ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
08 травня 2024 року Справа № 280/665/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стрельнікової Н.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (письмового провадження) адміністративну справу
за позовною заявою Головного управління ДПС у Запорізькій області
до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОВА ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, -
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС у Запорізькій області (далі - позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОВА ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі - відповідач), в якій позивач просить суд надати Головному управлінню ДПС у Запорізькій області дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОВА ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», що перебуває у податковій заставі.
В обґрунтування позовної заяви вказав, що за Товариством обліковується податковий борг у розмірі 203182,75 грн. стверджує, що податковим органом вживались заходи, направлені на погашення податкового боргу та боржнику направлялась податкова вимога форми «Ю» № 958-23 від 02.07.2015, яка залишилась без виконання. Також вказує, що майно платника податків описано у податкову заставу згідно акту опису майна № 61/49-826 від 05.03.2020. Крім того Головним управлінням ДПС у Запорізькій області винесено рішення № 370/4-0801 від 30.11.2023, про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу. На виконання вказаного рішення платіжні інструкції до банківських установ не направлялись у зв`язку з тим, що згідно інформації ІКС «Податковий блок» відсутня інформація щодо відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах платника податків. З огляду на викладене, позивач просить суд надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Просить позов задовольнити.
Ухвалою судді від 08.02.2024 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без (повідомлення) виклику сторін та проведення судового засідання.
Відповідач відзив на адміністративний позов не надав. Копія ухвали суду про відкриття провадження у справі судом направлялася на адресу відповідача, рекомендованим листом, поштовий конверт повернувся до суду 22.02.2024 з позначкою «за закінченням терміну зберігання».
Крім того, відповідач повідомлялася про відкриття провадження у справі шляхом публікації оголошення на офіційному веб-сайті судової влади України, яке було розміщено 13.02.2024.
Згідно частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Згідно з п. 10 ч.1 ст. 4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, суд встановив наступне.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗЕРНОВА ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» зареєстроване як юридична особа.
За Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОВА ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» станом на час звернення позивача до суду обліковується заборгованість з орендної плати з юридичних осіб у розмірі 203 561,23 грн.
Так, платником до контролюючого органу подано :
- декларацію №9196 від 17.02.2022, в якій визначено суму податку, що підлягала сплаті до бюджету за 2022 рік у розмірі 94 053,86 грн., з помісячною сплатою 7 837,82 грн. з січня по листопад та 7 837,84 грн. за грудень 2022 року;
- уточнюючу декларацію №60417 від 20.12.2022, в якій збільшено суму податку, що підлягала сплаті до бюджету за 2022 рік на 9 405,39 гри. та визначено у розмірі 103 459,25 грн., з помісячною сплатою 8 621,60 грн. з січня по листопад та 8 621,65 за грудень 2022 року (щомісячні нарахування збільшено па 783,78 гри. з січня по листопад та 783.81 за грудень 2022 року), визначено суму штрафу у розмірі 235,10 грн. та суму пені у розмірі 378,48 грн.;
- декларацію №6554 від 09.03.2023, в якій визначено суму податку, що підлягала сплаті до бюджету за 2023 рік у розмірі 118 978,13 грн., з помісячною сплатою 9 914,84 грн. з січня по листопад та 9 914,89 грн. за грудень 2023 року.
Крім того податковий борг виник внаслідок проведеної позивачем камеральної перевірки за результатами якої складено акт №2355/08-01-04-07/31051029 від 22.06.2023, на підставі якого прийняте податкове повідомлення-рішення форми «ПС» №00/2002/0407 від 17.07.2023, яким визначено суму штрафних санкцій у сумі 340 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було надіслане на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримане 19.07.2023.
Отже згідно інтегрованої картки платника податків з орендної плати з юридичних осіб та поданого позивачем до суду під час розгялду справи розрахунку податкового богу , податковий борг становить: 94 053,86 грн. самостійно нарахованого податкового позивачем зобов`язання за декларацією №9196, 9406, 40 грн. самостійно нарахованого позивачем податкового зобов`язання за декларацією №60417, 235,10 грн. самостійно нарахованого позивачем штрафа за декларацією №60417, 340 грн. штрафних санкцій, нарахованих податковим органом згідно прийнятого за наслідками проведеної перевірки податкового повідомлення-рішення №00/2002/0407 від 17.07.2023 та 378,48 грн. нарахованої самостійно позивачем пені за декларацією №60417. Всього сума податкового боргу становить 203 561,23 грн.
З метою погашення податкового боргу, відповідачу було направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення податкову вимогу форми «Ю» № 958-23 від 02.07.2015, яка вручена 20.07.2015.
18.01.2018 відповідачем прийняте рішення №20 про опис майна у податкову заставу та майно платника податків описано у податкову заставу згідно акту опису майна № 61/49-826 від 23.10.2018.
Згідно акта опису майна платника податків у податкову заставу описано наступне майно: АДРЕСА_1 , склад для газових балонів літ. Я, недобудова будівля літ. Щ{2} літ.
30.11.2023 позивачем прийнято рішення №370/4-0801 про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу.
На виконання зазначеного рішення платіжні інструкції до банківських установ не направлялись у зв`язку з тим, що Згідно інформації, яка міститься в ІКС «Податковий блок» відсутня інформація щодо відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах платника податків.
У зв`язку з вжиттям всіх передбачених заходів з метою погашення податкового боргу, які не призвели до погашення боргу, позивач звернувся до суду із даним позовом.
При вирішення даного спору по суті суд виходить з наступного.
Податковий орган вважає, що наявні підстави для звернення до суду з позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом (ст.67 Конституції України).
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України), зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до пункту 6.1 статті 6 ПК України податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету або на єдиний рахунок, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Підпунктом16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до пункту 87.1 статті 87 ПК України джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Відповідно до пункту 87.2. статті 87 ПК України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Підпунктом 14.1.155 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податкова застава - спосіб забезпечення сплати платником податків грошового зобов`язання та пені, не сплачених таким платником у строк, визначений цим Кодексом. Податкова застава виникає на підставах, встановлених цим Кодексом. У разі невиконання платником податків грошового зобов`язання, забезпеченого податковою заставою, орган стягнення у порядку, визначеному цим Кодексом, звертає стягнення на майно такого платника, що є предметом податкової застави.
Підпунктами 88.1,88.2 статті 88 Податкового кодексу України встановлено, що з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.
Відповідно до пункту 89.1 статті 89 ПК України право податкової застави виникає:
у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;
у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов`язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу;
у випадку, визначеному в пункті 100.11 статті 100 цього Кодексу, - з дня укладання договору про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань.
Відповідно до підпункту 89.2 статті 89 ПК України з урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.
Відповідно до пункту 89.3. статті 89 ПК України, майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису.
До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу.
Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.
Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до підпунктів 95.1, 95.2, 95.3 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Наведені норми ПК України вказують на можливість продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі, у разі недостатності коштів, які перебувають у власності такого платника податків та вжиття контролюючим органом усіх можливих заходів із стягнення податкового боргу.
Судом встановлено, що позивачем винесено податкову вимогу податкову вимогу форми «Ю» № 958-23 від 02.07.2015, яка вручена відповідачу 20.07.2015.
Також, як встановлено судом, частина податкового боргу виникла у відповідача внаслідок самостійно визначених сум зобов`язань у поданих деклараціях.
Відповідно до п. 56.11 ст. 56 ПК України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. (п. 57.1 ст. 57 ПК України).
Враховуючи, що податкове зобов`язання визначене відповідачем самостійно у поданих ним податкових деклараціях з податку з орендної плати юридичних осіб та нарахованих по ним штрафу та пені, такі зобов`язання вважаються узгодженими з дня подання податкової декларації.
При цьому, за загальним правилом, згідно п. 95.3 ст. 95 ПК Ураїни, стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Разом з тим, гідно з положеннями пункту 95.5 статті 95 ПК України у разі якщо податковий борг виник у результаті несплати грошових зобов`язань та/або пені, визначених платником податків у податкових деклараціях або уточнюючих розрахунках, що подаються контролюючому органу в установлені цим Кодексом строки, стягнення коштів за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, та/або коштів з рахунків/електронних гаманців такого платника у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей здійснюється за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу без звернення до суду, за умови якщо такий податковий борг не сплачується протягом 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку його сплати, та відсутності/наявності у меншій сумі непогашеного зобов`язання держави щодо повернення такому платнику податків помилково та/або надміру сплачених ним грошових зобов`язань, та/або бюджетного відшкодування податку на додану вартість. У разі наявності непогашеного зобов`язання держави перед платником податків у сумі, що є меншою за суму податкового боргу, ця норма застосовується в межах різниці між сумою податкового боргу та сумою зобов`язання держави.
Системний аналіз наведених норм законодавства діє підстави для висновку про те, що звернення контролюючим органом до суду з позовними вимогами щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків має відбуватись після звернення про погашення податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у власності платника податку, зокрема шляхом стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податку, і лише в разі недостатності коштів податковий орган має право звернутися до суду з вимогами про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.
При цьому позивачем не надано рішення суду, яке набрало законної сили про стягнення з відповідача частини податкового боргу на суму 340 грн. яка виникла внаслідок нарахованого податковим органом штрафу згідно податкового повідомлення-рішення №00/2002/0407 від 17.07.2023. З огляду на наведене в цій частині позовних вимог відстуні пістави для їх задоволення.
Також, суд звертає вагу на те, що Головним управлінням ДПС у Запорізькій області було прийнято рішення № 370/4-0801 від 30.11.2023, про стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу саме у розмірі 203221,23 грн., тобто у розмірі податкового боргу, самостійно визначеного позивачем у поданих деклараціях та без 340 грн. штрафних санкцій, визначених податковим органом.
Відповідно до п. 1 ст. 69 розділу 2 ПК України банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей відкривають відповідні рахунки/електронні гаманці, передбачені законодавством України, платникам податків - юридичним особам (резидентам і нерезидентам) незалежно від організаційно-правової форми, відокремленим підрозділам та представництвам юридичних осіб, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, за наявності документів, виданих контролюючими органами, що підтверджують взяття їх на облік у таких органах, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для осіб, взяття на облік яких у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, наданих державним реєстратором згідно із Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань") чи інформації з цього реєстру, отриманої банком, іншою фінансовою установою, небанківським надавачем платіжних послуг, емітентом електронних грошей відповідно до закону, із зазначенням даних про взяття на облік у контролюючих органах як платника податків.
Відповідно до п. 1 ст. 69 розділу 2 ПК України, банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов`язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця.
У разі відкриття або закриття рахунка платника податків - банку, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, повідомлення надсилається в порядку, визначеному цим пунктом, лише в разі відкриття або закриття кореспондентського рахунка.
У разі відкриття або закриття власного кореспондентського рахунка банки зобов`язані надіслати повідомлення до контролюючого органу, в якому обліковуються, в строки, визначені цим пунктом.
Відповідно до п. 3 ст. 69 розділу 2 ПК України Контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення від банку, іншої фінансової установи, небанківського надавача платіжних послуг, емітента електронних грошей про відкриття рахунку/електронного гаманця зобов`язаний направити повідомлення про взяття рахунку/електронного гаманця на облік або про відмову у взятті контролюючим органом рахунку/електронного гаманця на облік із зазначенням підстав у порядку, визначеному цим Кодексом.
Якщо контролюючий орган протягом строку, встановленого абзацом першим цього пункту, не направив повідомлення про відмову у взятті рахунку/електронного гаманця на облік, такий рахунок/електронний гаманець вважається взятим на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою - у час та дату отримання відповідною установою повідомлення (квитанції) контролюючого органу про підтвердження факту прийняття повідомлення до оброблення згідно з порядком подання повідомлень, встановленим відповідно до пункту 69.5 цієї статті.
Згідно інформації ІКС «Податковий блок» по відповідачу відсутня інформація щодо відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах платника податків.
Враховуючи вищевикладене, позивачем на виконання вказаного рішення платіжні інструкції до банківських установ не направлялись у зв`язку з тим, що згідно інформації ІКС «Податковий блок» відсутня інформація щодо відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах платника податків.
Отже, суд зазначає, що контролюючим органом дотримано порядок та черговість вжиття заходів з метою погашення податкового боргу відповідачем в частині податкового боргу у розмірі 203 221, 23 грн. Крім того, майно відповідача передано у податкову заставу, згідно з актом опису.
Таким чином, контролюючим органом вжито всіх заходів, які повинні передувати зверненню до суду із позовом про надання дозволу на погашення суми податкового боргуу розмірі 203221,23 грн. за рахунок майна платника податків.
Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Виходячи системного аналізу положень законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позову.
З урахуванням вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, судовий збір з відповідача не стягується.
Керуючись ст.ст. 9, 12, 139, 255, 257 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління ДПС у Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 166, м. Запоріжжя, 69107, код ЄДРПОУ ВП 44118663) до про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, - задовольнити частково.
Надати Головному управлінню ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ ВП 44118663) дозвіл на погашення суми податкового боргу у розмірі 203221,23 грн. (двісті три тисячі двісті двадцять одна гривня 23 копійки) за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОВА ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (69039, м. Запоріжжя, вул. Українська, б 96, код ЄДРПОУ 31051029) що перебуває у податковій заставі.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.В. Стрельнікова
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.05.2024 |
Оприлюднено | 13.05.2024 |
Номер документу | 118929599 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні