Ухвала
від 19.04.2024 по справі 761/14063/24
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/14063/24

Провадження № 1-кс/761/9452/2024

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.04.2024 рік м. Київ

Слідчий суддя Шевченківського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання старшого детектива Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,

В С Т А Н О В И В :

До Шевченківського районного суду міста Києва надійшло погоджене з прокурором клопотання детектива про тимчасовий доступ до речей та документів, які зберігаються у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в якому вказано, що Головним підрозділом детективів Бюро економічної безпеки України за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 72024000410000001 від 03.01.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що cлужбові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2022-2023 років, шляхом зловживання своїм службовим становищем під час виконання робіт з будівництва «ПС 110/20 кВ «Роменська» (2 черга)» та «Технічне переоснащення трансформаторної підстанції НОМЕР_1 », під час дії воєнного стану, заволоділи грошовими коштами в особливо великих розмірах.

Так, 01.06.2022 на сайті ІНФОРМАЦІЯ_9 оголошено закупівлю № ІНФОРМАЦІЯ_10 , «Будівництво ПС 110/20 кВ «Роменська» (2 черга) (Інвестиційна програма АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 на 2022 р. розділ І п. 1.1.2.1.1)» та ІНФОРМАЦІЯ_10 , «Технічне переоснащення трансформаторної підстанції 110/10/6 кВ «Локотки» (заміна тр-ра 1Т) АДРЕСА_1 (Інвестиційна програма АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 2022 р. розділ І п. 1.1.2.1.2). За результатами проведення торгів 21.06.2022 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » заключено Договір № 5509/2106/4 про виконання робіт «Будівництво ПС 110/20 кВ «Роменська» (2 черга)» з ДУ № 1 від 04.07.2023 (сума виконання робіт по об`єкту 75 398 080 грн з ПДВ) та Договір № 5435/2106/2 щодо виконання робіт «Технічне переоснащення трансформаторної підстанції 110/10/6 кВ «Локотки» (заміна тр-ра 1Т)» АДРЕСА_1 » ДУ № 1 від 04.07.2023 (сума виконання робіт по об`єкту 25 455 530 грн з ПДВ).

Водночас, при виконанні вказаних договорів, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » реалізовано схему штучного завищення вартості трансформаторів шляхом їх придбання через підконтрольну ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

В подальшому, 04.05.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » придбав трансформатор силовий трьохфазнийдвообмотковий, потужністю 10000 кВА у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за ціною 6 472 987 грн та 12.09.2023 реалізував його ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за ціною 10 048 571 грн. Поряд з цим, 04.05.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » придбав трансформатор силовий, трьохфазний, трьохобмотковий, ТДТН-16000/110/10/6-У1 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за ціною 10 105 242 грн та 13.10.2023 реалізував його ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за ціною14 691 508 грн.

Крім того, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » придбано електротехнічне обладнання: панель № 10 Основний захист трансформатора Т2, панель № 11 резервний захист та автоматика В-110, 20 кВ тр-ра Т2, панель № 12 1-й комплект захисту ПЛ-110 кВ Роменська -Вузлова «W2G», панель № 13 2-1 комплект захисту ПЛ-110 кВ Роменська-Вузлова «W2G» у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) загальною вартістю 4,7 млн. грн, яке в рамках Договору № 5509/2106/4 про виконання робіт «Будівництво ПС 110/20 кВ «Роменська» (2 черга)» з ДУ № 1 від 04.07.2023 реалізовано за ціною10 млн. грн.

Проведеними оперативними заходами встановлено, що в рамках звіту щодо виконання інвестиційної програми 2022 року за звітний період з 01.01.2022 по 31.12.2023, Направленого НКРЕКП (лист від 73/1023 від 25.01.2024), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відзвітувало про виконання заходів інвестиційної програми:

-п. 1.1.2.1.2 2 «Технічне переоснащення трансформаторної підстанції

110/10/6кВ «Локотки» (заміна тр-ра 1Т) АДРЕСА_1 перехідний захід». Опис заходу відповідно до пояснювальної записки: заміна двообмотковоготр-ра 1Т на триобмотковий із класами напруг 110кВ, 10кВ, 6кВ. Заміна ЗОН-110-1Т, розрядників у нейтралі тр-ра 1T, 110к, 10 кВ на ОПН. Буд-во шинних мостів 6кВ та 10 кВ від тр-ра ІТ до ЗРУ-6(10)кВ. Встановлення ОПН 6кВ на стороні 1Т, встановлення ввідної комірки на СШ-6кВ. Заміна існуючого тр-рного порталу. Технічне переоснащення кіл РЗА та АСУТП;

-п. 1.1.2.1.3 «Будівництво ПС 110/20 кВ «Роменська» у м. Суми 2 черга перехідний захід». Опис заходу відповідно до пояснювальної записки: будівництво 2СШ-110 ВРП-110, приєднання силового тр-ру 2Т, 2СШ-20 кВ, а

саме: монтаж тр-ру 2Т, ЗОН-2Т, ОПН-110-2Т, ОПН-20-2Т,ОП1Н-110-ТН,роз?єднувачі 110 кВ (4 шт), ввідний ЕВ-110 кВ, ТС-110 кВ (6 шт), ТН-110кВ (3 шт.), ТВП-20кВ (1 шт.), ДГК-20кВ (Ішт.), ЩВІІ, ШОС, комірки 20 кВ(11 шт.), ТН-20 кВ (1 шт.), ТМ, Р3А змонтованого обладнання. Організація АСКУЕ та АСУ ТП підстанції.

Таким чином, роботи в рамках Договору від 21.06.2022 № 5509/2106/4 про виконання робіт «Будівництво ПС 110/20 кВ «Роменська» (2 черга)» з ДУ № 1 від 04.07.2023 та Договору від 21.06.2022 № 5435/2106/2 щодо виконання робіт «Технічне переоснащення трансформаторної підстанції 110/10/6 кВ «Локотки» (заміна тр-ра 1Т)» АДРЕСА_1 » ДУ № 1 від 04.07.2023 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » завершені.

Отже, під час формування проекту Інвестиційної програми на 2022 рік (далі ІП), службові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » узгодили з представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » терміни виконання, номенклатуру та вартість робіт, електротехнічного обладнання, комплектуючих для їх подальшого включення до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів чим створили перевагу для конкретних учасників торгів, а саме комерційних структур, які входять в ФПГ «Енергетичний стандарт».

В подальшому, вказані комерційні структури, здійснили постачання електрообладнання по завищеній ціні, тим самим, заволоділи коштами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в рамках договорів на виконання робіт та постачання електрообладнання, що негативно впливає на розвиток, утримання та функціонування системи передачі в зоні діяльності оператора.

Відповідно до ст. 71 КПК України, 09.01.2024, постановою старшого детектива ГПД БЕБ в рамках кримінального провадження№ 72024000410000001 з дотриманням вимог ст.ст. 40, 71,110 КПК України залучено спеціаліста з бухгалтерського обліку та аудиту з метою встановлення суми завищення вартості придбаного обладнання (двох трансформаторів та захисник панелей), яке встановлювалось ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання зазначених будівельних робіт.

Згідно довідки спеціаліста № 08/02-1 від 08.02.2024, різниця між вартістю обладнання «Трансформатор силовий трьохфазнийтрьохобмотковийТДТН-16000/110-У1» відповідно до Локального кошторису до Договору підряду № 5435/2106/2 від 21 червня 2022 року, укладеного замовником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та вартістю обладнання «Трансформатор ТДТН-16000/110-У1» зазначеної у податковій накладній постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) становить 4 586 265,29 грн.

Таким чином, в результаті проведення дослідження, спеціалістом з`ясовано, що розмір матеріальної шкоди (збитків) завданої АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) при виконані Договору підряду № 5435/2106/2 від 21 червня 2022 року, укладеного з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), внаслідок завищення вартості обладнання «Трансформатор силовий трьохфазнийдвообмотковийТДТН-16000/110-У1», з можливістю придбання АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначеного обладнання за ціною підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) становить 4 586 265,29 грн.

Окрім цього, різниця між вартістю обладнання «Трансформатор силовий трифазний двообмотковийТДН-10000/110-У1» відповідно до Локального кошторису до Договору підряду № 5509/2106/4 від 21 червня 2022 року, укладеного замовником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та вартістю обладнання «Трансформатор ТДН-10000/110-У1» зазначеної у податковій накладній постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) становить 3 575 583,79 грн.

Таким чином, в результаті проведення дослідження, спеціалістом з`ясовано, що розмір матеріальної шкоди (збитків) завданої АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) при виконані Договору підряду № 5509/2106/4 від 21 червня 2022 року, укладеного з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), внаслідок завищення вартості обладнання «Трансформатор силовий трифазний двообмотковийТДН-10000/110-У1», з можливістю придбання АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначеного обладнання за ціною підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) становить 3 575 583,79 грн.

Також, різниця між вартістю обладнання «Панель № 10РЗА В-110, 20 кВ, основнийзахист трансформатора Т2», «Панель № 11 резервний захист та автоматика В-110, 20 кВ тр-ра Т2», «Панель №12 1-го комплекта захисту ПЛ-110 кВ Роменська-Вузлова "W2G"», «Панель №13 2-го комплекта захисту ПЛ-110 кВ Роменська-Вузлова "W2G"» відповідно до Локального кошторису до Договору підряду № 5509/2106/4 від 21 червня 2022 року, укладеного між замовником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та вартістю обладнання зазначеної у податковій накладній постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) становить 6 469 546,56 грн.

Таким чином, в результаті проведення дослідження, спеціалістом з`ясовано, що розмір матеріальної шкоди (збитків) завданої АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) при виконані Договору підряду № 5509/2106/4 від 21 червня 2022 року, укладеного між з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), внаслідок завищення вартості обладнання «Панель No10 РЗА В-110, 20 кВ, основнийзахист трансформатора Т2», «Панель № 11 резервний захист та автоматика В-110, 20 кВ тр-ра Т2», «Панель №12 1-го комплекта захисту ПЛ-110 кВ Роменська-Вузлова "W2G"», «Панель №13 2-го комплекта захисту ПЛ-110 кВ Роменська-Вузлова "W2G"», з можливістю придбання АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначеного обладнання за ціною виробника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) становить 6 469 546,56 грн.

Враховуючи вищевикладене, в органу досудового розслідування є всі підстави вважати, що службові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » діючи за попередньою змовою з представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з метою особистого збагачення, реалізували вищезазначений протиправний механізм, в ході якого заволоділи грошовими коштами в умовах воєнного стану, під час виконання робіт з будівництва «ПС 110/20 кВ «Роменська» (2 черга)» та «Технічне переоснащення трансформаторної підстанції НОМЕР_1 », в особливо великих розмірах.

З огляду на викладене, з метою виконання завдань кримінального провадження, визначених ст. 2 КПК України, зокрема захисту суспільства та держави від кримінальних правопорушень, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура, ураховуючи положення ст. 28 КПК України, у органу досудового розслідування виникла необхідність із зверненням до слідчого судді з відповідним клопотанням про надання тимчасового доступу до речей та документів.

Ураховуючи тягар доведення протиправної поведінки службових осібТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що може вказувати на наявність в їх діях складу тяжкого кримінального правопорушення, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до наступних речей та документів з можливістю вилучити належним чином завірені копії документів у паперовому та електронному вигляді (здійснити їх виїмку),щодо фінансово-господарських взаємовідносин з наступним суб`єктом господарюванняТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

Детектив ОСОБА_3 у судове засідання не прибув, але до суду надійшло клопотання стосовно розгляду клопотання за його відсутності, вказавши що клопотання підтримує та просить задовольнити.

Розгляд клопотання проводиться за відсутності володільця документів на підставі ч.2 ст.163 КПК України.

Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннями ст. 132 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Згідно вимог ч.1 та 2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

За змістом п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

У відповідності з вимогами ч. 7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи зміст клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що отримані документи та інформація, може бути використана під час досудового розслідування кримінального провадження за № 72024000410000001 від 03.01.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, як докази у вказаному кримінальному провадженні.

Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись вимогами ст. ст.132, 159 - 164 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого детектива Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.

Надати слідчим у кримінальному провадженні - детективам (старшим детективам) Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучити належним чином завірені копії документів у паперовому та електронному вигляді (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінніпосадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), щодо фінансово-господарських взаємовідносинз наступним суб`єктом господарюванняТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

- договори укладені з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )з додатками та додатковими угодами щодо купівлі-продажу обладнання «Трансформатор силовий трифазний двообмотковийТДН-10000/110-У1» та «Трансформатор силовий трьохфазнийдвообмотковийТДТН-16000/110-У1», з підтверджуючими документами про їх виконання: специфікаціями, технічними паспортами, балансові відомості підприємства, технічних умовна поставлені товари; платіжних доручень, реєстру бухгалтерського обліку, актів списання матеріальних цінностей, - податкові накладні, видаткові накладні, акти прийому-передачі товару (послуг), обладнання, виписки банку по руху коштів, яким підтверджується отримання коштів за поставлений товар (обладнання) тощо;

- товарно - транспортні накладні на поставку обладнання «Трансформатор силовий трифазний двообмотковийТДН-10000/110-У1» та «Трансформатор силовий трьохфазнийдвообмотковийТДТН-16000/110-У1» та договори на надання транспортних послуг з підтверджуючими документами про їх виконання;

- сертифікати відповідності (паспорти якості тощо) на обладнання«Трансформатор силовий трифазний двообмотковийТДН-10000/110-У1» та «Трансформатор силовий трьохфазнийдвообмотковийТДТН-16000/110-У1», експертні звіти щодо відповідності вказаного товару відповідним нормам, стандартам; інші дозвільні документи на обладнання;

- листувань ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань щодо придбання обладнання «Трансформатор силовий трифазний двообмотковийТДН-10000/110-У1» та «Трансформатор силовий трьохфазнийдвообмотковийТДТН-16000/110-У1»;

-статуту підприємства, накази про призначення директорів, головного інженера, заступників директорів, фінансових директорів, головних бухгалтерів та інших посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), які ставили свої підписи в фінансово-господарських та бухгалтерських документах зТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а також їх посадові інструкції, розпорядження, плани-завдання, службові записки;

-штатний розпис товариства, цивільно-правові договори з працівниками, табелі виходу на роботу за період 2023 рік;

-договорів оренди машин та механізмівза період 2023 рік.

Строк дії ухвали не може перевищувати 2 (двох) місяців з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

19 квітня 2024 року

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.04.2024
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу118972438
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —761/14063/24

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Матвєєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні