Рішення
від 10.05.2024 по справі 140/36684/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2024 року ЛуцькСправа № 140/36684/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Сороки Ю.Ю.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розраху нку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.10.2023 N29630052/44782148 про відмову в реєстрації складеної товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкової накладної від 08.09.2023 №7.

Зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкову накладну від 08.09.2023 №7 датою її фактичного на дходження до контролюючого органу - 20.09.2023.

Визнання протиправним і скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розраху нку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.10,2023 №9630053/44782148 про відмову в реєстрації складеної товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкової накладної від 11.09.2023 №8.

Зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкову накладну від 11.09.2023 №8 датою її фактичного на дходження до контролюючого органу - 20.09.2023.

Визнання протиправним і скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розраху нку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.10.2023 №9630054/44782148 про відмову в реєстрації складеної товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкової накладної від 12.09.2023 №9.

Зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкову накладну від 12.09.2023 №9 датою її фактичного на дходження до контролюючого органу - 20.09.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) за фактом господарських операцій із ТОВ ПОЛІС АВТО було складено та відправлено в електронній формі на реєстрацію до ЄРПН податкові накладні від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 на загальну суму 870 530,00 грн, в т.ч. ПДВ 145 088, 33 грн за надані послуги з обслуговування та ремонту автотранспортних засобів).

Згідно із квитанціями реєстрація вищевказаних податкових накладних в ЄРПН була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України у зв`язку із тим, що обсяг постачання товару/послуг 45.20, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, шо відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

З метою реєстрації зупинених податкових накладних позивачем надіслано письмові пояснення (повідомлення) від 21.09.2023 №№1, 2, 3, а також від 27.09.2023 №№1, 2, 3 та копії документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції.

Однак, за результатами розгляду вказаних документів Комісією ГУ ДПС у Волинській області прийнято рішення від 02.10.2023 №29630052/44782148, №9630053/44782148 та №9630054/44782148 про відмову в реєстрації складених Товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН з підстав: «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/роз рахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідо млення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, не обхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платником податку».

Позивач вважає, що надав усі наявні документи на підтвердження здійснення господарських операцій, щодо яких складено вищезазначені податкові накладні; ці документи оформлені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Незважаючи на надання документів, що стосуються господарських операції з ТОВ ПОЛІС АВТО, контролюючий орган безпідставно відмовив у реєстрації податкових накладних.

З наведених підстав позивач просив позов задовольнити.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 02.01.2024 відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Представник відповідачів у поданому до суду відзиві на позовну заяву пред`явлені позовні вимоги заперечив, мотивуючи тим, що підставою для зупинення Комісією ГУ ДПС у Волинській області реєстрації податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 слугувала відповідність позивача пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

За результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Волинській області письмових пояснень (повідомлення) позивача від 21.09.2023 №№1, 2, 3, а також від 27.09.2023 №№1, 2, 3 та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, були прийняті оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН з підстав, зокрема: «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/роз рахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідо млення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, не обхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платником податку».

Крім того, вважає, що при дослідженні правомірності рішення про відмову в реєстрації податкової накладної підлягають врахуванню лише документи, що подавались платником податків безпосередньо суб`єкту владних повноважень, який приймав відповідне рішення.

Також, представник відповідачів зазначив, що вимога позивача про реєстрацію податкових накладних не підлягає до задоволення, оскільки задоволення позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 є втручанням в дискреційні повноваження відповідачів.

Враховуючи вищенаведене, вважає, що позивачем не було подано документів, які б підтверджували фактичне здійснення господарських операцій з ТОВ ПОЛІС АВТО, а тому просить відмовити у задоволенні позовних вимог позивача повністю.

Представник позивача у відповіді від 19.01.2024 на відзив позовні вимоги підтримує з підстав, викладених у позовній заяві та просить їх задовольнити в повній мірі.

В запереченнях від 26.01.2024 на відповідь на відзив представник відповідачів з твердженнями представника позивача, викладеним у відповіді від 19.01.2024 на відзив не погодилася та просила відмовити у задоволенні позову повністю.

Представник позивача в додаткових поясненнях від 29.01.2024 просив позовні вимоги задовольнити повністю.

Дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, а також пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 05.09.2023 між ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП (Виконавець) та ТОВ ПОЛІС АВТО (Замовник) було укладено договір на ремонт та технічне обслуго вування транспортного засобу (далі - Договір).

Згідно п.1.1 Договору, ТОВ МАР ГАРЕТ ГРУП взяло на себе обов`язок виконувати відновлювальний ремонт із за міню запчастин та технічне обслуговування наданих замовником транспортних засобів, а замовник відповідно зобов`язався оплатити зазначені послуги.

Відповідно до п.2.1 Договору остаточна вартість робіт по Договору визначається виходячи з загальної вартості проведених робіт.

Пунктом 5.2 Договору встановлено, що замовник сплачує виконавцю вартість ви щезазначених робіт, запасних частин, паливно-мастильних матеріалів згідно акту виконаних робіт протягом 10 календарних днів з моменту виконання робіт та по вернення автомобіля.

На виконання умов договору, виконавцем проведено технічне обслуговування та ремонт автомобіля марки Peugeot 3008, про що 08.09.2023 сторонами Договору підписано акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) №437 на загальну суму 189 830 грн з ПДВ, що також підтверджується деталізова ним описом виконаних робіт (додатком до акту здачі приймання робіт (надання послуг) №437 від 08.09.2023).

За результатом виконаних робіт 08.09.2023 ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП виставило рахунок для ТОВ ПОЛІС АВТО №177 на оплату послуг в розмірі 189 830 грн з ПДВ.

ТОВ ПОЛІС АВТО перерахувало на розрахунковий рахунок ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП кошти в сумі 189 830,00 грн, що стверджується платіжною інструкцією №21 від 14.09.2023 з призначенням платежу: оплата за обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів (акт здачі-приймання робіт (надання послуг №437 від 08.09.2023р.) згідно рахунку №177 від 08.09.2023, у т.ч. ПДВ 20% = 31 638,33 грн.

На виконання вимог чинного законодавства ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП складено податкову накладну №7 від 08.09.2023 та подало її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

На виконання умов договору, виконавцем проведено технічне обслуговування та ремонт автомобіля марки Ford Kuga, про що 11.09.2023 сторонами Договору підписано акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) №438 на загальну суму 235 820,00 грн з ПДВ, що також підтверджується деталізова ним описом виконаних робіт (додатком до акту здачі приймання робіт (надання послуг) №438 від 11.09.2023).

За результатом виконаних робіт 11.09.2023 ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП виставило рахунок для ТОВ ПОЛІС АВТО №178 на оплату послуг в розмірі 235 820,00 грн з ПДВ.

ТОВ ПОЛІС АВТО перерахувало на розрахунковий рахунок ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП кошти в сумі 235 820,00 грн, що стверджується платіжною інструкцією №19 від 13.09.2023 з призначенням платежу: оплата за обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів (акт здачі-приймання робіт (надання послуг №438 від 11.09.2023р.) згідно рахунку №178 від 11.09.2023, у т.ч. ПДВ 20% = 39 303,33 грн.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП складено податкову накладну №8 від 11.09.2023 та подало її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

На виконання умов договору, виконавцем проведено технічне обслуговування та ремонт автомобіля марки Volvo V40, про що 12.09.2023 сторонами Договору підписано акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) №439 на загальну суму 444 880,00 грн з ПДВ, що також підтверджується деталізова ним описом виконаних робіт (додатком до акту здачі приймання робіт (надання послуг) №439 від 12.09.2023).

За результатом виконаних робіт ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП виставило рахунок для ТОВ ПОЛІС АВТО №179 на оплату послуг в розмірі 444 880,00 грн з ПДВ.

ТОВ ПОЛІС АВТО перерахувало на розрахунковий рахунок ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП кошти в сумі 444 880,00 грн, що стверджується платіжною інструкцією №18 від 14.09.2023 з призначенням платежу: оплата за обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів (акт здачі-приймання робіт (надання послуг №439 від 12.09.2023р.) згідно рахунку №179 від 12.09.2023, у т.ч. ПДВ 20% = 74 146,67 грн.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України позивач склав та надіслав для проведення реєстрації в ЄРПН податкову накладну №9 від 12.09.2023.

Згідно із квитанціями від 20.09.2023, реєстрація податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України у зв`язку із тим, що обсяг постачання товару/послуг 45.20, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, шо відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

21.09.2023 ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП надіслано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, зокрема:

щодо податкової накладної №7 від 08.09.2023 подано такий перелік документів:

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №437 від 08.09.2023 на загальну суму 189 830,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 31 638, 33 грн;

договір на ремонт та технічне обслуговування засобу №13092023П від 05.09.2023;

платіжна інструкція №21 від 14.09.2023 на суму 189 830,00 грн;

щодо податкової накладної №8 від 11.09.2023 подано такий перелік документів:

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №438 від 11.09.2023 на загальну суму 235 820,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 39 303,32 грн;

договір на ремонт та технічне обслуговування засобу №13092023П від 05.09.2023;

платіжна інструкція №19 від 13.09.2023 на суму 235 820,00 грн.

щодо податкової накладної №9 від 12.09.2023 подано такий перелік документів:

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №439 від 12.09.2023 на загальну суму 444 880,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 74 146,68 грн;

договір на ремонт та технічне обслуговування засобу №13092023П від 05.09.2023;

платіжна інструкція №18 від 14.09.2023 на суму 444 880, 00 грн.

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, розглянуто надані матеріали та надіслано повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.09.2023 року № 9591293/44782148, зокрема:

щодо податкової накладної №7:

первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;

первинних документів щодо постачання послуг.

В графі «Додаткова інформація» вказано, що відсутні підтверджуючі документи по операції з технічного обслуговування (специфікація, рахунки на оплату, документи щодо наявності основних засобів, документи щодо запасних частин, які використовувались в ремонтних роботах).

щодо податкової накладної №8:

первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;

первинних документів щодо постачання послуг.

В графі «Додаткова інформація» вказано, що відсутні підтверджуючі документи по операції з технічного обслуговування (специфікація, рахунки на оплату, документи щодо наявності основних засобів, документи щодо запасних частин, які використовувались в ремонтних роботах).

щодо податкової накладної №9:

первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних;

первинних документів щодо постачання послуг.

В графі «Додаткова інформація» вказано, що відсутні підтверджуючі документи по операції з технічного обслуговування (специфікація, рахунки на оплату, документи щодо наявності основних засобів, документи щодо запасних частин, які використовувались в ремонтних роботах).

27.09.2023 ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП було надіслано повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема, щодо податкової накладної №7 від 08.09.2023:

рахунок на оплату №177 від 08.09.2023 на загальну суму 189 830,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 31 638, 33 грн;

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №437 від 08.09.2023 на загальну суму 189 830,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 31 638, 33 грн;

специфікація №1 від 05.09.2023 на загальну суму 530 000,00 грн;

договір прокату (безоплатної оренди) інструменту №б/н від 11.11.2023;

договір найму (оренди) житлового будинку №б/н від 05.07.2023;

митна декларація №23UA205140069291U4 від 29.08.2023;

митна декларація №23UA205140065827U6 від 18.08.2023;

митна декларація №23UA205140064132U0 від 11.08.2023;

щодо податкової накладної №8 від 11.09.2023 було додано документи:

рахунок на оплату №178 від 11.09.2023 на загальну суму 235 820,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 39 303,32 грн;

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №438 від 11.09.2023 на загальну суму 235 820,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 39 303,32 грн;

специфікація №1 від 05.09.2023 на загальну суму 530 000,00 грн;

договір прокату (безоплатної оренди) інструменту №б/н від 11.11.2023;

договір найму (оренди) житлового будинку №б/н від 05.07.2023;

митна декларація №23UA205140069291U4 від 29.08.2023;

митна декларація №23UA205140065827U6 від 18.08.2023;

митна декларація №23UA205140064132U0 від 11.08.2023;

щодо податкової накладної №9 від 12.09.2023 було додано документи:

рахунок на оплату №179 від 12.09.2023 на загальну суму 444 880,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 74 146,68 грн;

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №439 від 12.09.2023 на загальну суму 444 880,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 74 146,68 грн;

специфікація №1 від 05.09.2023 на загальну суму 530 000,00 грн;

договір прокату (безоплатної оренди) інструменту №б/н від 11.11.2023;

договір найму (оренди) житлового будинку №б/н від 05.07.2023;

митна декларація №23UA205140069291U4 від 29.08.2023;

митна декларація №23UA205140065827U6 від 18.08.2023;

митна декларація №23UA205140064132U0 від 11.08.2023.

За результатами розгляду вказаних документів Комісією ГУ ДПС у Волинській області прийнято рішення від 02.10.2023 №29630052/44782148, №9630053/44782148 та №9630054/44782148 про відмову в реєстрації складених Товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН з підстав: «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/роз рахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідо млення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, не обхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платником податку».

Не погоджуючись із вищевказаними рішеннями, позивачем подано скарги щодо рішень про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з необхідним пакетом документів.

Проте, рішеннями ДПС України скарги ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП були залишені без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін.

Вважаючи рішення комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 02.10.2023 №29630052/44782148, №9630053/44782148 та №9630054/44782148 про відмову в реєстрації податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає ПК України.

За правилами абзаців першого, п`ятого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку (абзаци десятий, дванадцятий пункту 201.10. статті 201 ПК України).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165). Порядок №1165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Як передбачено пунктами 4, 5 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку №1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну /розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Також відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

За приписами пунктів 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як зазначалося вище, у квитанціях від 20.09.2023 реєстрація податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України у зв`язку із тим, що обсяг постачання товару/послуг 45.20, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, шо відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Додатком 1 до Порядку №1165 визначені критерії ризиковості платника ПДВ, у пункті 8 яких вказано: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній /розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

З рішень Комісії ГУ ДПС у Волинській області від 02.10.2023 №29630052/44782148, №9630053/44782148 та №9630054/44782148 про відмову в реєстрації складених Товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 слідує, що підставою їх прийняття слугувало ненадання платником податку копій документів, зокрема: «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/роз рахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідо млення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, не обхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платником податку».

При цьому, у квитанціях від 20.09.2023 про зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Сформована у такий спосіб Комісією регіонального рівня пропозиція щодо надання документів є загальною та формальною, вона за своїм змістом дублює припис підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165. Така пропозиція щодо надання документів не є конкретизованою, що може свідчити про наявність у платника податків вільного розсуду щодо переліку документів, які слід надати.

У постанові Верховного Суду від 22 липня 2019 року у справі №815/2985/18 сформовано висновок, згідно з яким у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216, далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

За правилами пункту 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5, 6 Порядку №520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Суд зазначає, що пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно з таким переліком. Тобто, наданню підлягають лише ті документи, які безпосередньо стосуються предмета господарської операції, за якою оформлено податкову накладну, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку №520).

Відповідно до пунктів 9, 10 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11 Порядку №520).

Як зазначено у спірних рішеннях підставою їх прийняття слугувало ненадання платником податку копій документів, зокрема, у зв`язку із ненадання/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність наданні додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем 21.09.2023 ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП надіслано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме:

щодо податкової накладної №7 від 08.09.2023 подано такий перелік документів:

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №437 від 08.09.2023 на загальну суму 189 830,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 31 638, 33 грн;

договір на ремонт та технічне обслуговування засобу №13092023П від 05.09.2023;

платіжна інструкція №21 від 14.09.2023 на суму 189 830,00 грн;

щодо податкової накладної №8 від 11.09.2023 подано такий перелік документів:

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №438 від 11.09.2023 на загальну суму 235 820,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 39 303,32 грн;

договір на ремонт та технічне обслуговування засобу №13092023П від 05.09.2023;

платіжна інструкція №19 від 13.09.2023 на суму 235 820,00 грн.

щодо податкової накладної №9 від 12.09.2023 подано такий перелік документів:

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №439 від 12.09.2023 на загальну суму 444 880,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 74 146,68 грн;

договір на ремонт та технічне обслуговування засобу №13092023П від 05.09.2023;

платіжна інструкція №18 від 14.09.2023 на суму 444 880, 00 грн.

Однак, 26.09.2023 позивачем отримано повідомлення про необхідність надання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо постачання послуг, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України, зокрема, в графі «Додаткова інформація» вказано, що відсутні підтверджуючі документи по операції з технічного обслуговування (специфікація, рахунки на оплату, документи щодо наявності основних засобів, документи щодо запасних частин, які використовувались в ремонтних роботах)..

27.09.2023 ТОВ МАРГАРЕТ ГРУП було надіслано повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема, щодо податкової накладної №7 від 08.09.2023:

рахунок на оплату №177 від 08.09.2023 на загальну суму 189 830,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 31 638, 33 грн;

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №437 від 08.09.2023 на загальну суму 189 830,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 31 638, 33 грн;

специфікація №1 від 05.09.2023 на загальну суму 530 000,00 грн;

договір прокату (безоплатної оренди) інструменту №б/н від 11.11.2023;

договір найму (оренди) житлового будинку №б/н від 05.07.2023;

митна декларація №23UA205140069291U4 від 29.08.2023;

митна декларація №23UA205140065827U6 від 18.08.2023;

митна декларація №23UA205140064132U0 від 11.08.2023;

щодо податкової накладної №8 від 11.09.2023 було додано документи:

рахунок на оплату №178 від 11.09.2023 на загальну суму 235 820,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 39 303,32 грн;

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №438 від 11.09.2023 на загальну суму 235 820,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 39 303,32 грн;

специфікація №1 від 05.09.2023 на загальну суму 530 000,00 грн;

договір прокату (безоплатної оренди) інструменту №б/н від 11.11.2023;

договір найму (оренди) житлового будинку №б/н від 05.07.2023;

митна декларація №23UA205140069291U4 від 29.08.2023;

митна декларація №23UA205140065827U6 від 18.08.2023;

митна декларація №23UA205140064132U0 від 11.08.2023;

щодо податкової накладної №9 від 12.09.2023 було додано документи:

рахунок на оплату №179 від 12.09.2023 на загальну суму 444 880,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 74 146,68 грн;

акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №439 від 12.09.2023 на загальну суму 444 880,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 74 146,68 грн;

специфікація №1 від 05.09.2023 на загальну суму 530 000,00 грн;

договір прокату (безоплатної оренди) інструменту №б/н від 11.11.2023;

договір найму (оренди) житлового будинку №б/н від 05.07.2023;

митна декларація №23UA205140069291U4 від 29.08.2023;

митна декларація №23UA205140065827U6 від 18.08.2023;

митна декларація №23UA205140064132U0 від 11.08.2023.

Вищевказані документи вказують на виконання позивачем перед ТОВ ПОЛІС АВТО договору на ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів, ці первинні документи відповідають встановленим вимогам щодо форми та змісту, а відтак у суду відсутні підстави ставити під сумнів достовірність відображених у цих документах даних про господарську операцію.

На думку суду, позивачем надані усі належні документи, які стосуються господарської операції з ТОВ ПОЛІС АВТО, які достатні для прийняття комісією регіонального рівня рішень про реєстрацію в ЄРПН податкових накладних.

Відтак, суд дійшов висновку, що подані позивачем документи для реєстрації податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 підтверджують факт виконання позивачем перед ТОВ ПОЛІС АВТО договору на ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів, а відтак позивачем правомірно виписано податкові накладні та надіслано їх для реєстрації в ЄРПН.

Суд, також вважає за необхідне зазначити, що відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій, то обов`язок продавця виписати і зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на відповідну суму ПДВ кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника податку ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно. Якщо мова йде про отримання платником податку товарів, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть документи, що засвідчують факт передачі товару від продавця до покупця і такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Суд звертає увагу, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Така правова позиція вже неодноразово викладалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 28 листопада 2019 року у справі №1640/2650/18, від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18.

З огляду на встановлені судом обставини підстави для прийняття комісією ГУ ДПС у Волинській області рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН відсутні.

Відповідно до вимог частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

У даному випадку відповідачі, як суб`єкти владних повноважень не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів законності прийняття спірних рішень, яким відмовлено в реєстрації податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН.

На підставі аналізу норм законодавства, що врегульовує спірні правовідносини, та встановлених обставин у справі, суд дійшов висновку, про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області від 02.10.2023 №29630052/44782148, №9630053/44782148 та №9630054/44782148 про відмову в реєстрації складених Товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкових накладних від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9, а отже про задоволення позову в цій частині.

Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність спірного рішення, а подані позивачем пояснення та документи, на думку суду, підтверджують здійснення господарської операції, за якою складена спірна податкова накладна, ознак порушення вимог законодавства щодо її складення вони не містять та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію вказаної податкової накладної, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, вимогу позивача про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 в ЄРПН також належить задовольнити.

Отже, суд задовольняє позов повністю.

Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

Частиною 1 статті 139 КАС України обумовлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У зв`язку із задоволенням позову позивачу належить відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору в розмірі 8052,00 грн.

Керуючись статтями 9, 14, 72 - 74, 77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 260, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.10.2023 №29630052/44782148, №9630053/44782148 та №9630054/44782148.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП податкові накладні від 08.09.2023 №7, від 11.09.2023 №8 та від 12.09.2023 №9 датою їх фактичного надходження до контролюючого органу.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області судові витрати по сплаті судового збору в сумі 8052 (вісім тисяч п`ятдесят дві) гривні 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю МАРГАРЕТ ГРУП (45603, Волинська область, Луцький район, с. Струмівка, вул. Об`їзна, 3, код ЄДРПОУ 44782148).

Відповідачі: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679).

Державна податкова служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393).

СуддяЮ.Ю. Сорока

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2024
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу118954695
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —140/36684/23

Ухвала від 05.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 05.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 05.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 12.06.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 10.05.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 02.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні