флеш-карт, карт пам?яті, іншої комп?ютерної техніки та магнітних носіїв інформації, на яких міститься інформація, що стосується проведення зазначених у клопотанні заходів у період часу 2019-2021 роки, проведення електронних закупівель по вказаним заходам, фінансово-господарської діяльності ТОВ «АЙ.TI.EC.52» (код ЄДРПОУ 41776000), ТОВ «ХЕЛСІ ЛАЙФ 2020» (код ЄДРПОУ 43590374), належним чином завірені копії наступних документів: Положення про Управління освіти Солом?янської РДА, положення про структурні відділи Управління освіти Солом?янської РДА; Штатний розпис працівників за 2019-2021 роки; Посадові інструкції працівників Управління освіти Солом?янської РДА, належним чином завірені копії документів що знаходяться в особових справах ОСОБА_7 , ОСОБА_9 та ОСОБА_8 .
На підставі вищевказаної ухвали в період часу з 10:10 год. до 18:44 год. 01.03.2024 було проведено обшук у приміщенні управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації, що за адресою: м.Київ, вул.Лондонська 12, в ході якого виявлено та вилучено:
-Договір про закупівлю N? 356 від 09.12.2022 з додатками до нього на 8 арк.;
-??Договір про закупівлю N? 212 від 04.08.2021 р. з додатками до нього на 10 - ти арк.;
-??Видаткова накладна N? 110 від 04.08.2021 р. на 1 арк.;
-??Товарно-транспортна накладна РНО від 04.08.2021 на 1 арк.;
-??Відомість на видачу масок медичних від 18.08.2021 р. на 22 арк.;
-??Видаткова накладна N? 211214-1 від 15 грудня 2021 р.;
-??Тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю (товарів) ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (медичні маски), на 35 арк.;
-Тендерна (закупівля) документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю (товарів) ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (медичні маски), на 35 арк.;
-Копія Моніторингу цін на маски медичні одноразового використання (нестерильні) станом на 22.03.2021 на 1 арк;
-??Копія Моніторингу цін на маски медичні трьохшарові від 19.10.202 1 на 1 арк.;
-??Папка з твердого паперу з маркуванням «Папка для паперів» - оборотні відомості (11 кв 2021, серпень - грудень) з вмістом документів на 173 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів (спеціалізована школа №64) на 40 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 28.12.2021 на 2 арк.;
-??Платіжне доручення N? 18055 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 9646 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 9647 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 12140 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 12043 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6427 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-Платіжне доручення N? 5367 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 5366 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 5368 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6404 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6439 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6438 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік НВК - ЕРУ - ДИТ СШ N? 279» з вмістом документів на 121 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО №10-335» з вмістом документів на 173 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО N? 382-687» з вмістом документів на 163 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Оборотні відомості КЛ 2 грудень 2021» з вмістом документів на 156 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Оборотні відомості клас 2 серпень 2021» з вмістом документів на 114 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів (не видно) відомість обліку оборотних актів згідно з рахунками фінансування на 140 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ШДС №363, 400, 33CO №12,22,60» з вмістом документів на 230 арк.;
-??Папка синього кольору «Гімназія біотехнологій №177» на 60 арк.;
-??Папка синього кольору СШ №164 з вмістом документів на 15 арк.;
-??Папка червоного кольору «Навчально - реабілітаційний центр N? 17» з вмістом документів на 40 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО №121» з вмістом документів на 31 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО №69» з вмістом документів на 30 арк.;
-Папка синього кольору «Середня загальноосвітня шк. №221» з вмістом документів на 32 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів «Гімназія N? 178» на 97 арк.;
-??Папка червоно-чорного кольору «Ліцей №144» з вмістом документів на 45 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021 на 78 арк.;
-??Папка жовтого кольору «33СО N? 71» з вмістом документів на 65 арк.;
-??Папка білого кольору «33СО N? 52» з вмістом документів на 91 арк.;
-??Папка жовтого кольору «33СО N? 26» з вмістом документів на 41 арк.;
-??Папка зеленого кольору «Ліцей №142» з вмістом документів на 54 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО N? 382-687» з вмістом документів на 163 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДНЗ - 350, 373, 375, 476, 478, 623, 625, 649, 651» з вмістом документів на 180 арк.;
-Папка твердого паперу з найменуванням «Інв 2022 44, 54, 67, 173 2 А. (нерозбірливо)» з вмістом документів на 397 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ( ДН3 - 17, 55, 191, 211, 313, 344 ШІДС - 109 ЦДЮТ» з вмістом документів ....
-??Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021 на 124 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 115 арк.;
-??Папка білого кольору «33СО N? 174» з вмістом документів на 39 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО N? 74» з вмістом документів на 64 арк.;
-??Папка синього кольору «Школа І - го ступеню N? 310» з вмістом документів на 21 арк.;
-??Папка зеленого кольору «33СО N? 161» з вмістом документів на 61 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 94 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «оборотні відомості серпень 2021 року II клас ДНЗ N? 10-687 СШ N? 12, 22, 60» на 127 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація СШ №2, 187, гімназія N? 318, СШ №324, «Надія» «Олійник» ЗДО №76, ЗДО №376, ЗДО №397, ЗДО №464 2022 ч. 2 ОСОБА_12 » на 197 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДН3 - 51, 146, 374, 432, 460, 477,480, 483» з вмістом документів на 164 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДНЗ - 650, 686, 692, 712, 713, 716, 748, 762» з вмістом документів на 183 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація СШ №7, СЗШ №20, СШ №43, СШ №115, СШ №159, СШ №166 2022 ч. 1 ОСОБА_12 » з вмістом документів на 292 арк.;
-??Шапка сірого кольору з найменуванням «Оборотна відомість за 12 м. у 2021 р. ІІ кп» з вмістом документів, на 185 арк.;
-??Папка сірого кольору з найменуванням оборотна відомість 08 2021 з вмістом документів на 110 арк.;
-??Папка сірого кольору з найменуванням «Оборотні відомості за грудень 2021 рік ЗДО (10-687) СІІ (12, 22, 60)» з вмістом документів на 147 арк.;
-??Копії (нерозбірливо) на 19 арк.;
-??Копії особових справ ОСОБА_13 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 на 53 арк.;
-??Копії посадових інструкцій на 44 арк.;
-??Копії штатного розпису на 9 арк.;
-??Папка жовтого кольору з найменуванням «Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за жовтень 2021» з вмістом документів на 69 арк.;
-Папка синього кольору з найменуванням «Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021» з вмістом документів на 93 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 40 арк.;
-??Папка чорного кольору «ЗДО N? 714» з вмістом документів на 17 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 648» з вмістом документів на 19 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 295» з вмістом документів на 24 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 223» з вмістом документів на 24 арк.;
-??Папка білого кольору «ЗДО N? 168» з вмістом документів на 27 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 58 арк.;
-??Файл з документами «630»зна 47 арк.;
-??Файл з документами «ДНЗ N? 490» на 25 арк.;
-??Папка синього кольору «ДНЗ N? 360» з вмістом документів на 21 арк.;
-??Папка білого кольору «ЗДО 163» з вмістом документів на 27 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 464» на 26 арк.;
-??Папка сірого кольору з твердого паперу з вмістом документів на 100 арк.;
-??Файл з вмістом докумнтів «ЗДО N? 397» на 26 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 376» на 26 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 76» на 23 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за серпень та грудень 2021, на 69 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021, на 25 арк.;
-??Файл з вмістом відомості видачі матеріалів на потреби закладу на 50 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 28 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 42 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 47 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 35 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 34 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 35 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу шкільної освіти» з вмістом документів на 31 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу шкільної освіти» з вмістом документів на 7 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 18 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 22 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 28 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 24 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 22 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 32 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 27 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 25 арк.:
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 9 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 3 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 2 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 5 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 29 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 13 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 11 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 46 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 6 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 29 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 40 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 41 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 45 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 33 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 38 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 6 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 23 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 67 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 23 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 25 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 88 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 15 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 26 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 43 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 17 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 5 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 3 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 16 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 2 арк.
Постановою слідчого від 01.03.2024 вищезазначене майно визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42024102090000002 від 04.01.2024.
Клопотання прокурора про арешт майна подано з метою забезпечення збереження речових доказів. Отже, виходячи з вимог ч.3 ст.170 КПК України арешт з цією метою накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Дані матеріалів клопотання свідчать про те, що вилучене в ході проведення обшуку, майно, у відповідності до ст.98 КПК України, постановою слідчого обґрунтовано визнано речовим доказом у кримінальному провадженні №42024102090000002 від 04.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України. Переконливі докази таким висновкам органу досудового розслідування містяться в матеріалах кримінального провадження, що долучені до клопотання, а тому слідчий суддя з цими висновками погоджується.
Відповідно до ч.11 ст.170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Згідно з ч.2 ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати:
1) правову підставу для арешту майна;
2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу);
3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);
3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу);
4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);
5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження;
6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.169 КПК України тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено, за ухвалою слідчого судді чи суду, у разі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна.
На підставі вищевикладених норм КПК України та встановлених фактичних обставин, враховуючи, що до клопотання додані документи та матеріали, якими ініціатор клопотання обґрунтовує доводи клопотання, і враховуючи те, що вилучені документи, на які прокурор просить накласти арешт, відповідають критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України та постановою слідчого від 01.03.2024 визнані речовим доказом, слідчий суддя приходить до висновку, що прокурором у клопотанні та у судовому засіданні доведено необхідність накладення арешту на них з метою забезпечення збереження речових доказів.
Разом з тим, що стосується вимог прокурора в частині накладення арешту на: копії посадових інструкції на 44 арк., копії штатного розпису на 9 арк., що вилучені 01.03.2024 в ході проведення обшуку у приміщенні управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації, що за адресою: м.Київ, вул.Лондонська 12, про які йдеться в клопотанні, то клопотання в цій частині не підлягає задоволенню, оскільки прокурором не доведено наявність достатніх підстав вважати, що зазначене майно може містити відомості, що підлягають дослідженню в рамках даного кримінального провадження.
Таким чином, з огляду на вищенаведене, клопотання прокурора підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.41 Конституції України, ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стст. 98, 170-173, 175, 309 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання - задовольнити частково.
Накласти арешт з тимчасовим позбавленням права на відчуження, розпорядження та користування на майно, вилучене 01.03.2024 в ході проведення обшуку у приміщенні управління освіти Солом?янської районної у місті Києві державної адміністрації, що за адресою: м.Київ, вул.Лондонська 12, а саме:
-Договір про закупівлю N? 356 від 09.12.2022 з додатками до нього на 8 арк.;
-??Договір про закупівлю N? 212 від 04.08.2021 р. з додатками до нього на 10 - ти арк.;
-??Видаткова накладна N? 110 від 04.08.2021 р. на 1 арк.;
-??Товарно-транспортна накладна РНО від 04.08.2021 на 1 арк.;
-??Відомість на видачу масок медичних від 18.08.2021 р. на 22 арк.;
-??Видаткова накладна N? 211214-1 від 15 грудня 2021 р.;
-??Тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю (товарів) ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (медичні маски), на 35 арк.;
-Тендерна (закупівля) документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю (товарів) ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (медичні маски), на 35 арк.;
-Копія Моніторингу цін на маски медичні одноразового використання (нестерильні) станом на 22.03.2021 на 1 арк;
-??Копія Моніторингу цін на маски медичні трьохшарові від 19.10.202 1 на 1 арк.;
-??Папка з твердого паперу з маркуванням «Папка для паперів» - оборотні відомості (11 кв 2021, серпень - грудень) з вмістом документів на 173 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів (спеціалізована школа №64) на 40 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 28.12.2021 на 2 арк.;
-??Платіжне доручення N? 18055 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 9646 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 9647 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 12140 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 29.12.2021 по 29.12.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 12043 від 28.12.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6427 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-Платіжне доручення N? 5367 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 5366 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 5368 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Виписка за період з 20.08.2021 по 20.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6404 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6439 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Платіжне доручення N? 6438 від 19.08.2021 на 1 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік НВК - ЕРУ - ДИТ СШ N? 279» з вмістом документів на 121 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО №10-335» з вмістом документів на 173 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО N? 382-687» з вмістом документів на 163 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Оборотні відомості КЛ 2 грудень 2021» з вмістом документів на 156 арк.;
-??Папка з твердого паперу скоросшивач, з найменуванням «Оборотні відомості клас 2 серпень 2021» з вмістом документів на 114 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів (не видно) відомість обліку оборотних актів згідно з рахунками фінансування на 140 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ШДС №363, 400, 33CO №12,22,60» з вмістом документів на 230 арк.;
-??Папка синього кольору «Гімназія біотехнологій №177» на 60 арк.;
-??Папка синього кольору СШ №164 з вмістом документів на 15 арк.;
-??Папка червоного кольору «Навчально - реабілітаційний центр N? 17» з вмістом документів на 40 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО №121» з вмістом документів на 31 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО №69» з вмістом документів на 30 арк.;
-Папка синього кольору «Середня загальноосвітня шк. №221» з вмістом документів на 32 арк.;
-??Папка синього кольору з вмістом документів «Гімназія N? 178» на 97 арк.;
-??Папка червоно-чорного кольору «Ліцей №144» з вмістом документів на 45 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021 на 78 арк.;
-??Папка жовтого кольору «33СО N? 71» з вмістом документів на 65 арк.;
-??Папка білого кольору «33СО N? 52» з вмістом документів на 91 арк.;
-??Папка жовтого кольору «33СО N? 26» з вмістом документів на 41 арк.;
-??Папка зеленого кольору «Ліцей №142» з вмістом документів на 54 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 року ЗДО N? 382-687» з вмістом документів на 163 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДНЗ - 350, 373, 375, 476, 478, 623, 625, 649, 651» з вмістом документів на 180 арк.;
-Папка твердого паперу з найменуванням «Інв 2022 44, 54, 67, 173 2 А. (нерозбірливо)» з вмістом документів на 397 арк.;
-??Папка з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ( ДН3 - 17, 55, 191, 211, 313, 344 ШІДС - 109 ЦДЮТ» з вмістом документів ....
-??Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021 на 124 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 115 арк.;
-??Папка білого кольору «33СО N? 174» з вмістом документів на 39 арк.;
-??Папка синього кольору «33СО N? 74» з вмістом документів на 64 арк.;
-??Папка синього кольору «Школа І - го ступеню N? 310» з вмістом документів на 21 арк.;
-??Папка зеленого кольору «33СО N? 161» з вмістом документів на 61 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних аркушів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 94 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «оборотні відомості серпень 2021 року II клас ДНЗ N? 10-687 СШ N? 12, 22, 60» на 127 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація СШ №2, 187, гімназія N? 318, СШ №324, «Надія» «Олійник» ЗДО №76, ЗДО №376, ЗДО №397, ЗДО №464 2022 ч. 2 ОСОБА_12 » на 197 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДН3 - 51, 146, 374, 432, 460, 477,480, 483» з вмістом документів на 164 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація 2022 рік ДНЗ - 650, 686, 692, 712, 713, 716, 748, 762» з вмістом документів на 183 арк.;
-Папка білого кольору з твердого паперу з найменуванням «Інвентаризація СШ №7, СЗШ №20, СШ №43, СШ №115, СШ №159, СШ №166 2022 ч. 1 ОСОБА_12 » з вмістом документів на 292 арк.;
-??Шапка сірого кольору з найменуванням «Оборотна відомість за 12 м. у 2021 р. ІІ кп» з вмістом документів, на 185 арк.;
-??Папка сірого кольору з найменуванням оборотна відомість 08 2021 з вмістом документів на 110 арк.;
-??Папка сірого кольору з найменуванням «Оборотні відомості за грудень 2021 рік ЗДО (10-687) СІІ (12, 22, 60)» з вмістом документів на 147 арк.;
-??Копії (нерозбірливо) на 19 арк.;
-??Копії особових справ ОСОБА_13 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 на 53 арк.;
-??Папка жовтого кольору з найменуванням «Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за жовтень 2021» з вмістом документів на 69 арк.;
-Папка синього кольору з найменуванням «Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021» з вмістом документів на 93 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 40 арк.;
-??Папка чорного кольору «ЗДО N? 714» з вмістом документів на 17 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 648» з вмістом документів на 19 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 295» з вмістом документів на 24 арк.;
-??Папка синього кольору «ЗДО N? 223» з вмістом документів на 24 арк.;
-??Папка білого кольору «ЗДО N? 168» з вмістом документів на 27 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за грудень 2021 на 58 арк.;
-??Файл з документами «630»зна 47 арк.;
-??Файл з документами «ДНЗ N? 490» на 25 арк.;
-??Папка синього кольору «ДНЗ N? 360» з вмістом документів на 21 арк.;
-??Папка білого кольору «ЗДО 163» з вмістом документів на 27 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 464» на 26 арк.;
-??Папка сірого кольору з твердого паперу з вмістом документів на 100 арк.;
-??Файл з вмістом докумнтів «ЗДО N? 397» на 26 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 376» на 26 арк.;
-??Файл з вмістом документів «ЗДО N? 76» на 23 арк.;
-??Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за серпень та грудень 2021, на 69 арк.;
-Обігова відомість обліку оборотних активів згідно з рахунками фінансування за серпень 2021, на 25 арк.;
-??Файл з вмістом відомості видачі матеріалів на потреби закладу на 50 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 28 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 42 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 47 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 35 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 34 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 35 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу шкільної освіти» з вмістом документів на 31 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу шкільної освіти» з вмістом документів на 7 арк.;
-??Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 18 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 22 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 28 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 24 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 22 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 32 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 27 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 25 арк.:
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 9 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 3 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 2 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 5 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 29 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 13 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 11 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 46 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 6 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 29 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 40 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 41 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 14 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 45 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 33 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 38 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 6 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 23 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 67 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 23 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 25 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 88 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 15 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 26 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 43 арк.,
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 17 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 5 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 3 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 16 арк.;
-Файл «Відомість видачі матеріалів на потреби закладу» з вмістом документів на 2 арк.
В іншій частині клопотання відмовити.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
Копія ухвали негайно після її постановлення вручається слідчому, прокурору. У разі відсутності підозрюваного під час оголошення ухвали копія ухвали надсилається йому не пізніше наступного робочого дня після її постановлення.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Оскарження ухвали про накладення арешту не зупиняє її виконання.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2024 |
Оприлюднено | 08.05.2024 |
Номер документу | 118847134 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Усатова І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні