Справа № 365/300/24
Номер провадження: 1-кп/365/39/24
У Х В А Л А
Іменем України
07 травня 2024 року с-ще Згурівка
Згурівський районний суд Київської області в складі:
головуючого - судді ОСОБА_1
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2
прокурора ОСОБА_3
представника потерпілої юридичної особи Згурівської селищної ради - ОСОБА_4
обвинуваченого ОСОБА_5
в ході розгляду у відкритому судовому засіданні в залі засідань суду № 1 кримінального провадження № 42024112130000011 від 29 січня 2024 року за обвинуваченням
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Турівка Згурівського району Київської області, громадянина України, українця, із вищою освітою, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , офіційно працевлаштованого на посаді спеціаліста із закупівель відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Згурівської селищної ради, не депутата, не інваліда, одруженого, на утриманні малолітніх та неповнолітніх дітей не маючого, раніше не судимого
у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Згідно обвинувального акту ОСОБА_5 обвинувачується у тому, що обіймаючи посаду спеціаліста із закупівель відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Згурівської селищної ради допустив неналежне виконання службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди місцевому бюджету у розмірі 330 000 грн.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 76 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність у разі порушення ними Конституції або законів України.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до п. 1 ч. 1 ст. 11 Закон України «Про публічні закупівлі», відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством.
Разом із цим, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі Методика) передбачено наступні етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення потреби в товарах, роботах, послугах; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку; визначення вимог до умов поставки і оплати; визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
Частиною 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що уповноважена особа із публічних закупівель оформлює свої рішення протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписує.
Розпорядженням голови Згурівської селищної ради № 298 від 01.11.2021 ОСОБА_5 призначено на посаду провідного спеціаліста відділу фінансів управління фінансів, економічного розвитку та регуляторної політики Згурівської селищної ради.
В подальшому, розпорядженням в.о. голови Згурівської селищної ради № 315 від 18.11.2021 ОСОБА_5 , провідного спеціаліста відділу фінансів управління фінансів, економічного розвитку та регуляторної політики Згурівської селищної ради, в порядку переведення, призначено на посаду спеціаліста із закупівель відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Згурівської селищної ради.
З метою забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі товарів, робіт та послуг розпорядженням в.о. голови Згурівської селищної ради від 19.11.2021 «Про визначення уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення закупівель та затвердження Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення закупівель» ОСОБА_5 - спеціаліста із закупівель відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Згурівської селищної ради, визначено уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель.
Згідно п. 1.3. Положення, уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об`єктивність і неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Згідно п. 1.6 Положення уповноважена особа у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», принципами здійснення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
Згідно п. 4.2., п. 4.3. Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення закупівель, уповноважена особа зобов`язана дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення; організовувати та проводити процедури закупівель/спрощених закупівель; організовувати та проводити закупівлі, що здійснюються відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до ч. 7 ст. 3 цього Закону України «Про публічні закупівлі»; забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель/спрощених закупівель, об`єктивний вибір переможця; у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель/спрощених закупівель. Крім того, відповідно до вказаного Положення, уповноважена особа несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України; за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
Згідно посадових обов`язків, на ОСОБА_5 покладено обов`язок щодо:
- організації складання, затвердження та оприлюднення річного плану та змін до нього, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та покладених обов`язків; визначення предмету закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»; здійснення вибору та проведення її відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та покладених обов`язків;
- забезпечення проведення відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та покладених обов`язків; рівних умов для всіх учасників, об`єктивного та чесного вибору переможця; оприлюднення інформації про публічні закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;
- організація щодо створення, складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»; здійснення підготовки документації для закупівлі товарів, робіт або послуг; укладення договорів та змін до них;
- здійснення роботи, пов`язаної із оприлюдненням інформації про публічні закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»; визначення обґрунтування очікуваної вартості закупівлі; надання роз`яснення учасникам процедур публічних закупівель/спрощених закупівель щодо змісту тендерної документації/документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
- забезпечення на належному рівні умов для всіх учасників; об`єктивного та чесного вибору переможця; розроблення недискримінаційних вимог до постачальників товарів, виконавців робіт та надавачів послуг; конфеденційності інформації, наданої учасниками протягом усього процесу здійснення закупівлі;
- організація роботи щодо систематизації та відбору документів відділу, які підлягають архівному зберіганню; підготовки документів для здачі в архів;
- здійснення роботи, пов`язаної зі складанням протоколів уповноваженої особи; веденням реєстрації протоколів уповноваженої особи станом на проточний рік; підготовкою та оприлюдненням звіту про результати проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
- забезпечення аналізу виконання договорів, укладених згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»; здійснення моніторингу чергових змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні; здійснення інших дій, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» тощо.
Таким чином, ОСОБА_5 , будучи уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, обіймав посаду в органах місцевого самоврядування, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, тобто відповідно до ч. 3 ст. 18, примітки 1 ст. 364 КК України, являвся службовою особою.
Так, 26.09.2023 до Згурівської селищної ради надійшов лист звернення військової частини НОМЕР_1 з проханням про придбання товарів, у т.ч. пристроїв нічного бачення для потреб військової частини.
Відповідно до абзацу 5 пункту 9 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2023 р. № 491) передбачено, що під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Водночас, згідно вимог пункту 32 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (зі змінами, які вступили в законну силу 24.08.2023), передбачено, що тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України, зокрема, тепловізійних біноклів, монокулярів та бінокулярів, приладів нічного бачення (біноклі та монокуляри).
У подальшому, за результатами розгляду звернення, уповноваженою особою Згурівською селищною радою ОСОБА_5 підготовлено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі Монокулярів нічного бачення AGM PVS-14 NL1 в кількості 4 шт. на суму 660 000,00 грн., у т.ч. 110 000, 00 ПДВ та обґрунтування підстави для здійснення закупівлі Монокулярів нічного бачення AGM WOLF-7PRO NW1 у кількості 8 шт. на суму 1 320 000,00 грн, у т.ч. 220 000,00 ПДВ. із застосуванням виключення за особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178 зі змінами. При цьому, ОСОБА_5 у даному обґрунтуванні зазначив, що рішення замовника про проведення вказаної закупівлі відповідає чинному законодавству.
Розпорядженнями в.о. голови Згурівської селищної ради від 22.11.2023 № 183 та № 184 «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Згурівської селищної ради» затверджено обґрунтування підстави здійснення закупівлі товару Монокулярів нічного бачення AGM PVS-14 NL1 та Монокулярів нічного бачення AGM WOLF-7PRO NW1, відповідно до підпункту 6 пункту 13 особливостей.
В подальшому, на підставі вказаних обґрунтувань, 22.11.2023 Згурівською селищною радою в особі в.о. селищного голови ОСОБА_6 укладено договір № 456 від 22.11.2023 (код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК- 021:2015:ДК 021:2015:38630000-0-Астрономічні та оптичні прилади), UA-2023-11-22-003834-а) із ТОВ "Роботікс Трейдинг" (ЄДРПОУ 45147302) щодо закупівлі монокулярів нічного бачення AGM WOLF-7PRO NW1 у кількості 8 штук, за ціною договору - 1 320 000,00 грн., у т.ч. 220 000,00 ПДВ.
Крім цього, в цей же день, 22.11.2023 Згурівською селищною радою в особі в.о. селищного голови ОСОБА_6 укладено договір № 455 від 22.11.2023 (AGM PVS-14 NL1, код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК- 021:2015:ДК 021:2015:38630000-0-Астрономічні та оптичні прилади, UA-2023-11-22-002928-а) із ТОВ "Роботікс Трейдинг" (ЄДРПОУ 45147302) щодо закупівлі монокулярів нічного бачення у кількості 4 штуки, за ціною договору - 660 000,00 грн., у т.ч. 110 000,00 ПДВ.
Згідно із видатковою накладною № НФ-015713 від 24.11.2023 ТОВ «Роботікс Трейдінг» (ЄДРПОУ 45147302) передано Згурівській селищній раді, в Монокуляр нічного бачення AGM Wolf-7Pro NW1, у кількості 8 штук, вартістю 1 320 000,00 гривень, у т.ч. 220 000,00 грн ПДВ. та, згідно із видатковою накладною № НФ-015714 від 24.11.2023 ТОВ «Роботікс Трейдінг» (ЄДРПОУ 45147302) передано Згурівській селищній раді, в Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14NL1, у кількості 4 штук, вартістю 660 000,00 гривень, у т.ч. 110 000,00 грн. ПДВ.
Відповідно до платіжної інструкції № 39 від 29.11.2023, Згурівською селищною радою здійснено перерахування коштів з рахунку НОМЕР_2 ДКСУ м. Київ на загальну суму 660 000,00 грн, на користь ТОВ «Роботікс Трейдійнг», рахунок НОМЕР_3, з призначенням платежу: 0118240; 3110; придб. товар. необхід. для забезпеч підрозд. тер. оборони (монок. ніч. бачення); зг. накл. № НФ-015714 від 24.11.2023р, зг. дог.№455 від 22.11.2023р; в т.ч. ПДВ 110 000,00 грн.
Відповідно до платіжної інструкції № 40 від 29.11.2023, Згурівською селищною радою здійснено перерахування коштів з рахунку НОМЕР_2 ДКСУ м. Київ на загальну суму 1 320 000,00 грн, на користь ТОВ «Роботікс Трейдійнг», рахунок НОМЕР_3, з призначенням платежу: 0118240; 3110; придб. товар. необхід. для забезпеч підрозд. тер. оборони (монок. ніч. бачення); зг. накл. № НФ-015713 від 24.11.2023р, зг. дог.№456 від 22.11.2023р; в т.ч. ПДВ 220 000,00 грн.
Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа з публічних закупівель Згурівської селищної ради - спеціаліст із закупівель відділу бухгалтерського обліку і фінансової звітності Згурівської селищної ради ОСОБА_5 , в порушення вимог пункту 32 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (зі змінами, які вступили в законну силу 24.08.2023), допустив службову недбалість, через несумлінне ставлення до службових обов`язків, зазначивши в офіційних документах дані щодо необхідності перерахування ПДВ за вказаними закупівлями, а також не дотримуючись принципів максимальної економії, ефективності використання бюджетних коштів, які передбачені відповідно до критеріїв та методики оцінювання найбільш економічно вигідної пропозиції учасника закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про оборонні закупівлі" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 363, ч. 1 ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі», перебуваючи за місцем роботи у приміщенні Згурівської селищної ради, юридична та фактична адреса: Київська області, Броварський район, смт Згурівка, вул. Українська, 10, підготував та подав на підпис в.о. голови Згурівської селищної ради ОСОБА_6 проєкти договорів від 22.11.2023 № 455 та № 456 з ТОВ «Роботікс Трейдінг».
Відповідно до частини 2 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівлеь, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
З огляду на вищевикладене, ОСОБА_5 будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно - господарськими функціями, маючи обов`язки суворо дотримання вимог Конституції України та вищевказаних норм чинного законодавства, в порушення яких та своєї посадової інструкції, неналежно виконував свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, наслідком чого Згурівською селищною радою придбано товари зі сплатою ПДВ, що призвело до спричинення шкоди законним інтересам громади, в особі Згурівської селищної ради Київській області (ЄДРПОУ 04360296, юридична та фактична адреса: Київська обл., Броварський район, селище Згурівка, вул. Українська, 10) на загальну суму 330 000,00 гривень.
Таким чином, ОСОБА_5 обвинувачується у службовій недбалості, тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди інтересам Згурівської селищної територіальної громади в особі Згурівської селищної ради, тобто у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.
В судовому засіданні обвинувачений ОСОБА_5 звернувся до суду із письмовим клопотанням, в яому просив звільнити його від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України у зв"язку із зміною обстановки, оскільки вчинене ним діяння втратило суспільну небезпечність, та закрити кримінальне провадження. Обвинувачений повністю усунув завдану шкоду шляхом повернення до місцевого бюджету грошових коштів у сумі 330000,00 грн, що повністю підтверджується платіжною інструкцією № 6 від 12.02.2024 та платіжною інструкцією № 7 від 12.02.2024. Наслідки закриття кримінального провадження йому відомі та зрозумілі.
Прокурор ОСОБА_3 не заперечувала щодо звільнення обвинуваченого ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України, оскільки обвинувачений вперше вчинив нетяжкий злочин та повністю відшкодовані заподіяні збитки. Кримінальне провадження за обвинуваченням ОСОБА_5 слід закрити із зазначених вище підстав.
Представник потерпілої юридичної особи Згурівської селищної ради ОСОБА_4 не заперечував щодо закриття кримінального провадження за обвинуваченням ОСОБА_5 за ст. 48 КК України, кошти Згурівській селищній раді повернуті, претензії до обвинуваченого відстуні.
Заслухавши думки сторін кримінального провадження, суд вважає за можливе звільнити обвинуваченого ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України та закрити кримінальне провадження № 42024112130000011 від 29 січня 2024 року за обвинуваченням ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, виходячи з наступного.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.
Відповідно до ч. 1 ст. 285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.
Згідно ст. 48 КК України, особу, яка вперше вчинила кримінальний проступок або нетяжкий злочин, крім корупційних кримінальних правопорушень, кримінальних правопорушень, пов`язаних з корупцією, порушень правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керували транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебували під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, може бути звільнено від кримінальної відповідальності, якщо буде визнано, що на час кримінального провадження внаслідок зміни обстановки вчинене нею діяння втратило суспільну небезпечність або ця особа перестала бути суспільно небезпечною.
Обвинувачений ОСОБА_5 раніше не судимий, відтак є таким, що вчинив кримінальне правопорушення вперше
В силу ч. 4 ст. 12 КК України нетяжким злочином є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п`яти років.
Санкція ч. 1 ст. 367 КК України передбачає покарання у виді штрафу від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Відтак, кримінальне правопорушення (злочин), передбачений ч. 1 ст. 367 КК України, відноситься до нетяжких злочинів.
Згідно з ч.ч. 1, 4 ст. 286 КПК України, звільнення від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення здійснюється судом.
Якщо під час здійснення судового провадження щодо провадження, яке надійшло до суду з обвинувальним актом, сторона кримінального провадження звернеться до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого, суд має невідкладно розглянути таке клопотання.
Відповідно до ч. 3 ст. 288 КПК України, суд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.
Враховуючи те, що обвинувачений ОСОБА_5 вперше вчинив нетяжкий злочин, щиро розкаявся та активно сприяв розкриттю злочину, сприяв усуненню завданої шкоди, на момент розгляду справи в суді шкода усунута шляхом повернення до місцевого бюджету грошових коштів у сумі 330 000,00 гривень, обмеження щодо застосування до нього ст. 48 КК України та звільнення його від кримінальної відповідальності з цих підстав відсутні, з огляду на відсутність заперечень проти цього з боку прокурора та представника потерпілої юридичної особи, суд вважає за необхідне звільнити обвинуваченого ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України у зв`язку із зміною обстановки, оскільки вчинене ним діяння втратило суспільну небезпечність. Кримінальне провадження № 42024112130000011 від 29 січня 2024 року за обвинуваченням ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, закрити.
Інтересам Згурівської селищної ради Броварського району Київської області, (код ЄДРПОУ 04360296, юридична адреса: Київська область, селище Згурівка, вул. Українська, 10) - завдано шкоду на суму 330 000,00 гривень, яка в ході досудового розслідування відшкодована.
Цивільний позов не заявлявся.
Витрати на залучення експертів - відсутні.
Викривачі у кримінальному провадженні відсутні.
Речові докази :
- договір № 455 від 22.11.2023 - на 5 арк.;
- специфікація до договору № 455 від 22.11.2023- на 1 арк;
- договір № 456 від 22.11.2023 - 5 арк.;
- специфікація до договору № 456 від 22.11.2023 - на 1 арк.;
- видаткова накладна № НФ-015713 від 24 листопада 2023 року - на 1 арк.;
- видаткова накладна № НФ-0157 від 24 листопада 2023 року - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 39 (дата отримання 29.листопада 2023 року 11:33:06);
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.11.2023 - на 2 арк.;
- додаток до протоколу від 22.11.2023 - Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік - на 1 арк.;
- розпорядження № 184 від 22 листопада 2023 року «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівель, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Згурівської селищної ради» - на 1 арк.;
- обґрунтування підстави для здійснення закупівлі монокуляр нічного бачення AGM WOLF-7PRO NW1 Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015:ДК 021:2015:38630000-0-Астрономічні та оптичні прилади 8 шт., на суму 1320000, 00 - на 1 арк.;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-09-18-010009-а - на 2 арк.;
- розпорядження № 183 від 22 листопада 2023 року - на 1 арк.;
- обґрунтування підстави для здійснення закупівлі монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NL1, код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК- 021:2015:ДК 021:2015:38630000-0-Астрономічні та оптичні прилади 4 шт. на суму 660000, 00 грн. - на 1 арк.;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-12-004868-а - на 2 арк.;
- розпорядження № 191-к/тм від 14 листопада 2023 року « Про службове відрядження за кордон» - на 1 арк.;
- лист від командира в/ч НОМЕР_1 ОСОБА_7 від 02.08.2023 № 15/455 - на 1 арк.;
- лист від командира в/ч НОМЕР_1 ОСОБА_7 від 26.09.2023 № 15/1887 - на 2 арк.;
- документи із вільними зразками підпису, почерку ОСОБА_6 , виконаних в оригінал документів - 16 арк.;
- додаткова угода № 1 до Договору № 456 від 22.11.2023 - на 1 арк.;
- додаткова угода № 1 до Договору № 455 від 22.11.2023 - на 1 арк.;
- виписка з рахунку за 09.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 2308 від 09.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 2308 від 09.02.2024 - на 1 арк.;
- виписка з рахунку за 13.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 6 від 12.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 7 від 12.02.2024 - на 1 арк. - залишити в матеріалах кримінального провадження, тобто в матеріалах досудового розслідування.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 48, 286 КК України,
ст.ст. 285, 286, 288, 372, 392-395 КПК України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання обвинуваченого ОСОБА_5 - задовольнити.
Звільнити ОСОБА_5 , обвинуваченого у кримінальному провадження № 42024112130000011 від 29 січня 2024 року за ч. 1 ст. 367 КК України, від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України у зв`язку із зміною обстановки.
Закрити кримінальне провадження № 42024112130000011 від 29 січня 2024 року за обвинуваченням ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.
Речові докази :
- договір № 455 від 22.11.2023 - на 5 арк.;
- специфікація до договору № 455 від 22.11.2023- на 1 арк;
- договір № 456 від 22.11.2023 - 5 арк.;
- специфікація до договору № 456 від 22.11.2023 - на 1 арк.;
- видаткова накладна № НФ-015713 від 24 листопада 2023 року - на 1 арк.;
- видаткова накладна № НФ-0157 від 24 листопада 2023 року - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 39 (дата отримання 29.листопада 2023 року 11:33:06);
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.11.2023 - на 2 арк.;
- додаток до протоколу від 22.11.2023 - Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік - на 1 арк.;
- розпорядження № 184 від 22 листопада 2023 року «Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівель, що необхідно здійснити для забезпечення потреб Згурівської селищної ради» - на 1 арк.;
- обґрунтування підстави для здійснення закупівлі монокуляр нічного бачення AGM WOLF-7PRO NW1 Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015:ДК 021:2015:38630000-0-Астрономічні та оптичні прилади 8 шт., на суму 1320000, 00 - на 1 арк.;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-09-18-010009-а - на 2 арк.;
- розпорядження № 183 від 22 листопада 2023 року - на 1 арк.;
- обґрунтування підстави для здійснення закупівлі монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NL1, код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК- 021:2015:ДК 021:2015:38630000-0-Астрономічні та оптичні прилади 4 шт. на суму 660000, 00 грн. - на 1 арк.;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-12-004868-а - на 2 арк.;
- розпорядження № 191-к/тм від 14 листопада 2023 року « Про службове відрядження за кордон» - на 1 арк.;
- лист від командира в/ч НОМЕР_1 ОСОБА_7 від 02.08.2023 № 15/455 - на 1 арк.;
- лист від командира в/ч НОМЕР_1 ОСОБА_7 від 26.09.2023 № 15/1887 - на 2 арк.;
- документи із вільними зразками підпису, почерку ОСОБА_6 , виконаних в оригінал документів - 16 арк.;
- додаткова угода № 1 до Договору № 456 від 22.11.2023 - на 1 арк.;
- додаткова угода № 1 до Договору № 455 від 22.11.2023 - на 1 арк.;
- виписка з рахунку за 09.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 2308 від 09.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 2308 від 09.02.2024 - на 1 арк.;
- виписка з рахунку за 13.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 6 від 12.02.2024 - на 1 арк.;
- платіжна інструкція № 7 від 12.02.2024 - на 1 арк. - залишити в матеріалах кримінального провадження, тобто в матеріалах досудового розслідування..
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Згурівський районний суд Київської області протягом 7 (семи) днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії ухвали.
Головуючий суддя ОСОБА_1
Суд | Згурівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2024 |
Оприлюднено | 09.05.2024 |
Номер документу | 118866081 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість |
Кримінальне
Згурівський районний суд Київської області
Хижний Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні