Рішення
від 14.05.2024 по справі 320/19083/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 травня 2024 року № 320/19083/23

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О. розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Югл Карго» до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Югл Карго» (далі по тексту також позивач, ТОВ «Югл Карго») з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі по тексту також відповідач, ГУ ДПС у м. Києві), в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 16.11.2022 №323160413.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивач повідомив, що за результатами проведеної відносно нього камеральної перевірки ГУ ДПС у м. Києві винесено спірне податкове повідомлення-рішення, яким до позивача застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту також ЄРПН).

Стосовно податкових накладних, складених у серпні-вересні 2021 року, у червні 2022 року та зареєстрованих в ЄРПН у липні 2022 року, позивач стверджує про наявність у податковому законодавстві двох суперечливих норм, тлумачення яких має здійснюватися на користь платника податків.

Так, позивач зазначає, що пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України було введено мораторій на застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування протягом дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).

Позивач не погоджується із застосуванням до нього штрафних санкцій та зазначає, що станом на дату складання податкових накладних (31.12.2021) була чинною постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236, яка продовжувала уже наявний на той момент стан карантину в Україні, а п. 52-1 підрозділу 10 розділу XX ПК України було встановлено мораторій на застосування штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації податкових накладних протягом дії карантину.

Водночас, у зв`язку з прийняттям Закону України від 12.05.2022 № 2260 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі Закон №2260), який набрав чинності 27.05.2022, Податковий кодекс України було доповнено підпунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX, який поновив повноваження контролюючих органів на застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію платниками податків податкових накладних в ЄРПН. При цьому, Законом № 2260 не скасовано п. 52-1 підрозділу 10 розділу XX ПК України, і ця норма чинна та не зазнала змін.

Позивач вважає, що зміна законодавцем умов оподаткування погіршує становище платника податків, а тому за умови конкурування двох норм застосуванню у спірних правовідносинах підлягає норма, яка є найбільш сприятливою для позивача та звільняє його від відповідальності.

Щодо податкових накладних та розрахунків коригування, складених 31.07.2022 та зареєстрованих 18.08.2022, позивач стверджує про їх своєчасне направлення на реєстрацію, що виключає застосування штрафних санкцій відповідно до підпункту 120-1.1 статті 120.1 ПК України.

Позивач зазначає про технічну проблему у роботі електронного кабінету, оскільки податкові накладні направлялись 15.08.2022 на реєстрацію до Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України неодноразово, але були зареєстровані 18.08.2022 із значним запізненням не з вини платника податку.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 30.06.2023 відкрито провадження у справі, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Відповідач, заперечуючи проти позовних вимог, зазначив, що за результатами проведеної камеральної перевірки ТОВ «Югл Карго» за період серпень 2021 липень 2022 року встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, наслідком чого є застосування до позивача штрафних санкцій спірним податковим повідомленням-рішенням.

Таким чином, на думку відповідача, позовні вимоги не підлягають задоволенню.

У відповіді на відзив позивач зазначив, що не погоджується з обставинами, викладеними у відзиві, з огляду відсутність підстав для застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригування, за серпень та вересень 2021 року, червень 2022 року у зв`язку з дією карантину.

Щодо податкових накладних та розрахунків коригування за липень 2022 року позивач повторно зазначив про їх своєчасне направлення на реєстрацію, що виключає застосування штрафних санкцій відповідно до підпункту 120-1.1 статті 120.1 ПК України.

Позивач зазначає про технічну проблему у роботі електронного кабінету, оскільки податкові накладні направлялись 15.08.2022 на реєстрацію до Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України неодноразово, але були зареєстровані 18.08.2022 із значним запізненням не з вини платника податку.

Позивач посилається на лист ТПП від 28.02.2022, розміщений на офіційному сайті Торгово-промислової палати України з метою позбавлення обов`язкового звернення до неї всіх суб`єктів господарювання для засвідчення форс-мажорних обставин, як на доказ, підтверджуючий наявність непереборних обставин, що, на його думку, свідчить про протиправність винесеного податкового повідомлення-рішення від 16.11.2022 №323160413.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Учасники справи з клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні до суду не звертались.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

у с т а н о в и в:

ТОВ «Югл Карго» (ідентифікаційний код 44019309, місцезнаходження: 01010, місто Київ, вулиця Івана Мазепи, 6А) є юридичною особою, яка перебуває на обліку як платник податків в ГУ ДПС у м. Києві.

Як вбачається з матеріалів справи, ГУ ДПС у м. Києві проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Югл Карго» (ПН 44019309), за підсумками якої складено акт перевірки від 19.10.2022 № 31050/Ж5/26-15-04-13-03/44019309 (далі по тексту акт перевірки).

Перевіркою встановлено порушення позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних (таблиця 1) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також ЄРПН), визначених п. 201.10 статті 210, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України, а саме:

1) від 30.09.2021 №411, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 1326,67 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 398,00 грн;

2) від 30.09.2021 №416, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 65467,96 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 19640,39 грн;

3) від 21.09.2021 №407, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 2,93 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 0,88 грн;

4) від 30.09.2021 №414, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 97808,73 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 29342,62 грн;

5) від 19.09.2021 №403, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 2197,96 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 659,39 грн;

6) від 30.09.2021 №409, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 672,84 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 201,85 грн;

7) від 19.09.2021 №405, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 14088,33 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 4226,50 грн;

8) від 26.08.2021 №300, зареєстрована 07.07.2022: кількість днів затримки - 41, сума податку на додану вартість 58740,38 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 17622,11 грн;

9) від 31.08.2021 №303, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 403,85 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 121,16 грн;

10) від 31.08.2021 №310, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 48724,85 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 14617,46 грн;

11) від 31.08.2021 №304, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 425,61 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 127,68 грн;

12) від 31.08.2021 №313, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 47, сума податку на додану вартість 990,69 грн, розмір штрафу 30%, сума штрафу 297,21 грн;

13) від 10.06.2022 №48, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 13, сума податку на додану вартість 66353,51 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 6635,35 грн;

14) від 01.06.2022 №84, зареєстрована 13.07.2022: кількість днів затримки - 13, сума податку на додану вартість 14359,90 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 1435,99 грн;

15) від 31.07.2022 №105, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 284550,07 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 38455,01 грн;

16) від 31.07.2022 №116, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 4550,00 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 455,00 грн;

17) від 31.07.2022 №111, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 19999,39 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 1999,94 грн;

18) від 31.07.2022 №121, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 6559,99 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 656,00 грн;

19) від 31.07.2022 №115, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 31838,70 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 3183,87 грн;

20) від 31.07.2022 №113, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 69118,29 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 6911,83 грн;

21) від 31.07.2022 №110, зареєстрована 18.07.2022: кількість днів затримки - 3, сума податку на додану вартість 355600,32 грн, розмір штрафу 10%, сума штрафу 35560,03 грн.

Позивачем до ГУ ДПС у м. Києві подано заперечення від 28.10.2022 №175 до акта перевірки, за результатами розгляду яких відповідач листом від 15.11.2022 №16175/І/26-15-04-13-08 висновки акта перевірки залишено без змін.

Податковим повідомленням-рішення від 16.11.2022 №323160413 за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201 ПК України, до позивача застосовано штраф у сумі 172548,27 грн.

Рішенням ДПС України від 09.01.2023 №730/6/99-00-06-03-01-06 за наслідками розгляду скарги на податкове повідомлення-рішення від 16.11.2022 №323160413, означене рішення залишено без змін, а скаргу без задоволення.

Не погоджуючись з правомірністю прийняття відповідачем цього рішення, позивач звернувся з даним позовом до суду, з приводу чого суд зазначає таке.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України (далі також ПК України, в редакції станом на момент виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (п. 201.10 ст. 201 ПК України).

З урахуванням викладеного, в період існування спірних правовідносин ПК України передбачений обов`язок платників податку на додану вартість забезпечити своєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами «а» - «г» цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Аналіз наведеної норми ПК України свідчить, що податкове правопорушення за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної є вчиненим із моменту закінчення граничного терміну реєстрації податкової накладної, передбаченої пунктом 201.10 статті 201 ПК України. Строк затримки реєстрації має правове значення для визначення розміру штрафної санкції, а не для його кваліфікації.

18 березня 2020 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 533- IX (далі - Закон № 533- IX).

У зв`язку із набранням чинності Законом № 533-ІХ (з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30 березня 2020 року № 540-IX та Закону України від 13 травня 2020 року № 591-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)») підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 52-1 такого змісту:

«За порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

порушення вимог законодавства в частині:

обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;

обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;

здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;

здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку;

порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню».

Пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України містив чітку вказівку на темпоральний критерій незастосування штрафних санкцій за вчиненні відповідні порушення: з 1 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.

Законодавець шляхом внесення змін до ПК України запровадив мораторій на застосування штрафних санкцій, у тому числі за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідний період.

Необхідно зазначити, що карантин Кабінет Міністрів України установив на підставі постанови від 11 березня 2020 року № 211 з 12 березня 2020 року.

Постановою від 27 червня 2023 року № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Кабінет Міністрів України відмінив з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 року на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Разом з тим, до завершення карантину Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.

З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року № 2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).

Законом № 2118-IX підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Зокрема, підпунктами 69.1, 69.9 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України визначено, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Законом № 2142-IX від 24 березня 2022 року внесено зміни у підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, а саме слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».

В подальшому Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12 травня 2022 року № 2260-IX (далі - Закон № 2260-IX).

У зв`язку із набранням чинності 27 травня 2022 року Закону № 2260-IX підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України викладено у такій редакції:

«У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

Відтак, з набранням чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.

Закон № 2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнив положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Законом № 2260-IX було внесено зміни й до підпункту 69.9 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Відповідно до нової редакції цієї норми для платників податків та контролюючих органів зупинявся перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, сплати податків та зборів платниками податків.

З 27 травня 2022 року пункт 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений підпунктом 69.1-1.

Згідно з новими положеннями цього підпункту платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX (набрав чинності 03 січня 2023 року) підпункт 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього пункту платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо:

реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року;

реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року.

З огляду на наведене вище правове регулювання спірних правовідносин суд зазначає, що платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.

Оскільки податкове правопорушення щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена(ий) в період дії мораторію, а зареєстрована(ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року), відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних застосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.

В той же час, як зазначено вище, пунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України (з урахуванням змін, внесених Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX) установлено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.

Отже, якщо податкові накладні/розрахунки коригування складені платником в період з 01 лютого по 31 травня 2022 року, а зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку після 15 липня 2022 року, у контролюючого органу є підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

В період дії воєнного стану правовідносини щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регулюються нормами ПК України з урахуванням особливостей, визначених у пункті 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» цього кодексу.

В розвиток цієї правової позиції Верховний Суд в постанові 07 лютого 2024 року у справі № 380/7070/23 зауважив, що держава не створила такого правового регулювання і фактичних умов, за яких платники податків могли б завчасно передбачити відповідні наслідки своєї поведінки щодо не реєстрації до 26 травня 2022 року в ЄРПН податкових накладних, складених до 24 лютого 2022 року (зі змінами до 31 січня 2022 року).

Фактично з 27 травня 2022 року усі платники, які не зареєстрували податкові накладні, граничний строк реєстрації яких припав до 23 лютого 2022 року, автоматично підлягали відповідальності.

При цьому відповідний Закон від 12 травня 2022 року № 2260-ІХ був опублікований 26 травня 2022 року в умовах воєнного стану, обмеженого часу роботи електронних сервісів податкових органів та за відсутності завчасного попереднього роз`яснення змісту та наслідків прийняття цього законодавчого акта для платників податків, які були впевнені, що захищені карантинними та воєнними мораторіями на застосування штрафних санкцій.

Отже законодавець не створив умов, за яких платник податків мав можливість у розумні строки зареєструвати податкові накладні, складені до введення воєнного стану, за попередньо передбаченого підходу безумовного звільнення від відповідальності до завершення дії карантину.

Як слідує з системного аналізу норм ПК України, фактично з 27 травня 2022 року платники податків, які не зареєстрували в ЄРПН податкові накладні, складені з 1 лютого 2022 року до травня 2022 року, отримали додатковий час для їх реєстрації в ЄРПН без застосування штрафних санкцій до 15 липня 2022 року, тобто близько 1,5 місяці.

Відтак, необхідний перехідний період для податкових накладних, складених по 31 січня 2022 року не був уведений в дію, не надав таким положенням законодавець й ретроспективної дії. Наведене також є проявом порушення принципу рівності податкового законодавства.

При цьому потрібно враховувати, що правові ситуації, які пов`язані з можливістю або неможливістю в період воєнного стану реєструвати податкові накладні, є за своєю суттю ідентичними як щодо податкових накладних, складених починаючи з лютого 2022 року, так і щодо тих, які були складені раніше, але не були своєчасно зареєстровані з огляду на надзвичайні обставини - ковідну пандемію та воєнний стан.

Умови юридичної відповідальності визначаються характером діяння, за яке така відповідальність установлюється. Відмінність у заходах відповідальності не може зумовлюватися «випадковими» чинниками, зокрема, недосконалістю законодавчої техніки, коли однакові за характером діяння мають різні умови покарання за них.

За подібних обставин, принцип верховенства права та заборона на дискримінацію платників податків, передбачена підпунктом 4.1.2 пункту 4.1 статті 4 ПК України, вимагають застосування однакових умов притягнення до відповідальності за несвоєчасну реєстрацію всіх податкових накладних, на які до 27 травня 2022 року поширювалася дія мораторію - як «ковідного», так і «воєнного».

Зважаючи на викладене, визначальним критерієм, який має братися до уваги при вирішенні питання про відповідальність за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних після скасування з 27 травня 2022 року дії мораторіїв, є можливість виконання платником своїх зобов`язань.

При цьому всі платники повинні мати однакові умови, за яких вони можуть уникнути відповідальності шляхом реєстрації податкових накладних у відповідний перехідний період - до 15 липня 2022 року.

Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 22 лютого 2024 року № 420/19335/22, від 16 квітня 2024 року №460/21543/23.

Отже, податкові накладні, складені в період дії «ковідного» мораторію до початку дії воєнного стану, мають бути зареєстровані до 15 липня 2022 року.

Як видно з матеріалів справи, за результатами проведеної перевірки контролюючим органом встановлено, серед іншого, порушення позивачем п. 201.10 статті 201 ПК України в частині порушення термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних, складених у період з серпня по вересень 2021 року (від 30.09.2021 №411, №416, №414, №409, від 21.09.2021 №407, від 19.09.2021 №403, від 19.09.2021 №405, від 26.08.2021 №300, від 31.08.2021 №303, №310, №304, №313), були зареєстровані 13.07.2022 та 07.07.2022.

З розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних від 30.09.2021 №411, №416, №414, №409, від 21.09.2021 №407, від 19.09.2021 №403, від 19.09.2021 №405, від 26.08.2021 №300, від 31.08.2021 №303, №310, №304, №313 вбачається, що відповідач застосував штрафні санкції у розмірі 10% на загальну суму 87255,25 грн.

Враховуючи, що останнім днем реєстрації в ЄРПН податкових накладених, складених у період з серпня по вересень 2021 року, є 15.07.2022, суд дійшов висновку про своєчасну реєстрацію означених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, наслідком чого є відсутність підстав для застосування до позивача штрафних санкцій спірним податковим повідомленням-рішенням у цій частині.

Щодо податкових накладних від 31.07.2022 №105, №116, №111, №121, №115, №113, №110, граничним строком реєстрації яких є 15.08.2022, відносно яких в акті перевірки зазначено про їх реєстрації в ЄРПН 18.07.2022 із затримкою на 3 дні, суд зазначає таке.

Абзацом 5 пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відповідно до абзаців 9-10 пункту 201.10 статті 201 ПК України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (абзац 15 пункту 201.10 статті 201 ПК України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246).

Відповідно до пункту 8 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту).

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пунктом 14 Порядку № 1246 визначено, що квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

Пунктом 3 Порядку № 1246 закріплено, що операційний день триває в робочі дні з 8 години 00 хвилин до 20 години 00 хвилин. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Верховний Суд у постанові від 22.11.2021 по справі №160/10558/19 дійшов висновку про те, що при розгляді справ про застосування штрафних санкцій за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних принциповим є не дата фактичного надходження податкових накладних до Єдиного реєстру податкових накладних, а дата їх відправлення виходячи з технічного способу реєстрації податкових накладних, тому скріншоти з програми M.E.Doc є належним засобом доказування.

Як вже зазначалося судом, в акті перевірки вказано, що податкові накладні позивача від 31.07.2022 №105, №116, №111, №121, №115, №113, №110, зареєстровані 18.08.2022, кількість днів затримки - 3

У той же час, судом встановлено, що граничним днем реєстрації означених податкових накладних є 15.08.2022 п`ятниця.

Матеріалами справи підтверджено, що відповідно до протоколу руху документа/звіту та пов`язаних з ним повідомлень/квитанцій податкова накладна від 31.07.2022 №105 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 10:31:06 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:55:37 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Податкова накладна від 31.07.2022 №110 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 10:32:09 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:55:57 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Податкова накладна від 31.07.2022 №111 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 10:31:59 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:55:57 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Податкова накладна від 31.07.2022 №113 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 10:31:50 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:56:04 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Податкова накладна від 31.07.2022 №121 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 13:39:25 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:56:29 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Податкова накладна від 31.07.2022 №116 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 10:31:29 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:56:19 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Податкова накладна від 31.07.2022 №115 вперше подана на відправку 15.08.2022 о 10:31:39 з використанням електронної пошти, потребує контролю про доставку одержувачу. Друга відправка відбулась 18.08.2022 о 15:56:13 з використанням прямого з`єднання. Квитанція про отримання одержана позивачем 19.08.2022.

Тобто, означені податкові накладні вперше подані на реєстрацію 15.08.2022 протягом операційного дня. Докази надіслання квитанцій в електронній формі позивачу протягом операційного дня 15.08.2022 в матеріалах справи відсутні, відповідачем не надані.

Листом ТОВ «М.Е.ДОК» від 03.11.2022 №03/11-03 роз`яснено позивачу, що відправка з КП «М.Е.Doc» можлива двома каналами зв`язку, в залежності від налаштувань користувача, через «Пряме з`єднання» або «Електронну пошту», а також на підставі наданих позивачем протоколів руху по документах сформовано таблицю, де вказана детальна інформація щодо дати та часу, способу відправки податкових накладних з КП «М.Е.Doc». Означеною таблицею підтверджена відправка податкових накладних від 31.07.2022 №105, №116, №111, №121, №115, №113, №110 з використанням електронної пошти 15.08.2022 та з використанням прямого з`єднання 18.08.2022.

Таким чином, судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що податкові накладні від 31.07.2022 №105, №116, №111, №121, №115, №113, №110 вперше були відправлені для реєстрації в ЄРПН 15.08.2022 з використанням електронної пошти, тобто, одним із засобів відправки через КП «М.Е.Doc», протягом операційного дня. Проте, відповідачем не було надіслано квитанції в електронній формі про їх прийняття/неприйняття чи зупинення реєстрації стосовно означених податкових накладних.

З урахуванням викладеного суд дійшов висновку про відсутність підстав для застосування штрафних санкцій за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних від 31.07.2022 №105, №116, №111, №121, №115, №113, №110 як таких, що своєчасно подані на реєстрацію в ЄРПН та відносно яких протягом операційного дня 15.08.2022 з використанням електронної пошти, та відносно яких не надіслано квитанції в електронній формі про їх прийняття/неприйняття чи зупинення реєстрації.

З розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних від 31.07.2022 №105, №116, №111, №121, №115, №113, №110 вбачається, що відповідач застосував штрафні санкції у розмірі 10% на загальну суму 77221,68 грн, а тому спірне податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню в частині застосування зазначених штрафних санкцій.

Водночас, щодо податкових накладних від 10.06.2022 №48, від 01.06.2022 №84 судом встановлено, що граничною датою їх реєстрації є 30.06.2022. Означені податкові накладні були зареєстровані 13.07.2022.

Складення та реєстрація таких податкових накладних була здійснена вже у період дії Закону №2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022 та яким поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок, у тому числі щодо порушення граничних строків реєстрації податкових накладних.

Такі податкові накладні були подані позивачем для реєстрації в ЄРПН з порушенням законодавчо встановлених строків, відтак відповідачем правомірно нараховано штрафні санкції за вказаний період за затримку реєстрації податкових накладних в ЄРПН на 11 та 15 днів у розмірі 10%.

Суд зазначає, що позивачем не надано жодного документа (квитанції), який би підтверджував своєчасну реєстрацію означених вище податкових накладних, та не долучено жодного доказу, який би свідчив про своєчасну відправку на реєстрацію податкових накладних.

Відповідно до наданих матеріалів справи позивач допустив порушення строків реєстрації податкових накладних від 10.06.2022 №48 та від 01.06.2022 №84. Зворотного позивачем не доведено, матеріалами справи не спростовується, наслідком чого є застосування до нього штрафних санкцій спірним податковим повідомленням-рішенням в частині несвоєчасної реєстрації щодо податкових накладних від 10.06.2022 №48, від 01.06.2022 №84 на загальну суму 8071,34 грн.

Таким чином, позов слід задовольнити частково шляхом визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у місті Києві від 16.11.2022 №323160413 в частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю «Югл Карго» штрафних санкцій у розмірі 164476,93 грн.

Відповідно до частини третьої статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Під час звернення до суду позивачем був сплачений судовий збір у розмірі 2684,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 30.01.2023 №1109.

Враховуючи часткове задоволення позову, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в розмірі 2558,45 грн, підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень ГУ ДПС у м. Києві.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у місті Києві від 16.11.2022 №323160413 в частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю «Югл Карго» штрафних санкцій у розмірі 164476,93 грн. (сто шістдесят чотири тисячі чотириста сімдесят шість гривень 93 коп).

3. У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Югл Карго» (ідентифікаційний код 44019309, місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 6А) судовий збір у розмірі 2558,45 грн (дві тисячі п`ятсот п`ятдесят вісім грн 45 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у місті Києві (ідентифікаційний код 44116011, місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2024
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу119019314
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —320/19083/23

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Ухвала від 13.06.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Безименна Наталія Вікторівна

Рішення від 14.05.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 30.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 12.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні