Рішення
від 29.04.2024 по справі 916/3314/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"29" квітня 2024 р.м. Одеса Справа № 916/3314/23Господарський суд Одеської області у складі судді Смелянець Г.Є.

при секретарі судового засідання Лещенко Л.С.

розглянувши у судовому засіданні в порядку загального позовного провадження

справу № 916/3314/23

за позовом Одеської міської ради

до відповідача: Приватного підприємства ПК Одеса

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради

про стягнення 522 797,17 грн.

за участю представників:

від позивача: Явченко Д.В. /самопредставництво/;

від відповідача: Степанишина А.С. /ордер серія ВН №1292079 від 12.10.2023/,

Лейдікер О.С. /директор/;

від третьої особи: не з`явився.

В С Т А Н О В И В:

Одеська міська рада звернулась до Господарського суду Одеської області з позовом про стягнення з Приватного підприємства ПК Одеса заборгованості у загальній сумі 843 236,68грн., з яких:заборгованість за договором оренди землі від 21.11.2005 у розмірі 806 364,30грн.,інфляційнівтрати у розмірі 29 227,21 грн., 3 % річних у розмірі 7 645,17 грн., а також витрати по сплаті судового збору розмірі 12 648,55 грн.

Заяви, клопотання, інші процесуальні дії у справі.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 07.08.2023 позовну заяву Одеської міської ради прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу постановлено розглядати за правилами загального позовного провадження та підготовче засідання призначено на 27.09.2023 о 10:20, із викликом учасників справи у підготовче засідання.

Також ухвалою суду від 07.08.2023 задоволено заяву Одеської міської ради та до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача залучено Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради.

У підготовчому засіданні 27.09.2023, за участю представника позивача, судом постановлено протокольну ухвалу про продовження підготовчого провадження на 30 днів та відкладення підготовчого засідання на 23.10.2023 о 15:40, із викликом учасників справи у підготовче засідання.

У підготовчому засіданні 23.10.2023, за участю представників позивача, відповідача та відповідача особисто постановлено протокольну ухвалу, якою відповідачу продовжено строк на подання до суду відзиву на позов та останній долучено до справи, задоволено усне клопотання представника позивача та останньому у продовжено строк на подання до суду відповіді на відзив до 08.11.2023 та підготовче засідання відкладено на 22.11.2023 о 09:00, із викликом учасників справи у підготовче засідання.

У підготовчому засіданні 22.11.2023, за участю представників сторін, судом постановлено протокольну ухвалу, якою прийнято до розгляду заяву позивача про зменшення розміру позовних вимог за вх.№42506/23 від 21.11.2023, та задоволено усне клопотання представника позивача про відкладення підготовчого засідання та підготовче засідання відкладено 13.12.2023 о 12:45, із викликом учасників справи у підготовче засідання.

13.12.2023 підготовче засідання не відбулося у зв`язку з несанкціонованим втручанням в роботу інформаційних (автоматизованих), електронних комунікаційних мереж і ресурсів суду, що сталося внаслідок хакерської атаки та призупиненням роботи КП Діловодство спеціалізованого суду наказом керівника апарату суду від 30.11.2023. У зв`язку з відновленням роботи КП «Діловодство спеціалізованого суду» на підставі наказу голови суду від 07.12.2023 «Про ведення особливого режиму роботи господарського суду Одеської області», ухвалою суду від 13.12.2023 призначено підготовче засідання на 31.01.2024 о 10:40, із викликом учасників справи у підготовче засідання.

У підготовчому провадженні учасниками справи надано до суду:

пояснення третьої особи на позовну заяву за вх.№30133/23 від 04.09.2023;

відзив за вх.№36583/23 від 16.10.2023;

заява позивача про зменшення розміру позовних вимог за вх.№42506/23 від 21.11.2023;

клопотання позивача за вх.№42863/23 від 23.11.2023;

відзив на заяву про зменшення розміру позовних вимог за вх.№43684/23 від 29.11.2023.

У підготовчому засіданні 31.01.2024 за участю учасників справи, судом постановлено протокольну ухвалу, якою закрито підготовче провадження та справу призначено до розгляду по суті на 28.02.2024 об 11:00, із викликом учасників справи у судове засідання.

Під час розгляду справи по суті оголошувались перерви до 20.03.2024, до 10.04.2024, до 29.04.2024, про що судом постановлено відповідні протокольні ухвали.

Також під час розгляду справи по суті відповідач надав уточнений розрахунок заборгованості орендної плати за вх.№9871/24 від 08.03.2024, розшифровку сплати заборгованості орендної плати із платіжними інструкціями за вх.№15115/24 від 12.04.2024.

У судовому засіданні 29.04.2024, за участю представників сторін, судом на підставі ст. 240 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.

Третя особа у судові засідання не з`явилась, при цьому про дату, час та місце проведення судового засідання була повідомлена належним чином, шляхом доставлення ухвали суду від 10.04.2024 до електронного кабінету останньої.

Стислий виклад позиції позивача.

- ПП «ПК Одеса» у період з 01.06.2020 р. по 31.05.2023 р. не виконало належним чином обов`язок за Договором оренди землі від 21.11.2005, щодо сплати орендної плати, що прямо суперечить вищенаведеним положенням законодавства, Договору та зумовило звернення Одеської міської ради до Господарського суду Одеської області з даним позовом.

- у зв`язку зі зміною розміру річної орендної плати Одеська міська рада зверталась до Господарського суду Одеської області з позовом до ПП «ПК Одеса» про внесення змін до договору оренди землі від 21.1 1.2005 р. Так, рішенням Господарського суду Одеської області від 15.09.2014 р., залишеним без змін постановою Вищого господарського суду України від 12.02.2015 р. у справі № 916/2693/14, позовну заяву Одеської міської ради до ПП «ПК Одеса» задоволено та внесено зміни до договору оренди землі від 21.11.2005 р., зареєстрованого в Одеському міському управлінні ОРФ ДП ЦДЗК, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 09.03.2006 р. за № 040650500048, яким Одеською міською радою передано ПП «ПК ОДЕСА» (код ЄДРПОУ 22480377) земельну ділянку площею 2754 кв.м., що розташована за адресою: місто Одеса, вул. Одеська, 43-А, терміном на 50 років.

- Департаментом земельних ресурсів Одеської міської ради розраховано заборгованість ПП «ПК Одеса» за Договором у період з 01.06.2020 р. по 31.05.2023 р. у розмірі 806 3 64,30 грн. та у зв`язку з невиконанням умов Договору ПП «ПК Одеса» нараховано 3 % річних від простроченої суми за весь час прострочення, що складає 7 645,17 грн. За період з 01.06.2020 р. по 31.05.2023 р. загальна сума, яка підлягає стягненню з ПП «ПК Одеса» за Договором, складає 843 236,68 грн., з яких: заборгованість за договором оренди - 806 364,30 грн.; 3% річних - 7 645,17 грн.; інфляційні втрати - 29 227,21 грн.;

- листом від 10.11.2023 р. № 01-19/1949 Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради надав оновлений розрахунок заборгованості з урахуванням відомостей, наявних у витязі про нормативну грошову оцінку від 02.11.2020 р. № 1753, з моменту внесення відомостей про розділ коду Класифікації видів цільового призначення земельної ділянки, а саме з 09.12.2021;

- у заяві про зменшення позовних вимог, позивач просить стягнути з відповідача заборгованість у загальній сумі 522 797,17 грн., з яких: заборгованість за договором оренди землі від 21.11.2005 р., посвідченим приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю. 21.11.2005 р. за № 5050, у розмірі 486 135,47 грн., інфляційні втрати у розмірі 29 039,64 грн., 3 % річних у розмірі 7 622,05 грн., а також сплачений судовий збір за подачу позову у розмірі 7 841,96 грн.

Стислий виклад заперечень відповідача.

- витяг від 02.11.2020 № 175 не є документом, який підтверджував нормативну грошову оцінку земельної ділянки з огляду на те, що потребував уточнення, а саме зміни Кф із значення 3 на значення 1,2, що відповідає цільовому призначенню та фактичному використанню земельної ділянки з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023, а також рішенню Одеської міської ради від 29.06.2016 її № 756-VII. При цьому, у позовній заяві Одеська міська рада неодноразово зазначає про те, що земельна ділянка, загальною площею 2754 кв.м., за адресою: м. Одеса, вул. Одеська. 43-А. є категорією земель за основним цільовим призначенням - землі промисловості.

- при застосуванні належного коефіцієнта Кф для земель промисловості, до яких відноситься земельна ділянка з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023 відповідно до умов договору оренди землі від 21.11.2005, цільового призначення земельної ділянки та її фактичного використання, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023 складає 3 198 031,79 гривень, що підтверджується актуальним Витягом № НВ-5100843492023 із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, який сформовано 09.10.2023 через офіційний веб-ресурс електронних послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру https://e-land.gov.ua/.

- після здійснення коригування нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023, необхідним є здійснення орендодавцем перерахунку сум орендної плати на підставі належної нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка існує з моменту введення в дію рішенням Одеської міської Ради від 29.06.2016 № 756-УІІ нормативної грошової оцінки земель м. Одеси - з 01.01.2017. Втім, Одеська міська рада, подаючи позовну заяву про стягнення заборгованості з ПП ПК Одеса за період з червня 2020 року по травень 2023 року, користується інформацією щодо нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки, яка не є достовірним та належним доказом у справі.

- заявлені позивачем вимоги про стягнення інфляційних втрату розмірі 29227,21 грн. та 3 % річних у розмірі 7 645.17 грн. також не підлягають задоволенню, оскільки основна сума нарахованої заборгованості є необґрунтованою та безпідставною, а розрахунок компенсаційних нарахувань та штрафних санкцій безпосередньо залежить від основної суми заборгованості.

- доданий до заяви про зменшення позовних вимог у даній справі розрахунок заборгованості із урахуванням нормативної грошової оцінки земельної ділянки з належним Кф 1,2 лише з 09.12.2021 є необґрунтованим та завищеним.

Стислий виклад пояснень третьої особи.

- відповідач неналежним чином виконує свої договірні зобов`язання, а саме - не сплачує орендну плату за вищезазначеним договором, чим порушує норми статті 25 Закону України «Про оренду землі», що призвело до порушення прав та інтересів територіальної громади м. Одеси у вигляді недоотримання бюджетних коштів у вигляді орендної плати за земельну ділянку у сумі 835 591,51 гривень з урахуванням індексації. Детальний розрахунок заборгованості з урахуванням індексації, яка виникла внаслідок протиправних дій відповідача з обґрунтуванням сум, що підлягали сплаті, вже надано до суду позивачем.

- відповідачем порушені строки внесення орендної плати, які встановлені договором оренди, тобто, боржник прострочив виконання грошового зобов`язання, тому позивач має право на отримання від відповідача трьох процентів річних від простроченої суми.

Обставини справи встановлені судом.

21.11.2005 між Одеською міською радою (Орендодавець) та Приватним підприємством ПК ОДЕСА (Орендар) укладений договір оренди землі, який посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу та зареєстрований в реєстрі за №5050, та згідно з яким Орендодавець на підставі Закону України Про оренду землі та рішення Одеської міської ради № 3640-1V від 28.01.2005 р. надає, а Орендар приймає у строкове, платне володіння, користування земельну ділянку площею 2754 кв.м., що знаходиться за адресою: місто Одеса, вулиця Одеська, 43-А, згідно з планом земельної ділянки, який є невід`ємною частиною договору.

У п. 2.1. договору встановлено, що в оренду передається земельна ділянка, площею 2754 кв.м. угіддя: -капітальна забудова - 47 кв.м.; -під проїздами, проходами та площадками - 2707 кв.м.

Пунктом 2.4. договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки 2754 кв.м. становить 2 584 270,98 грн.

Відповідно до п. 3.1. договору договір укладено терміном на 50 (п`ятдесят) років, для експлуатації та обслуговування виробничо-складських будівель та споруд.

У розділі 4 договору встановлені умови щодо орендної плати, а саме встановлено, шо орендна плата вноситься Орендарем у грошовій безготівковій формі за земельну ділянку площею 2754 кв.м. у розмірі 14,08*2754=38 776,32 грн. на рік.

Розмір орендної плати за землю встановлюється за домовленістю сторін згідно рішення Одеської міської ради № 4247-ІУ від 15.07.2005 р. у відповідності до протоколу узгодження договірної ставки орендної плати, та може збільшуватися Одеською міською радою в межах передбачених законодавством, в залежності від збільшення ринкової вартості земельної ділянки яка знаходиться в користуванні.(п. 4.2. договору).

Орендна плата, вноситься за базовий податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця на протязі 30 календарних днів, слідуючих за останнім календарним днем звітного місяця на: Банк - УДК в Одеській області, МФО 828011, код ЄДПРОУ, на рахунок Одержувача - ВДК у м. Одесі, код ЄДРПОУ 23862106, місцевий бюджет Суворовського району № 33215812500009, код бюджетної класифікації 13050200.

Орендна плата, враховуючи невиплачену, підлягає індексації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2000 р. № 783 Про проведення індексації грошової оцінки земель.(п. 4.3. договору).

Орендар не звільняється від орендної плати і сплачує її незалежно від результатів його господарської діяльності. Умови цього договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені за згодою обох сторін, шляхом укладання відповідних угод, які мають бути нотаріально посвідчені та будуть невід`ємними частинами цього договору, крім випадків:

-зміни розміру земельного податку, відповідно до чинного законодавства України;

-коригування Грошової оцінки земель м. Одеси, яка затверджується рішенням Одеської міської ради;

-зміни функціонального призначення будівлі або її частини (п. 4.4. договору).

У цих випадках розмір орендної плати змінюється Орендодавцем. Додатками до вказаного договору є: акт визначення меж земельної ділянки в натурі; акт приймання-передачі об`єкта оренди (п.14.3.).

Згідно з Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5101241782014, який сформований 09.07.2014, 09.03.2006 проведено державну реєстрацію земельної ділянки за адресою: м. Одеса, вул. Одеська, 43-А, площею 0,2754 з кадастровим номером: 511013 7600:72:001:0023, цільове призначення: J.11 Землі промисловості (землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під`їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно- побутових будівель, інших споруд); вид використання: для експлуатації та обслуговування виробничо-складських будівель та споруд. Власником відповідної земельної ділянки зазначено Одеську міську раду та орендарем ПП «ПК Одеса».

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5116119332021, який сформований 26.02.2021, містить таку саму інформацію щодо земельної ділянки за адресою: м. Одеса, вул. Одеська, 43-А, площею 0,2754 з кадастровим номером: 511013 7600:72:001:0023, що і Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5101241782014, який сформований 09.07.2014.

Рішенням Господарського суду Одеської області від 15.09.2014 у справі №916/2693/14 задоволено позов Одеської міської ради до відповідача приватного підприємства ПК ОДЕСА про внесення змін до договору оренди земельної ділянки. Внесено зміни до договору оренди землі від 21.11.2005 року, зареєстрованого в Одеському міському управлінні ОРФ ДП ЦДЗК, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 09.03.2006 р. за №040650500048, яким Одеською міською радою передано приватному підприємству "ПК ОДЕСА" (код ЄДРПОУ 22480377) земельну ділянку площею 2754 кв.м., що розташована за адресою: місто Одеса, вул. Одеська, 43-А, терміном на 50 років.

Викладено п.2.3. Договору у наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 2754 кв.м. становить 1 565 566,38 грн. згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 22.11.2013р. №131/С, складеного управлінням Держземагенства у м. Одесі Одеської області.

Викладено п.4.1. Договору у наступній редакції: Орендна плата за земельну ділянку, загальною площею 2754 кв.м., що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Одеська, 43-А, розрахована у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 78 278,32 грн..

Стягнуто з приватного підприємства ПК ОДЕСА на користь Одеської міської ради витрати по сплаті судового збору у сумі 1218 грн.

У Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси, який сформований начальником Відділу у м. Одесі ГУ Держгеокадастру в Одеській області 02.11.2020 за №1753 за заявою позивача щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023 за адресою м. Одеса, вул. Одеська, 43-А, площею 2754 кв.м. наявна інформація щодо категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення; щодо цільового призначення земельної ділянки: J.11; щодо середньої (базова) вартості земель населеного пункту, грн/м2: 402,72; щодо номеру економіко - планувальної вони: 202; щодо Коефіцієнту Км2: 2,24; щодо Коефіцієнту Кф: 3,0, із приміткою: грошова оцінка земельної ділянки підлягає коригуванню після внесення до Державного земельного кадастру відомостей щодо коду та назви цільового призначення земельної ділянки згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Держкомзему України від 23.07.2010 № 548, зареєстрованого Мінюстом України 01.11.2010 за № 1011/18306; щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, грн.: 6320220, 99, із приміткою грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнту індексації станом на 01 січня 2020 року.

17.03.2021 за вх.3-1-18/422 Департамент комунальної власності ОМР отриманий лист Відділу у м. Одесі ГУ Держгеокадастру в Одеській області від 15.03.2021 №267, який наданий на лист Департаменту від 12.02.2021 №01-13/577 щодо узгодження інформації в Державному земельному кадастрі про цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером: 5110137600:72:001:0023, та яким повідомлено, що код, який зазначено у листі Департаменту: J.11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, не суперечить КВЦПЗ. Також у листі повідомлено, що внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку є адміністративною послугою, яка надається через Центр надання адміністративних послуг ОМР.

Листом від 20.08.2023 №01-13/700 Департамент земельних ресурсів ОМР повідомив ПП «ПК Одеса» про необхідність внесення змін до Державного земельного кадастру щодо підрозділу коду КВЦПЗ земельної ділянки.

20.10.2021 між ПП «ПК Одеса» (Замовник) ті ТОВ «БЮРО ПРОЕКТУ ВАННЯ ТА ЕКСПЕРТИЗИ» (далі-Виконавець) укладений договір №36/2021 від 20.10.2021, згідно з яким Виконавець зобов`язується в порядку та на умовах, передбаченому цим Договором надати за плату послуги з розробки електронного документа з врахуванням матеріалів по формуванню земельної ділянки площею 0,2754 га, для експлуатації та обслуговування виробничо-складських будівель та споруд (кадастровий номер 5110137600:72:001:0023) з метою приведення у відповідність наявної у Державному земельному кадастрі інформації згідно Класифікатору видів цільового призначення земельних ділянок (КВЦПЗ), за адресою: м. Одеса, вул. Одеська.43-А (далі-Послуги), а Замовник зобов`язується оплатити ці послуги.

26.11.2021 до Центру надання адміністративних послуг керівником ПП «ПК Одеса» було подано заяву про внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачою витягу.

У Витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5116119332021, який сформовано 09.12.2021 щодо земельної ділянки за адресою: м. Одеса, вул. Одеська, 43-А, площею 0,2754 з кадастровим номером: 511013 7600:72:001:0023, сере іншого, наявна інформація щодо цільового призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості; щодо категорії земель: землі промисловості, транспорту, енергетики, оборони та іншого призначення; щодо виду використання земельної ділянки: для експлуатації та обслуговування виробничо-складських будівель та споруд.

Згідно з Витягом №НВ-5100843492023 із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, який сформований станом на 09.10.2023, нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 5110137600:72:001:0023 становить 3198031,79 грн.

Листом від 08.11.2023 №29-15-0.82-5246/2-23 ГУ Держгеокадастру в Одеській області повідомлено відповідача про те, що згідно наявних Книг записів реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі та других примірників державних актів станом на 31.12.2012 зареєстрований право користування на земельну ділянку з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023. На вимогу частини 1 пункту 4 Розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про вказану земельну ділянку перенесенні до Державного земельного кадастру в автоматизованому порядку. При перенесенні інформації про зазначену земельну ділянку з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру, відомості про цільове призначення (згідно з договором оренди землі від 24.04.2006 № 040650500048, код 1.10.5, визначений згідно з УКЦВЗ) внесені відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету із земельних ресурсів від 23 липня 201 року № 548, а саме 1.11. З метою приведення у відповідність цільового призначення земельних ділянок із Класифікатором видів цільового призначення земельних ділянок (додаток 59 до Порядку), на підставі звернення ПП «ПК Одеса», державним кадастровим реєстратором створено відповідну заяву від 30.11.2021 та внесені зміни до Державного земельного кадастру, а саме: код виду цільового призначення встановлено 11.02.

Окрім того, позивач надав до суду лист Департаменту земельних ресурсів від 11.11.2022 №01-13/2550, додатками до якого є план -схема та фотофіксація на 2 арк.

В свою чергу відповідач надав до суду:

лист ПП «ПК Одеса» від 29.09.2015 №23/9 із фотофіксацією земельної ділянки за адрсою м. Одеса, вул. Одеська 43-А;

заяву на видачу містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки від 05.01.2022; лист ДАМ від 13.01.2022 №01-06/1;

лист Директорату просторового планування територій та архітектури від 30.11.2021 37/14.4.1/18239-21.

Висновки суду.

Як встановлено господарським судом, предметом спору у даній справі є стягнення з відповідача заборгованості з оплати орендної плати за період з 01.06.2020 по 01.06.2023 в розмірі 486135,47 грн.

При цьому відповідний розмір заборгованості відповідача з орендної плати за певний період з 01.06.2020 по 08.12.2021 обчислений позивачем на підставі Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси, який сформований начальником Відділу у м. Одесі ГУ Держгеокадастру в Одеській області 02.11.2020 за №1753 за заявою позивача щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023 за адресою м. Одеса, вул. Одеська, 43-А. площею 2754 кв.м.

У вказаному Витягу з ТД про НГО, серед іншого, зазначено відомості:

щодо категорії земель: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення;

щодо цільового призначення земельної ділянки: J.11

щодо Коефіцієнту КФ:3,0, із приміткою, згідно з якою грошова оцінка земельної ділянки підлягає коригуванню після внесення до Державного земельного кадастру відомостей щодо коду та назви цільового призначення земель згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Держкомзему України від 23.07.2010 №548, зареєстрованого Мінюстом України 01.11.2010 за 31011/18306.

щодо нормованої грошової оцінки земельної ділянки: 6320220,93 грн., з приміткою згідно з якою грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнту індексації станом на 01.01.2020.

Відповідно до ч.1 ст.18 Закону України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 №1378-ІV нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Згідно ч.ч.1,2 ст.20 Закону №1378-ІV за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

У ч.ч.1,3 ст.23 Закону №1378-ІV встановлено, що технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів "Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель" від 23.07.2010 №548 передбачено класифікацію видів цільового призначення земель (КВЦПЗ). Код та цільове призначення земель застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі (п.1.2.). КВЦПЗ застосовується для використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами для ведення обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів (п.1.3.).

При цьому код КВЦПЗ за цим наказом вміщує розділ 11 Землі промисловості (землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під`їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд) секції J - Землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, а також підрозділи: 11.01 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами; 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості; 11.03 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств, 11.04 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води); 11.05 Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 листопада 2016 року №489, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2016 року за №1647/29777, затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі - Порядок №489), у п.3 якого встановлено, що наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування і застосовується з 1 січня 2017 року.

Пунктом 1 Розділу ІІ Порядку №489 передбачено, що в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Згідно з пунктами 3, 5 Розділу ІІ Порядку №489 коефіцієнт Кф - це коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки та встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року №548.

Додатком 1 до Порядку, який має назву "Коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф)" встановлено відповідні коефіцієнти в залежності від коду КВЦПЗ, а саме: секція J Землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, розділу 11 Землі промисловості, підрозділи 11.01 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами; 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості встановлений Кф 1,2; підрозділи 11.03 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств встановлений Кф 1,2; підрозділ 11.04 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури встановлений Кф 0,65; підрозділ 11.05 Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду встановлений Кф 0,5.

Також у додатку 1 до Порядку визначено дві примітки наступного змісту:

1. Для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0.

2. У разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0.

17.07.2018 набув чинність наказ Міністерства аграрної політки та продовольства України від 27.03.2018 №162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та передбачено, що у примітках до додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 листопада 2016 року № 489, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 19 грудня 2016 року за № 1647/29777, цифри « 2,0» замінити цифрами « 3,0».

Отже, як у Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5101241782014, який сформований 09.07.2014, Витягу з Державного земельного кадастру Н-5116119332021, який сформований 26.02.2021, так і у Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 02.11.2020 №1753, був зазначений код КВЦПЗ - J.11, який не вміщував інформації щодо підрозділу коду КВЦПЗ або 11.01, або 11.02, або 11.03, або 11.04, або 11.05.

При цьому, вирішення питання щодо внесення відповідних уточнень у ДЗК було ініційовано позивачем лише 12.02.2021, про що свідчить лист Відділу у м. Одесі ГУ Держгеокадастру в Одеській області від 15.03.2021 №267, яким Департаменту погоджено код J.11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, та повідомлено, що внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку є адміністративною послугою, яка надається через Центр надання адміністративних послуг ОМР.

Відповідача про необхідність внесення відповідних уточнень до ДЗК позивач повідомив лише 20.08.2021, про що свідчить лист Департаменту земельних ресурсів ОМР від 20.08.2021 №01-13/700.

При цьому станом на 20.08.2021 постановою КМУ від 28.07.2021 №821 до Порядку введення Державного земельного кадастру внесені зміни, зокрема, Порядок доповнено додатками 58, 59, 60, 61. Додатком №58 до Порядку є Класифікатор видів цільового призначення земельних ділянок, видів функціонального призначення територій та співвідношення між ними, а також правила їх застосування, у п.3 якого встановлено, що відповідність кодів цільового призначення земельних ділянок, присвоєних відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету із земельних ресурсів від 23 липня 2010 р. № 548 (далі - КВЦПЗ), певним кодам Класифікатора наведено у додатку 59 до Порядку. У разі коли код КВЦПЗ відповідає коду виду цільового призначення, зазначеному у Класифікаторі зміни до відомостей про земельну ділянку щодо її цільового призначення не вносяться. У разі коли код КВЦПЗ не відповідає коду виду цільового призначення, зазначеному у Класифікаторі, внесення змін до відомостей про земельну ділянку щодо її цільового призначення здійснюється згідно із заявою і документами, зазначеними у абзацах чотирнадцятому - п`ятнадцятому цього пункту. Введення в дію Класифікатора припиняє чинність КВЦПЗ та УКЦВЗ.

В свою чергу відповідач після отримання відповідного повідомлення позивача про необхідність внесення відповідних відомостей до ДЗК, уклав договір №36/2021 від 20.10.2021 на надання послуг з розробки електронного документа з врахуванням матеріалів по формуванню земельної ділянки площею 0,2754 га, для експлуатації та обслуговування виробничо-складських будівель та споруд (кадастровий номер 5110137600:72:001:0023) з метою приведення у відповідність наявної у Державному земельному кадастрі інформації згідно Класифікатору видів цільового призначення земельних ділянок (КВЦПЗ), за адресою: м. Одеса, вул. Одеська.43-А, та 26.11.2021 надав заяву до Центру адміністративних послуг ОМР про надання послуг щодо внесення змін до ДЗК відомостей (змін до них) ро земельну ділянку з видачою витягу.

09.12.2021 сформовано Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-51175590221, в якому, серед іншого, наявні відомості:

щодо цільового призначення: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних. Підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

щодо категорії земель: Землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення

щодо виду використання земельної ділянки: для експлуатації та обслуговування виробничо- складських будівель та споруд.

У ст.194 ЗК України встановлено, що призначенням державного земельного кадастру є забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, раціонального використання та охорони земель, визначення розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, економічного та екологічного обґрунтування бізнес-планів та проектів землеустрою.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державний земельний кадастр» державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах кордонів України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Згідно з ч.3 ст.5 Закону України «Про державний земельний кадастр» Порядок ведення Державного земельного кадастру визначається Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог цього Закону.

Відповідно до ст.15 Закону України «Про державний земельний кадастр», до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку. Відомості про земельну ділянку містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в частині другій статті 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Отже, виходячи з того, що як у Витягу з ДЗК про земельну ділянку від 09.07.2014 НВ-5101241782014, Витягу про земельну ділянку від 26.02.2021 №НВ-51116119332021, так і у Витягу з ДЗК від 09.12.2021 №НВ-5117545902021 щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5110137600:72:001:0023 наявні відомості щодо цільового призначення, категорії земель та виду використання земельної ділянки, які відповідають коду КВЦПЗ J (секція) 11 (розділ) 11.02 (підрозділ) згідно Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів "Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель" від 23.07.2010 №548, до якого відповідно до Порядку №489 застосовується Кф 1,2, господарський суд вважає необґрунтованим та несправедливим застосування позивачем до обчислення заборгованості з орендної плати за період 01.06.2020 по 08.12.2021 Кф 3, який збільшує нормативну грошову оцінку землі у 3 рази, із врахуванням при цьому також того, що про необхідність внесення відомостей до ДЗК щодо коду КВЦПЗ, а саме його підрозділу, позивач дізнався 02.11.2020, тобто з дати отримання Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 02.11.2020 №1753, а відповідача про необхідність внесення відповідних змін до ДЗК позивач повідомив лише у серпні 2021.

За таких обставин, господарським судом приймається до уваги розрахунок заборгованості, який наданий до суду відповідачем, та згідно з яким, розмір орендної плати із застосуванням Кф1,2 та щорічної індексації за період з 01.06.2020 по 31.12.2021 становить 10533,70 грн. в місяць. Враховуючи відомості щодо часткової оплати відповідачем орендної плати, заборгованість відповідача з 01.06.2020 по 31.12.2021 становить 11876,92 грн. (4375, 70 грн. / борг за період з 01.06.2020 по 01.01.2021/ + 7501,22 грн. /борг за 2021/).

Щодо заборгованості відповідача за період 2022 року, то у зазначений період розмір орендної плати обчислений самим позивачем із застосуванням Кф 1,2, та щорічної індексації.

Проте, позивачем не враховано відомості щодо часткової оплати відповідачем орендної плати в розмірі 41698,59 грн., що підтверджується розшифровкою сплати заборгованості, яка надана до суду відповідачем із відповідними платіжними інструкціями від 30.03.2022 №3225, від 23.06.2023 №3894, від 21.07.2023 №3940, від 22.09.2023 №3978, а відтак заборгованість відповідача за вказаний період становить 97346,27 грн.

Також судом враховуються усні пояснення представника позивача у судовому засіданні, що за платіжною інструкцією від 30.03.2022 №3225 позивачем враховано оплату орендної плати відповідачем в розмірі 9 000 грн.

Щодо заборгованості відповідача за період з 01.01.2023 по 01.06.2023, то у зазначений період розмір орендної плати обчислений самим позивачем із застосуванням Кф 1,2, та щорічної індексації. Отже, заборгованість відповідача за вказаний період становить 66625,66 грн.

З огляду на вищевикладене, господарський суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині стягнення з відповідач боргу з орендної плати з 01.06.2020 по 01.06.2023 є обґрунтованими і правомірними в розмірі 175 848,85 грн.

Щодо позовних вимог в частині стягнення з відповідача 3% річних в розмірі 7622,05 грн. та інфляційних втрат в розмірі 29039,64 грн., господарський суд виходить з наступного.

Відповідно до ст.625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Індекс інфляції - це показник, що характеризує динаміку загального рівня цін на товари та послуги, які купуються населенням для невиробничого споживання, і його найменший період визначення складає місяць.

Розмір боргу з урахуванням індексу інфляції визначається виходячи з суми боргу, що існувала на останній день місяця, в якому платіж мав бути здійснений, помноженої на індекс інфляції, визначений названою Державною службою, за період прострочення починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому мав бути здійснений платіж, і за будь-який місяць (місяці), у якому (яких) мала місце інфляція. При цьому в розрахунок мають включатися й періоди часу, в які індекс інфляції становив менше одиниці (тобто мала місце дефляція).

Перевіривши розрахунок 3% річних та інфляційних втрат, який здійснений позивачем, господарським судом встановлено невідповідність цього розрахунку обставинам справи щодо розміру простроченої відповідачем заборгованості з оплати орендної плати.

За таких обставин господарським судом самостійно, в межах зазначеного позивачем періоду та відомостей про часткову оплату орендної плати відповідачем, здійснений розрахунок 3% річних та інфляційних втрат, згідно з яким, розмір належних до сплати відповідачем 3% річних становить 291,30 грн. та інфляційних втрат 1112,29 грн.

За 2020 рік:

З 31.07.2020 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 29,42 грн. та інфляційних втрат 107,77 грн.

З 31.08.2020 по 23.02.2022 на суму боргу 625,10 грн., розмір 3%річних становить 27,83 грн. та інфляційних втрат 109,23 грн.

З 01.10.2020 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3%річних становить 26,24 грн. та інфляційних втрат 105,58 грн.

З 31.10.2020 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3%річних становить 24,70 грн. та інфляційних втрат 98,35 грн.

З 01.12.2020 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3%річних становить 23,12 грн. та інфляційних втрат 89,06 грн..

З 31.12.2020 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3%річних становить 21,58 грн. та інфляційних втрат 82,69 грн.

З 31.01.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3%річних становить 19,99 грн. та інфляційних втрат 73,61 грн.

За 2021 рік

З 03.03.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3%річних становить 18,39 грн. та інфляційних втрат 66,69 грн.

З 31.03.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 16,95 грн. та інфляційних втрат 55,13 грн.

З 01.05.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 15,36 грн. та інфляційних втрат 50,40 грн.

З 31.05.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 13,82 грн. та інфляційних втрат 44,73 грн.

З 01.07.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 12,23 грн. та інфляційних втрат 40,40 грн..

З 31.07.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 10,69 грн. та інфляційних втрат 39,73 грн.

З 31.08.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 9,09 грн. та інфляційних втрат 41,07 грн.

З 01.10.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 7,50 грн. та інфляційних втрат 33,17 грн.

З 31.10.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 5,96 грн. та інфляційних втрат 27,30 грн.

З 01.12.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 4,37 грн. та інфляційних втрат 22,12 грн.

З 31.12.2021 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 2,83 грн. та інфляційних втрат 18,26 грн.

З 31.01.2022 по 23.02.2022 на суму боргу 625, 10 грн., розмір 3% річних становить 1,23 грн. та інфляційних втрат 10 грн.

Отже, позовні вимоги в частині стягнення з відповідача 3% річних та інфляційних втрат також підлягають частковому задоволенню.

Посилання представника відповідача у судовому засіданні під час судових дебатів на неможливість своєчасної оплати орендної плати у зв`язку із ковідом та введенням воєнного стану в Україні, господарський суд до уваги не приймає на підставі ч.4 ст.165 ГПК України, оскільки відповідні заперечення не були наведені відповідачем як у відзиві на позов, так і у відзиві на заяву про зменшення розміру позовних вимог.

Відповідно до ч.1 ст. 74 ГПК кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У ст.76 ГПК України встановлено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Статтею 86 ГПК України встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

На підставі ст.129 ГПК України витрати по сплаті судового збору покладаються на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 129, 232, 233, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

1.Позов Одеської міської ради до Приватного підприємства ПК Одеса за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Департамент земельних ресурсів Одеської міської ради про стягнення 522 797,17 грн. задовольнити частково.

2.Стягнути з Приватного підприємства «ПК Одеса» (65044, м. Одеса, просп. Шевченка, 7, код ЄДРПОУ 22480377) заборгованість у загальній сумі 177 252, 44 грн., з яких: заборгованість за договором оренди землі від 21.11.2005, посвідченим приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю. 21.11.2005 р. за № 5050, у розмірі 175848,85 грн., інфляційні втрати у розмірі 1112,29 грн., 3 % річних у розмірі 291,30 грн., на користь Одеської міської ради (65026, м. Одеса, площа Думська, будинок 1, код ЄДРПОУ 26597691) за наступними реквізитами: Одеська міська ТГ, отримувач ГУК в Одеської області / м. Одесі/, код отримувача (ЄДРПОУ) 37607526, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), номер рахунку UA468999980334129812000015744, код класифікації доходів бюджету 18010600 «орендна плата з юридичних осіб»

3.Стягнути з Приватного підприємства ПК Одеса на користь Одеської міської ради витрати по сплаті судового збору у розмірі 2658,77 грн. (на рахунок Юридичного департаменту Одеської міської ради, код ЄДРПОУ 26302537, р/р UA08201720344250211000034995, в ДКСУ м. Київ, МФО 820172).

4.У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили в порядку ст.241 Господарського процесуального кодексу України і може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня складання повного рішення.

Повне рішення складено 09 травня 2024 р.

Суддя Г.Є. Смелянець

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення29.04.2024
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу118921873
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди

Судовий реєстр по справі —916/3314/23

Рішення від 29.04.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 29.04.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 10.04.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 20.03.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 28.02.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 13.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 22.11.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 23.10.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 27.09.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

Ухвала від 07.08.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Смелянець Г.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні