Постанова
від 09.05.2024 по справі 686/10420/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/10420/24

Провадження № 3/686/3817/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

09 травня 2024 року м. Хмельницький

Суддя Хмельницького мыськрайонного суду Хмельницької області Хараджа Н.В., з участю секретаря судового засідання Тарковської А.С., представника Хмельницької митниці Державної митної служби України Щуки Я.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницький справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого агентом по роботі з митними документами ТОВ «Полларді Фешн Груп», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_1 , виданий Хмельницьким МУ УМВС України в Хмельницькій області 07.02.1998, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ,

заст. 485 МК України, -

В С Т А Н О В И ЛА :

Під час митного оформлення товару «№1 - тканина - сітчасте полотно фарбована, з изерунком, призначена для пошиття одягу: сітка: не фарбована сітка, артикул SANAL 2034, ширина 320см., щільність 20г/ НОМЕР_3 , колір 2-OFF-WHITE, 100% поліестер, намотана на картонній основі складена в 2 рази, загальна довжина 4000м.; фарбована сітка, артикул HAYAL, ширина 320СМ, щільність 20г/м2, колір 133 - GREY, 100% поліесгер, намотана на картонній основі складена в 4 рази, загальна довжина 50м.; фарбована сітка, артикул HAYAL, ширина 320СМ, щільність 20г/м2, колір 132 - BEIGE, 100% поліестер, намотана на картонній основі складена в 4 рази, загальна довжина 50м.; фарбована сітка, артикул HAYAL, ширина 320СМ, щільність 20г/м2, колір 56 - SALMON, 100% поліестер, намотана на картонній основі складена в 4 рази, загальна довжина 100м.; фарбована сітка, артикул HAYAL, ширина 320СМ, щільність 20г/м2, колір 54 - BLACK, 100% поліестер, намотана на картонній основі складена в 4 рази, загальна довжина 100м.; фарбована сітка, артикул HAYAL, ширина 320СМ, щільність 20г/м2, колір 148 - CHAMPAGNE, 100% посестер, намотана на картонній основі складена в 4 рази, загальна довжина 700м.; фарбована сітка, артикул HAYAL, ширина 320СМ, щільність 20г/м2, колір 81 - BEIGE, 100% поліестер, намотана на картонній основі складена в 4 рази, загальна довжина 200м. Фірма виробник: IPEK TUL VE KONFEKSIYON SANAYI А.S. Торговельна марка: ІРЕК TUL.» за кодомУКТ ЗЕД5804109000 згідно з митною декларацією типу ІМ40ДЕ№UА400040/2023/033783 від 13.10.2023 (№23UA400040033783U9), отримувачем якого є ТОВ «ПОЛЛАРДІ ФЕШН ГРУП» (29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Зарічанська, буд. 3/2, код 39940691), спрацювали профілі ризику за кодом 211-1 (Проведення митного огляду із залученням підрозділу з питань протидії митним правопорушенням митниці для перевірки достовірності заявлених відомостей), 905-3 (Взяття проб (зразків) товарів для проведення досліджень (аналізу, експертизи) з метою встановлення характеристик, визначальних для класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД), 911-1 (Забезпечення ідентифікації товарів та/або транспортних засобів шляхом здійснення цифрової фотозйомки).

На виконання вимог системи управління ризиками було проведено повний митний огляд товару за ЕМД 23UA400040036990U1, здійснено відбір проб та зразків товару та направлено до СЛЕД Держмитслужби (Запит Хмельницької митниці від 17.10.2023 № 34 (№ 7.26-1/15/7/4470) для встановлення характеристик, визначальних для класифікації товарів згідно з УКТЗЕД.

Згідно з висновком Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби (далі - СЛЕД Держмитслужби) від 30.10.2023 № 142000-3103-0221 характеристики товару, визначальні для класифікації товарів згідно з УКТЗЕД, не підтверджено.

Враховуючи висновок СЛЕД Держмитслужби від 30.10.2023 №142000-3103-0221, Хмельницькою митницею 06.11.2023 було прийнято класифікаційне рішення KT-UA400000-0029-2023 та встановлено, що вказаний товар повинен декларуватися за кодами:

-6005360090,а назватовару повиннабути:Трикотажне полотноосновов`язаного переплетення,невибілене (сурове),яке виготовленоз синтетичнихмонониток поліефіру(100%),артикул SANAL2034,колір 2-OFF-WHITE(білогокольору зблідо-жовтимвідтінком).Безпокриття іпросочення,що можнавиявити неозброєнимоком.Загальна ширинастановить 305,0± 0,3см.Поверхнева щільність20± 1г/м2.Фірма виробник:«ІРЕК TULVEKONFEKSIYON SANAYI A.S.». Торговельна марка: «IPEK TUL», ставка ввізного мита становить 8%.;

- 6005370090, а назва товару повинна бути: Трикотажне полотно, основов`язаного переплетення, пофарбоване, яке виготовлено з синтетичних монониток поліефіру 100%, артикул HAYAL, кольорів: 54 BLACK, 133 GREY, 132 BEIGE, 56 SALMON, 148 CHAMPAGNE, 81 BEIGE. Без покриття і просочення, що можна виявити неозброєним оком. Ширина 302 см. Поверхнева щільність 20±1 г/м2. Фірма виробник: « IPEK TUL VE KONFEKSIYON SANAYI A.S.». торговельна марка: « IPEK TUL», ставка ввізного мита становить 8%.

Враховуючи класифікаційне рішення KT-UA400000-0029-2023 від 06.11.2023 управлінням боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил здійснено перевірку митних оформлень товарів за артикулами «не фарбована сітка, артикул SANAL 2034, щільність 20г/м2, 100% поліестер/фарбована сітка, артикул HAYAL, щільність 20г/м2, 100% поліестер» та заявленим кодом 5804109000 згідно УКТ ЗЕД, ставка ввізного мита становить 6,5%. відправник IPEK TUL VE KONFEKSIYON SANAY1 A.S. (MIMAR SIN AN МАЯ. MIMAR SINAN CAD. No. 62 SILIVR1 / ISTANBUL, TURKEY), виробник: IPEK TUL VE KONFEKSIYON SANAYI A.S., торгівельна марка: IPEK.

За результатамиперевірки встановлено,що агентомз митногооформлення ТОВ«Полларді Фсшн Груп» ОСОБА_1 було подано до митного оформлення товари за кодом УКТ ЗЕД 5804109000 та артикулами «не фарбована сітка, артикул SANAL 2034, щільність 20г/м2, 100% поліестер» по 15 МД та «фарбована сітка, артикул HAYAL, щільність 20г/м2, 100% поліестер» по 18 МД.

№ п/пне фарбована сітка, артикул SANAL 2034, щільність 20г/м2, 100% поліестерфарбована сітка, артикул HAYAL, щільність 20г/м2, 100% поліестер1UА 400040/2023/24236 від 20.07.2023UА400040/2023/24236 від 20.07.20232UA 400040/2023/017013 від 18.05.2023UA400040/2023/017013 від 18.05.20233UA 400040/2023/9343 від 15.03.2023UA400040/2023/9343 від 15.03.20234UA 400040/2023/4414 від 07.02.2023UА400040/2023/4414 від 07.02.20235UA 400040/2022/46434 від 28.12.2022UA400040/2022/46434 від 28.12.20226UA 400040/2022/35944 від 17.10.2022UA400040/2022/35944 від 17.10.20227UA 400040/2022/32001 від 19.09.2022UA400040/2022/32001 від 17.10.20228UA 400040/2022/18413 від 20.06.2022UА400040/2022/18413 від 20.06.20229UA 400040/2022/16597 від 09.06.2022UA400040/2022/16597 від 09.06.202210UA 400040/2022/7692 від 18.04.2022UA400040/2022/7692 від 18.04.202211UA 400040/2022/6194 від 28.03.2022UA400040/2022/6194 від 28.03.202212UA 400040/2022/6195 від 28.03.2022UА400040/2022/6195 від 28.03.202213UA 400040/2021 /17292 від 15.11.2021UA400040/2021/22036 від 20.12.202114UA 400040/2021/10817 від 28.09.2021UА400040/2021/17292 від 15.11.202115UA 400040/2021/7400 від 02.09.2021UA400040/2021/14788 від 27.10.202116 UA400040/2021/10817 від 28.09.202117 UA400040/2021/7400 від 02.09.202118 UA400040/2021 /4242 від 06.08.2021

Службовою запискою Управління адміністрування митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Хмельницької митниці від 11.01.2024 №7.26-15-01/176 встановлено, що внаслідок зміни коду згідно з УКТ ЗЕД різниця у сумі митних платежів за вказаними вище митними деклараціями станом на дату виникнення податкового зобов`язання, складає 35451,79 грн. в тому числі: мито 29543,16 грн. та податку на додану вартість 5908,63 грн.

Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи. Відповідно до МК України (підпункту 5а, 5б, 5г ст.257), декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про товари, його найменування, кількість, торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, а також код товару згідно з УКТ ЗЕД. Згідно з ст. 68 МК України, ведення УКТЗЕД здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері державної митної справи, в порядку. Встановленому Кабінетом Міністрів України. Статтею 69 МК України передбачено, що: п. 2 митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно зУКТ ЗЕД; п. 4 - у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари; п.7 - рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Згідно з ч. 1 ст. 266 МК України декларант зобов`язаний: здійснити декларуваннятоварів,транспортних засобівкомерційного призначеннявідповідно допорядку,встановленого цимКодексом; навимогу митногооргану пред`явититовари,транспортні засобикомерційного призначеннядля митногоконтролю імитного оформлення; надатимитному органупередбачені законодавствомдокументи івідомості,необхідні длявиконання митнихформальностей; у випадках, визначених цим Кодексом таПодатковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно дорозділу XМитного кодексу України; у випадках, визначених Митним кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи. У відповідності до п. 8 ст. 264 МК України, з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Таким чином, агентом по роботі з митними документами ТОВ «Полларді Фешн Груп» ОСОБА_1 вчинено дії, які призвели до зменшення розміру митних платежів в загальній сумі 35451,79 грн., шляхом заявлення в вищевказаних митних деклараціях неправдивих відомостей щодо опису товару, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості. Зазначені дії мають ознаки порушення (порушень) митних правил, передбаченого (передбачених) статтею 485 Митного кодексу України.

ОСОБА_1 , в судове засідання не з`явився, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений своєчасно і належним чином. Поважні причини своєї неявки не повідомив, клопотань чи заяв на адресу суду від нього не надходило, заперечень на протокол чи письмових пояснень по обставинам справи не надав.

В судовому засіданні представник Хмельницької митниці Державної митної служби України Щука Я.С. просила визнати ОСОБА_1 винним з підстав, зазначених у протоколі, та застосувати до нього адміністративне стягнення, встановлене санкцієюст.485Митного кодексуУкраїни в розмірі50%несплаченої сумимитних платежів .

Вислухавши пояснення представника Хмельицької митниці, дослідивши та оцінивши матеріали справи, суддя дійшла такого висновку.

Частиною 1 статті 7КУпАП визначено, що ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше, як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП України, при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно зі ст. 458 МК Українипорушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Відповідно до ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Кваліфікація того чи іншого правопорушення здійснюється шляхом встановлення його складу. Склад правопорушення - це сукупність передбачених законом ознак, які характеризують дане діяння як адміністративне правопорушення і відрізняють його від інших правопорушень.

Склад адміністративного правопорушення включає: об`єкт, об`єктивну сторону, суб`єкт, суб`єктивну сторону.

Порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Наведене указує на те, що до відповідальності за порушення митних правил може бути притягнута винна особа, яка вчинила відповідне правопорушення умисно або з необережності.

Статтею 485 МК Українипередбачено відповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Відповідно до ч. 1ст. 257 МК Українидекларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Згідно ч. 8ст. 257 МК Українимитне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться крім іншого такі відомості : 5. Відомості про товари: ж) митна вартість товарів та метод її визначення.

Митна декларація подається митному органу декларантом.

Відповідно до п.1 ч.1ст. 266 МК Українидекларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом.

Згідно ч. 8ст. 264 МК Україниз моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, відповідальність за яке передбаченаст.485 МК України, підтверджується дослідженими в судовому засіданні доказами, а саме: протокол про порушення митних правил №0005/40000/24, митними деклараціями 23UA400040024236U9, 23UA400040017013U7, 23UA40004000934U8, 23UA40004004414U2, 22UA400040046434U4, 22UA400040035944U0, UA 400040/2022/32001, UA 400040/2022/18413, UA 400040/2022/16597, UA 400040/2022/7692, UA 400040/2022/6194, UA 400040/2022/6195, UA400040/2021/22036, UА400040/2021/17292, UA400040/2021/14788, UA400040/2021/10817, UA400040/2021/7400, UA400040/2021/4242, інвойс МКS2023000000152 від 13.07.2023 року, МКS2023000000105 від 10.05.2023 року, МКS2023000000054 від 07.03.2023 року, МКS2023000000229 від 08.11.2023 року, KMS2022000000240 від 09.09.2022 року, KMS2022000000169 від 08.06.2022 року, KMS2022000000156 від 30.05.2022 року, KMS2022000000100 від 08.04.2022 року, KMS2022000000064 від 16.03.2022 року, KMS2022000000063 від 15.03.2022 року, SMK2021000000216 від 13.12.2021 року, SMK2021000000185 від 01.11.2021 року, SMK2021000000176 від 18.10.2021 року, SMK2021000000152 від 21.09.2021 року, SMK2021000000138 від 24.08.2021 року, SMK2021000000116 від 29.07.2021 року, CMR A400155, A828474, A828215, А500322, A100174, А200698, А200802, А200072, А200036, А100576, А100544, А300284, А300047, А300871, А300912, А300109, специфікацією №37, 36, 34, 39, 32, 30, 29, 27, 26, 25, 23, 24, 21, 20, 19, 18, 16, 15, рішенням щодо класифікації від 06.11.2023 року, висновком СЛЕД від 30.10.2023 року, службовою запискою від 21.11.2023 року №7.26-20/352 та службовою запискою від 11.01.2024 року №7.26-15-01/176, листом Хмельницької митниці від 17.01.2024 року №3/7.26-20-01/10/316, витягом про повноваження представника Хмельницької митниці.

Відповідно до п.43ст.4 МК Українипосадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи, укладеними в установленому законом порядку.

Таким чином, агентом по роботі з митними документами ТОВ «Полларді Фешн Груп» ОСОБА_1 заявлено в митних деклараціях неправдивих відомостей щодо опису товару, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості товару, що призвело до зменшення розміру необхідних до сплати митних платежів та податків на суму35451,79 гривень. Будь-яких заперечень щодо вказаних обставин ОСОБА_1 до суду не надано.

Дослідивши матеріали справи, приходжу до переконання, що ОСОБА_1 вчинив порушення митних правил, передбаченест. 485 МК України.

Виходячи з наведеного, до гр. ОСОБА_1 з врахуванням обставин справи та його особи, відсутності пом`якшувальних та обтяжуючих обставин, слід застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 % несплаченої суми митних платежів, що становить 17725, 90 гривень.

Згідно з положенням ч. 5 ст.283КУпАП постанова суду (судді) про накладення адміністративного стягнення повинна містити положення про стягнення з особи, щодо якої її винесено, судового збору.

Відповідно дост.40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

У відповідності до п. 5 ст.4Закону України«Про судовийзбір» підлягає стягненню з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 605,60 грн.

Керуючись ст. ст. 485,489,495,527-529,МК України, ст. ст. 40-1,283-285,287-290,303 КУпАП, п. 5 ч. 2 ст. 4Закону України «Про судовий збір», суд,-

ПОСТАНОВИЛА:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченогост.485 Митного кодексу Українита накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 % несплаченої суми митних платежів, що становить - 17725, 90 гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 605 грн. 60 коп.

Постанова суду у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом, який здійснював провадження у цій справі, до Хмельницького апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.

Постанова суду у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Після набрання постановою законної сили:

-стягувачем штрафу є Хмельницька митниця Державної митної служби України, місцезнаходження: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 2;

-стягувачем судового збору є Державна судова адміністрація України місцезнаходження: м.Київ,вул.Липська,18/5 ;

-боржником є ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_1 , виданий Хмельницьким МУ УМВС України в Хмельницькій області 07.02.1998, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ;

Реквізити длясплати штрафу: населений пункт: м. Хмельницький, отримувач: ГУК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/21081100; код утримувача (ЕДРПОУ) 37971775; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA418999980313070106000022490; код класифікації доходів бюджету 21081100.

Реквізити длясплати судовогозбору: отримувачкоштів: ГУКу м.Києві/м.Київ/22030106;код отримувача(код заЄДРПОУ)37993783,банк отримувача:Казначейство України(ЕАП);рахунок отримувача:UA908999980313111256000026001;код класифікаціїдоходів бюджету22030106;пункт ставок судового збору п. 5.

Суддя Хмельницького

міськрайонного суду Н.В. Хараджа

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення09.05.2024
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу118953103
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів

Судовий реєстр по справі —686/10420/24

Постанова від 09.05.2024

Адмінправопорушення

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Хараджа Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні