Рішення
від 13.05.2024 по справі 520/5091/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

13 травня 2024 р. справа № 520/5091/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Олексія Котеньова, розглянувши за правилами спрощеного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» (пров. Подільський, буд. 5,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61003, код ЄДРПОУ 45060122) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057, код ЄДРПОУ43983495) , Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області № 10145401/45060122 від 12.12.2023 про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН податкової накладної № 18 від 28.09.2023 на суму 511542,00 грн, у т.ч. ПДВ 20% 85257,00 грн (реєстраційний № 9267262590);

- зобов`язати Державну податкову службу України, зареєструвати подану ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЄВРОШЛЯХ податкову накладну № 18 від 28.09.2023.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 04.03.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження у справі без виклику сторін.

В обґрунтування позовних вимог та у відповіді на відзив позивачем зазначено, що податковим органом безпідставно зупинено реєстрацію податкових накладних, складених позивачем на ім`я свого контрагента. Не погоджуючись із діями контролюючого органу, позивачем подано пояснення та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Однак рішенням комісії регіонального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, у реєстрації податковій накладній відмовлено. Позивач не погодився із рішенням контролюючого органу, вважає його незаконним та безпідставним, а податкову накладну такою, що підлягає реєстрації, у зв`язку з чим звернувся до суду із цим позовом.

Представником відповідача, Головного управління ДПС в Харківській області, надано відзив на позовну заяву, в якому вказано, що підставою відмови було ненадання платником податку ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства).

Відповідач, Державна податкова служба України, не скористався процесуальним правом надати відзив на адміністративний позов у строк, визначений судом. Усі процесуальні документи у справі отримано через систему "Електронний суд".

Інші заяви по суті справи сторони до суду не подавали.

Відповідно до ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Суддя перебував у щорічній основній відпустці з 29.04.2024 по 10.05.2024.

Суд розглядає справу у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу на підставі п.10 ч.1 ст.4, ч.4 ст.229 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» здійснює свою господарську діяльність з 01.05.2023 року за такими видами діяльності згідно кодів КВЕД: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний); 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання; 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання; 37.00 Каналізація, відведення й очищення стічних вод; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 42.21 Будівництво трубопроводів; 42.91 Будівництво водних споруд; 43.11 Знесення; 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.29 Інші будівельно- монтажні роботи; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 42.13 Будівництво мостів і тунелів.

Для виконання власної господарської діяльності, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» має в розпорядженні наступні об`єкти нерухомості, відображені ним в поданій податковому органу формі 20-ОПП: офісне приміщення площею 40,2 кв.м, розташоване за адресою: АДРЕСА_1 згідно договору оренди № 20/23 від 01.08.2023, укладеного з ТОВ «СОЮЗ-2000», Акту приймання-передачі орендованого майна від 01.08.2023; складське приміщення, розташоване за адресою: АДРЕСА_2 згідно договору суборенди № 01.07 від 01.07.2023, укладеного з ФОП ОСОБА_1 , Акту приймання-передачі приміщення від 01.07.2023.

Позивачем у своїй господарській діяльності використовується спецтехніка та автомобілі на підставі договору оренди № 03/07-23 від 03.07.2023, а також придбаваються послуги спецтранспорту згідно договору про надання послуг № 04/07-23 від 04.07.2023, що підтверджується наданими податковому органу підприємством формами №20-ОПП.

У штаті підприємства середньооблікова кількість працівників 7, що підтверджує штатний розпис.

Для проведення робіт позивач залучав відповідних фахівців за цивільно- правовими договорами: договір на виконання робіт № 0109/2 від 01.09.2023, укладеного з гр. ОСОБА_2 ; договір на виконання робіт № 0109/3 від 01.09.2023, укладеного з гр. ОСОБА_3 , договір на виконання робіт № 0109/1 від 01.09.2023, укладеного з гр. ОСОБА_4 .

Для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних Товариством з обмеженою відповідальністю ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЄВРОШЛЯХ (код ЄДРПОУ 45060122) через функціонал «Єдине вікно подання електронних документів» до Головного управління Державної податкової служби України в Харківській області на реєстрацію подано податкову накладну № 18 від 28.09.2023р. на суму 511542,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% 85257,00 грн (в ЄРПН зареєстровано за № 9267262590).

Квитанцією № 9267262590 від 11.10.2023 реєстрацію податкової накладної зупинено на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції: Обсяги постачання товару/послуги 43.29, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, запропоновано надати відповідні пояснення.

До комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних позивачем направлено пояснення (Вих. 27/11-5 від 27.11.2023) та надано 36 додатків електронних копій документів, у т.ч. первинних, що підтверджують реальність здійснення операцій, а саме: Квитанція № 2 про подання пояснень та копій документів; Довідка про вартість виконаних робіт та витрати (форми № КБ-3), Акт приймання виконаних будівельних робіт (Акт № 1 Об`єкт № 40 від 28.09.2023 р.); платіжна інструкція № 894; податкова накладна № 18 від 28.09.2023; Акт надання послуг № 343 від 29.09.2023 р. з ФОП ОСОБА_1 ; договір перевезення пасажирів № 0407-23 від 04.07.2023 р. з ФОП ОСОБА_1 ; договір про надання послуг № 04/07-23 від 04.07.2023 р. з ПП «Вегамакс»; податкова накладна № 477 від 22.09.2023; Акт надання послуг № 3137 від 22.09.2023 р., рахунок на оплату № 2381; податкова накладна № 262 від 15.09.2023; рахунок на оплату № 2519 від 20.09.2023 ПП «Вегамакс»; податкова накладна № 254 від 15.09.2023; Акт надання послуг №№ 2930, 2931 від 15.09.2023 р., рахунки на оплату №№ 2238, 2239 ПП «Вегамакс»; Акт надання послуг № 3374 від 25.09.2023 р. ПП «Вегамакс»; Акт надання послуг № 3017 від 29.09.2023 р. ПП «Вегамакс»; податкова накладна № 636 від 29.09.2023; податкова накладна № 594 від 25.09.2023; Договір оренди № 03/07-23 від 03.07.2023 р. з ПП «Вегамакс»; платіжна інструкція № 99; договір про надання послуг № 05/07 від 05.07.2023 р. з ТОВ «Агроспецспервіс-логістик»; платіжна інструкція № 100; податкова накладна № 29 від 29.09.2023; Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 433 від 29.09.2023 р. з ТОВ «Агроспецспервіс-логістик»; платіжна інструкція № 92; податкові накладні №№ 11, 12, 13, 14 від 22.09.2023 ПП «Енергомонтаж»; податкова накладна № 97 від 22.09.2023; договір про надання послуг № 08/09 від 08.09.2023 р. з ПП «Енергомонтаж»; Акти надання послуг №№ 155, 156, 157, 158 від 22.09.2023 р., рахунок на оплату № 14 ПП «Енергомонтаж»; Договір постачання № 04-08.23 від 04.08.2023 р. з ТОВ «Контрактбудпостач»; видаткова накладна № 471 від 22.09.2023 р., рахунок на оплату № 456 ТОВ «Контрактбудпостач»; ТТН № 202 від 25.09.2023; платіжна інструкція № 125; рахунок на оплату № 414 від 11.09.2023 р. ТОВ «Агроспецспервіс-логістик»; Акти приймання-передачі матеріальних цінностей №№ 1, 2 від 22.09.2023 р., № 3 від 25.09.2023 р.; ТТН №№ 175, 176, 177, 178 від 22.09.2023; пояснення № 27/11-5; Договір субпідряду № 511/23-40 від 08.09.2023 р. (об`єкт № 40-К-23); повідомлення про надання пояснень.

У поясненнях позивач вказав, що 08.09.2023 між ним (Субпідрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС" (код ЄДРПОУ 44327632) (Генпідрядник) укладено договір субпідряду № 511\23-40 від 08.09.2023 на виконання субпідрядних робіт по об`єкту: Будівництво фортифікаційних споруд в Харківській області (Об`єкт № 40-К/23).

За умовами договору Субпідрядник бере на себе зобов`язання на власний ризик, власними силами, із свого матеріалу та/або матеріалів Генпідрядника виконати у встановлений цим договором строк роботу по об`єкту № 40-К/23 (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) (далі за текстом - виконання робіт) відповідно до Локального кошторису, за цінами, які зазначені у Додатку l (Договірна ціна) (п. 1.1., 1.3 договору).

Сума договору визначена на основі динамічної договірної ціни і становить 1 130 123,45 грн., у т.ч. 188 353,91 грн. (п. 3.1. договору). При цьому виконані Субпідрядником роботи оплачуються Генпідрядником за мінусом 0.5% від їх вартості вказані відсотки від вартості робіт (генпідрядні відрахування) є платою субпідрядника за генпідрядні послуги (п. 3.10 договору).

Генеральний підрядник здійснює оплату фактично виконаних робіт у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Субпідрядника протягом 7 банківських днів після підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт та отримання коштів від Замовника, за мінусом 0.5% плати за послуги (п. 3.4, 3.11).

Згідно з умовами п. 3.9 договору Генпідрядник передає матеріали, обладнання Субпідряднику згідно з Актом про приймання-передачу матеріалів.

Відповідно до п. 5.1 договору факт виконання робіт Субпідрядником та прийняття таких робіт Генпідрядником підтверджується Актом приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в) (надалі - Акт) та Довідкою про вартість виконаних робіт (форми № КБ-3).

Як зазначив позивач, відповідно до умов укладеного договору № 511\23-40 Субпідрядником визначені роботи були виконані в повному обсязі, згідно чого сторонами було оформлено та підписано Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, а також акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 від 28.09.2023р. на суму 511542,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% 85257,00 грн., що і стало підставою для складання податкової накладної № 18 від 28.09.2023р., як перша подія у розумінні вимог пункту 187.1 статті 187 розділу V Податкового кодексу України.

Розрахунок за виконані субпідрядні роботи по об`єкту: Будівництво фортифікаційних споруд в Харківській області (Об`єкт № 40-К/23), здійснений у повному обсязі, шляхом безготівкового переказу в національній валюті згідно виписки по рахунку та платіжної інструкції № 894 від 29.09.2023.

Платником податків також додатково надано інформацію та документи щодо способу виконання взятих на себе платником зобов`язань за договором № 511\23-40, а саме про закупівлю матеріалів, необхідних для виконання вказаного договору, транспортування тощо.

Позивачем у поясненнях вказано, що для виконання договору субпідряду № 511\23-40 ТОВ ДБК «ЄВРОШЛЯХ (код ЄДРПОУ 45060122) використовував як будівельні матеріали, придбані у постачальника, так і давальницькі матеріали від Гензамовника робіт ТОВ ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС (код ЄДРПОУ 44327632).

Давальницькі матеріали позивач отримував за Актами приймання передачі матеріальних цінностей № 1 від 22.09.2023, № 2 від 22.09.2023, № 3 від 25.09.2023 Будівельні матеріали за Актами № 1 та № 2 від 22.09.2023 були доставлені ТОВ ДБК «ЄВРОШЛЯХ (код ЄДРПОУ 45060122) автомобільним перевізником ПП «Енергомонтаж» за укладеним з ним договором про надання послуг № 08/09 від 08.09.2023 відповідно до ТТН №№ 175, 176, 177, 178 від 22.09.2023.

За результатами наданих послуг сторонами оформлено Акти надання послуг №№ 155, 156, 157, 158 від 22.09.2023. Надані послуги сплачені згідно рахунку на оплату № 14 від 22.09.2023 р. платіжною інструкцією № 92 від 25.09.2023 р. ПП «Енергомонтаж» було складено відповідні податкові накладні № 13 від 22.09.2023 р., № 11 від 22.09.2023 р., № 12 від 22.09.2023 р., № 14 від 22.09.2023 р. які податковим органом були зареєстровані.

Будівельні матеріали за Актом № 3 від 25.09.2023 доставлені ТОВ ДБК «ЄВРОШЛЯХ (код ЄДРПОУ 45060122) автомобільним перевізником ПП «Вегамакс» за укладеним з ним договором про надання послуг № 04/07- 23 від 04.07.2023 відповідно до ТТН № 202 від 25.09.2023. За результатами наданих послуг сторонами оформлено Акт надання послуг № 3374 від 25.09.2023 на 50 000,00 грн. Надані послуги сплачені згідно рахунку на оплату №2519 від 20.09.2023 р. на 150 000 грн. ПП «Вегамакс» було складено відповідну податкову накладну № 594 від 25.09.2023, яку податковим органом зареєстровано в ЄРПН.

Позивачем за договором постачання № 04-08.23 від 04.08.2023, укладеного з ТОВ «Контрактбудпостач», придбавалися будівельні матеріали відповідно до рахунку № 456 від 22.09.2023 за видатковою накладною № 471 від 22.09.2023. Будівельні матеріали доставлені ТОВ ДБК «ЄВРОШЛЯХ (код ЄДРПОУ 45060122) за рахунок постачальника автомобільним перевізником ФОП ОСОБА_5 . ТТН № 393 від 22.09.2023. Розрахунок за будівельні матеріали з постачальником здійснений у повному обсязі платіжною інструкцією № 125 від 11.10.2023. За господарською операцією ТОВ «Контранктбудпостач» складено податкову накладну № 97 від 22.09.2023, яку податковим органом зареєстровано.

Як пояснив позивач, послуги зберігання закуплених матеріалів не надавалися з огляду на те, що будівельні матеріали від постачальника відразу спрямовувалися перевізниками на місце виконання основного договору та бралися в роботу позивачем. Навантаження/розвантаження придбаних будівельних матеріалів та інші супутні види робіт за договором договору № 511\23-40 здійснювалося в межах вказаного договору за допомогою спецтехніки, яку платник використовував на підставі договору про надання послуг № 04/07-23 від 04.07.2023 та за допомогою орендованої автотехніки за договором оренди № 03/07-23 від 03.07.2023.

Для виконання взятих на себе зобов`язань за основним договором позивачем укладено договір про надання послуг № 04/07-23 від 04.07.2023 з ПП «Вегамакс», яким надавалися транспортні послуги спец- та автотехніки. За результатами надання послуг на підставі рахунку № 2239 від 11.09.2023 сторонами оформлено Акт надання послуг № 2931 від 15.09.2023. Надані послуги сплачені платіжною інструкцією № 99 від 29.09.2023. ПП «Вегамакс» складено відповідну податкову накладну № 262 від 15.09.2023, яку податковим органом зареєстровано в ЄРПН.

Позивачем було надано інформацію та підтверджуючі документи щодо наявних матеріально-технічних ресурсів, техніки та устаткування, необхідних для виконання договору № 511\23-40. Так, для виконання взятих на себе зобов`язань Позивач використовував спецтехніку згідно укладеного з ПП «Вегамакс» договору оренди № 03/07-23 від 03.07.2023. За результатом надання послуг оренди на підставі рахунку № 2238 11.09.2023 сторонами оформлено Акт надання послуг № 2930 від 15.09.2023, № 3017 від 29.09.2023, складено податкові накладні № 254 від 15.09.2023, № 636 від 29.09.2023, які податковим органом в ЄРПН зареєстровано.

Позивач також пояснив, що для виконання зобов`язань з перевезення працівників, передбаченого в межах основного договору № 510\23-39, ним надано відповідачу інформацію та підтверджуючі документи щодо укладення з ФОП ОСОБА_1 договору перевезення пасажирів № 0407-23 від 04.07.2023. Відповідно до наданих послуг сторонами оформлено Акт надання послуг № 343 від 29.09.2023.

Повідомленням № 10067964/45060122 від 01.12.2023 у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/розрахунку коригування в ЄРПН позивачу запропоновано надати такі копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/РК: первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у т.ч. рахунків-фактур, інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, з яких податковим органом виділено: первинних документів щодо транспортування продукції. В графі «додаткова інформація» інших зауважень не вказано.

Усі наявні за господарською операцією товарно-транспортні накладні були повторно надані позивачем додатковими поясненнями (вих. 05/12-5 від 05.12.2023).

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення № 10145401/45060122 від 12.12.2023, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 28.09.2023 з причин: ненадання/ часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН /РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/ РК в ЄРПН, платником податку. Додаткова інформація: не вказано.

Доказів адміністративного оскарження рішення до суду не надано.

Не погоджуючись з прийнятим Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд застосовує такі норми права.

Стаття 68 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

За приписами пункту 74.1 статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами. Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (даті - ознаки безумовної реєстрації):

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, де перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник -посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови:

загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;

значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою:

D= S/T,

де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами;

Т - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування;

значення показника Р є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою:

Р = Рм х1,4,

де Р - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування;

Рм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.

Значення показників D та Р відображаються в електронному кабінеті платнику податку;

4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Згідно з п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Додатком 2 до Порядку №1165 передбачено Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку на додану вартість:

1. Обсяг постачання, зазначений платником податку на додану вартість (далі - платник податку) в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) у поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку.

2. Платник податку здійснює на постійній основі протягом будь-яких чотирьох звітних місяців з останніх шести місяців реєстрацію в Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування на постачання товарів/послуг за одним і тим самим кодом товару/послуги згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг.

3. Залишкова вартість основних засобів для платників податку на прибуток підприємств на кінець звітного (податкового) періоду (звітний (податковий) період обирається відповідно до пунктів 137.4 і 137.5 статті 137 Податкового кодексу України для певної групи платників) становить більше 5 млн. гривень та відображена у звітності, за якою граничні строки її подання передують календарному дню розрахунку такого показника, за умови, що з початку попереднього року керівник та засновник не змінювалися.

4. Площа наявних у платника податку у власності (на праві власності/користування) орендованих земельних ділянок становить не менше 200 гектарів включно або орендованих земельних ділянок комунальної та/або державної власності - не менше 0,5 гектара (станом на 1 січня поточного року), що задекларовані до 20 лютого поточного року та за які сплачено суму податкового зобов`язання з плати за землю у строки, передбачені законодавством.

5. Сплачено суму єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на одного працюючого, що перевищує суму такого єдиного внеску з мінімальної заробітної плати у 2 рази за останні 12 місяців, за умови, що з початку попереднього року керівник та/або засновник платника податку не змінювалися та середньомісячна чисельність працюючих за останні 12 місяців становить не менше п`яти осіб.

6. Загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, становить більше 10 млн. гривень.

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено наступні Критерії ризиковості здійснення операцій:

1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги. зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.

3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.

4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається).

5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 p., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 p., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.

6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

Згідно з п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п.7 Порядку №1165).

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет (п.8 Порядку №1165).

Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет (п.9 Порядку №1165).

Відповідно до п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з п.П Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як встановлено судом вище, позивач вважає, що надані ним документи первинного бухгалтерського обліку підтверджують формування показників податкової звітності, вказаних у податковій накладній, у реєстрації якої відмовлено.

Як встановлено судом, підставою для прийняття спірних рішень слугував висновок контролюючого органу щодо ненадання позивачем у зв`язку з ненаданням/частковим наданням на вимоги податкових органів пояснень та копій документів.

Наявність первинних документів є обов`язковою, але не єдиною достатньою умовою для реєстрації податкових накладних, оскільки виконання зобов`язання за правочином зумовлює складання й інших документів. Формальне складення лише первинного документа не є беззаперечним доказом реальності конкретної господарської операції, якщо контролюючий орган наводить доводи, які ставлять під сумнів її здійснення.

Як встановлено судом, до контролюючого органу надавались документи, що повністю відображають зміст господарської операції, у тому числі і щодо отримання матеріалів для виконання робіт, залучення працівників, доставки матеріалів та робітників до місця виконання робіт.

Відповідачем ані у спірних рішеннях, ані у відзиві на позовну заяву не вказано, недостатність яких саме документів, або які саме недоліки в документах, наданих позивачем, не дали можливості відповідачу прийняти рішення про реєстрацію податкових накладних.

Таким чином суд дійшов висновку, що спірні рішення Комісії є необґрунтованими, оскільки позивачем надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено.

З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог шляхом скасування спірного рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні датою їх надсилання на реєстрацію суд зазначає таке.

Керуючись принципом верховенства права, гарантованим ст.8 Конституції України та ст.6 КАС України, суд на підставі ст.17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини застосовує практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

У пункті 145 рішення від 15 листопада 1996 року у справі Чахал проти Об`єднаного Королівства (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Таким чином, суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист. Крім того, суд указав на те, що за деяких обставин вимоги статті 13 Конвенції можуть забезпечуватися всією сукупністю засобів, що передбачаються національним правом.

Стаття 13 вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності небезпідставної заяви за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Засіб захисту, повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, зокрема, у тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п. 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі Афанасьєв проти України від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Отже, ефективний засіб правового захисту у розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права і одержання особою бажаного результату; винесення рішень, які не призводять безпосередньо до змін в обсязі прав та забезпечення їх примусової реалізації, не відповідає розглядуваній міжнародній нормі.

З урахуванням вищевикладеного суд приходить до висновку про те, що належним способом відновлення порушеного права позивача, а також із метою усунення порушень, допущених відповідачем у спірних правовідносинах, є зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН.

Також суд керується приписами ч. 4 ст. 245 КАС України, за змістом якої у разі визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, суд може зобов`язати відповідача суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Задовольнити адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» (пров. Подільський, буд. 5,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61003, код ЄДРПОУ 45060122) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057, код ЄДРПОУ 43983495) , Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Харківській області № 10145401/45060122 від 12.12.2023 про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН податкової накладної № 18 від 28.09.2023 на суму 511542,00 грн, у т.ч. ПДВ 20% 85257,00 грн (реєстраційний № 9267262590).

Зобов`язати Державну податкову службу України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» (пров. Подільський, буд. 5,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61003, код ЄДРПОУ 45060122) податкову накладну № 18 від 28.09.2023 датою її надходження на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» (пров. Подільський, буд. 5,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61003, код ЄДРПОУ 45060122) суму судового збору у розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОШЛЯХ» (пров. Подільський, буд. 5,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61003, код ЄДРПОУ 45060122) суму судового збору у розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі виготовлено 13 травня 2024 року.

СуддяОлексій КОТЕНЬОВ

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.05.2024
Оприлюднено15.05.2024
Номер документу118989101
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/5091/24

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 03.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 02.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 03.07.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 03.07.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 18.06.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні