Рішення
від 14.05.2024 по справі 924/301/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" травня 2024 р. Справа № 924/301/24

м. Хмельницький

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Субботіної Л.О. за участю секретаря судового засідання Мізика М.А., розглянувши матеріали справи

за позовом Акціонерного товариства "Чернівціобленерго" м. Чернівці

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Укрінтек" м. Хмельницький

про стягнення 162 433,20 грн

Представники сторін: не викликалися

ВСТАНОВИВ:

На адресу Господарського суду Хмельницької області 14.03.2024 надійшла позовна заява Акціонерного товариства "Чернівціобленерго" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Укрінтек" про стягнення 162 433,20 грн заборгованості. В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що 16.08.2021 між сторонами укладено договір поставки №307-ю. Згідно з п.1.1 договору постачальник зобов`язується передати у встановлені строки у власність покупця товар (код за ДК 021:2015 18220000-7 штормовий одяг (Одяг із просочених тканин або тканин із захисним покриттям) в кількості та номенклатурі відповідно до умов цього договору, а покупець зобов`язується прийняти товар і оплатити на умовах даного договору. Детальне найменування, комплектність, одиниця виміру та ціна одиниці товару, що купується покупцем зазначається в специфікації (додаток №1 до договору), що є невід`ємною частиною цього договору. Відповідно до п. 3.1. договору оплата кожної окремої поставленої партії товару, поставленої відповідно до наданого покупцем замовлення, проводиться згідно з п.3.2. договору. Згідно з п.п. 3.2, 3.3 договору покупець оплачує поставлений постачальником товар протягом 90 календарних днів з дати поставки замовленої партії товару. Покупець залишає за собою право здійснити повну або часткову передоплату або оплатити поставлений товар раніше вказаного остаточного терміну розрахунку, згідно виставленим постачальником рахунком фактурою. Відповідно до п. 6.1. договору постачальник протягом терміну дії цього договору здійснює поставку товару вказаного в додатку №1 частинами (партіями) згідно заявок покупця залежно від його потреби в товарі протягом терміну дії цього договору. Пунктом 6.2. договору визначено, що найменування, одиниця виміру, загальна кількість товару, що підлягає разовій поставці за цим договором, вказаному в додатку 1 договору при кожній поставці визначається покупцем в залежності від його потреб та подається постачальнику в замовленні. Відповідно до п. 6.7.1 договору термін поставки товару за даним договором складає 14 робочих днів з моменту отримання постачальником замовлення на поставку. Відповідно до п.8.3.1 договору постачальник зобов`язаний забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим договором. Позивач вказує, що з метою отримання необхідного товару, в порядку визначеному умовами договору, позивачем було надіслано замовлення відповідачу щодо поставки товару за договором. Внаслідок чого відповідачем сформовано та виставлено до оплати рахунки-фактури №896 від 04.10.2021 на суму 107 712,00 грн, №971 від 03.11.2021 на суму 78540,00 грн, №1068 від 06.12.2021 на суму 127788,00 грн. В порядку, визначеному п. 3.3 договору, позивач здійснив повну попередню оплату зазначеного у рахунках товару. Однак відповідач не поставив замовлений та оплачений позивачем товар. У зв`язку з не можливістю ТОВ "Компанія Укрінтек" поставити на адресу позивача оплачений товар, АТ "Чернівціобленерго" листом № 7/173 від 06.12.2023 врахувало попередньо оплачені кошти як оплату рахунків, згідно яких вже здійснено поставку, на загальну суму 151606,80 грн. Таким чином, вартість оплаченого позивачем товару, який не був поставлений відповідачем, становить 162433,20 грн. Тому позивач звернувся до суду із даним позовом про стягнення з відповідача 162 433,20 грн попередньої оплати за товар, що не поставлено.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу справи між суддями від 14.03.2024, вказану позовну заяву передано для розгляду судді Субботіній Л.О.

Ухвалою суду від 15.03.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі №924/301/24 в порядку розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Позивач 07 травня 2024 року надіслав до суду заяву, в якій повідомив, що відповідач не здійснив погашення наявної заборгованості, у зв`язку із чим позивач просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідач відзиву на позов не подав, хоча був належним чином повідомлений про розгляд даної справи шляхом надіслання ухвали суду від 15.03.2024 до електронного кабінету.

Відповідно до ч. 4 ст. 13 ГПК України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

За приписами ч. 9 ст. 165, ч. 2 ст. 178 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Таким чином, враховуючи, що відповідач був належним чином повідомлений про розгляд справи та не скористався своїм правом на подання відзиву, справа розглядається за наявними матеріалами відповідно до приписів ч. 9 ст. 165 та ч. 2 ст. 178 ГПК України.

Суд під час розгляду матеріалів справи встановив наступні обставини.

Між Акціонерним товариством "Чернівціобленерго" (далі - покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія Укрінтек" (далі - постачальник) 16.08.2021 укладено договір поставки №307 ю (далі - договір), відповідно до п. 1.1 якого постачальник зобов`язується передати у встановлені строки у власність покупця товар (код за ДК 021:2015 18220000-7 Штормовий одяг (Одяг із просочених тканин або тканин із захисним покриттям) в кількості та номенклатурі відповідно до умов цього договору, а покупець зобов`язується прийняти товар і оплатити на умовах даного договору. Детальне найменування, комплектність, одиниця виміру та ціна одиниці товару, що купується покупцем зазначається в специфікації (додаток №1 до договору), що є невід`ємною частиною цього договору.

Згідно з п. 2.1 договору вартість поставки товару за даним договором становить 995 940,00 (дев`ятсот дев`яносто п`ять тисяч дев`ятсот сорок грн 00 копійок, у тому числі ПДВ 20% 165 990,00 грн (сто шістдесят п`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто грн 00 коп.).

Пунктом 2.2 договору визначено, що ціна кожної окремої одиниці товару, яка постачається за цим договором, зазначається у специфікації. Ціна може підлягати зміні протягом терміну дії цього договору, з врахуванням випадків зазначених в пункті 2.2.1. даного договору.

Відповідно до п. 3.1 договору оплата кожної окремої поставленої партії товару, поставленої відповідно до наданого покупцем замовлення, проводиться згідно з п.3.2. договору.

За умовами п. 3.2 договору покупець оплачує поставлений постачальником товар протягом 90 календарних днів з дати поставки замовленої партії товару.

Пунктом 3.3 договору передбачено, що покупець залишає за собою право здійснити повну або часткову передоплату (авансування) або оплатити поставлений товар раніше вказаного остаточного терміну розрахунку, згідно з виставленим постачальником рахунком-фактурою.

Оплата за договором здійснюється у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника (п. 3.6 договору).

Згідно з п. 6.1 договору постачальник протягом терміну дії цього договору здійснює поставку товару вказаного в додатку №1 частинами (партіями) згідно заявок покупця залежно від його потреби в товарі протягом терміну дії цього договору.

Відповідно до п. 6.2 договору найменування, одиниця виміру, загальна кількість товару, що підлягає разовій поставці за цим договором, вказаному в додатку 1 договору при кожній поставці, визначається покупцем в залежності від його потреб та подається постачальнику в замовленні.

Згідно з п. 6.5 договору замовлення вважається прийнятим в редакції покупця, якщо протягом 2 днів після його отримання постачальник не заявить письмово (поштовим відправленням, або телеграмою з повідомленням про вручення тощо) щодо неї свої зауваження.

Пунктом 6.6 договору визначено, що покупець надає постачальнику замовлення на поставку в зручний для сторін спосіб (електронною поштою на е-mail, ін). Оригінал замовлення надається на письмову вимогу Постачальника.

Якщо у термін, вказаний у п. 6.5. постачальник не надасть підтвердження замовлення або мотивовану відмову від прийняття замовлення до роботи, то таке замовлення вважається прийнятим до виконання постачальником. Рахунок на оплату повинен бути виставлений протягом 2-х (двох) днів з моменту подання замовлення на поставку (п. 6.7 договору).

Термін поставки товару за даним договором складає 14 календарних днів з моменту отримання постачальником замовлення на поставку (п.п. 6.7.1 договору).

Відповідно до п. 6.9 договору постачання товару за цим договором здійснюється постачальником шляхом багаторазових поставок товару в межах загальної вартості договору (п. 2.1 договору).

Датою поставки товару є дата фактичної поставки (передачі) товару, що зазначається у видатковій накладній в момент приймання товару (п. 6.13 договору).

Пунктом 8.3.1 договору визначений обов`язок постачальника забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим договором.

Цей договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 30 червня 2022 року. У випадку, якщо на зазначену дату, загальна вартість договору, визначена п. 2.1. договору, не вичерпана і жодна із сторін за 30 календарних днів письмово не заявила про припинення його дії, договір діє до повного використання загальної його вартості. Сторони погодилися, що в частині виконання зобов`язань сторін, визначених договором, договір діє до повного їх виконання.

Договір підписаний та скріплений відтисками печаток сторін.

Додатком №1 до договору сторони оформили специфікацію, в якій визначено назву товару, його кількість, ціну. Загальна вартість товару згідно з специфікацією становить 995940,00 грн. Вказано, що фактичні поставки товару будуть здійснюватись згідно з окремими замовленнями на поставку у порядку, визначеному даним договором. Загальна вартість товару згідно специфікації становить 995940,00 грн.

04 жовтня 2021 року позивач звернувся до відповідача з листами №7/273 та 7/254, в яких просив здійснити поставку курток для захисту від загальних виробничих та механічних впливів утеплених в кількості 70 шт. та 96 шт. та костюмів для захисту від загальних виробничих та механічних впливів в кількості 80 шт. та 40 шт.

Відповідач виставив позивачу рахунок на оплату по замовленню №896 від 04.10.2021 за куртки з тканин із водовідштовхувальним покриттям на утепленій підкладці в кількості 96 шт. на суму 107712,00 грн.

Згідно з платіжним дорученням №31315 від 27.10.2021 позивач сплатив відповідачу 107712,00 грн згідно рахунку №896 від 04.10.2021, згідно договору №307 від 16.08.2021.

В подальшому, відповідач виставив позивачу рахунок на оплату по замовленню №971 від 03.11.2021 за куртки з тканин із водовідштовхувальним покриттям на утепленій підкладці в кількості 70 шт. на суму 78540,00 та рахунок на оплату по замовленню №1068 від 06.12.2021 за куртки з тканин із водовідштовхувальним покриттям на утепленій підкладці в кількості 30 шт. та штани з тканин із водовідштовхувальним покриттям на утепленій підкладці в кількості 141 шт. на суму 127788,00 грн.

Вказані рахунки оплачені позивачем в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями №32152 від 22.11.2021 на суму 78540,00 грн та №33420 від 23.12.2021 на суму 127788,00 грн.

Позивач звертався до відповідача з листом №7/173 від 06.12.2022, в якому повідомляв про оплату товару та зазначав, що у зв`язку з неможливістю відповідача поставити товар, по яким були проплати від позивача, останній просить врахувати оплачені кошти як оплату рахунків згідно яких відповідачем здійснено поставку товару позивачу, а саме: рахунок 1068 від 06.12.2021 врахувати як оплату рахунку 130 від 06.05.2022 на суму 97416,00 грн, рахунок 1068 від 06.12.2021 врахувати як оплату рахунку 104 від 21.03.2022 на суму 8223,60 грн, рахунок 971 від 01.10.2021 врахувати як оплату рахунку 129 від 06.05.2022 на суму 45967,20 грн.

Крім того, матеріали справи містять статут Акціонерного товариства "Чернівціобленерго" від у редакції 03.04.2018.

Аналізуючи надані докази, оцінюючи їх у сукупності, суд приймає до уваги наступне.

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 175 Господарського кодексу України (далі - ГК України) майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

З положень ст. 509 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), ст. 173 ГК України вбачається, що господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Згідно з п.1 ч.2 ст.11 ЦК України однією із підстав виникнення цивільних прав та обов`язків є договір, а в силу вимог ч.1 ст.629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч. 2 ст. 712 ЦК України).

Як вбачається з правовідносин, що виникли між сторонами, їм притаманні ознаки, що характеризують цивільні відносини, які виникають із договорів поставки. Так, за умовами договору поставки №307 ю від 16.08.2021 (далі - договір) та специфікації відповідач зобов`язався передати у встановлені строки у власність позивача товар (код за ДК 021:2015 18220000-7 Штормовий одяг (Одяг із просочених тканин або тканин із захисним покриттям), в кількості та номенклатурі відповідно до умов цього договору, а позивач зобов`язувався прийняти товар і оплатити на умовах даного договору.

Згідно з п. 6.1 договору постачальник протягом терміну дії цього договору здійснює поставку товару вказаного в додатку №1 частинами (партіями) згідно заявок покупця залежно від його потреби в товарі протягом терміну дії цього договору.

Відповідно до п. 6.2 договору найменування, одиниця виміру, загальна кількість товару, що підлягає разовій поставці за цим договором, вказаному в додатку 1 договору при кожній поставці визначається покупцем в залежності від його потреб та подається постачальнику в замовленні.

Замовлення вважається прийнятим в редакції покупця, якщо протягом 2 днів після його отримання постачальник не заявить письмово (поштовим відправленням, або телеграмою з повідомленням про вручення тощо) щодо неї свої зауваження (п. 6.5 договору).

Пунктом 6.6 договору визначено, що покупець надає постачальнику замовлення на поставку (електронною поштою на е-mail, ін). Оригінал замовлення надається на письмову вимогу Постачальника.

За умовами п. 6.7 договору якщо у термін, вказаний у п. 6.5. постачальник не надасть підтвердження замовлення або мотивовану відмову від прийняття замовлення до роботи, то таке замовлення вважається прийнятим до виконання постачальником. Рахунок на оплату повинен бути виставлений протягом 2-х (двох) днів з моменту подання замовлення на поставку.

Суд встановив, що 04 жовтня 2021 року позивач звернувся до відповідача з листами №7/273 та 7/254, в яких просив здійснити поставку курток для захисту від загальних виробничих та механічних впливів утеплених в кількості 70 шт. та 96 шт. та костюмів для захисту від загальних виробничих та механічних впливів в кількості 80 шт. та 40 шт.

Відповідач виставив позивачу рахунки на оплату по замовленню №896 від 04.10.2021 на суму 107712,00 грн, №971 від 03.11.2021 на суму 78540,00 та №1068 від 06.12.2021 на суму 127788,00 грн.

Положеннями ст. 692 ЦК України врегульовано порядок оплати товару за договорами купівлі-продажу, який відповідно до ч. 2 ст. 712 ЦК України застосовується до договорів поставки. Зокрема, покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст.692 ЦК України).

За приписами ч. 1 ст. 693 ЦК України якщо договором встановлений обов`язок покупця частково або повністю оплатити товар до його передання продавцем (попередня оплата), покупець повинен здійснити оплату в строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо такий строк не встановлений договором, - у строк, визначений відповідно до статті 530 цього Кодексу.

Пунктом 3.2 договору визначено, що покупець оплачує поставлений постачальником товар протягом 90 календарних днів з дати поставки замовленої партії товару.

Покупець залишає за собою право здійснити повну або часткову передоплату (авансування) або оплатити поставлений товар раніше вказаного остаточного терміну розрахунку, згідно з виставленим постачальником рахунком-фактурою (п.3.3 договору).

На виконання умов договору та на підставі виставлених відповідачем рахунків позивач перерахував на рахунок відповідача кошти в загальному розмірі 314040,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями №31315 від 27.10.2021 на суму 107712,00 грн, №32152 від 22.11.2021 на суму 78540,00 грн та №33420 від 23.12.2021 на суму 127788,00 грн.

За приписами ч. 1 ст. 662 ЦК України продавець зобов`язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу.

Продавець зобов`язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо зміст договору не дає змоги визначити цей строк, - відповідно до положень статті 530 цього Кодексу (ст. 663 ЦК України).

Пунктом 8.3.1 договору також визначений обов`язок постачальника забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим договором.

Відповідно до п. 6.7.1 договору термін поставки товару за даним договором складає 14 календарних днів з моменту отримання постачальником замовлення на поставку.

Положеннями ст. ст. 525, 526 ЦК України, ст. 193 ГК України встановлено, що зобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться, одностороння відмова від виконання зобов`язання і одностороння зміна умов договору не допускається.

Згідно з ч.1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Невиконання зобов`язання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) стаття 610 ЦК України визначає, як порушення зобов`язання.

Частиною 1 ст. 612 ЦК України встановлено, що боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Однак відповідач свого обов`язку з поставки товару не виконав, доказів на спростування вказаного матеріали справи не містять.

За приписами ч. 3 ст. 693 ЦК України якщо продавець, який одержав суму попередньої оплати товару, не передав товар у встановлений строк, покупець має право вимагати передання оплаченого товару або повернення суми попередньої оплати.

Оскільки відповідач не виконав своїх зобов`язань щодо поставки товару, то позивач звертався до останнього з листом №7/173 від 06.12.2022, в якому повідомляв про оплату товару та зазначав, що у зв`язку з неможливістю відповідача поставити товар, по яким були проплати від позивача, останній просить врахувати оплачені кошти як оплату рахунків згідно яких відповідачем здійснено поставку товару позивачу, а саме: рахунок 1068 від 06.12.2021 врахувати як оплату рахунку 130 від 06.05.2022 на суму 97416,00 грн, рахунок 1068 від 06.12.2021 врахувати як оплату рахунку 104 від 21.03.2022 на суму 8223,60 грн, рахунок 971 від 01.10.2021 врахувати як оплату рахунку 129 від 06.05.2022 на суму 45967,20 грн.

Таким чином розмір сплачених позивачем коштів за товар, який не був поставлений відповідачем, становить 162433,20 грн (314040,00 - 97416,00 - 8223,60 - 45967,20).

Суд враховує, що матеріали справи не містять доказів повернення позивачу суми попередньої оплати в розмірі 162433,20 грн, що є предметом спору.

За таких обставин, враховуючи встановлені судом факти та зміст позовних вимог, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги у повному обсязі та стягнути з відповідача на користь позивача 162433,20 грн.

Згідно із ст. 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача, у зв`язку із задоволенням позову.

Керуючись ст. ст. 20, 24, 27, 73, 74, 76-80, 86, 129, 232, 233, 236-238, 240-242, 247, 252, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Акціонерного товариства "Чернівціобленерго" м. Чернівці до Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Укрінтек" м. Хмельницький про стягнення 162 433,20 грн задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Укрінтек" (м. Хмельницький, вул.Трудова, буд. 9, код 37462850) на користь Акціонерного товариства "Чернівціобленерго" (м. Чернівці, вул. Прутська, буд. 23 А, код 00130760) 162 433,20 грн (сто шістдесят дві тисячі чотириста тридцять три гривні 20 коп.) попередньої оплати за товар, що не був поставлений, та 2422,40 грн (дві тисячі чотириста двадцять дві гривні 40 коп.) судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення господарського суду може бути оскаржено до Північно-західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складання повного тексту судового рішення. Порядок подання апеляційної скарги визначений ст. 257 ГПК України.

СуддяЛ.О. Субботіна

Рішення направляється сторонам до електронних кабінетів.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.05.2024
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу119011550
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —924/301/24

Рішення від 14.05.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 15.03.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні