Ухвала
від 08.05.2024 по справі 523/20413/23
СУВОРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №523/20413/23

Провадження №1-кс/523/1473/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

08.05.2024 року

Слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Суворовської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42023160000000292 від 28.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні СВ відділення поліції № 2 Одеського РУП № 1 ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023160000000292 від 28.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України, яке розпочато на підставі матеріалів УСБУ в Одеській області щодо можливого факту заволодіння представниками ТПВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » майном та земельною ділянкою за адресою: АДРЕСА_1 шляхом обману. Нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у даному кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Суворовської окружної прокуратури м. Одеси.

Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення ч. 4 ст. 190 КК України, а саме: заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману (шахрайство), вчинене за попередньою змовою групою осіб, у великих розмірах.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, 21.03.2018 рішенням державного реєстратора Одеської обласної філії КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_4 (індексний номер 40304304) про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу) було зареєстровано право власності ТПВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на нежитлові будівлі за адресою: АДРЕСА_1 . Підставою для реєстрації були: свідоцтво про право власності 092988 від 22.10.2003, технічний паспорт, довідка технічної інвентаризації.

В ході досудового розслідування проведено ряд слідчих дій, витребувано та отримано копії документів, що стосуються обставин, які підлягають доказуванню у вказаному провадженні. Зокрема, відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_3 , свідоцтво від 22.10.2003 за № 092988 відсутнє на зберіганні, а розпорядження за № 449 видано 25.04.2003 та стосується іншого об`єкта та суб`єкта господарювання. Додатково витребувано та отримано від ІНФОРМАЦІЯ_4 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОМР відомості щодо відсутності на зберіганні свідоцтва від 22.10.2003 за № 092988. Відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_6 , 25.04.2018 рішенням ОМР надано дозвіл ТПВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки 0,2000 га за адресою: АДРЕСА_1 для експлуатації та обслуговування вагового комплексу та відкритого складу сипучих будівельних матеріалів.

Однак 07.11.2020 року колишнім державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_5 на підставі висновку щодо технічної можливості поділу об`єкту нерухомого майна в порушення вимог чинного законодавства, без проведення перевірки наявності права власності у особи, яка звернулася за реєстрацією речових прав, було зареєстровано право власності ТПВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ) за адресою: АДРЕСА_1 .

Обставини щодо яких проводиться розслідування потребують ретельного дослідження та перевірки доказами, в тому числі шляхом аналізу оригіналів відповідної тендерної, договірної та виконавчої документації, проведення відповідних перевірок, економічних, інженерно-технічних та криміналістичних видів експертних досліджень.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», технічний адміністратор Державного реєстру прав (далі - технічний адміністратор) - державне унітарне підприємство, визначене ІНФОРМАЦІЯ_9 та віднесене до сфери його управління, що здійснює заходи із створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру прав, відповідає за його технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних цього реєстру, здійснює технічні та технологічні заходи з надання, блокування та анулювання доступу до Державного реєстру прав, організовує та проводить навчання для роботи з цим реєстром.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.1999 № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.06.2015 № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів», наказу ІНФОРМАЦІЯ_9 від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є ІНФОРМАЦІЯ_9 », державне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_10 » визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції ІНФОРМАЦІЯ_9 , який здійснює заходи зі створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення реєстрів, відповідає за їх технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, здійснює технічні та технологічні заходи з надання, блокування та анулювання доступу до цих реєстрів, а також інші заходи (дії), передбачені законодавством. У межах адміністрування Єдиних та Державних реєстрів адміністратор Єдиних та Державних реєстрів здійснює заходи зі створення, впровадження та супроводження, інформаційного та технічного обслуговування, модернізації веб-ресурсів та веб-сервісів ІНФОРМАЦІЯ_9 , надає у випадках, визначених законодавством, послуги у сфері функціонування Єдиних та Державних реєстрів, здійснює технічне та технологічне супроводження інформаційної взаємодії ІНФОРМАЦІЯ_9 та адміністратора Єдиних та Державних реєстрів з метою оперативного вирішення питань, що стосуються функціонування реєстрів.

У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України № 1127 від 25.12.2015 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» затверджено, у тому числі, Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, який визначає умови, підстави та процедуру надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права, обтяження речових прав, об`єкти та суб`єктів таких прав/обтяжень та про осіб, що отримували інформацію з Державного реєстру прав, права та обов`язки суб`єктів, що є учасниками зазначеної процедури, та Порядок доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, який визначає процедуру надання (припинення) доступу посадовим особам державних органів, органів місцевого самоврядування чи інших визначених законом особам, адвокатам та нотаріусам (далі - користувачі) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) у зв`язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, та процедуру отримання інформації з Державного реєстру прав, права та обов`язки суб`єктів, що є учасниками зазначеної процедури.

Пунктами 10-14 Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно передбачено, що для отримання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі особа, яка бажає отримати таку інформацію, звертається до будь-якого надавача інформації з Державного реєстру прав. Надавач інформації з Державного реєстру прав встановлює особу, що звернулася за отриманням інформації з Державного реєстру прав, на підставі передбаченого Законом України Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус документа, який посвідчує таку особу, відомості про що вносяться до Державного реєстру прав. У разі коли такою особою є іноземець, документом, що посвідчує його особу, є паспортний документ іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця. Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі здійснюється надавачем інформації з Державного реєстру прав за допомогою програмних засобів ведення Реєстру шляхом формування інформації з Державного реєстру прав для її подальшого друку та видачі особі, що звернулася за її отриманням, за результатами пошуку відповідних відомостей. Пошук відомостей про зареєстровані речові права або про користувачів інформації, формування інформації з Державного реєстру прав здійснюється з використанням програмних засобів ведення Реєстру залежно від зазначених особою параметрів пошуку з використанням одного або декількох ідентифікаторів, визначених у пункті 5 цього Порядку. Інформація з Державного реєстру прав, сформована надавачем інформації з Державного реєстру прав за допомогою програмних засобів ведення Реєстру, зберігається в ньому в електронній формі.

Пунктами 15-16 Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно передбачено, що інформація з Державного реєстру прав в електронній формі через веб-портал ІНФОРМАЦІЯ_11 надається особі, яка бажає отримати таку інформацію та ідентифікована шляхом використання кваліфікованого електронного підпису. Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Реєстру надається на підставі договору про надання сервісної послуги, укладеного з технічним адміністратором Державного реєстру прав. Пошук відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно, їх обтяження, формування інформації з Державного реєстру прав в електронній формі здійснюється з використанням програмних засобів ведення Реєстру залежно від зазначених особою параметрів пошуку за одним або декількома ідентифікаторами, визначеними у пункті 5 цього Порядку.

Відповідно до пунктів 4-6 Порядку доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, доступ користувача до Державного реєстру прав на підставі договору здійснюється виключно за умови використання таким користувачем кваліфікованого електронного підпису. Для створення кваліфікованого електронного підпису використовуються виключно засоби кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Доступ до Державного реєстру прав за допомогою прикладного програмного інтерфейсу надається виключно посадовим особам державних органів. Форма та зміст інформації з Державного реєстру прав, що може бути отримана шляхом доступу до зазначеного Реєстру, визначаються у Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141 (далі Постанова № 1141).

Цією постановою визначено процедуру функціонування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), його невід`ємної архівної складової частини та наповнення Державного реєстру прав відомостями про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб`єктів та об`єкти таких прав.

Відповідно до п. 2 цієї постанови Реєстр прав власності на нерухоме майно, Єдиний реєстр заборон відчуження об`єктів нерухомого майна та Державний реєстр іпотек є невід`ємною архівною складовою частиною Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно п. 4 Постанови № 1141, ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно передбачає, зокрема: пошук відомостей у Державному реєстрі прав, у тому числі в його невід`ємній архівній складовій частині, а також надання відомостей з Державного реєстру прав.

Ведення Державного реєстру прав здійснюється за допомогою технічних і програмних засобів, які забезпечують: автоматичне формування та присвоєння реєстраційного номера об`єкта нерухомого майна, реєстраційного номера заяви, номера запису, індексного номера рішення, інформації та витягів з Державного реєстру прав тощо; формування заяв, рішень, інформації та витягу з Державного реєстру прав з накладенням у випадках, передбачених законодавством, кваліфікованого електронного підпису державним реєстратором чи уповноваженою особою суб`єкта державної реєстрації прав; захист відомостей, що містяться у Державному реєстрі прав, від несанкціонованих дій; оновлення, архівування та відновлення відомостей, внесених до Державного реєстру прав, їх пошук; документальне відтворення процедури державної реєстрації прав.

Номери, що автоматично формуються та присвоюються за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, складаються з цифр, що утворюють числа натурального ряду, та не повторюються на всій території України у межах нумерації об`єктів нерухомого майна, заяв, записів, документів, які формуються за допомогою Державного реєстру прав (рішень, інформації та витягів з Державного реєстру прав тощо).

Пунктами 19-25 Постанови № 1141 визначається процедура пошуку відомостей у Державному реєстрі прав, а пп. 55-61 цієї ж Постанови визначається процедура надання відомостей з Державного реєстру прав, у п. 55 якої зокрема передбачено, що відомості з Державного реєстру прав формуються виключно за допомогою програмних засобів його ведення з обов`язковим присвоєнням індексного номера, фіксацією дати та часу їх формування.

У пункті 62 Постанови № 1141 передбачено, що веб-портал ІНФОРМАЦІЯ_11 забезпечує доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав та за умови попередньої ідентифікації користувача із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису, подання заяв в електронній формі у сфері державної реєстрації прав та отримання відомостей з Державного реєстру прав в електронній формі. Доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав здійснюється за реєстраційним номером, датою і часом реєстрації відповідної заяви у Державному реєстрі прав.

Здійснення тимчасового доступу проводитиметься з метою встановлення достовірних відомостей, перевірки вже отриманих документів, а також подальшого проведення судових експертиз, в тому числі: будівельно-технічної експертизи, комп`ютерно-технічної, криптографічної, почеркознавчої, графологічної, технічної, товарознавчої та після отримання висновків експерта щодо наявних порушень, вони будуть використовуватися в якості письмових доказів.

При цьому, вищевказані документи та відомості які в них містяться, нададуть можливість прийняти законне та обґрунтоване рішення, їх необхідно оглянути, визнати письмовими доказами та долучити їх до матеріалів кримінального провадження.

Оскільки вказані речі та документи перебувають виключно у володільця вказаних документів і відсутні у вільному доступі, мають унікальний перелік певних атрибутів, зразків та властивостей, довести іншим способом обставини визначені статтею 91 КПК України є неможливим.

Необхідність вилучення документів та інших носіїв інформації (у тому числі електронних) обумовлена необхідністю дослідження автентичних ознак цифрової та електронної інформації, ідентифікаторів, інших фізичних, юридичних, або електронних атрибутів такої інформації, а також з метою надання оцінки діям осіб щодо порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Вказані документи мають вирішальне та ключове значення для встановлення фактичних обставин кримінального провадження та надання вірної правової оцінки діям відповідних службових та посадових осіб.

З огляду на викладене, у сторони обвинувачення є достатні підстави вважати, незаконна реєстрація об`єктів нерухомого майна могла бути здійснена із залученням сторонніх осіб, які здійснювали пошук інформації у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

В судове засідання прокурор не з`явився, в матеріалах клопотання наявна заява про розгляд справи без його участі.

Дослідивши матеріали клопотання, оцінивши доводи, на які слідчий посилається в своєму клопотанні, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів підлягає задоволенню за наступних підстав:

Статтею 160 КПК України передбачено право сторони кримінального провадження звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до частини 7 статі 165 КПК Українислідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Відповідно до частини першої статті 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

За змістом частини 1 статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Частиною п`ятою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з частиною 6 статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до частини сьомої статті 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають значення доказу по кримінальному провадженні, отримання необхідних відомостей в інший спосіб неможливо, так як існує потреба в експертному дослідженні, а також з метою недопущення знищення та внесення змін до вказаної документації, на підставі чого клопотання прокурора підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 159, 163-164, 369-372 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора Суворовської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42023160000000292 від 28.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України, - задовольнити.

Зобов`язати Державне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташоване за адресою: АДРЕСА_2 , (або за місцем їх фактичного перебування на час воєнного стану) надати слідчим слідчої групи відділення поліції № 2 Одеського раойнного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , прокурорам групи прокурорів Суворовської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 тимчасовий доступ до речей і документів, та можливість вилучити (здійснити виїмку) копії документів, в електронному та паперовому вигляді (у разі їх відсутності - сканованих копій, електронних копій) зокрема:

1.дата та підстава отримання ОСОБА_5 , доступу (ідентифікаторів доступу) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

2.завірені належним чином копії документів, які стали підставою надання ОСОБА_5 , доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

3.технічні дані (назва, технічні характеристики), IP-адреси, MAC-адреси, персональної електронно-обчислювальної машини, яка використовувалась ОСОБА_5 , у період часу з 07.11.2020, для доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

4.завірену належним чином копію договору про надання послуг який укладений між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та ОСОБА_5 , а також додатки до нього у повному обсязі;

5.службові розслідування проведенні відносно ОСОБА_5 ;

6.порядок дій (поетапність дій, вхід, вихід, та інше) та зміни які внесені ОСОБА_5 щодо зареєстрованих ним 07.11.2020 об`єктів нерухомого майна за адресами: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_3 ;

7.відомості про осіб (користувачів), які у період до 07.11.2020 року здійснювали пошук, формували інформацію, формували заяву (за типами заяв про державну реєстрацію права власності, державну реєстрацію іншого речового права, державну реєстрацію обтяження, відмову від права власності, іншого речового права, повідомлення про знищення об`єкта нерухомого майна, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, відкликання заяви, інший, внесення змін до Державного реєстру прав, рішення суду, скасування, заяву власника про заборону вчинення реєстраційних дій, надання інформації; за назвами заяв про - державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав та їх обтяжень, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, відкликання заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майна, внесення змін до запису Державного реєстру прав речових прав на нерухоме майно), формували картку прийому заяви (з використанням засобів електронної ідентифікації: електронного цифрового підпису (ЕЦП), кваліфікованого електронного підпису (MobileID), одноразового паролю, інших засобів ідентифікації запитувачів та користувачів інформації), із зазначенням ким (П.І.Б, РНОКПП, паспорт, ЕЦП/MobileID/одноразовий пароль/інший засіб ідентифікації), коли (дати та часу), IP-адреси, MAC-адреси, замовника адміністративної послуги (у тому числі сканованих копій документів, що підтверджують особу, повноваження представника), способу та суми оплати за надання послуги (інформація про рахунок платника) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у тому числі Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна та Державному реєстрі іпотек) за одним або декількома ідентифікаторами з повним або частковим співпадінням ідентифікаційних даних щодо об`єкта нерухомого майна (за адресами): АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1 , АДРЕСА_3 .

Строк дії ухвали складає два місяці з моменту винесення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСуворовський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення08.05.2024
Оприлюднено15.05.2024
Номер документу119009450
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —523/20413/23

Ухвала від 04.09.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 04.09.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 08.05.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 05.02.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 05.02.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 05.02.2024

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 15.11.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні