Ухвала
від 14.05.2024 по справі 240/7928/24
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про продовження строку розгляду справи

14 травня 2024 року м. Житомир справа № 240/7928/24

категорія 108120000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Окис Т.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом Комунального підприємства "Гарне місто" Овруцької міської ради Житомирської області, третя особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Приватне підприємство "Овручгазавто" до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку,

установив:

16 квітня 2024 року Комунальне підприємство "Гарне місто" Овруцької міської ради Житомирської області звернулося у суд з позовом до Північного офісу Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 02 квітня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-20-016116-a.

Ухвалою суду від 03 травня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, а також залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Приватне підприємство "Овручгазавто".

13 травня 2024 року на адресу суду від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Приватного підприємства "Овручгазавто" надійшло клопотання про об`єднання в одне провадження справ №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24.

На обґрунтування клопотання зазначає, що всі названі справи мають одного й того ж відповідача Північний офіс Держаудитслужби, оспорювані рішення від імені якого винесено його філією Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, а також висновки Північного офісу Держаудитслужби у всіх трьох справах є повністю тотожними щодо правової кваліфікації виявлених порушень.

Вирішуючи питання про наявність правових підстав для задоволення зазначеного клопотання, суд зазначає таке.

Так, частиною 1 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, в одній позовній заяві може бути об`єднано декілька вимог, пов`язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами, основні та похідні позовні вимоги.

Відповідно до частини 2 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд з урахуванням положень частини 1 цієї правової норми може за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи об`єднати в одне провадження декілька справ за позовами: одного й того самого позивача до одного й того самого відповідача; одного й того самого позивача до різних відповідачів; різних позивачів до одного й того самого відповідача.

Частиною 3 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що об`єднання справ в одне провадження допускається до початку підготовчого засідання, а у спрощеному позовному провадженні до початку розгляду справи по суті у кожній із справ.

Частиною 7 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що про об`єднання справ в одне провадження або роз`єднання позовних вимог, про відмову в об`єднанні справ в одне провадження, роз`єднанні позовних вимог суд постановляє ухвалу.

Суд зазначає, що об`єднання справ в одне провадження є правом, а не обов`язком суду. Тому, не зважаючи на те, що позовні вимоги у справах №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24 заявлені до одного і того самого відповідача, суд не вбачає доцільності в їх об`єднанні в одне провадження.

Окрім того, суд не приймає до уваги покликання третьої особи на тотожність правової кваліфікації виявлених порушень, оскільки вони стосуються різних тендерних процедур проведених різними учасниками.

Отже, з урахуванням викладеного та керуючись вимогами статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд не вбачає підстав для об`єднання справ №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24 в одне провадження, а тому відсутні підстави для задоволення клопотання Приватного підприємства "Овручгазавто".

Керуючись статтями 172, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

У задоволенні клопотання Приватному підприємству "Овручгазавто" про об`єднання в одне провадження адміністративних справ №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24 відмовити.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Т.О. Окис

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2024
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу119018865
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —240/7928/24

Рішення від 24.07.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Окис Тетяна Олександрівна

Ухвала від 14.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Окис Тетяна Олександрівна

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Окис Тетяна Олександрівна

Ухвала від 25.04.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Окис Тетяна Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні