Ухвала
від 02.05.2024 по справі 916/2788/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про зупинення провадження у справі

"02" травня 2024 р.м. Одеса Справа № 916/2788/23

Господарський суд Одеської області у складі: суддя Рога Н.В., секретар с/з Корчевський М.Ю. розглянув заяву Громадської організації "ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ" (вх.8007/24 від 27.02.2024р.) про зупинення провадження у справі №916/2788/23

За позовом: Громадської організації "ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ" (03508, м.Київ, вул. Леваневського, буд.6, код ЄДРПОУ - 00023857, електронна адреса: idand1693@gmail.com)

До відповідача: Громадської організації "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ" (65078, Одеська обл., м.Одеса, вул. Іцхака Рабіна, буд.28, код ЄДРПОУ - 05508766, електронна пошта: Attorney.Stadnyk@gmail.com)

про зобов`язання вчинити певні дії

Суддя Рога Н.В.

Секретар с/з Корчевський М.Ю.

Представники сторін:

Від позивача: Хаджи І.Д. - на підставі ордера серії АТ №1022356 від 28.06.2023р.;

Від відповідача: Стадник П.О.- на підставі ордера серії ВН №1189342 від 05.10.2022р.

Суть спору: Позивач - Громадська організація "ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ", звернувся до Господарського суду Одеської області з позовом до Громадської організації "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ" про зобов`язання Громадської організації "Одеська обласна організація автомобілістів" внести зміни в діючий Статут редакції від 2021 року, та привести його у відповідність до норм діючого статуту Громадської організації "Всеукраїнська спілка автомобілістів" в редакції від 2020року шляхом зміни та/або виключення наступних пунктів:

1) виключити п.1.1. Громадська організація "Одеська обласна організація автомобілістів" - є неприбутковим громадським об`єднанням власників автомобілів і інших самодіяльних конструкторів і реставраторів старовинних транспортних засобів, а також фізичних осіб - учасників дорожнього руху та любителів автомототехніки;

2) пункт 1.2. Обласна організація є самостійною юридичною особою відповідно до законодавства України, самостійним учасником цивільних відносин, не перебуває у організаційній, фінансовій, господарській чи будь-якій іншій залежності від інших юридичних осіб, мас самостійний баланс та рахунки у банках, викласти у наступній редакції: "П. 1.2. Одеська обласна організація автомобілістів є місцевим осередком громадської організації - Всеукраїнської спілки автомобілістів (надалі ВСА), що на добровільних засадах об`єднує громадян - власників особистих автомобілів і мотоциклів, самодіяльних конструкторів і реставраторів старовинних транспортних засобів, а також інших громадян - любителів автомототехніки.";

3) П. 1.3. За організаційно-правовою формою обласна організація є самостійною громадською організацією, викласти у наступній редакції: "П. 1.3. Одеська обласна організація автомобілістів у своїй діяльності керується своїми Статутом, який не суперечать Статуту ТО "ВСА" і реєструється у встановленому порядку після його затвердження президією Центральної ради ГО "ВСА". Вона несе відповідальність по своїм зобов`язанням в межах коштів і майна, що знаходяться в її господарському віданні.";

4) П. 1.6. Обласна організація Спілки здійснює свою діяльність у відповідності до чинного законодавства України, цього статуту та розроблених на їх основі внутрішніх нормативних документів (положень, правил, інструкцій тощо), викласти у наступній редакції: "п. 1.3. Одеська обласна організація автомобілістів здійснює свою діяльність у відповідності до Конституції України, Закону України "Про громадські об`єднання", чинного законодавства. Статуту ГО "ВСА" і цього статуту".

5) П. 2.2 Основними завданнями Обласної організації є: Представництво і захист законних інтересів Обласної організації та інтересів її членів відповідно до мети створення обласної організації в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях інших об`єднань громадян; Сприяння проведенню організаційно-масових заходів по запобіганню дорожньо-транспортних пригод серед учасників дорожнього руху та участь у цих заходах; Проведення популяризації технічних і юридичних знань в галузі безпеки дорожнього руху, пропаганда чинних правил дорожнього руху та іншої актуальної інформації у цій сфері; Організація підготовки та перепідготовки водіїв, фахівців з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, підвищення кваліфікації водіїв та кваліфікованих спеціалістів; Задоволення потреб її ч, зберіганні, технічному обслуговуванні та ремонті транспортних засобів, розвитку технічної допомоги на дорогах та інших сервісних послуг учасникам дорожнього руху.

Сприяння розвитку та популяризації дбайливого ставлення до природи і навколишнього середовища; Співпраця з іншими громадськими об`єднаннями, підтримка міжнародних контактів і зав`язків, викласти у наступній редакції: "Основними завданнями Обласної організації є: Представництво і захист законних інтересів ГО "ВСА", Одеської обласної організації та інтересів їх членів відповідно до мети створення обласної організації в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях; Сприяння проведенню організаційно-масових заходів по запобіганню дорожньо-транспортних пригод серед учасників дорожнього руху та участь у цих заходах; Проведення популяризації технічних і юридичних знань в галузі безпеки дорожнього руху, пропаганда чинних правил дорожнього руху та іншої актуальної інформації у цій сфері; Організація підготовки та перепідготовки водіїв, фахівців з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, підвищення кваліфікації водіїв та кваліфікованих спеціалістів; Задоволення потреб членів, інших фізичних осіб або юридичних осіб в організованому розміщенні, зберіганні, технічному обслуговуванні та ремонті транспортних засобів, розвитку технічної допомоги на дорогах та інших сервісних послуг учасникам дорожнього руху.

Сприяння розвитку та популяризації дбайливого ставлення до природи і навколишнього середовища; Співпраця з іншими громадськими об`єднаннями, підтримка міжнародних контактів і зав`язків.

6) П. 4.10 Створені обласною організацією юридичні особи підзвітні та підконтрольні організації, а мета їх діяльності не суперечить статуту Обласної організації. Вони здійснюють свою діяльність на підставі своїх статутів (положень), які не суперечать Статуту організації і затверджуються Президією Обласної ради, викласти у наступній редакції: "п. 4.10 Створені обласною організацією юридичні особи підзвітні та підконтрольні ТО "ВСА", а мета їх діяльності не суперечить статуту ТО "ВСА". Вони здійснюють свою діяльність на підставі своїх статутів (положень), які не суперечать Статуту ТО "ВСА" і затверджуються Президією Центральної ради ТО "ВСА";

7) Виключити п. 6.1 Обласна організація для здійснення свої цілей та завдань мас власне рухоме і нерухоме майно, набуття якого не забороняється чинним законодавством зокрема має право володіти, користуватися і розпоряджатися коштами та майном, яке по закону, договору або іншого правочину належить їй на праві власності.

8) Виключити п.6.2 Власністю обласної організації є приміщення, будівлі, споруди, об`єкти незавершеного будівництва, транспорт, обладнання, інвентар, майно побутового, технічного та канцелярського призначення, інші засоби, грошові кошти, раніше створені та реорганізовані видавництва та відображені у їх балансах матеріальні і нематеріальні активи, кошти та інше майно, необхідне для матеріального забезпечення діяльності Обласної організації;

9) П. 6.6. Власником майна є Обласна організація у цілому. Члени обласної організації не мають права власності на майно Обласної організації, викласти у наступній редакції: "п. 6.4. кожен член Одеської обласної організації не має права власності на долю майна ТО "ВСА". Власником майна є ТО "ВСА" у цілому. Одеська обласна організація, створені госпрозрахункові установи та підприємства використовують майно ТО "ВСА", що знаходиться в їхньому господарському віданні, на правах оперативного управління. Від імені ТО "ВСА" управління майном здійснює президія Центральної ради ТО "ВСА". Майно, яке знаходиться в господарському віданні Одеської обласної організації, створених госпрозрахункових установ і підприємств, не може бути вилучено президією Центральної ради без згоди керівних органів обласної організації Спілки.";

10) Виключити п.6.13. Відносини Обласної організації, її відокремлених підрозділів та створених нею юридичних осіб з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, фізичними та юридичними особами будуються на договірних відносинах;

11) П. 6.9. На утримання Обласної організації та її штатних працівників, здійснення нею своєї діяльності та провадження централізованих заходів відокремлені підрозділи Обласної організації та створені нею юридичні особи здійснюють відрахування в її розпорядження коштів у порядку і розмірах, встановлених президією Обласної ради, з додержанням чинного законодавства України, викласти у наступній редакції: "П. 6.9. На утримання апарату Центральної Ради ТО "ВСА" для проведення централізованих заходів, здійснення нею своєї діяльності Одеська обласна організація автомобілістів та створені нею юридичні особи здійснюють відрахування в її розпорядження коштів у порядку і розмірах, встановлених президією Центральної ради, з додержанням чинного законодавства України. На утримання Обласної організації та її штатних працівників, здійснення нею своєї діяльності та провадження централізованих заходів відокремлені підрозділи Обласної організації та створені нею юридичні особи здійснюють відрахування в її розпорядження коштів у порядку і розмірах, встановлених президією Обласної ради, з додержанням чинного законодавства України.";

12) П. 8.1. зміни і доповнення до цього Статуту, затвердження його у новій редакції здійснюється конференцією, викласти у наступній редакції: "п.7.1 зміни і доповнення до цього Статуту, затвердження його у новій редакції має право здійснювати конференція Одеської обласної організації автомобілістів, з наступним обов`язковим затвердженням Центральною радою ТО "ВСА";

13) П. 9.2. Питання, пов`язані із реорганізацією або ліквідацією Обласної організації. Вирішуються конференцією, викласти у наступній редакції: "п. 9.2. Питання, пов`язані із реорганізацією або ліквідацією Обласної організації. Вирішуються конференцією з наступним обов`язковим затвердженням Центральною радою ТО "ВСА".

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.07.2023р. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 08.08.2023р. Протокольною ухвалою від 08.08.2023р. відкладено підготовче засідання на 29.08.2023р. Протокольною ухвалою від 29.08.2023р. відкладено підготовче засідання на 26.09.2023р. Протокольною ухвалою від 26.09.2023р. відкладено підготовче засідання на 12.10.2023р. Протокольною ухвалою від 12.10.2023р. закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 07.11.2023р. Ухвалою суду від 07.11.2023р. відкладено судове засідання на 05.12.2023р. Ухвалою суду від 11.12.2023р. відкладено судове засідання на 21.12.2023р. Ухвалою суду від 21.12.2023р. відкладено судове засідання на 09.01.2024р. Ухвалою суду від 09.01.2024р. відкладено розгляд справи на 01.02.2024р. Ухвалою суду від 01.02.2024р. відкладено розгляд справи на 27.02.2024р. Ухвалою суду від 27.02.2024р. відкладено розгляд справи на 19.03.2024р. Ухвалою суду від 19.03.2024р. призначено судове засідання на 09.04.2024р. Протокольною ухвалою від 09.04.2024р. відкладено судове засідання на 02.05.2024р.

27 лютого 2024р. до Господарського суду Одеської області надійшла заява Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» (вх.8007/24 від 27.02.2024р.) про зупинення провадження у справі №916/2788/23 до набрання законної сили судовим рішенням у справі №2а-2193/09/1570.

В обґрунтування клопотання позивач зазначає, що Громадська організація «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» була зареєстрована як місцевий осередок Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» та діяла саме з таким статусом, й Громадська організація «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» не приймала жодного рішення про припинення відповідача чи змінення статусу , що свідчить про те, що Громадська організація «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» до сьогоднішнього дня є місцевим осередком Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» та повинна діяти у відповідності до закону та статуту Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ», а отже й статут відповідача не може суперечити статуту Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» та має бути приведений у відповідність.

Позивач зазначає, що до позовної заяви Громадська організація «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» надала редакції статутів Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» та Громадської організації «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» та пояснення щодо незаконної зміни статутних документів відповідача, яка відбулась у 2008р., коли було зареєстровано нову редакцію статуту Громадської організації «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» та виключено будь-які відомості про приналежність відповідача до спілки та про статус Громадської організації «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ», як місцевого осередку Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ».

Після таких змін статуту Громадська організація «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» отримала можливість відчуження об`єктів нерухомості без погодження із Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ».

Заявник зазначає, що така реєстрація Громадської організації «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» в якості самостійної організації відбулась на підставі Постанови Одеського окружного адміністративного суду від 25.02.2009р. у справі №2а-2193/09/1570, якою задоволено позовну заяву Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ», скасовано наказ Головного Управління юстиції в Одеській області Міністерства юстиції України №561-о/д від 20.10.2008р. та зобов`язано Головне Управління юстиції в Одеській області Міністерства юстиції України зареєструвати нову редакцію статуту Громадської організації «Одеська обласна організація Всеукраїнської спілки автомобілістів», затверджену Постановою 15-ї позачергової конференції Одеської обласної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів від 26.09.2008р.

Позивач зазначає, що в рамках справи №2а-2193/09/1570 оскаржується наказ Головного Управління юстиції в Одеській області Міністерства юстиції України № 561-о/д від 20.10.2008р. про відмову в реєстрації змін до статуту Громадської організації «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» в редакції від 2008р.

На підставі зазначеного, керуючись п.5 ч.1 ст.227 ГПК України, позивач просить зупинити провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням у справі №2а-2193/09/1570.

Представник позивача в судовому засіданні підтримує клопотання про зупинення провадження у справі №916/2788/23, просить суд задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні підтримує клопотання про зупинення провадження у справі №916/2788/23, просить суд задовольнити в повному обсязі.

Розглянув матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Судові рішення мають ґрунтуватися на Конституції України, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй. Суд безпосередньо застосовує Конституцію України, якщо зі змісту норм Конституції не випливає необхідності додаткової регламентації її положень законом або якщо закон, який був чинним до введення в дію Конституції чи прийнятий після цього, суперечить їй.

У п. 26 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Надточій проти України" (далі - ЄСПЛ) та пункті 23 рішення ЄСПЛ "Гурепка проти України № 2" наголошено, що принцип рівності сторін - один зі складників ширшої концепції справедливого судового розгляду, за змістом якого кожна сторона повинна мати розумну можливість обстоювати свою позицію у справі в умовах, які не ставлять її у суттєво менш сприятливе становище порівняно з опонентом.

Пунктом 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

Відповідно до ст. 236 ГПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Судове рішення має відповідати завданню господарського судочинства, визначеному цим Кодексом. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 11.11.2019р. у справі №909/1088/18 , предметом позову є матеріально-правова вимога позивача до відповідача (відповідачів), стосовно якої він просить ухвалити судове рішення. Предмет повинен мати правовий характер і випливати з певних матеріально-правових відносин.

Підстава позову - це обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. Такі обставини складають юридичні факти, що тягнуть за собою певні правові наслідки. Поряд із цим, підставу позову становлять фактична й правова підстава. Фактична підстава позову - це юридичні факти, на яких ґрунтуються позовні вимоги позивача до відповідача (відповідачів). Правова підстава позову - це посилання в позовній заяві на закони та інші нормативно-правові акти, на яких ґрунтується позовна вимога позивача. Правильне встановлення підстави позову визначає межі доказування, є гарантією прав відповідача (відповідачів) на захист проти позову.

Відповідно до п.5 ч.1 ст.227 ГПК України суд зобов`язаний зупинити провадження у справі у випадках, зокрема, об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Під неможливістю розгляду справи слід розуміти неможливість для даного господарського суду самостійно встановити обставини, які встановлюються іншим судом в іншій справі, - у зв`язку з непідвідомчістю або непідсудністю іншої справи даному господарському суду, одночасністю розгляду двох пов`язаних між собою справ різними судами або з інших причин.

Метою зупинення провадження у справі до розгляду іншої справи є виявлення обставин, підстав, фактів тощо, що не можуть бути з`ясовані та встановлені у даному процесі, проте які мають значення для справи, провадження у якій зупинено.

Пов`язаною із цією справою є така інша справа, в якій інший суд встановлює обставини, що впливають чи можуть вплинути на подання та оцінку доказів у цій справі; в тому числі йдеться про факти, які мають преюдиціальне значення (ч.4 та ч.6 ст. 75 ГПК України).

У відповідності до приписів ст. 6 Конвенції кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.

В пункті 4 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 02.11.2004 № 15-рп/2004у справі № 1-33/2004, де зазначено, що верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність, яка здійснюється, зокрема і судом як основним засобом захисту прав, свобод та інтересів у державі.

Крім того, Конституційний Суд України у п. 9 мотивувальної частини рішення від 30.01.2003 № 3-рп/2003 у справі № 1-12/2003 наголошує на тому, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.

Враховуючи наведене, з метою дотримання основних засад господарського судочинства, справедливого, неупередженого вирішення спору, маючи на меті забезпечення повного, всебічного, обєктивного та правильного вирішення правового спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зупинення провадження у справі №916/2788/23 до набрання законної сили судовим рішенням у справі №2а-2193/09/1570, адже, встановлення відповідних обставин та фактів адміністративним судом в межах справи №2а-2193/09/1570 обмежує розгляд справи №916/2788/23.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 229 ГПК України провадження у справі зупиняється у випадках, встановлених, зокрема, п. 5 ч.1 ст. 227 цього Кодексу - до набрання законної сили судовим рішенням, від якого залежить вирішення справи.

Європейський суд з прав людини неодноразово наголошував, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення ("Руїс Торіха проти Іспанії").

Згідно ж із статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Європейський суд з прав людини неодноразово наголошував, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення («Руїс Торіха проти Іспанії»).

Відповідно до ч.1 ст.2 ГПК України завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Згідно зі ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

За таких обставин, клопотання Громадської організації "ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ" (вх.8007/24 від 27.02.2024р.) про зупинення провадження у справі №916/2788/23 підлягає задоволенню.

Керуючись п.5 ч. 1 ст. 227, ст.234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Громадської організації "ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ" (вх.8007/24 від 27.02.2024р.) про зупинення провадження у справі №916/2788/23 - задовольнити.

2. Зупинити провадження у справі №916/2788/23 за позовом Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ» до Громадської організації «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛІСТІВ» про зобов`язання Громадської організації «Одеська обласна організація автомобілістів» внести зміни в діючий Статут редакції від 2021 року, та привести його у відповідність до норм діючого статуту Громадської організації «Всеукраїнська спілка автомобілістів» в редакції від 2020 року шляхом зміни та/абовиключення пунктів до набрання законної сили судовим рішенням у справі №2а-2193/09/1570.

Ухвала набирає законної сили в порядку ст.235 ГПК України та може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня її проголошення (підписання).

Повний текст ухвали складено 07.05.2024р.

Суддя Н.В. Рога

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення02.05.2024
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу118891017
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з корпоративних відносин про оскарження рішень загальних зборів учасників товариств, органів управління

Судовий реєстр по справі —916/2788/23

Ухвала від 02.05.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 19.03.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 27.02.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 01.02.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 17.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 09.01.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 25.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 21.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 11.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

Ухвала від 07.11.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні