Справа № 404/5217/23
Номер провадження 1-кс/404/1656/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 травня 2024 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУ Національної поліції в Кіровоградській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження № 42023122010000026 від 19.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернулася до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання дозволу слідчому СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які знаходяться у володінніДепартаменту капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_1 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , документи щодо укладення та виконання робіт за договором № 39/2020 від 29.05.2020 по об`єкту«Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 », а саме:
- тендерної документації з приводу проведення торгів, положення про тендерний комітет за період часу з 2020 по 2022 р., рішення, розпорядження щодо складу (членів) тендерного комітету за вказаний період, протоколи засідань тендерного комітету щодо розгляду та затвердження річного плану закупівель на 2020 - 2022 р. по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 » та застосування процедури відкритих торгів, скасування та внесення змін до річного плану, прийняття рішення щодо наміру укласти договори підряду;
- листування між Замовником та Підрядником щодо укладення, виконання договору по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 », а також щодо проведення робіт на вказаному об`єкті та розробки проектної документації в повному обсязі за період часу з 2020 по 2024;
- проектно-технічної документації по вищевказаному об`єкту;
- проектно-кошторисної документації на проведення вищезазначених робіт по об`єкту, договорів з додатками, додаткових угод до вказаних договорів, документи щодо її затвердження (накази, розпорядження тощо);
- довідки форми КБ-3 про вартість виконаних робіт та витрати, акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в, акти прихованих робіт, дефектні акти, загальні журнали виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, дефектні акти тощо щодо проведення робіт по вищевказаному об`єкту;
- виконавчу документацію по вищевказаному об`єкту, а саме: загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнал авторського нагляду креслення, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного нагляду, акти визначень фізико - механічних показників будівельних матеріалів, сертифікати на матеріали, що використовувалися в ході проведення будівельних робіт в повному обсязі;
- підтверджуючу документацію в повному обсязі на придбання Підрядником (субпідрядниками) матеріалів, що використовувались на вищезазначеному об`єкті, а саме: накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості на будівельні матеріали, платіжних документів щодо придбання матеріалів тощо;
- підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вищевказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;
- договори субпідряду, укладені виконавцями робіт для забезпечення виконання договорів, додаткові угоди до них;
- платіжні доручення щодо перерахування коштів за проведення робіт по вищевказаному об`єкту підрядникам (субпідрядникам).
- документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 2020 по 2024 щодо прийняття в експлуатацію об`єкту, результати їх розгляду, листування з вказаних питань;
- декларація про готовність вказаного об`єкту до експлуатації;
- документи (рішення, розпорядження тощо) щодо підстав укладення Договору підряду № 39/2020 від 29.05.2020, з усіма наявними документами щодо підготовки та подання проектів вказаних рішень (розпоряджень): доповідні записки, лист резолюцій, протоколи тощо;
- реєстри вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_3 в повному обсязі за період з 2020 по 2024 стосовно вищезазначеного об`єкту;
- документи щодо забезпечення здійснення технічного нагляду на вищевказаному об`єкті працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 : накази/розпорядження про призначення, звільнення, переведення, відпустки таких працівників (з відмітками про ознайомлення); трудові контракти, договори (у випадку укладання) (з відмітками про ознайомлення); копії посадових обов`язків (розподілу обов`язків) (з відмітками про ознайомлення); табелі обліку робочого часу вказаного працівника за період з травня 2020 по дату введення в експлуатації вказаного об`єкту;накази про уповноваження (визначення) здійснення технічного нагляду при виконанні робіт за договором між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з відмітками про ознайомлення працівника, визначеного за забезпечення технічного нагляду на вказаному об`єкті, про ознайомлення); оригінал особової справи працівника, відповідального за забезпечення технічного нагляду на вказаному об`єкті;копію штатного розкладу ІНФОРМАЦІЯ_4 , що діяв у період з травня 2020 по дату введення в експлуатації вказаного об`єкту; копію Положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 , що діяло у період з 2020 по 2024;
- матеріали оскарження Акту ревізії №041107-24/4 від 23.12.2022 ІНФОРМАЦІЯ_5 ;
- дозвіл на використання руйнівних методів дослідження по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 » з метою відбору цегли, яка була застосована для зведення внутрішніх та зовнішніх стін будівлі.
На обґрунтування клопотання слідчий зазначила, що у провадженні ІНФОРМАЦІЯ_6 перебуваютьматеріали кримінального провадження № 42023122010000026 від 19.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
У зв`язку з вищевикладеним, прокурором Кропивницької окружної прокуратури 29.05.2023 року призначено судову будівельно-технічну експертизу (направлено за супровідним листом № 51-78-5911ВИХ-23) виконання якої доручено судовому експерту ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_7 з метою встановлення відповідності переліку та обсягам фактично виконаних робіт згідно договору підряду № 39/2020 від 29.05.2020 з додатковими угодами, переліку та обсягам робіт, визначеним первинною звітною документацією з будівництва по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 » та з інших питань.
Відповідно до висновку експерта від 17.04.2024 № СЕ-19/112-23/6303-БТ за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи в наданому на дослідження робочому проекті «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування». Альбом №1. Пояснювальна записка. 68/2021-ПЗ для зовнішніх та внутрішніх стін передбачено застосування цегли марки КРПв-1НФ-М100-1800-F25-1. Згідно ДСТУ Б В.2.7-61:2008 «Будівельні матеріали. Цегла та камені керамічні рядові і лицьові», наведені в проекті умовні позначки розшифровуються як: цегла керамічна рядова повнотіла розмірами 250 мм ? 120 мм ? 65 мм (1НФ), марки за міцністю 100, густиною 1800 кг/м?, марки за морозостійкістю F 25, за ефективною сумарною питомою активністю природних радіонуклідів, клас 1.
За результатами натурального огляду доступних елементів встановлено, що для зведення внутрішніх та зовнішніх стін досліджуваної будівлі, застосовано цеглу керамічну порожнисту (пустотілу). В актах приймання виконаних будівельних робіт зазначено застосування цегли керамічної одинарної повнотілої, розмірами 250 мм ? 120 мм ? 65 мм, марка М100.
Загальний обсяг цегли, згідно первинної звітної документації, становить 274 386 шт., вартістю 1 230 548, 38 грн.
Основна різниця між повнотілою та пустотілою цеглою полягає в їхніх властивостях та застосуванні. Повнотіла цегла, навпаки, легша, більш тепло- і звукоізолююча, але менш міцна. Відомостей, щодо вартості фактично застосованої для будівництва ДНЗ цегли, на дослідження не надано. Встановити вартість невідповідностей, фактично застосованих матеріалів, відносно матеріалів, зазначених в первинній звітній документації, не вбачається за можливе. Відповідно, приймається матеріал, зазначений в первинній звітній документації.
За результатами проведеного співставлення встановлено часткову невідповідність в обсягах та переліку фактично виконаних робіт, відносно обсягів та переліку робіт, які внесені до первинної звітної документації з будівництва (актів приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2в), наданої на дослідження.
Тож, з урахуванням встановленої експертом невідповідності в обсягах та переліку фактично виконаних робіт, відносно обсягів та переліку робіт, які внесені до первинної звітної документації з будівництва (актів приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2в), наданої на дослідження, слідчим 29.04.2024 призначено судову товарознавчу експертизу до КВ КНДІСЕ (супровідний лист № 10500/111-2024 від 29.04.2024) з метою встановлення вартості цегли, що була використана на об`єкті.
В подальшому, 01.05.2024 року на адресу слідчого відділу надійшло клопотання експерта, якому доручено проведення вищезазначеної експертизи від 30.04.2024 №1014/24-27 щодо надання зразків цегли, що підлягає дослідженню та з інших питань, що стосується об`єкта дослідження.
В зв`язку з вищевикладеним в рамках досудового розслідування виникла необхідність у отримані тимчасового доступу до речей та документів володільцем яких є ІНФОРМАЦІЯ_8 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташований за адресою: АДРЕСА_1 .
Документи з приводу яких внесено дане клопотання, самі по собі та в сукупності з іншими здобутими доказами в ході проведення досудового розслідування, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні.
Крім того, отримання тимчасового доступу до вказаних документів надасть можливість органу досудового розслідування перевірити вже зібрані докази та подальше проведення слідчих дій спрямоване на отримання нових доказів.
Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування та забезпечення проведення судових експертиз у кримінальному провадженні.
До початку судового розгляду слідчий подала письмову заяву, відповідно до якої вказала, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без її участі.
Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково з таких підстав:
У провадженні Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження №42023122010000026 від 19.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Постановою слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 від 29.04.2024 року призначено у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023122010000026 від 19.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України судову товарознавчу експертизу.
Відповідно до клопотання експерта про надання додаткових матеріалів № 1014/24-27 від 30.04.2024 року експерт ІНФОРМАЦІЯ_9 , якому доручено виконання судової товарознавчої експертизи, за результатами попереднього вивчення наданих на дослідження матеріалів кримінального провадження № 42023122010000026 від 19.01.2023 та постанови від 29.04.2024 слідчого СВ ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_3 , на підставі ст. 69 КПК України, а також пп. 2.1 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5, зареєстрованим у ІНФОРМАЦІЯ_11 03.11.1998 за № 705/3145 заявлено клопотання щодо: надання зразків цегли, що підлягає дослідженню; надати більш повні, уточнені товарознавчі характеристики об`єктів, зокрема, щодо марки, тощо; надати матеріали кримінального провадження, які стосуються об`єктів дослідження.
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріали клопотання містять достатні дані щодо необхідності надання тимчасового доступу до вказаних документів і речей, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття доказів для розкриття даного кримінального правопорушення з наданням можливості відзняти копії з зазначених документів та вилучити ці копії.
З урахуванням вищевикладених правових норм, слідчий суддя, вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити частково.
Надати слідчому СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчому слідчої групи лейтенанту поліції ОСОБА_5 дозвіл на тимчасовий доступ дооригіналів документів, з можливістю ознайомитися з ними, виготовити з них копії та вилучити ці копії, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , документи щодо укладення та виконання робіт за договором № 39/2020 від 29.05.2020 по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 »,», а саме до наступних документів:
- тендерної документації з приводу проведення торгів, положення про тендерний комітет за період часу з 2020 по 2022 р., рішення, розпорядження щодо складу (членів) тендерного комітету за вказаний період, протоколи засідань тендерного комітету щодо розгляду та затвердження річного плану закупівель на 2020 - 2022 р. по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 » та застосування процедури відкритих торгів, скасування та внесення змін до річного плану, прийняття рішення щодо наміру укласти договори підряду;
- листування між Замовником та Підрядником щодо укладення, виконання договору по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 », а також щодо проведення робіт на вказаному об`єкті та розробки проектної документації в повному обсязі за період часу з 2020 по 2024;
- проектно-технічної документації по вищевказаному об`єкту;
- проектно-кошторисної документації на проведення вищезазначених робіт по об`єкту, договорів з додатками, додаткових угод до вказаних договорів, документи щодо її затвердження (накази, розпорядження);
- довідки форми КБ-3 про вартість виконаних робіт та витрати, акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в, акти прихованих робіт, дефектні акти, загальні журнали виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, дефектні акти щодо проведення робіт по вищевказаному об`єкту;
- виконавчу документацію по вищевказаному об`єкту, а саме: загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнал авторського нагляду креслення, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного нагляду, акти визначень фізико - механічних показників будівельних матеріалів, сертифікати на матеріали, що використовувалися в ході проведення будівельних робіт в повному обсязі;
- підтверджуючу документацію в повному обсязі на придбання Підрядником (субпідрядниками) матеріалів, що використовувались на вищезазначеному об`єкті, а саме: накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості на будівельні матеріали, платіжних документів щодо придбання матеріалів;
- підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вищевказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;
- договори субпідряду, укладені виконавцями робіт для забезпечення виконання договорів, додаткові угоди до них;
- платіжні доручення щодо перерахування коштів за проведення робіт по вищевказаному об`єкту підрядникам (субпідрядникам).
- документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 2020 по 2024 щодо прийняття в експлуатацію об`єкту, результати їх розгляду, листування з вказаних питань;
- декларація про готовність вказаного об`єкту до експлуатації;
- документи (рішення, розпорядження тощо) щодо підстав укладення Договору підряду № 39/2020 від 29.05.2020, з усіма наявними документами щодо підготовки та подання проектів вказаних рішень (розпоряджень): доповідні записки, лист резолюцій, протоколи;
- реєстри вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_3 в повному обсязі за період з 2020 по 2024 стосовно вищезазначеного об`єкту;
- документи щодо забезпечення здійснення технічного нагляду на вищевказаному об`єкті працівниками ІНФОРМАЦІЯ_3 : накази/розпорядження про призначення, звільнення, переведення, відпустки таких працівників (з відмітками про ознайомлення); трудові контракти, договори (у випадку укладання) (з відмітками про ознайомлення); копії посадових обов`язків (розподілу обов`язків) (з відмітками про ознайомлення); табелі обліку робочого часу вказаного працівника за період з травня 2020 по дату введення в експлуатації вказаного об`єкту; накази про уповноваження (визначення) здійснення технічного нагляду при виконанні робіт за договором між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (з відмітками про ознайомлення працівника, визначеного за забезпечення технічного нагляду на вказаному об`єкті, про ознайомлення); особової справи працівника, відповідального за забезпечення технічного нагляду на вказаному об`єкті; копію штатного розкладу ІНФОРМАЦІЯ_4 , що діяв у період з травня 2020 по дату введення в експлуатації вказаного об`єкту; копію Положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 , що діяло у період з 2020 по 2024;
- матеріали оскарження Акту ревізії №041107-24/4 від 23.12.2022 ІНФОРМАЦІЯ_5 ;
- дозвіл на використання руйнівних методів дослідження по об`єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: АДРЕСА_2 » з метою відбору цегли, яка була застосована для зведення внутрішніх та зовнішніх стін будівлі.
В задоволенні решти вимог - відмовити.
Строк дії ухвали визначити до 06.07.2024 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2024 |
Оприлюднено | 14.05.2024 |
Номер документу | 118970212 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні