Рішення
від 26.04.2024 по справі 580/583/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 квітня 2024 року справа № 580/583/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кульчицького С.О.,

за участю: секретаря судового засідання - Глийової В.Г.,

представника позивача - Федини О.В. (за ордером),

представника відповідача - Крутоузова Д.Ю. (самопредставництво);

розглянувши у відкритому судовому засіданні у загальному позовному провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "Золотоніський лікеро-горілчаний завод "Златогор" (далі - позивач) з позовом до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі - відповідач-1) та Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якому просить:

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022233/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 26.09.2023 № 43;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 26.09.2023 № 43, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022236/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 26.09.2023 № 44;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 26.09.2023 № 44, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022248/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 27.09.2023 № 45;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.09.2023 № 45, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022247/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 27.09.2023 № 46;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.09.2023 № 46, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022234/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 27.09.2023 № 47;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.09.2023 № 47, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022250/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 28.09.2023 № 50;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 28.09.2023 № 50, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 29.09.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052550/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 28.09.2023 № 57;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 28.09.2023 № 57, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладноі/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052549/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 29.09.2023 № 60;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 29.09.2023 № 60, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052548/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 29.09.2023 № 61;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 29.09.2023 № 61, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052547/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 29.09.2023 року № 63;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 29.09.2023 № 63, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052552/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 30.09.2023 № 64;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.09.2023 № 64, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052545/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 30.09.2023 № 65;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.09.2023 № 65, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023;

- визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052546/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 30.09.2023 № 67;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.09.2023 № 67, подану на реєстрацію позивачем, за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

В обгрунтування позовних вимог зазначено, що податкові накладні були виписані за фактом здійснення господарських операцій з постачання алкогольних напоїв в асортименті ТОВ «ЛВР АЛКО» за договором поставки № 07/04-2021-2 від 07.04.2021. Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних була зупинена відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України з підстави відповідності позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних. Позивачем були подані пояснення, у яких, розкриваючи суть господарських операцій та підтверджуючи їх реальність поданими документами, зазначені договір поставки № 07/04-2021-2 від 07.04.2021 та видаткові накладні, товарно-транспортні накладні на переміщення алкогольних напоїв з адреси виробничих приміщень Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Січова 22, до складських приміщень ТОВ «ЛВР АЛКО» за адресою: Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Обухова 66А. Відомості про складські приміщення внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання, адміністратором якого є ДПС України, що підтверджується довідкою про внесення місця зберігання до Єдиного державного реєстру № 144438 від 18.08.2022, і є акцизним складом, на якому діють представники контролюючого органу. Відповідно до вимог п. 230.15 ст. 230 Податкового кодексу України всі товарно-транспортні накладні на переміщення алкогольних виробів зареєстровані в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв і містять відмітки представників акцизного посту ГУ ДПС у Черкаській області «Виїзд дозволено», їх особисті підписи, зазначення часу виїзду з акцизного складу готової продукції за адресою Черкаська обл, м. Золотоноша, вул. Січова 22, що виключає будь-які сумніви в реальності здійснення таких поставок та відображених в них господарських операцій. Також поставлена алкогольна продукція оплачена, а обсяг здійснених оплат свідчить про безперебійний та ритмічний характер господарських правовідносин за договором поставки № 07/04-2021-2 від 07.04.2021. Всі первинні документи містять всі обов`язкові реквізити відповідно до вимог ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та підтверджують фактичне здійснення господарських операцій з поставки алкогольної продукції. У поясненнях також зазначив, що є виробником алкогольних напоїв, поставлених на адресу ТОВ «ЛВР АЛКО», та надав копію ліцензії на виробництво алкогольних напоїв № 990108202100060, дата реєстрації 29.06.2021 терміном дії з 03.07.2021 до 03.07.2026, та відповідні договори поставки та первинні документи щодо поставки на його адресу зазначеними в поясненнях постачальниками товарно-матеріальних цінностей, сировини для виробництва алкогольних напоїв, накладні на придбання марок акцизного податку, звіти виробництва на склад готової продукції. Також позивачем були надані докази наявності матеріальних та трудових ресурсів, ліцензій для виробництва алкогольних напоїв, сертифікати відповідності, оборотно-сальдові відомості по рахунку 361 та рахунку 631. На пропозицію відповідача позивач надав додаткові пояснення від 22.11.2023 та копії документів, зокрема, додаткові банківські виписки за вересень 2023 року, оборотно-сальдову відомість по рахунку 26 за вересень 2023 року, довіреність при централізовано-кільцевих перевезеннях по договору поставки № 07/04-2021-2 від 07.04.2021. Також у додаткових поясненнях зазначив, що з урахуванням типових форм та галузевої специфіки приймання та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей здійснюється на підставі первинних документів (видаткових накладних), а не актів приймання-передачі товарів, чинним законодавством не передбачено обов`язкове складання платником податків додаткових внутрішніх документів щодо зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, яке здійснюється власними силами штатних працівників, а також оформлення довіреностей та актів керівного органу платника податку на своїх штатних працівників, які згідно із своїми трудовими обов`язками є матеріально-відповідальними особами та які у зв`язку з виконанням своїх трудових функцій здійснюють отримання та відпуск товарно-матеріальних цінностей. Відповідач за результатами розгляду наданих пояснень прийняв оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН, у яких викладена загальна позиція без зазначення конкретних документів, яких, на думку контролюючого органу, не вистачає для здійснення реєстрації заблокованих податкових накладних, а також без повідомлення причин, за яких надані позивачем пояснення та копії документів не були враховані. Позивач вважає, що надані ним первинні документи у повній мірі підтверджують фактичні поставки алкогольних напоїв та правомірність складання спірних податкових накладних та їх подання для реєстрації в ЄРПН.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 22.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 10 годину 30 хвилин 07 лютого 2024 року.

Ухвалою від 07.02.2024 відкладено підготовче судове засідання у справі № 580/583/24 на 09 год 30 хв 05.03.2024

Усною ухвалою від 05.03.2024, що занесена до протоколу судового засідання, відкладено підготовче судове засідання на 09:30 21.03.2024.

Відповідачі позов не визнали, надавши 05.03.2024 відзив на позовну заяву, у якому проти позову заперечили. Вказали, що позивачем не в повному обсязі надано копії документів відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень, що слугувало підставами для відмови у реєстрації податкових накладних та прийнятті оскаржуваних рішень. Вважають, що адміністративний суд не може підміняти державний орган та приймати замість нього рішення і давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції суб`єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі повноважень, визначених законодавцем.

Усною ухвалою від 23.01.2024, що занесена до протоколу судового засідання, закрито стадію підготовчого провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 11:30 03.04.2024.

Усною ухвалою від 03.04.2024, що занесена до протоколу судового засідання, оголошено перерву у судовому засіданні з розгляду справи по суті до 09:30 26.04.2024.

У судовому засіданні 26.04.2024 проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, дослідивши та об`єктивно оцінивши наявні в матеріалах справи докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» є юридичною особою за законодавством України, код ЄДРПОУ 31082518, місцезнаходження якого зареєстроване за адресою: 19700, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Січова 22, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 11.05.2023. Позивач є платником податку на додану вартість, індивідуальний податковий номер 310825123083.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, видами господарської діяльності позивача, серед іншого, є: «Дистиляція, ректифікація та змішування спиртних напоїв», код КВЕД 11.01 (основний), «Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту» (код КВЕД 46.19), «Оптова торгівля напоями» (код КВЕД 46.34), та здійснює господарську діяльність відповідно до ліцензії на виробництво алкогольних напоїв № 990108202100060, дата реєстрації 29.06.2021, терміном дії з 03.07.2021 до 03.07.2026; ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) № 990208202100103, дата реєстрації 21.12.2021, терміном дії з 28.12.2021 до 28.12.2026; ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями - сидром та перрі (без додання спирту) № 990209202300024, дата реєстрації 20.04.2023, терміном дії з 20.04.2023 до 20.04.2028.

07.04.2021 між позивачем (постачальник) та ТОВ «ЛВР АЛКО» (код ЄДРПОУ 42784646) (покупець) був укладений договір поставки № 07/04-2021-2, відповідно до умов якого постачальник зобов`язується передати у власність покупцю, а покупець прийняти і своєчасно оплатити товар в порядку і на умовах, передбачених цим Договором.

На виконання умов договору поставки у період з 26.09.2023 до 28.09.2023 позивач поставив, а ТОВ «ЛВР АЛКО» прийняло алкогольні напої в асортименті на загальну суму 10 062 428,40 грн, в тому числі ПДВ - 1 677 071,40 грн, згідно з видатковими накладними:

від 26.09.2023 № ЗЛ000001743 на суму 1 067 732,40 грн, в т.ч. ПДВ - 177 955,40 грн;

від 26.09.2023 № ЗЛ000001745 на суму 936 216,00 грн, в т.ч. ПДВ - 156 036,00 грн;

від 27.09.2023 № ЗЛ000001748 на суму 805 719,60 грн, в т.ч. ПДВ - 134 286,60 грн;

від 27.09.2023 № ЗЛ000001749 на суму 1 228 022,40 грн, в т.ч. ПДВ - 204 670,40 грн;

від 28.09.2023 № ЗЛ000001764 на суму 9 540,00 грн, в т.ч. ПДВ - 1 590,00 грн;

від 29.09.2023 № ЗЛ000001782 на суму 878 202,00 грн, в т.ч. ПДВ - 146 367,00 грн;

від 29.09.2023 № ЗЛ000001783 на суму 1 168 032,00 грн, в т.ч. ПДВ - 194 672,00 грн;

від 29.09.2023 № ЗЛ000001792 на суму 1 029 768,00 грн, в т. ч. ПДВ - 171 628,00 грн;

від 30.09.2023 № ЗЛ000001795 на суму 284 083,20 грн, в т.ч. ПДВ - 47 347,20 грн;

від 30.09.2023 № ЗЛ000001797 на суму 712 372,80 грн, в т.ч. ПДВ - 118 728,80 грн;

від 30.09.2023 № ЗЛ000001802 на суму 365 472,00 грн, в т.ч. ПДВ - 60 912,00 грн.

За фактом поставки товару (перша подія) позивач склав в електронній формі податкові накладні від 26.09.2023 № 43, від 26.09.2023 № 44, від 27.09.2023 № 45, від 27.09.2023 № 46, від 27.09.2023 № 47, від 28.09.2023 № 50, від 28.09.2023 № 57, від 29.09.2023 № 60, від 29.09.2023 № 61, від 29.09.2023 № 63, від 30.09.2023 № 64, від 30.09.2023 № 65, від 30.09.2023 № 67 (далі податкові накладні) та направив їх на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних була зупинена відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України з тієї підстави, що податкові накладні складені та подані на реєстрацію платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зупинення реєстрації податкових накладних підтверджується квитанціями від 29.09.2023 № 9253712622, від 06.10.2023 № 9260773710, № 9260773443, № 9260770150, № 9260770441, № 9260773367, № 9260773956, № 9260773174, № 9260774213, № 9260770784, № 9260773035, № 9260772895, № 9260773066.

Позивач направив на адресу відповідача-1 письмові пояснення від 10.11.2023 № 1159, від 13.11.2023 № 1163, № 1164, № 1165, № 1166, № 1167, № 1168, від 14.11.2023 № 1170, № 1171, № 1172, № 1173, № 1174, № 1175 та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, у яких зазначив про наявність матеріальних та трудових ресурсів для здійснення господарської діяльності, а саме: оренду нерухомого майна загальною площею 9 936,65 кв.м., що розташоване за адресою: Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Січова 22, на підставі договору оренди цілісного майнового комплексу № 842 від 25.09.2002, укладеного з Фондом Державного майна України; об`єкти нерухомого майна, до складу якого входять адміністративні, виробничі і складські приміщення, загальною площею 3229,3 кв.м, що розташовані за адресою: Чернівецька область, Кіцманський район, смт Лужани, провулок Заводський 8, об`єкти нерухомого майна, до складу якого входить комплекс виробничих і складських приміщень, загальною площею 2860,6 кв.м, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , належних на праві власності, що підтверджується Інформаціями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 29.08.2023; оренду складського приміщення загальною площею 840,00 кв.м., що розташоване за адресю: АДРЕСА_2 , що підтверджується договором оренди складського приміщення № 10/04-2019 від 10.04.2019 та складеним на його виконання актом приймання-передачі від 10.04.2019, відомості про яке внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання, адміністратором якого є Державна податкова служба України, що підтверджується довідкою про внесення місць зберігання в ЄДР серії АП № 147884 від 17.04.2019.

У поясненнях вказав, що є безпосереднім виробником алкогольних напоїв, поставлених на адресу ТОВ «ЛВР АЛКО» на виконання умов договору поставки № 07/04-2021-2 від 07.04.2021, виробництво яких здійснюється на підставі ліцензії на виробництво алкогольних напоїв № 990108202100060, дата реєстрації 29.06.2021, терміном дії з 03.07.2021 до 03.07.2026, а також надав:

1. Акт про відвантаження та приймання спирту № 0000134 від 22.09.2023 (ТТН № 0119 від 22.09.2023) - постачальник ДП «Зірнянський спиртовий завод»;

2. Накладні на відпуск марок акцизного податку від 22.09.2023 № 359, від 25.09.2023 № 361, від 26.09.2023 № 362, від 27.09.2023 № 364, від 28.09.2023 № 366, від 29.09.2023 № 367 (постачальник ГУ ДПС у Черкаській області);

3. Звіти виробництва та передачі на склад готової продукції від 26.09.2023 № ЗЛ000002069, № ЗЛ000002070, від 27.09.2023 № ЗЛ000002077, № ЗЛ000002078, від 28.09.2023 № ЗЛ000002101, від 29.09.2023 № ЗЛ000002112, № ЗЛ000002113, від 30.09.2023 № ЗЛ000002122, № ЗЛ000002123.

Крім того, Позивачем до вищезазначених пояснень були долучені оборотно-сальдові відомості по рахунку « 361» та рахунку « 631», які містять відповідні записи на аналітичних рахунках бухгалтерського обліку.

За наслідками розгляду поданих відповідачу-1 вищезазначених пояснень та копій підтвердних документів на його адресу засобами електронного зв`язку в електронній формі надійшли Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, від 17.11.2023 № 9954358/31082518, № 9954121/31082518, № 9954231/31082518, № 9954220/31082518, № 9954248/31082518, № 9954215/31082518, № 9954235/31082518, від 20.11.2023 № 9971494/31082518, № 9971397/31082518, № 9971473/31082518, № 9971501/31082518, № 9971511/31082518, № 9971448/31082518, в яких містилися ідентичні пропозиції платнику податку додатково надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контракгів, з додатками до них; договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, зокрема: актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

На вказану в Повідомленнях пропозицію, позивачем на адресу комісії регіонального рівня засобами електронного зв`язку в електронній формі були направлені додаткові пояснення від 22.11.2023 № 1209, № 1210, № 1213, № 1212, № 1211, № 1215, № 1216, від 23.11.2023 № 1231, № 1232, № 1233, № 1234, № 1235, № 1236 та копії доданих до них підтвердних документів, в тому числі, повторно надані копії первинних документів, банківські виписки за вересень 2023 року, а також розпорядження про надання права підпису первинних документів посадовими особами позивача при отриманні товарно-матеріальних цінностей від 02.01.2022 № 1, що підтверджується повідомленнями про надання додаткових пояснень від 22.11.2023 № 28, № 29, № 32, № 31, № 30, № 34, від 23.11.2023 № 35, № 36, № 37, № 38, № 39, № 40, № 41.

В додаткових поясненнях позивач зазначив, що з урахуванням типових форм та галузевої специфіки приймання та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей здійснюється на підставі первинних документів (видаткових накладних), а не актів приймання-передачі товарів, а чинним законодавством не передбачено обов`язкове складання платником податків додаткових внутрішніх документів щодо зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, яке здійснюється власними силами штатних працівників, а також оформлення довіреностей на своїх штатних працівників, які згідно із своїми трудовими обов`язками є матеріально-відповідальними особами та які у зв`язку з виконанням своїх трудових функцій здійснюють отримання та відпуск товарно-матеріальних цінностей, що обумовлює відсутність необхідності їх складання.

За результатами розгляду поданих позивачем вищезазначених пояснень, додаткових пояснень та документів в їх сукупності відповідачем-1 прийняті оскаржувані Рішення від 27.11.2023 № 10022233/31082518,№ 10022236/31082518, № 10022248/31082518, № 10022247/31082518, № 10022234/31082518, № 10022250/31082518, від 30.11.2023 № 10052550/31082518, № 10052549/31082518, № 10052548/31082518, № 10052547/31082518, № 10052552/31082518, № 10052545/31082518, № 10052546/31082518, якими позивачу відмовлено у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних вищезазначених податкових накладних.

Підставою для відмови в реєстрації вищезазначених податкових накладних вказано: «ненадання/часткове наданням додаткових письмових пояснень та копії документів стосовно підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень, та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН платником податку».

Не погоджуючись з вказаними рішеннями, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що відповідно до положень п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Відповідно до п. 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно з п. 74.2 статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. 2 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 (далі - Порядок № 520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктом 9 Порядку № 520 встановлено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Відповідно до пп. 201.16 ст. 201 та п.п. 201.16.1 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пункт 5 Порядку № 520 встановлює перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: 1) договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; 2) договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; 3) первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; 4) розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; 5) документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Судом встановлено, що контролюючим органом сформована позиція, у якій не вказаний вичерпний перелік копій документів, які необхідно позивачу надати податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 26.09.2023 № 43, від 26.09.2023 № 44, від 27.09.2023 № 45, від 27.09.2023 № 46, від, 27.09.2023 № 47, від 28.09.2023 № 50, від 28.09.2023 № 57, від 29.09.2023 № 60, від 29.09.2023 № 61, від 29.09.2023 № 63, від 30.09.2023 № 64, від 30.09.2023 № 65, від 30.09.2023 № 67, однак які саме документи не зазначено, як і не зазначено відповідного пункту Порядку, на який у судовому засіданні посилався представник відповідачів.

Згідно з п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до п. 7 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Так, товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» до контролюючого органу надано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо вищевказаних податкових накладних.

Згідно з п. 3 Порядку № 520 комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Згідно з п. 10 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Пунктом 11 Порядку № 520 встановлено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Із матеріалів справи судом встановлено, що рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних не містять чіткої підстави їх прийняття, оскільки не вказано конкретних документів, які необхідно надати платнику податків та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію вищенаведених податкових накладних. Тому суд приходить до висновку про необґрунтованість рішення суб`єкта владних повноважень.

Суд звертає увагу на те, що оскаржувані рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022233/31082518,№ 10022236/31082518, № 10022248/31082518, № 10022247/31082518, № 10022234/31082518, № 10022250/31082518, від 30.11.2023 № 10052550/31082518, № 10052549/31082518, № 10052548/31082518, № 10052547/31082518, № 10052552/31082518, № 10052545/31082518, № 10052546/31082518 - є актами індивідуальної дії, адже видані суб`єктом владних повноважень, прийняті із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, який не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків лише чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому (яким) він адресований.

Головною рисою таких актів є чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових обов`язків, обумовлених цими актами; при цьому за умов відповідності такого акту нормам чинного законодавства.

Натомість, оскаржувані рішення відповідача-1 не відповідають вищезазначеним критеріям акта індивідуальної дії та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Суд зауважує, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. При цьому здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічні правові позиції висловлена Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 15.02.2023 у справі № 2240/3117/18.

При цьому, Верховний Суд у постанові від 05 січня 2021 року у справі № 640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком № 1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, суд дійшов висновку визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022233/31082518, № 10022236/31082518, № 10022248/31082518, № 10022247/31082518, № 10022234/31082518, № 10022250/31082518, від 30.11.2023 № 10052550/31082518, № 10052549/31082518, № 10052548/31082518, № 10052547/31082518, № 10052552/31082518, № 10052545/31082518, № 10052546/31082518.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати податкові накладні суд зазначає, що згідно з п. 19 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з п. 20 Порядку № 1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Зважаючи на ту обставину, що у відповідача-1 були відсутні підстави для відмови у реєстрації податкових накладних, суд дійшов висновку, що податкові накладні повинні бути зареєстровані в день їх подання на реєстрацію в ЄРПН, отже ця позовна вимога також підлягає задоволенню.

Згідно з ч. 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Надавши оцінку наявним в матеріалах справи письмовим доказам, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України у разі задоволення позову судові витрати покладаються на відповідача. Судом встановлено, що за подання позову до суду позивач сплатив судовий збір у сумі 39 364,00 грн, які покладаються на відповідача.

Керуючись статтями 2, 90, 139-143, 242-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022233/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 26.09.2023 № 43.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 26.09.2023 № 43, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022236/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 26.09.2023 № 44.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 26.09.2023 № 44, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022248/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 27.09.2023 № 45.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.09.2023 № 45, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022247/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 27.09.2023 № 46.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.09.2023 № 46, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022234/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 27.09.2023 № 47.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 27.09.2023 № 47, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 27.11.2023 № 10022250/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 28.09.2023 № 50.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 28.09.2023 № 50, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 29.09.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052550/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 28.09.2023 № 57.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 28.09.2023 № 57, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладноі/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052549/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 29.09.2023 № 60.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 29.09.2023 № 60, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052548/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 29.09.2023 № 61.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 29.09.2023 № 61, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052547/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 29.09.2023 року № 63.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 29.09.2023 № 63, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052552/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 30.09.2023 № 64.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.09.2023 № 64, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052545/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 30.09.2023 № 65

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.09.2023 № 65, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Визнати протиправним і скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.11.2023 № 10052546/31082518 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 30.09.2023 № 67.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 30.09.2023 № 67, подану на реєстрацію товариством з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518), за датою її подання на реєстрацію - 06.10.2023.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (вул. Кошиця 3, м. Київ, 02068, код ЄДРПОУ 44082145) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 19 682 (дев`ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят дві) гривні 00 копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» (вул. Січова 22, м. Золотоноша, Черкаська область, 19700, код ЄДРПОУ 31082518) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 19 682 (дев`ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят дві) гривні 00 копійок.

Копію рішення направити учасникам справи.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлено 06.05.2024.

Суддя Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2024
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу118872683
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —580/583/24

Ухвала від 16.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 10.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 30.05.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Рішення від 26.04.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

Ухвала від 07.02.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні