Ухвала
від 08.05.2024 по справі 280/8483/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

08 травня 2024 року м. Дніпросправа № 280/8483/23

Суддя Третього апеляційного адміністративного суду Білак С.В. перевіривши на відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20.03.2024 року у справі №280/8483/23,-

встановив:

На адресу Третього апеляційного адміністративного суду надійшла апеляційна скарга Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20.03.2024 року.

Згідно з підпунктом 15.5 розділу VII Перехідних положень КАС України в редакції від 15 грудня 2017 року визначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Отже, законодавець встановив, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі - ЄСІТС) апеляційні скарги подаються за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до останнього абзацу п.15 розділу VII Перехідні положення КАС України Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система починає функціонувати через 90 днів з дня опублікування Державною судовою адміністрацію України у газеті Голос України та на веб-порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.

Таке оголошення опубліковано в газеті Голос України №229 (6984) від 1 грудня 2018 року, тобто ЄСІТС повинна була почати функціонування з 1 березня 2019 року, проте 28 лютого 2019 року Державною судовою адміністрацією України відповідно до рішення Вищої ради правосуддя від 28.02.2019 року №624/0/15-19 зазначене оголошення було відкликано та повідомлено, що про початок функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи буде повідомлено додатково.

Таким чином, апеляційна скарга повинна подаватись через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване рішення.

Разом з тим, оскільки матеріали справи в суді апеляційної інстанції відсутні, то апеляційний суд не має можливості перевірити питання, пов`язані з відкриттям апеляційного провадження у справі, а саме щодо:

дотримання встановлених ст.295 КАС України строків на апеляційне оскарження;

відповідності відомостей апеляційної скарги щодо учасників процесу фактичним обставинам справи, зокрема їх правильного найменування, адрес, номерів засобів зв`язку та електронної пошти, тощо.

З огляду на викладене, з метою забезпечення прав учасників справи на своєчасний та належний розгляд поданої апеляційної скарги, а також з метою недопущення порушення строків розгляду апеляційної скарги, суд вважає необхідним витребувати із суду першої інстанції справу, судові рішення у якій оскаржено, а апеляційну скаргу залишити без руху до надходження матеріалів справи з суду першої інстанції.

Керуючись ст.ст.297, 300, пп. 15.5 п. 15 ч. 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ухвалив:

Витребувати з Запорізького окружного адміністративного суду матеріали справи №280/8483/23.

Апеляційну скаргу Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20.03.2024 року у справі №280/8483/23 залишити без руху до надходження матеріалів справи до суду апеляційної інстанції.

Копію цієї ухвали надіслати до Дніпропетровського окружного адміністративного суду та апелянту.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання тане може бути оскаржена.

СуддяС.В. Білак

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.05.2024
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу118903560
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —280/8483/23

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 11.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 19.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Рішення від 20.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Рішення від 20.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні