Постанова
від 29.08.2006 по справі 12779-2006а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

12779-2006А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95000, м.Сімферополь, вул. К.Маркса, 18, к. 304

ПОСТАНОВА

Іменем України

29.08.2006Справа №2-11/12779-2006А

За позовом – Державної інспекції з контролю за цінами в АРК, (м. Сімферополь, вул. Павленко, 20)

До відповідача – Керченської міської державної лікарні ветеринарної медицини, (98300, м. Керч, вул. Пролетарська, 42)

Про стягнення  5 877,00 грн.

Суддя А.С. Цикуренко

ПРЕДСТАВНИКИ:

Від позивача  – Окул Н.Л., дов. у справі, Шапошнікова О.В., дов. у справі.

Від відповідача – не з'явився.

Обставини справи:

     Позивач звернувся з позовними вимогами до ідповідача про стягнення заборгованості у сумі 5 877,00 грн..

      

Відповідач у судове засідання не з'явився, надіслав відзив (вх.№19306 від 29.08.2006 р.), згідно якому не визнає позовни вимоги за мотивами викладеними у відзиві.

Ухвалою ГС АРК від 18.08.2006 р. закінчено підготовче провадження. Суд призначив судовий розгляд справи на 29.08.2006 р. в 11 г. 15 хв.

Справа слуханням відкладалася в порядку ст. 150 Кодекса адміністративного судочинства України.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази,  вислухавши представника позивача, суд

в с т а н о в и в:

           Рішенням Державної інспекції з контролю за цінами в АРК №6 від 10.04.2006 р. до Керченської міської державної лікарні ветеринарної медицини, (98300, м. Керч, вул. Пролетарська, 42), відповідно до ст..14 „Про ціні та ціноутворення”, застосовани економичні санкції в розмірі 1959 грн. та штрафни санкції в розмірі 3918 грн. за порушення вимог Наказа Міністерства сільського господарства і продовольства України №51 від 19.02.1996 р. „Про затвердження механізму формування тарифів за ветеринарні роботи і послуги”.

    

         Державної інспекцієї з контролю за цінами в АРК проведена перевірка, про що складений відповідний акт №0057 від 20.03.2006 р.

         Перевірка щодо правильності формування і застосування тарифів вибірковим методом  провадилася за період з 01.03.2006 р. по 08.06.2005 р. по трьом видам послуг : ветеринарно-санітарна експертиза 1 туші яловичини - 6 грн. за послугу; видача реєстраційного свідоцтва ПП на 1 точку торговлі - 20 грн. за послугу; ветеринарно-санітарна експертиза яєць з оваріоськопієй (100 шт.) - 0,50 грн. за послугу.

        Перевіркою економічної обгрунтованості формування тарифів на ветеринарні послуги встановлено, що тарифи були сформовані з порушенням вимог Механізму формування тарифів за ветеринарні роботи і послуги, затвердженого Наказом Міністерства сільського господарства і продовольства України  №51 от 19.02.1996, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.04.1996 р. за №176/1201, що виразилось в наступному :

·          накладні витрати відповідачем застосовувалися довільно - 40% від розрахованої собівартості. Правильно розрахований відсоток накладних витрат склав 77,09%;  

·          вартість обладнання необхідно було включати у розрахунок, відповідно до інструкції по обліку основніх засобів і інших необоротних активів бюджетних організацій, затвердженою Наказом державного казначейства України від 07.07.2000 р.

·          норми часу необхідно було включати у розрахунок відповідно до норм витрат часу на організацію і проведення лабораторно-діагностичних досліджень працівниками державних лабораторій ветеринарної медицини затвердженими наказом державного департаменту ветеринарної медицини від 10.07.2001 р. №23.

         Відповідно до ст..14 Закону України „Про ціни і ціноутворення” вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету АРК, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в дохід відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержавної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.

         Рішення Державної інспекції з контролю за цінами в АРК №6 від 10.04.2006 р. „Про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін”, вимога „Про усунення порушення державної дисципліни цін” та Претензія №6 від 10.04.2006 р. на сумму 5877 грн. були направлені відповідачу і ним отримани, згідно відмитки на поштовому повідомленні 15.05.2006 р. (а.с.7).

 

Рішення  Державної інспекції з контролю за цінами в АРК №6 від 10.04.2006 р. не оскаржено, у встановленому законом порядку не визнано недійсним.

Таким чином, за відповідачем склалася  заборгованість у загальній сумі 5877 грн.   

У відповідності зі ст. 71 КАС України  відповідач повинен надати доказ погашення  заборгованості, тоді як таких він суду не представив.

         При таких обставинах позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

         Судові витрати, понесені позивачем, підлягають стягненню на його користь з відповідача у розмірі 3 грн. 40 коп. з Державного бюджету України на підставі ч.2 ст.94 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст..14 Закону України „Про ціни і ціноутворення”, 94, 98, 160-163 Кодекса адміністративного судочинства України, суд

                                                                         ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити.

2.          Стягнути з Керченської міської державної лікарні ветеринарної медицини, (98300, м. Керч, вул. Пролетарська, 42), (п/р 2600038133001 у КРФ АКБ „Укрсоцбанк”, МФО 324010, ОКПО 01548639) в дохід державного бюджету України (р/р 311189106600019, МФО 824026, код ЄДРПОУ відділення Держказначейства 24030783, банк отримувача Управління Державного казначейства в АРК, м.Сімферополь, код платежу 23030300) економічних санкцій у сумі  1959 грн., штрафу у сумі 3918 грн.

3.          Стягнути з Керченської міської державної лікарні ветеринарної медицини, (98300, м. Керч, вул. Пролетарська, 42), (п/р 2600038133001 у КРФ АКБ „Укрсоцбанк”, МФО 324010, ОКПО 01548639) у дохід Державного бюджета України, (п/р 31118095600002 в банке отримувача Управління Держказначейства в АРК, МФО 824026 отримувач : Держбюджет м.Сімферополь, код ОКПО 22301854)  держмито в сумі 3,40 грн.

Виконавчий лист видати після вступу постанови у законну чинність.

У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення (у разі складання постанови у повному обсязі, відповідно до ст..160 КАСУ – з дня складення у повному обсязі).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, постанова вступає в законну силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст..186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Цикуренко А.С.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення29.08.2006
Оприлюднено20.08.2007
Номер документу119029
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12779-2006а

Постанова від 29.08.2006

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Цикуренко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні