Ухвала
від 03.09.2010 по справі 2а-13538/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Зекунов Е.В.

Суддя-доповідач - Білак С .В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 вересня 2010 року спра ва №2а-13538/10/0570

приміщення суду за адресою : 83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Колегія суддів Донецько го апеляційного адміністрат ивного суд у складі:

головуючого судді Білак С.В .

суддів Гаврищук Т.Г., Сухарь ок М.Г.

розглянувши в порядку пись мового провадження апеляцій ну скаргу Приватного підприє мства «Донтранс» на постано ву Донецького окружного адмі ністративного суду від 12 липн я 2010 року у справі № 2а-13538/10/0570 за поз овом Приватного підприємств а «Донтранс» до Головної інс пекції на автомобільному тра нспорті міністерства трансп орту та зв' язку України про скасування постанови про за стосування фінансових санкц ій № 078804 від 12 серпня 2009 року, -

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, Приватне підприєм ство «Донтранс» звернувся до суду з позовом до Головної ін спекції на автомобільному тр анспорті міністерства транс порту та зв' язку України пр о скасування постанови про з астосування фінансових санк цій № 078804 від 12 серпня 2009 року.

Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 12 липня 2010 року у задовол ені позовних вимог було відм овлено у повному обсязі.

Не погодившись з таким ріше нням суду першої інстанції п редставником позивача подан а апеляційна скарга в якій ві н просить відмінити постанов у суду першої інстанції та пр ийняти нове рішення, яким зад овольнити позовні вимоги у п овному обсязі.

В обґрунтування своїх вимо г зазначає, що судом першої ін станції при винесенні рішенн я були порушені норми матері ального та процесуального пр ава. Апелянт вказує на те, ним не були здійсненні порушенн я, відповідальність за які пе редбачена статтею 60 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт». Також, апелянт вважа є, що судом першої інстанції н е були взяті до уваги норми ча стини 3 статті 70 КАС України, ос кільки акт перевірки № 135224 від 19 березня 2009 року є доказом, яки й був одержаний з порушенням закону і тому не може бути вик ористаний, як доказ.

Сторони у судове засідання не з»явились, про розгляд спр ави були повідомлені належни м чином.

Колегія суддів перевіривш и матеріали справи і обговор ивши доводи апеляційної скар ги, встановила наступне.

Судом першої та апеля ційної інстанції встановлен о, що 10.07.2009 року Територіальним управлінням Головавтоінспе кції в Донецькій області на п ідставі завдання № 076943 в м. Доне цьк здійснено перевірку тран спортного засобу «Mercedes - Benz», номе рний знак АН 1425 ВВ, що належ ить ПП «Донтранс». Перевірко ю виявлено порушення під час надання послуг з регулярних пасажирських перевезень за маршрутом «Донецьк-Ялта», а с аме: відсутня схема маршруту , розклад руху, в дорожньому ли сті не зазначені час виїзду т а час заїзду, назва маршруту. З а результатом перевірки доде ржання вимог законодавства с кладено акт № 120046 від 10.07.2009 року.

Постановою № 078804, від 12.08 .2009 р. за порушення абз. 3 ч. 1 ст. 60 За кону України “Про автомобіль ний транспорт” до ПП “Донтра нс” застосовані фінансові са нкції у сумі 1700 грн.

Статтею 39 Закону № 2344 визначе но, що автомобільні перевізн ики, водії, пасажири повинні м ати і пред'являти особам, які у повноважені здійснювати кон троль на автомобільному тран спорті та у сфері безпеки дор ожнього руху, документи, на пі дставі яких виконуються паса жирські перевезення.

Зокрема, документи для регу лярних пасажирських перевез ень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, к витково-касовий лист, схема м аршруту, розклад руху, таблиц я вартості проїзду (крім місь ких перевезень), інші докумен ти, передбачені законодавств ом України.

Абзацом 3 статті 60 Закону № 2344. передбачена відповідальніс ть за надання послуг з переве зень пасажирів та вантажів б ез оформлення документів, пе релік яких визначений стаття ми 39 та 48 цього Закону, у вигляд і штрафу у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян;

Відповідно до ст.6 Закону № 234 4 , державний контроль автомоб ільних перевізників здійсню ється шляхом проведення план ових, позапланових і рейдови х перевірок.

Не частіше одного разу на кв артал здійснюються рейдові п еревірки дотримання автомоб ільними перевізниками вимог законодавчих і нормативно-п равових актів щодо забезпече ння безпеки пасажирських пер евезень та безпеки дорожньог о руху.

При проведенні позапланов их і рейдових перевірок авто мобільний перевізник, що буд е перевірятися, стосовно тер міну проведення перевірки не інформується.

Процедура здійснення держ авного контролю за додержанн ям суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у с фері автомобільного транспо рту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, но рм та стандартів щодо органі зації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тран спортом, норм міжнародних до говорів про міжнародне автом обільне сполучення, наявніст ю відповідних ліцензій і ліц ензійних карток, виконанням ними ліцензійних умов, а тако ж процедуру здійснення держа вного нагляду за забезпеченн ям такими суб'єктами господа рювання безпеки автомобільн их перевезень визначена «Пор ядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» затвердженим по становою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 р. N 1567 (далі - Порядок).

Пунктом 15 Порядку визначено , що під час проведення рейдов ої перевірки перевіряється, зокрема :

наявність визначених стат тями 39 і 48 Закону № 2344 документів , на підставі яких здійснюють ся перевезення автомобільни м транспортом;

додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону № 2344;

наявність у документах вод ія відмітки про проходження ним медичного огляду та пров едення перевірки технічного стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут;

відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам ;

відповідність кількості п асажирів, що перевозяться, ві домостям, зазначеним у реєст раційних документах, або нор мам, передбаченим технічною характеристикою транспортн ого засобу;

додержання водієм автобус а затвердженого розкладу та маршруту руху;

виконання водієм інших вим ог Правил надання послуг пас ажирського автомобільного т ранспорту та Правил перевезе нь вантажів автомобільним тр анспортом в Україні.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції, що під час рейдових п еревірок здійснюється перев ірка не окремого суб'єкта гос подарювання, а перевірка тра нспортних засобів що здійсню ють пасажирські перевезення на окремо визначених ділянк ах дороги, маршрутах, стоянка х.

З огляду на наведене , колегія суддів погоджуєтьс я з висновком суду першої інс танції, що відповідач, прийма ючи постанову про застосуван ня до позивача фінансових са нкцій, діяв на підставі, у межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Відповідно до вимог К одексу адміністративного су дочинства України підставам и для скасування рішення є по рушення судом норм матеріаль ного чи процесуального права .

Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновк у про те, що при розгляді справ и судом першої інстанції бул о допущено неправильне засто сування норм матеріального ч и процесуального права.

Судова колегія дійшла висн овку про те, що підстави для ск асування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому ві дхиляє апеляційну скаргу і з алишає судове рішення без зм ін.

З урахуванням викладеного , керуючись статтями 2, 11, 21, 70, 71, 159, 16 0, 184, 195, 197, 198 - 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адм іністративного судочинства України, колегія судів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скар гу Приватного підприємства « Донтранс»- залишити без задо волення.

Постанову Донецького окружного адміністративног о суду від 12 липня 2010 року у спра ві № 2а-13538/10/0570 за позовом Приватн ого підприємства «Донтранс» до Головної інспекції на авт омобільному транспорті міні стерства транспорту та зв' я зку України про скасування п останови про застосування фі нансових санкцій № 078804 від 12 сер пня 2009 року - залишити без змін.

Ухвала апеляційної інстан ції за наслідками розгляду у письмовому провадженні наби рає законної сили через п'ять днів після направлення їх ко пій особам, які беруть участь у справі, і може бути оскаржен а в касаційному порядку безп осередньо до Вищого адмініст ративного суду України протя гом двадцяти днів після набр ання законної сили.

Головуючий: С.В. Білак

Судді: М.Г. Сухарьок

Т.Г. Гаврищук

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.09.2010
Оприлюднено02.11.2010
Номер документу11885208
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13538/10/0570

Ухвала від 20.08.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 19.08.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 03.09.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 12.07.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зекунов Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні