Рішення
від 15.05.2024 по справі 380/20260/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 травня 2024 рокусправа № 380/20260/23

Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Желік О.М. розглянувши в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення, -

в с т а н о в и в:

на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України із вимого визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 01.08.2023 року №17496/13-01-07-06 в частині зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларованого на рахунок платника в банку в розмірі 26928,78 грн. та застосування штрафних санкцій з податку на додану вартість в сумі 13464,39 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» допущено помилку в таблиці 2 додатку 3 до декларації з ПДВ за квітень 2023 року шляхом зазначення по контрагенту ТОВ «Кроноспан УА» періоду виникнення від`ємного значення січень 2023 року в сумі 26928,78 грн., замість періоду грудень 2022 року в сумі 26928,78 грн. Як зазначає позивач, така помилка не призвела до заниження податкових зобов`язань чи завищення податкового кредиту по декларації з ПДВ TOB «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» за квітень 2023 року, відповідно дана помилка не призвела до завищення суму від`ємного значення товариства. Також позивач вказав, що за таких обставин висновок про завищення позивачем суми бюджетного відшкодування ПДВ є помилковим, відповідно винесене Головним управлінням ДПС у Львівській області податкове повідомлення-рішення форми «В1» від 01.08.2023 року №17496/13-01-07-06 в частині зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларованого на рахунок платника в банку в розмірі 26 928,78 грн. та застосування штрафних санкцій з податку на додану вартість в сумі 13464,39 грн. є протиправним та підлягає скасуванню. При цьому, позивач вважає, що що Головне управління ДПС у Львівській області мало б винести на суму 26928,78 грн. податкове повідомлення рішення Форми «В3» про відмову в бюджетному відшкодуванні на рахунок платника в банку.

Позиція Головного управління ДПС у Львівській області викладена у відзиві на позовну заяву, в якому представник щодо задоволення позову заперечив, зазначив, що під час проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, встановлено факт включення ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» до складу податкового кредиту в січні 2023 року суми податку на додану вартість в розмірі 258372,75 грн. відповідно до податкових накладних виписаних та зареєстрованих в ЄРПН постачальником ТОВ «Кроноспан УА», яка була відшкодована на розрахунковий рахунок платника у банку за попередні звітні періоди. Як зазначено представником відповідача, позивачем у березні 2023 зайво заявлено до відшкодування 56660,83 грн. а у квітні 2023 року - 26928,78 грн., оскільки заявлені до відшкодування суми ПДВ на момент перевірки відшкодовані платнику податку. Також, відповідачем зазначено, що допущене позивачем порушення стосувалось саме завищення заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ, у випадку чого виноситься податкове повідомлення-рішення саме форми В1, а не В3, яке виноситься контролюючим органом у разі відмови у наданні бюджетного відшкодування. Виходячи з наведеного, відповідач вважає, що позивачем завищено заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ, оскільки уся сума податкового кредиту сформованого по контрагенту ТзОВ «КРОНОСПАН УА» вже відшкодована позивачу, що виключає підставність заявлених позовних вимог.

Позивачем подано відповідь на відзив, у якій позивач не погоджується з доводами відповідача, викладеними у відзиві на позовну заяву. Додатково позивач зазначив, що помилка ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УРАЇНА» в таблиці 2 додатку 3 до декларації з ПДВ за квітень 2023 року не призводить до завищення від`ємного значення, розрахованого згідно з пунктом 200.1 статті 20 Податкового кодексу України. Також, позивач зазначив про непослідовність у підході відповідача до кваліфікації встановлених порушень під час перевірки ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» за результатами якої складено акт від 11.07.2023 року №18194/13-01-07-06/43769262, а саме: за помилки, допущені ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА», в таблиці 2 додатку 3 до декларації з ПДВ за квітень 2023 року по контрагенту ПАТ «ЗМІНА» відповідачем відмовлено в бюджетному відшкодуванні ПДВ на рахунок в банку та винесено податкове повідомлення-рішення форми «В3», втім за помилки, допущені ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА», в таблиці 2 додатку 3 до декларації з ПДВ за квітень 2023 року по контрагенту ТОВ «Кроноспан УА» відповідачем зменшено суму бюджетного відшкодуванні ПДВ на рахунок в банку та винесено податкове повідомлення-рішення форми «В1».

Ухвалою судді від 04.09.2023 в справі відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Розглянувши позов, подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 43769262) зареєстроване, як юридична особа, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Позивачем подано 19.08.2023 до ДПС декларацію з податку на додану вартість за квітень 2023 року (реєстраційний №9116704560), в якій задекларовано суму від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника в банку, в розмірі 1590782,00 грн.

На підставі наказу ГУ ДПС у Львівській області від 16.06.2023 № 2213-ПП, контролюючим органом проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 43769262) щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, за результатами якої складено акт від 11.07.2023 №18194/13-01-07- 06/43769262.

На підставі акта від 11.07.2023 року №18194/13-01-07-06/43769262 Головним управлінням ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення-рішення від 01.08.2023 року №17496/13-01-07-06 на зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларовану на рахунок платника в банку, в розмірі 93595,45 грн. та застосування штрафних санкцій в розмірі 46797,73 грн.

Позивач, вважаючи податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 07.08.2023 №0177690410 протиправним в частині зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларованого на рахунок платника в банку в розмірі 26928,78 грн. та застосування штрафних санкцій з податку на додану вартість в сумі 13464,39 грн., звернувся до суду з метою його скасування в цій частині.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, врегульовано нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин, далі по тексту Податковий кодекс України).

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначено статтею 200 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 200.1. статті 200 Податкового кодексу України, сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Положеннями пункту 200.4. статті 200 Податкового кодексу України визначено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;

в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно з пунктом 200.7 статті 200 Податкового кодексу України, платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Пунктом 200.8 статті 200 Податкового кодексу України встановлено, що до податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання) платником податків додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування та оригінали митних декларацій. У разі якщо митне оформлення товарів, вивезених за межі митної території України, здійснювалося з використанням електронної митної декларації, така електронна митна декларація надається контролюючим органом за місцем митного оформлення контролюючому органу за місцем обліку такого платника податків в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису відповідно до закону.

Відповідно до пункту 200.10. статті 200 Податкового кодексу України, у строк, передбачений абзацом першим пункту 76.3 статті 76 цього Кодексу, контролюючий орган проводить камеральну перевірку даних податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання).

Платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до цієї статті та подали заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, отримують таке бюджетне відшкодування в разі узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених пунктом 200.11 цієї статті, - за результатами перевірки, зазначеної у такому пункті, що проводяться відпові 200.11. Контролюючий орган має право протягом 60 календарних днів, що настають за граничним строком подання податкової декларації, а в разі якщо така податкова декларація надана після закінчення граничного строку - за днем її фактичного подання, провести документальну перевірку платника податку у порядку, передбаченому підпунктом 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу.

Рішення про проведення документальної перевірки має бути прийнято не пізніше закінчення граничного строку проведення камеральної перевірки.

Як встановлено судом, позивачем було подано 19.08.2023 до ДПС декларацію з податку на додану вартість за квітень 2023 року (реєстраційний №9116704560), в якій задекларовано суму від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника в банку, в розмірі 1590782,00 грн.

При цьому, як убачається з розрахунку суми бюджетного відшкодування до вказаної декларації, позивачем включено до суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України (Таблиця 2), зокрема суму від`ємного значення 26928,78 грн. по постачальнику ІПН 332739003180, звітний період, у якому виникло значення, - 01.2023 р. (рядок 19).

Зі змісту акта документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» від 11.07.2023 №18194/13-01-07-06/43769262 вбачається, що проведеною перевіркою встановлено факт включення ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» до розрахунку суми бюджетного відшкодування ПДВ (Д3) за квітень 2023 ПДВ у розмірі 26928,78 грн. по контрагенту ТОВ «КРОНОСПАН УА» (ІПН 332739003180) за період виникнення від`ємного значення січень 2023 року. При цьому, сума ПДВ у розмірі 26928,78 грн., сплачена постачальнику ТОВ «КРОНОСПАН УА» за період 01.2023, відшкодована на розрахунковий рахунок платника у банку за попередні звітні періоди, в зв`язку з чим контролюючий орган дійшов висновку про те, що сума завищення бюджетного відшкодування ПДВ за квітень 2023 по постачальнику ТОВ «КРОНОСПАН УА» (період виникнення від`ємного значення 01.2023) становить 26928,78 грн.

Позивач вважає, що помилкове зазначення в таблиці 2 додатку 3 до декларації з ПДВ за квітень 2023 року по контрагенту ТОВ «КРОНОСПАН УА» періоду виникнення від`ємного значення січень 2023 року в сумі 26928,78 грн. замість періоду грудень 2022 року в сумі 26928,78 грн. не призвело до заниження податкових зобов`язань чи завищення податкового кредиту по декларації з ПДВ за квітень, відповідно вказана помилка не призвела до завищення суми від`ємного значення.

Втім, суд не погоджується з таким твердженням позивача, оскільки без коректного зазначення у податковій декларації звітного (податкового) періоду, у якому виникло відповідне значення, неможливо достеменно перевірити правильність розрахунку платником податків суми податку, фактично сплаченої ним у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України, в тому числі й для недопущення повторного включення платником податків до розрахунку бюджетного відшкодування раніше відшкодованих такому платнику податку сум ПДВ, сплачених ним своїм постачальникам у відповідних періодах.

При цьому, як вбачається з акта документальної позапланової виїзної перевірки позивача від 11.07.2023 №18194/13-01-07-06/43769262, ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» включило до складу податкового кредиту в січні 2023 року суму податку на додану вартість в розмірі 258 372,75 грн. (Додаток №1 до податкової декларації з податку на додану вартість) згідно податкових накладних виписаних та зареєстрованих в ЄРПН постачальником ТОВ «Кроноспан УА» (код ЄДРПОУ 33273907, ІПН 332739003180). В акті документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 43769262) з питань дотримання податкового законодавства при декларуванні за березень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі яке визначене з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах від 16.06.2023 №16345/13-01-07-05/43769262 встановлено порушення: суму податку на додану вартість згідно вище зазначених податкових накладних, що були включені до складу податкового кредиту з ПДВ в січні 2023 року у сумі 258372,75 грн (Додаток №1 до Податкової декларації з податку на додану вартість), ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» включило до складу бюджетного відшкодування (Додаток №3 до Податкової декларації з податку на додану вартість) в наступних звітних періодах: в січні 2023 року у сумі 116563,36 грн; в лютому 2023 року у сумі 126089,66 грн; в березні 2023 року у сумі 72380,56 грн. Разом включено до бюджетного відшкодування суму податку на додану вартість 315033,58 грн. По зазначених сумах звітний (податковий) період, у якому виникло від`ємне значення в Додатку №3 до Податкової декларації з податку на додану вартість вказано січень 2023 року. Таким чином, ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» безпідставно завищило суму бюджетного відшкодування за березень 2023 року у сумі 56660,83 грн (315033,58 грн - 258372,75 грн = 56660,83 грн). Крім цього, проведеною перевіркою встановлено що ТОВ «МЕБЛІ СТИЛЬ УКРАЇНА» до розрахунку суми бюджетного відшкодування ПДВ (Д3) за квітень 2023 включено ПДВ у розмірі 26928,78 грн. по контрагенту ТОВ «КРОНОСПАН УА» за період виникнення від`ємного значення січень 2023 року. В ході проведення перевірки встановлено що сума придбання ТОВ «КРОНОСПАН УА» у січні 2023 р. становить 258372,75 грн. ПДВ, з якої: включно у Додаток 3 декларації з ПДВ за січень 2023 116 563,36 грн., (р.11 Табл.2 Д3); включно у Додаток 3 декларації з ПДВ за лютий 2023 126 089,66 грн., (р.18 Табл.2 Д3); включно у Додаток 3 декларації з ПДВ за березень 2023 72 380,56 грн., (р.38 Табл.2 Д3); включно у Додаток 3 декларації з ПДВ за квітень 2023 26 928,78 грн. (р.19 Табл.2 Д3). Враховуючи вищенаведене, сума ПДВ у розмірі 26928,78 грн. сплачена постачальнику ТОВ «КРОНОСПАН УА» за період 01.2023, відшкодована на розрахунковий рахунок платника у банку за попередні звітні періоди.

Відтак, суд вважає правомірними висновки перевірки щодо відшкодування позивачу за попередні звітні періоди суми ПДВ у розмірі 26928,78 грн., сплаченої постачальнику ТОВ «КРОНОСПАН УА» за період 01.2023, зважаючи на зазначення позивачем у розрахунку суми бюджетного відшкодування (Д3) до податкової декларації з ПДВ за квітень 2023 року суми від`ємного значення 26928,78 грн. по постачальнику ІПН 332739003180, звітного періоду, у якому виникло значення, - січень 2023 року.

Щодо твердження позивача про винесення контролюючим органом податкового повідомлення-рішення невідповідної форми, суд зазначає таке.

Пунктом 200.14. статті 200 Податкового кодексу України визначено, що якщо за результатами камеральної або документальної перевірки, контролюючий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган:

б) у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення-рішення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування;

в) у разі з`ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення-рішення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування.

Зі змісту акта перевірки від 11.07.2023 №18194/13-01-07-06/43769262 вбачається, що перевіркою встановлено саме факт перевищення заявленої позивачем суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною відповідачем за результатами перевірки (підпункт «б» пункту 200.14. статті 200 Податкового кодексу України).

Водночас, відповідно до абзаців сьомого, восьмого пункту 2 розділу ІІ Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 №1204 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2020 року №846), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 січня 2016 р. за №124/28254, у випадках, зазначених у пункті 1 цього розділу, відповідний структурний підрозділ контролюючого органу складає податкове повідомлення-рішення за такими формами: «В1» - у разі завищення заявленої суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, у тому числі якщо заявлені до відшкодування суми податку на додану вартість на момент перевірки відшкодовані платнику податку (додатки 10, 11); «В3» - у разі відмови у наданні бюджетного відшкодування (додатки 12, 13).

Таким чином, оскільки під час перевірки, за наслідками якої винесено спірне податкове повідомлення-рішення, встановлено саме факт перевищення заявленої позивачем суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною відповідачем за результатами перевірки, контролюючим органом правомірно обрано форму спірного податкового повідомлення-рішення «В1».

Отже, виходячи з наведених вище положень законодавства, суд вважає обґрунтованими висновки акта Головного управління ДПС у Львівській області від 11.07.2023 №18194/13-01-07- 06/43769262 щодо допущених позивачем порушень податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету. Відтак, прийняте на підставі зазначеного акта перевірки податкове повідомлення-рішення від 01.08.2023 року №17496/13-01-07-06 на зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларовану на рахунок платника в банку, в розмірі 93595,45 грн. та застосування штрафних санкцій в розмірі 46797,73 грн. є правомірним.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Оскільки у задоволенні позову відмовлено і відповідачем не надано доказів понесення ним судових витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати присудженню на користь відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд, -

в и р і ш и в:

у задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Желік О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2024
Оприлюднено17.05.2024
Номер документу119050219
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —380/20260/23

Рішення від 15.05.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Желік Олександра Мирославівна

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Желік Олександра Мирославівна

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Желік Олександра Мирославівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні