Справа № 158/1314/24
Провадження № 1-кс/0158/636/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 травня 2024 року м. Ківерці
Слідчий суддя Ківерцівського районного суду Волинської області ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2
розглянувши клопотання слідчого СВ відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького управління поліції ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора Ківерцівського відділу Луцької окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні та користуванні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , у зв`язку з досудовим розслідуванням кримінального провадження № 42024032010000010 від 10.01.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, -
Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя, -
в с т а н о в и в :
08 травня 2024 року слідчий СВ відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького управління поліції ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні та користуванні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , у зв`язку з досудовим розслідуванням кримінального провадження № 42024032010000010 від 10.01.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України, мотивуючи клопотанням тим, що Слідчим відділенням Відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького районного управління поліції ГУНП у Волинській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 42024032010000010 від 10.01.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
На адресу Луцької окружної прокуратури 09.01.2024 надійшли матеріали контролюючого органу у сфері фінансового контролю в яких зафіксовано порушення службових осіб Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що призвели до фінансових втрат.
Підставою для реєстрації вказаного кримінального провадження стала інформація, котра надійшла від ІНФОРМАЦІЯ_3 , зокрема акт ревізії окремих питань фінансово -господарської діяльності Комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.01.2020 по 30.06.2023, в якому викладено фінансові порушення, котрі потребують додаткової перевірки.
Зокрема, встановлено порушення законодавства під час закупівлі медичного кисню КП ІНФОРМАЦІЯ_4 та АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Так, 14.04.2021 року між КП ІНФОРМАЦІЯ_4 та АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 укладений прямий договір № 526 ГКТ 35/3 за умовами якого завод зобов`язується здійснити поставку кисню медичного газоподібного в кількості 2 250 м3 за ціною 30.00 гривень за 1 м3 на суму 67 500 гривень, а лікарняний заклад зобов`язується прийняти та оплатити вищевказану продукцію. Згідно з видатковою накладною № 320 від 07.05.2021 товариством здійснено поставку кисню медичного газоподібного в кількості 2 250 м3 на суму 67 500 гривень. Оплату за поставлений товар проведено в повному обсязі згідно платіжного доручення від 07.05.2021 № 1233.
В жовтні 2021 року між КП ІНФОРМАЦІЯ_4 та АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 укладено прямий договір від 27.10.2021 № 526 ГКТ 54/3 про постачання кисню медичного газоподібного на суму 825 000 гривень.
Згідно з видатковими накладними N? 2818 від 29.10.2021, N? 1932 від 11.2021 та N? 2055 від 21.12.2021 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснено поставку кисню медичного газоподібного загалом в кількості 3 000 м' на суму 90 000, 00 грн без ПДВ. Оплату за поставлений товар проведено в повному обсязі платіжними дорученнями від 01.11.2021 N? 1802 на суму 33 750,00 грн, від 17.11.2021 N? 1885 на суму 33 750,00 грн та від 22.12.2021 N? 2049 на суму 22 500,00 грн.
В січні 2022 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено прямий договір з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 26.01.2022 N? 526 «ГТ» - 01/3 про постачання кисню медичного газоподібного в кількості 27 500 м' за ціною 36,00 грн за 1 м' на суму 990 000, 00 грн.
Упродовж 2022 року АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » згідно з видатковими накладними N? 1464 від 28.01.2022 року, N? 234 від 04.02.2022, N? 1178 від 18.02.2022 та N? 1477 від 29.09.2022 здійснено поставку кисню медичного газоподібного в кількості 6 000 м за ціною 36,00 грн за 1 м' на суму 216 000,00 грн. Оплату за поставлений товар проведено в повному обсязі платіжними дорученнями від 01.02.2022 N? 2186 на суму 54 000,00 грн, від 07.02.2022 N? 2201 на суму 54 000,00 грн, від 21.02.2022 N? 2224 на суму 54 000,00 грн та від 04.10.2022 N? 2879 на суму 54 000,00 гривень..
17.03.2023 КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено прямий договір з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » укладено договір N? 08-Т/23 про закупівлю товару, зокрема кисню газоподібного медичного з газифікаторів холодних кріогенних в кількості 10 000 м' за ціною 40,00 грн за 1 м' на суму 400 000,00 грн без ПДВ.
Водночас, умови Договору N? 08-T/23 передбачають поставку кисню рідкого для кисневої підтримки пацієнтів шляхом заправки пересувною ємністю постачальника в стаціонарні кріоциліндри замовника.
В подальшому встановлено, що поставка медичного кисню АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 здійснювалась транспортом постачальника у рідкому вигляді шляхом переливання рідини у кріогенну ємність. Аналізуючи договори 526 ГКТ -35/3, № 526 ГКТ 54/3, № 526 ГТ 01/3, № 08 -Т/23, АТ ІНФОРМАЦІЯ_5 з травня 2021 року по даний час поставляє транспортними цистернами до КП ІНФОРМАЦІЯ_4 кисень рідкий, медичний, який заправляється в газифікатор лікарні.
Такими чином, проведеними розрахунками в ході ревізії, встановлено, що АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » у вищезазначені видаткові накладні внесені недостовірні відомості щодо змісту й обсягу господарської операції, зокрема про поставку кисню медичного газоподібного в кількості 14 625 м', замість кисню медичного рідкого в кількості 19,5 т, які прийняті до обліку та оплачені КП « ІНФОРМАЦІЯ_4
Проведеною ревізією здійснено перерахунок вартості поставленого товару за вищезазначеними накладними, в ході чого встановлено завищення вартості фактично поставленого кисню за 2021 рік на загальну суму 97 500 гривень, за 2022 рік на суму 128 000 гривень, за 2023 рік на суму 62 100 гривень.
З метою встановлення усіх обставин справи виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, а саме матеріалів кримінального провадження №12021030590000130 від 27.03.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, котрі знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_6 , зокрема документів, що стосуються газифікатора кріогенного ІНФОРМАЦІЯ_7 , розташованого за адресою: код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , 45200, АДРЕСА_1 , а саме:
- оригінал договору поставки №13/01 від 13 січня 2021 року укладеного між ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
- специфікація №1 до договору поставки № 13/01 від 13 січня 2021 року;
- копія платіжного доручення № 283 від 02.02.2021 року;
-копія податкової накладної 22012021;
- копія рахунку на оплату № 10 від 22 січня 2021 року на суму 1 203 379,80;
- видаткова накладана № 15 від 22 січня 2022 року;
- товарно -транспортна накладна Р15 від січня 2021 року;
- копія сертифіката відповідності СЕРІЇ ВВ /№ UA.TR.061.000343 -21;
- копія додатку 1 до сертифікату відповідності № UA.TR.061.000343 -21;
Зазначені документи, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами цього кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, розслідуваного злочину, викриття винних у цьому осіб, оскільки являються джерелом доказів та є необхідними для їх здобуття шляхом проведення в майбутньому експертиз (судово-економічної, судової почеркознавчої) та використання як доказів під час досудового розслідування та судового розгляду для викриття та притягнення до відповідальності винних осіб.
В судове засідання слідчий СВ відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького РУП ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 не з`явилася, подала до суду заяву про розгляд клопотання без її участі, подане клопотання підтримала з підстав у ньому наведених.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_10 , будучи належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не відомі.
На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не проводиться
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши додані докази, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Так, згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх.
Ст. 163 ч. 5 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, суд вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вищевказаних документів, що знаходяться у володінні та користуванні ІНФОРМАЦІЯ_10 .
На підставі викладеного, керуючись ст. 159-166 КПК України, -
у х в а л и в :
Клопотання задоволити.
Надати слідчому СВ відділення поліції № 1 (м. Ківерці) Луцького РУП ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до матеріалів кримінального провадження №12021030590000130 від 27.03.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, котрі перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 ), розташованому за адресою: код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 з можливістю вилучення наступних документів, а саме:
- оригінал договору поставки №13/01 від 13 січня 2021 року укладеного між ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
- специфікація №1 до договору поставки № 13/01 від 13 січня 2021 року;
- копія платіжного доручення № 283 від 02.02.2021 року;
-копія податкової накладної 22012021;
- копія рахунку на оплату № 10 від 22 січня 2021 року на суму 1 203 379,80;
- видаткова накладана № 15 від 22 січня 2022 року;
- товарно -транспортна накладна Р15 від січня 2021 року;
- копія сертифіката відповідності СЕРІЇ ВВ /№ UA.TR.061.000343 -21;
- копія додатку 1 до сертифікату відповідності № UA.TR.061.000343 -21.
Строк дії ухвали не може перевищувати десяти днів з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Ківерцівського районного суду ОСОБА_1
Суд | Ківерцівський районний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2024 |
Оприлюднено | 14.05.2024 |
Номер документу | 118968105 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ківерцівський районний суд Волинської області
Костюкевич О. К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні