32/88-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
27.11.07 Справа№ 32/88-А
Господарський суд Львівської області у складі судді Сухович Ю.О. при секретарі судових засідань Горонному О.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Радехівського районного центру зайнятості, м.Радехів Львівської області
до відповідача Кооперативу «Моноліт», смт.Лопатин Радехівського району Львівської області
про стягнення 361,96 грн.
За участю представників:
від позивача - Середа Х.Р. –головний спеціаліст-юрисконсульт (довіреність від 25.09.2007р. № 1130/01).
від відповідача - не з”явився.
Поштовими повідомленнями №№ 2268363, 2268304 підтверджується вручення сторонам ухвали від 23.10.2007р. про відкриття провадження в адміністративній справі із зазначенням дати, часу та місця розгляду справи.
Представнику позивача роз”яснено права і обов”язки передбачені ст.ст.49,51 КАС України. Згідно клопотання позивача технічна фіксація судового процесу не здійснювалась.
Суть спору: Позов заявлено Радехівським районним центром зайнятості, м.Радехів Львівської області до Кооперативу «Моноліт», смт.Лопатин Радехівського району Львівської області про стягнення 361,96 грн. пені.
Ухвалою суду від 23.10.2007р. справу призначено до судового розгляду на 27.11.2007р.
Представник позивача позов підтримав, просив задоволити з підстав зазначених у позовній заяві.
Представник відповідача в судове засідання не з”явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення, вимог ухвали суду про відкриття провадження в адміністративній справі не виконав, доказів витребуваних судом не подав, клопотання про причини неявки не надходили, причин невиконання вимог ухвали суду та непредставлення доказів не повідомлено.
Враховуючи наведене, суд вважає за можливе розглянути справу при відсутності відзиву на позовну заяву та представника відповідача за наявними у справі матеріалами, яких достатньо для встановлення обставин та вирішення спору по суті.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд Львівської області в с т а н о в и в:
Радехівський районний центр зайнятості є юридичною особою та робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов”язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та діє відповідно до законів України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», «Про зайнятість населення», «Про державну службу»та Положення про Державну службу зайнятості. Відносини у сфері соціального страхування на випадок безробіття врегульовані спеціальним законодавством.
Відносини, що виникають із загальнообов”язкового державного соціального страхування на випадок безробіття регламентуються нормами Закону України від 02.03.2000р. №1533-ІІІ „Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, що набув чинності відповідно до п.1 розділу 8 „Прикінцеві Положення” з 01.01.2001р.
Відповідно до Положення Про державну службу зайнятості затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.91р №47 на службу зайнятості покладено здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності законодавства про зайнятість населення та надано право на стягнення заборгованості.
Згідно ч.3 ст. 17 Закону України „Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.2000р №1533-ІІІ, відповідач, одночасно з виплатою заробітної плати повинен перерахувати до Фонду загальнообов”язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття внески на загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття. Перерахування (сплата) страхових внесків здійснюється один раз на місяць в день одержання роботодавцем в установах банків коштів на оплату праці.
Відповідно до п.п.2 п.2 ст.35 Закону України “Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” працедавці зобов”язані своєчасно сплачувати страхові внески на загальнообов”язкове державне соціальне страхування у розмірах, встановлених Законом України №2213-ІІІ від 11.01.2001р.“Про розмір страхових внесків на деякі види загальнообов”язкового державного соціального страхування” (із змінами та доповненнями).
Страхові внески на випадок безробіття не входять в систему оподаткування і не можуть бути стягнені в іншому порядку ніж це передбачено Законом України «Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
Порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття визначений Інструкцією про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (надалі –Інструкція), затвердженої Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000р. № 339 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.01.01 за № 30/5221).
Контроль за правильним нарахуванням, своєчасним і повним перерахуванням та надходженням страхових внесків до Фонду загальнообов”язкового державного соціального страхування на випадок безробіття здійснюється центрами зайнятості шляхом проведення планових перевірок (п.7 Інструкції).
Відповідно до ст.38 Закону України “Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. Уразі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф, пеню. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки (без урахування штрафів) за весь її строк. Не сплачені у визначені терміни страхові внески, пеня і штраф стягуються в доход Фонду із страхувальника у безспірному порядку.
Термін давності у разі стягнення до Фонду страхових внесків, пені та фінансових санкцій не застосовується.
Кооператив «Моноліт»взятий на облік як платник страхових внесків на загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 02.11.1990р. за № 136200065.
Позивачем 31.08.2007р. було проведено планову перевірку правильності нарахування, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків на загальнообов»язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за період з 01.01.2004р. по 01.07.2007р., 31.08.2007р. складено акт № 93, виявлено неповну та несвоєчасну сплату страхових внесків та згідно ст.38 Закону України «Про загальнообов»язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», нараховано пеню в сумі 361,96 грн., про що 13.09.2007р. прийнято рішення № 44, яке направлене відповідачу, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення № 1071484 (знаходиться в матеріалах справи).
Згідно розрахункової відомості за 9 місяців 2007р. про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду поданої відповідачем у звітному періоді позивачу, за відповідачем рахується заборгованість по сплаті пені в сумі 361,96 грн.
Відповідач в добровільному порядку на день розгляду справи пеню в сумі 361,96 грн. не сплатив.
Згідно ст. 39 Закону України „Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.
Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Однак відповідач не подав доказів які б спростовували наведені обставини, та підтверджували б сплату заборгованості.
З огляду на вищевикладене, позовні вимоги обґрунтовані не спростовані, підтверджуються матеріалами справи, підлягають до задоволення.
Враховуючи наведене, та керуючись ст.ст. 51, 71, 86, 94, 158, 160- 163, 167, 254 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задоволити.
Стягнути з Кооперативу «Моноліт», Львівська область, Радехівський район, смт.Лопатин (р/р 260057153 в ЛОДАПБ «Аваль», МФО 325570, код ЄДРПОУ 20826506) на користь Радехівського районного центру зайнятості, Львівська область, м.Радехів, вул.Л.Українки, 33 (р/р 37173971900432 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 23963409 одержувач ВДК у Радехівському районі) 361,96 грн. недоїмки зі сплати пені.
Виконавчий лист видати за заявою Радехівського районного центру зайнятості, після набрання постановою законної сили.
Стягнути з Кооперативу «Моноліт», Львівська область, Радехівський район, смт.Лопатин (р/р 260057153 в ЛОДАПБ «Аваль», МФО 325570, код ЄДРПОУ 20826506) в доход державного бюджету 3,61 грн. судового збору.
Постанова набирає законної сили у відповідності до вимог ст.254 КАС України і може бути оскаржена в апеляційному порядку.
Постанову може бути оскаржено в порядку, визначеному главою 1 розділу ІV КАС України.
Суддя
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2007 |
Оприлюднено | 12.12.2007 |
Номер документу | 1190040 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Сухович Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні