Єдиний унікальний номер 317/7196/23
Провадження № 2/317/277/2024
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 травня 2024 року м. Запоріжжя
Запорізький районний суд Запорізької області у складі:
головуючого судді Сакояна Д.І.
за участі:
секретаря судового засідання Сидоренка І.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у спрощеному позовному провадженні цивільну справу за позовом Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги,-
ВСТАНОВИВ:
У грудні 2023 року до Запорізького районного суду Запорізької області надійшов позов Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги. Позивач просить стягнути з відповідачки:
- надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї в сумі 10953,42 грн.;
- надміру виплачені кошти допомоги одинокій матері в сумі 6201,12 грн. та судові витрати.
Свої вимоги мотивує тим, що на обліку в Управлінні соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області (далі - Управління) перебуває ОСОБА_1 , як отримувач державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям та державної соціальної допомоги одинокій матері.
На підставі заяви ОСОБА_1 від 16.06.2022 і доданих до неї документів Управлінням було прийнято рішення від 27.06.2022 про призначення ОСОБА_1 державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї з 01.06.2022 по 30.06.2022 у розмірі 4454,66 грн., з 01.07.2022 по 05.09.2022 у розмірі 4770,81 грн., з 06.09.2022 по 30.11.2022 у розмірі 5476,71 грн. та рішення від 27.06.2022 про призначення ОСОБА_1 допомоги одиноким матерям з 01.06.2022 по 30.06.2022 у розмірі 2355,56 грн., з 01.07.2022 по 05.09.2022 у розмірі 2557,56 грн., з 06.09.2022 по 30.11.2022 у розмірі 3100,56 грн.
Розпорядженням Управління від 22.09.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з 01.12.2022 по 31.12.2022 у розмірі 5476,71 грн.
Розпорядженням Управління від 22.12.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з 01.01.2023 по 31.01.2023 у розмірі 5476,71 грн.
Розпорядженням Управління від 20.01.2023 ОСОБА_1 було продовжено виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з 01.02.2023 по 28.02.2023 у розмірі 5476,71 грн.
Розпорядженням Управління від 22.09.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату допомоги одинокій матері з 01.12.2022 по 31.12.2022 у розмірі 3100,56 грн.
Розпорядженням Управління від 22.12.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату допомоги одинокій матері з 01.01.2023 по 31.01.2023 у розмірі 3100,56 грн.
Розпорядженням Управління від 20.01.2023 ОСОБА_1 було продовжено виплату допомоги одинокій матері з 01.02.2023 по 28.02.2023 у розмірі 3100,56 грн.
02.02.2023 ОСОБА_1 звернулась до Управління із заявою про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, у якій підтвердила власним підписом наступне:
- вона усвідомлює, що наведені нею відомості про доходи та майно, що вплинули або могли вплинути на прийняття рішення щодо надання соціальної допомоги, компенсацій та пільг, будуть перевірені згідно з чинним законодавством України;
- її повідомлено, що в разі зміни обставин, які можуть вплинути або могли вплинути на отримання нею соціальної допомоги, компенсації та пільг, вона зобов`язується повідомити органи праці та соціального захисту населення;
- про відмову в призначенні або припинення виплати призначеної соціальної допомоги та/або повернення надміру нарахованих коштів у разі подання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан сім`ї її попереджено.
Для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї Управлінням було проведено розрахунок середньомісячного доходу сім`ї та виявлено, що ОСОБА_1 не працювала та не було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в розмірі не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців за період, який враховується при призначенні допомоги малозабезпеченим сім`ям (попередні два місяці становлять два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням допомоги), отже з 01.01.2023 ОСОБА_1 втратила право на отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям та допомоги одинокій матері, тому виникла переплата державних коштів соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї з 01.01.2023 по 28.02.2023 у розмірі 6201,12 грн. та допомоги одинокій матері з 01.01.2023 по 28.02.2023 у розмірі 10953,42 грн.
На виконання законодавчо встановленого порядку Управління повідомило відповідачку листом № 07-14/0975 від 17.04.2023 про виникнення надміру виплаченої суми допомоги. Також Управління зазначило, що у разі неповернення переплати в добровільному порядку, буде вимушено звертатися до суду з позовом про примусове стягнення заборгованості.
Неповернення ОСОБА_1 Управлінню надміру виплаченої державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям та допомоги одиноким матерям негативно впливає на його дохідну частину та здійснення соціальних виплат, що суттєво порушує інтереси держави, у зв`язку з чим виникла необхідність звернення до суду з даним позовом.
Ухвалою Запорізького районного суду Запорізької області від 08.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, подав до суду заяву від 13.03.2024 про розгляд справи за його відсутності, вказав, що позовні вимоги підтримує у повному обсязі, проти винесення заочного рішення не заперечує.
Відповідачка ОСОБА_1 у судове засідання повторно не з`явилась, про дату, час та місце розгляду справи повідомлялась належним чином, відзиву на позов не подала.
У зв`язку з наведеним, суд, на підставі ст. 223 ЦПК України, постановляє заочне рішення.
Відповідно до ч. 2 ст. 247 ЦПК України у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши надані докази, суд встановив наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям - це щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім`ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім`ї.
За приписами ст. 4 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» призначення і виплата державної соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за місцем проживання уповноваженого представника сім`ї.
Порядок призначення, умови виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги, перелік документів, необхідних для призначення допомоги згідно із цим Законом, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 5 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 250 від 24.02.2003 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632), для призначення державної соціальної допомоги уповноважений представник малозабезпеченої сім`ї, особа якого посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), подає такі документи:
- заяву, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики;
- декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - декларація);
- довідку про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
- довідку про доходи за шість місяців перед місяцем звернення (за наявності), у разі коли для обчислення сукупного доходу враховуються шість місяців перед місяцем звернення;
- посвідчення учасника бойових дій встановленого зразка (за наявності).
Відповідно до ч. 1 ст. 18-1 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.
Згідно з ч. 2 ст. 18-2 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» допомога на дітей одиноким матерям призначається за наявності витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданого відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідки про народження, виданої виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документа про народження, виданого компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку.
Допомога на дітей одиноким матерям призначається незалежно від одержання на дітей інших видів допомоги, передбачених цим Законом.
Для призначення, виплати та припинення виплати допомоги на дітей одиноким матерям додатково застосовуються умови призначення, виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Судом встановлено, що 16.06.2022 ОСОБА_1 звернулась із заявою до Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області за призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям та допомоги на дітей одиноким матерям (а.с. 69).
Рішенням Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області про призначення допомоги сім`ям з дітьми від 27.06.2022 ОСОБА_1 було призначено допомогу, як одинокій матері (а.с. 17).
Рішенням Управління про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї від 27.06.2022 ОСОБА_1 було призначено відповідну соціальну допомогу (оборот а.с. 18).
Матеріали справи містять розрахунок середньомісячного сукупного доходу сім`ї ОСОБА_1 за період жовтень 2021 року-березень 2022 року (оборот а.с. 17), розрахунок державної соціальної допомоги від 27.06.2022 (а.с. 18) та повідомлення про надання державної допомоги сім`ям з дітьми ОСОБА_1 від 27.06.2022 (а.с. 19).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану» № 214 від 07.03.2022 строк виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, допомоги на дітей одиноким матерям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату (далі - державна соціальна допомога), та пільг, які було призначено раніше, продовжується особам, які проживають на територіях територіальних громад, на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією відповідно до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій (далі - відповідні території).
Розпорядженням Управління від 22.09.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з 01.12.2022 по 31.12.2022 у розмірі 5476,71 грн. (а.с. 12).
Розпорядженням Управління від 22.09.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату допомоги одинокій матері з 01.12.2022 по 31.12.2022 у розмірі 3100,56 грн. (а.с. 13).
Розпорядженням Управління від 22.12.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з 01.01.2023 по 31.01.2023 у розмірі 5476,71 грн. (а.с. 12).
Розпорядженням Управління від 22.12.2022 ОСОБА_1 було продовжено виплату допомоги одинокій матері з 01.01.2023 по 31.01.2023 у розмірі 3100,56 грн. (а.с. 13).
Розпорядженням Управління від 20.01.2023 ОСОБА_1 було продовжено виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з 01.02.2023 по 28.02.2023 у розмірі 5476,71 грн. (а.с. 12).
Розпорядженням Управління від 20.01.2023 ОСОБА_1 було продовжено виплату допомоги одинокій матері з 01.02.2023 по 28.02.2023 у розмірі 3100,56 грн. (а.с. 13).
10.01.2023 ОСОБА_1 повторно звернулась до Управління за призначенням державної допомоги сім`ям з дітьми, а саме допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям (а.с. 15-16). Разом із заявою надала декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги від 10.01.2023 (а.с. 14).
Згідно із п. 2 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану» № 214 від 07.03.2022, у разі коли отримувачі державної соціальної допомоги у період введення воєнного стану подають заяву з необхідними документами та/або відомостями для проведення перерахунку державної соціальної допомоги, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад визначають право на отримання такої допомоги і проводять розрахунок її розміру. Виплата державної соціальної допомоги проводиться у новому розмірі відповідно до поданих заяви та документів та/або відомостей.
При цьому кошти державної соціальної допомоги, виплачені отримувачам під час воєнного стану до моменту подання ними нових заяви та документів, не підлягають поверненню.
У разі коли у період введення воєнного стану виявлено відомості та/або отримано інформацію, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на отримання державної соціальної допомоги та на визначення її розміру, виплата державної соціальної допомоги припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому виявлено відомості та/або отримано інформацію.
Відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям» № 250 від 24.02.2003, державна соціальна допомога не призначається, якщо у складі сім`ї є працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, та не працювали, не проходили військової служби, не провадили підприємницької чи професійної незалежної діяльності, не здобували освіти за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, не зареєстровані у філії регіонального/міжрегіонального центру зайнятості (або міському, районному, міськрайонному центрі зайнятості - до дати припинення їх діяльності) (далі - центр зайнятості) як безробітні або як такі, що шукають роботу, сумарно більше ніж три місяці протягом періоду, за який враховуються доходи (крім випадків, передбачених у пункті 11 цього Порядку). Державна соціальна допомога у зазначеному випадку призначається, якщо особи протягом періоду, за який враховуються доходи сплатили або за них сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців.
Згідно із п. 20 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям» № 250 від 24.02.2003, державна соціальна допомога призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця подано всі документи.
Рішенням Управління від 06.02.2023 ОСОБА_1 відмовлено в наданні державної соціальної допомоги з підстав наявності у складі сім`ї непрацюючих працездатних осіб, які не сплатили в мінімальному розмірі Єдиний соціальний внесок сумарно протягом 3 місяців (а.с. 10).
Як видно з розрахунку середньомісячного сукупного доходу сім`ї для призначення державної соціальної допомоги, з травня 2022 року по вересень 2022 року ОСОБА_1 не працювала та не сплачувала Єдиний соціальний внесок (оборот а.с. 10).
06.02.2023 Управлінням повідомлено ОСОБА_1 про відмову у наданні державної соціальної допомоги (а.с. 11).
Таким чином, з січня 2023 року ОСОБА_1 втратила право на отримання державної соціальної допомоги, отже в період з 01.01.2023 по 28.02.2023 відповідачці надміру виплачено державну допомогу одинокій матері у сумі 6201,12 грн. та державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям у розмірі 10953,42 грн., що підтверджується довідкою Управління № 641 від 09.04.2024 (а.с. 71) та довідкою Управління без номеру від 17.04.2024 (а.с. 72).
Листом начальника Управління № 07-14/0975 від 17.04.2023 ОСОБА_1 запропоновано добровільно повернути надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги (а.с. 9).
Відповідно до ст. 12 ЦПК України, цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з ч. 1 ст. 13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Відповідно до вимог ст. 76 ЦПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно зі статтями 81, 83 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Сторони та інші учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.
Положеннями ч. 1 ст. 1212 ЦК України встановлено, що особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.
Оскільки ОСОБА_1 у добровільному порядку не повернула надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги, суд вважає позовні вимоги Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. При цьому суд виходить з приписів ч. 1, 5 ст. 81 ЦПК України та враховує, що відповідачка ОСОБА_1 не надала суду належних доказів повного чи часткового повернення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги, не спростувала обставини, на які посилається позивач як на підставу позовних вимог.
Відповідно до ст. 141 ЦПК України з відповідачки на користь позивача підлягає стягненню судовий збір пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 12, 13, 19, 23, 76-83, 89, 133, 137, 141, 223, 247, 258-259, 263-265, 280-284 ЦПК України ,-
ВИРІШИВ:
Позов Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області до ОСОБА_1 про стягнення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги - задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ) на користь держави в особі Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області (код у ЄДРПОУ 03193241, юридична адреса: 70450, Запорізька область, Запорізький район, смт Кушугум, вул. Центральна, буд. 192, фактична адреса: 69089, м. Запоріжжя, вул. Розенталь, буд. 3-А, р/р НОМЕР_2 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172) надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї у розмірі 10953 грн. 42 коп. (десять тисяч дев`ятсот п`ятдесят три грн. 42 коп.).
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ) на користь держави в особі Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області (код у ЄДРПОУ 03193241, юридична адреса: 70450, Запорізька область, Запорізький район, смт Кушугум, вул. Центральна, буд. 192, фактична адреса: 69089, м. Запоріжжя, вул. Розенталь, буд. 3-А, р/р НОМЕР_2 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172) надміру виплачені кошти державної допомоги одинокій матері у розмірі 6201 грн. 12 коп. (шість тисяч двісті одна грн. 12 коп.).
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ) на користь держави в особі Управління соціального захисту населення Запорізької районної державної адміністрації Запорізької області (код у ЄДРПОУ 03193241, юридична адреса: 70450, Запорізька область, Запорізький район, смт Кушугум, вул. Центральна, буд. 192, фактична адреса: 69089, м. Запоріжжя, вул. Розенталь, буд. 3-А, р/р НОМЕР_2 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172) судовий збір у розмірі 2684 грн. 00 коп. (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.).
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача.
Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом строків, встановлених цим Кодексом, не подані заява про перегляд заочного рішення або апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.
Рішення суду може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Запорізького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Д.І. Сакоян
Суд | Запорізький районний суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2024 |
Оприлюднено | 14.05.2024 |
Номер документу | 118977359 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про визнання необґрунтованими активів та їх витребування |
Цивільне
Запорізький районний суд Запорізької області
Сакоян Д. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні