ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/30494/23
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 травня 2024 року
Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого-судді Мартинюка В.Я., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без виклику учасників справи у м.Львові справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВУДТЕХНІК" до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України, за участю другого відповідача Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про визнання протиправними та скасування рішень, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВУДТЕХНІК" звернулося в суд з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, Державної податкової служби України, другого відповідача Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, в якому, з урахуванням заяви про зміну предмета позову від 22.04.2024 року, просить:
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845930/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 11.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845931/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 11.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845928/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3 від 11.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845929/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 4 від 11.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845932/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 5 від 11.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845933/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 25.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845938/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 9 від 25.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845939/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 10 від 25.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845934/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 11 від 25.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845935/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 12 від 25.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845936/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 13 від 25.07.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845940/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 08.08.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845942/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3 від 08.08.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845943/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 4 від 08.08.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845941/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 5 від 08.08.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845944/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 22.08.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію;
визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 №9845945/38172141;
зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 22.08.2023 датою її подання платником податків на реєстрацію.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ним було подано усі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення господарських операцій по податкових накладних. В оскаржуваних рішеннях контролюючого органу не вказано і не підкреслено, яких саме документів не вистачало для здійснення реєстрації податкових накладних. Стверджує, що можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Посилається на те, що рішення про зупинення реєстрації податкових накладних не містять у собі мотивації підстав та причин віднесення операцій до п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, як і не містять доказів наявності податкової інформації, що свідчила б про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланням на відповідні документи, як і доказів прийняття рішення про віднесення його до ризикових. За відсутності належного мотивування податковим органом рішень про відмову у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання певних документів без їх деталізації, такі рішення не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, а тому підлягають визнанню протиправними та скасуванню.
Відповідач у відзиві зазначає, що обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову діяльність». Тобто, контролюючий орган має запропонувати платнику податків надати документи та пояснення на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи. Стверджує, що позивачем не надано жодних розрахункових документів та банківських виписок з особових рахунків. Зазначає, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних є дискреційними повноваженнями.
Ухвалою суду від 15.01.2024 року відкрито спрощене позовне провадження у справі.
Ухвалою суду від 15.03.2024 року залучено до участі у справі другого відповідача; справу вирішено розглядати спочатку.
Дослідивши наявні у справі докази та давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини справи.
Позивачем складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 11.07.2023 на загальну суму 44133 грн. 74 коп. з урахуванням податку на додану вартість, за № 2 від 11.07.2023 року на загальну суму 30973 грн. 32 коп. з урахуванням податку на додану вартість, за №3 від 11.07.2023 року на загальну суму 60000 грн. 31 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №4 від 11.07.2023 року на загальну суму 30932 грн. 62 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №5 від 11.07.2023 року на загальну суму 30306 грн. 72 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №2 від 08.08.2023 року на загальну суму 51345 грн. 04 коп. з урахуванням податку на додану вартість; №3 від 08.08.2023 року на загальну суму 30161 грн. 63 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №4 від 08.08.2023 року на загальну суму 30276 грн. 62 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №5 від 08.08.2023 року на загальну суму 30790 грн. 97 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №8 від 25.07.2023 року на загальну суму 31950 грн. 43 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №9 від 25.07.2023 року на загальну суму 44732 грн. 63 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №10 від 25.07.2023 року на загальну суму 21420 грн. 42 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №11 від 25.07.2023 року на загальну суму 37519 грн. 32 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №12 від 25.07.2023 року на загальну суму 31324 грн. 62 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №13 від 25.07.2023 року на загальну суму 72058 грн. 06 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №6 від 22.08.2023 року на загальну суму 30265 грн. 87 коп. з урахуванням податку на додану вартість; за №7 від 22.08.2023 року на загальну суму 32689 грн. 06 коп. з урахуванням податку на додану вартість.
Реєстрація згаданих податкових накладних була зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України.
Для підтвердження здійснення операцій позивачем надано пояснення та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено.
Комісією Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 року №9845930/38172141, від 02.11.2023 року №9845931/38172141, від 02.11.2023 року №9845928/38172141, від 02.11.2023 року №9845929/38172141, від 02.11.2023 року №9845932/38172141, від 02.11.2023 року №9845940/38172141, від 02.11.2023 року №9845943/38172141, від 02.11.2023 року №9845941/38172141, від 02.11.2023 року №9845933/38172141, від 02.11.2023 року №9845938/38172141, від 02.11.2023 року №9845934/38172141, від 02.11.2023 року №9845935/38172141, від 02.11.2023 року №9845936/38172141, від 02.11.2023 року №9845944/38172141, від 02.11.2023 року №9845945/38172141, від 02.11.2023 року №9845939/38172141, від 02.11.2023 року №9845942/38172141 у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Окрім того, позивачем було подано скарги Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, за наслідками розгляду яких прийнято рішення, якими скарги залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Не погодившись із згаданими рішеннями позивач звернувся з позовом до адміністративного суду.
Змістом спірних правовідносин є рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.11.2023 року №9845930/38172141, від 02.11.2023 року №9845931/38172141, від 02.11.2023 року №9845928/38172141, від 02.11.2023 року №9845929/38172141, від 02.11.2023 року №9845932/38172141, від 02.11.2023 року №9845940/38172141, від 02.11.2023 року №9845943/38172141, від 02.11.2023 року №9845941/38172141, від 02.11.2023 року №9845933/38172141, від 02.11.2023 року №9845938/38172141, від 02.11.2023 року №9845934/38172141, від 02.11.2023 року №9845935/38172141, від 02.11.2023 року №9845936/38172141, від 02.11.2023 року №9845944/38172141, від 02.11.2023 року №9845945/38172141, від 02.11.2023 року №9845939/38172141, від 02.11.2023 року №9845942/38172141.
Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано наступні обставини справи та норми чинного законодавства.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до абзацу 1 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, з наступними змінами та доповненнями (далі ПК України) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Абзацом п`ятим цієї ж статті встановлено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Згідно з абзацом 10 п.201.10 ст.201 ПК України якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, з наступними змінами та доповненнями (далі Порядок №1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Пунктом 13 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Згідно з абзацом 1 п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165, з наступними змінами та доповненнями (далі Порядок № 1165), платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Абзацом 2 цієї ж норми встановлено, що податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Як передбачено п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з п.11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до п.4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 р. за № 1245/34216, з наступними змінами та доповненнями (далі Порядок №520), у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 цього ж порядку передбачено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до п.9 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Згідно з п.10 Порядку №520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Судом встановлено, що квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних містять рекомендацію щодо надання пояснень та копій документів, які підтверджують інформацію, зазначену в згаданих податкових накладних. За наслідками надання таких пояснень та копій документів будуть прийняті рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд зазначає, що пунктом 5 Порядку №520 встановлено вичерпний перелік документів, які необхідні для прийняття рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної. Однак, ДПС України в згаданих квитанціях не зазначено які саме пояснення та документи повинен подати позивач.
Наведене дає підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. Податковий орган в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування повинен зазначити конкретну причину, на підставі якої було зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Окрім того, суд вважає за необхідне звернути увагу на те, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.
Аналогічна правова позиція висловлена в постановах Верховного Суду від 10.04.2020 року у справі №819/330/18, від 23.10.2018 року у справі № 822/1817/18, від 21.05.2019 року у справі № 0940/1240/18, від 16.09.2022 року у справі №380/7736/21, від 28.06.2022 року у справі №380/9411/21, від 20.04.2023 року у справі №380/4746/22.
При цьому, суд звертає увагу, що в матеріалах справи наявні достатні докази (договір поставки №14-2207 від 05.01.2022 року; товарна накладна №1264 від 11.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №161 від 11.07.2023 року; видаткова накладна від 22.06.2023 року; видаткова накладна від 24.07.2023 року; договір поставки товару №ПСО-ВУД-02 від 15.05.2019 року; платіжна інструкція №835 від 10.07.2023 року; видаткова накладна №51 від 30.05.2023 року; товарно-транспортна накладна №Р51 від 30.05.2023 року; платіжна інструкція №688 від 01.06.2023 року; договір поставки товару №23.05-19 від 23.05.2019 року; видаткова накладна від 23.06.2023 року; товарно-транспортна накладна №102130623688000 від 23.06.2023 року; договір поставки №24П/19 від 11.03.2019 року; платіжна інструкція №787 від 26.06.2023 року; договір поставки товару №2/09 від 02.09.2019 року; видаткова накладна №0046 від 30.05.2023 року; платіжна інструкція №867 від 14.07.2023 року; договір поставки товару №26/03-2020 від 26.03.2020 року; видаткова накладна №687 від 19.06.2023 року; товарно-транспортна накладна №Р687 від 19.06.2023 року; платіжна інструкція №564 від 25.04.2023 року; договір оренди №10/2023-о від 29.12.2022 року; акт приймання-передачі від 31.12.2022 року; договір оренди №86/2022-о від 17.08.2022 року; договір оренди №128/2022-о від 01.11.2022 року; платіжна інструкція №146079 від 13.10.2023 року; товарно-транспортна накладна №162 від 11.07.2023 року; товарна накладна №1264 від 11.07.2023 року; товарна накладна №1267 від 11.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №164 від 11.07.2023 року; товарна накладна №1266 від 11.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №165 від 11.07.2023 року; товарна накладна №1478 від 08.08.2023 року; товарно-транспортна накладна №207 від 08.08.2023 року; товарна накладна №1477 від 08.08.2023 року; товарно-транспортна накладна №206 від 08.08.2023 року; товарна накладна №1476 від 08.08.2023 року; товарно-транспортна накладна №205 від 08.08.2023 року; товарна накладна 1475 від 08.08.2023 року;товарно-транспортна накладна №204 від 08.08.2023 року; товарна накладна №1374 від 25.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №177 від 25.07.2023 року; товарна накладна №1375 від 25.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №178 від 25.07.2023 року; товарна накладна №1376 від 25.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №179 від 25.07.2023 року; товарна накладна №1378 віл 25.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №180 від 25.07.2023 року; товарна накладна №1378 від 25.07.2023 року; товарно-транспортна накладна №181 від 25.07.2023 року та інші документи), які вказують на наявність достатніх підстав для реєстрації спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Окрім того, найменування товару/послуги, які зазначені у цих податкових накладних, їх кількість та ціна співпадає із найменуванням товару/послуги, іншими показниками, зазначеними в згаданих вище документах.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не відповідають критеріям правомірності, передбачених п.1 та п.3 ч.2 ст.2 КАС України, а тому підлягають скасуванню.
Як наслідок, підлягають задоволенню і позовні вимоги щодо спонукання до вчинення дій.
Відтак, адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.
Посилання відповідача, щодо дискреційних повноважень ДПС України при реєстрації податкових накладних та виключної компетенції уповноваженого органу, то такі спростовуються ефективністю обраного позивачем способу захисту, який кореспондується із положеннями п.20 Порядку №1246.
При цьому, інші твердження відповідач спростовуються викладеним.
Що стосується судового збору, то, у відповідності до вимог ст.139 КАС України, такий підлягає стягненню на користь позивача.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02.11.2023 року №9845930/38172141, №9845931/38172141, №9845928/38172141, №9845929/38172141, №9845932/38172141, №9845940/38172141, №9845943/38172141, №9845941/38172141, №9845933/38172141, №9845938/38172141, №9845934/38172141, №9845935/38172141, №9845936/38172141, №9845944/38172141, №9845945/38172141, №9845939/38172141, №9845942/38172141.
Зобов`язати Державну податкову службу України (адреса: м.Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкові накладні за №1 від 11.07.2023; за № 2 від 11.07.2023 року; за №3 від 11.07.2023 року; за №4 від 11.07.2023 року; за №5 від 11.07.2023 року; за №2 від 08.08.2023 року; №3 від 08.08.2023 року; за №4 від 08.08.2023 року; за №5 від 08.08.2023 року; за №8 від 25.07.2023 року; за №9 від 25.07.2023 року; за №10 від 25.07.2023 року; за №11 від 25.07.2023 року; за №12 від 25.07.2023 року; за №13 від 25.07.2023 року; за №6 від 22.08.2023 року; за №7 від 22.08.2023 року у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (адреса: м.Львів, вул.Стрийська, 35; код ЄДРПОУ 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВУДТЕХНІК" (адреса: м.Львів, вул.Наукова, 12/161; код ЄДРПОУ 38172141) 36502 (тридцять шість тисяч п`ятсот дві) грн. 40 коп. сплаченого судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський оружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяВ.Я.Мартинюк
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2024 |
Оприлюднено | 15.05.2024 |
Номер документу | 118988288 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні