Справа № 589/5182/23
Провадження № 1-кс/589/652/24
УХВАЛА
15 травня 2024 року м. Шостка
Слідчий суддя Шосткинського міськрайонного суду Сумської області ОСОБА_1 ,
з участю:
секретаря судового засідання ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Шостка клопотання слідчого слідчого відділу Шосткинського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Шосткинської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до суду із клопотанням в межах кримінального провадження № 12023200490000961 від 16.08.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до інформації, а саме: дозвіл на вилучення оригіналів документів у зв`язку з тим, що виникла необхідність у проведенні судово почеркознавчої екпертизи з метою підтвердження особи, яка ставила підписи у договорах купівлі - продажу.
На обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що в провадженні слідчого відділу Шосткинського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області перебуває кримінальне провадження №12023200490000961 від 16.08.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.
Фактичні обставини: службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі Управління), зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою групою осіб із підрядними організаціями м. Шостка, в умовах воєнного стану, на протязі 2022-2023 років, при укладанні договорів на придбання товарів здійснило розтрату бюджетних коштів.
Як вказує слідчий, у період із 27.02.2023 по 07.08.2023 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено 6 договорів купівлі-продажу товарів, асортимент, кількість та ціна якого визначаються специфікаціями.
Між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 (Постачальник) та Управлінням в особі виконуючого обов`язки начальника ОСОБА_6 (Покупець) 27.02.2023 укладено договір на поставку товару № 05-270223. На виконання умоввказаного договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » передає ІНФОРМАЦІЯ_4 в кількості 6 шт., вартістю 138 999,00 грн. за один, на загальну суму 833 994,00 грн.
У той же час, відповідно до висновку товарознавчої експертизи №СЕ-19/119-23/12063-ТВ від 31.08.2023, ринкова вартість квадракоптерів «Mavic 3 FLY More Combo CP.MA.00000452 DJI кількістю 6 шт., станом на 27.03.2023 могла становити 697 764,00 грн.
В подальшому, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 (Постачальник) та Управлінням в особі виконуючого обов`язки начальника ОСОБА_6 (Покупець) 11.02.2023 укладено договір купівлі-продажу товару №11. На виконання умов вказаного договору, 12.05.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » передає Управлінню тепловізійний монокуляр OTS XLT 25 mm, 2,5-10х в кількості 4 штук на суму 35 999 грн. за один, на загальну суму 143 9996 грн., та квадракоптер Mavic 3 ІНФОРМАЦІЯ_5 в кількості 4 шт., вартістю 129 900 грн. за один, на загальну суму 519 600грн.,що в загальному суму вказаного договору склало 663 596,00 грн.
У той же час, відповідно до висновку товарознавчої експертизи №СЕ-19/119-23/14269-ТВ від 16.10.2023, ринкова вартість майна, а саме квадракоптерів «Mavic 3 FLY More Combo CP.MA.00000452.01 DJI кількістю 4 шт., могла становити станом на 11.05.2023 складає 460 996,00 грн.
В подальшому, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 (Постачальник) та Управлінням в особі виконуючого обов`язки начальника ОСОБА_6 (Покупець) 15.06.2023 укладено договір купівлі-продажу товару № 19. На виконання умов вказаного договору, 15.06.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » передаю Управлінню квадракоптер Mavic 3 FLY More Combo в кількості 2 шт., вартістю 129 990,00 грн. за один, на загальну суму 259 980,00 грн.
У той же час, відповідно до висновку товарознавчої експертизи № СЕ-19/119-23/12066-ТВ від 01.09.2023, ринкова вартість майна, а саме квадракоптерів «Mavic 3 FLY More Combo кількістю 2 шт., станом на 15.06.2023 могла становити 227 516,00 грн.
В подальшому, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 (Постачальник) та Управлінням в особі виконуючого обов`язки начальника ОСОБА_6 (Покупець) 31.07.2023 укладено договір на поставку товару №07-310723. На виконання умов вказаного договору 02.08.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » передав ІНФОРМАЦІЯ_6 в кількості 4 шт., вартістю 114 280,00 грн. за один, на загальну суму 548 544,00 грн.
У той же час, відповідно до висновку товарознавчої експертизи № СЕ-19/119-23/15155-ТВ від 30.10.2023, ринкова вартість майна, а саме квадракоптер марки DJL «Mavic 3 Pro FLY More ( CP.MA.00000660.01) в кількості 4 шт., станом на 31.07.2023 могла становити 400 632 грн.
В подальшому, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 (Постачальник) та Управлінням в особі виконуючого обов`язки начальника ОСОБА_6 (Покупець) 07.08.2023 року укладено договір на поставку товару № 03-070823. На виконання умов вказаного договору 29.08. 2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » передав ІНФОРМАЦІЯ_6 в кількості 4 шт., вартістю 114 280,00 грн. за один, на загальну суму 548 544, 00 грн.
У той же час, відповідно до висновку товарознавчої експертизи № СЕ-19/119-23/15164-ТВ від 30.10.2023, ринкова вартість майна, а саме квадракоптер марки DJL Mavic 3 Pro Fly More- (CP.MA. 00000660.01 в кількості 4 шт., станом на 07.08.2023 могла становити 410 096,00 грн.
В подальшому між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 (Постачальник) та Управлінням в особі виконуючого обов`язки начальника ОСОБА_6 (Покупець) 07.08.2023 укладено договір на поставку товару № 04-070823. На виконання умов вказаного договору 07.08.2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » продав Управлінню НС Шосткинської міської ради тепловізійний монокуляр OTS XLT 25 mm, 2,5-10х в кількості 3 шт., вартістю 35 950,00 грн. за один, на загальну суму 107 850,00 грн.
У той же час, відповідно до висновку товарознавчої експертизи №СЕ-19/119-23/15154-ТВ від 31.10.2023 ринкова вартість майна, вказаного в договорі поставки №04-070823 від 07.08.2023 складає 88 815,00 грн.
Відповідно до висновку ІНФОРМАЦІЯ_7 від 15.01.2024 загальна сума матеріальної шкоди нанесена ІНФОРМАЦІЯ_8 складає 554 263 грн.
Відповідно довисновку судово-економічноїекспертизи №СЕ-19/119-24/963-ЕКвід 30.01.2023,підтверджується висновок ІНФОРМАЦІЯ_7 від15.01.2024в повномуобсязі.
У судове засідання слідчий не з`явився, просить провести розгляд клопотання по суті без його участі.
Дослідивши клопотання, копії матеріалів, якими слідчий, обґрунтовує доводи клопотання, слідчий суддя дійшов до висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, враховуючи таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
В свою чергу, згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
З матеріалів клопотання вбачається, що в провадженні ІНФОРМАЦІЯ_9 знаходиться кримінальне провадження № 12023200490000961 від 16.08.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні, є потреба у наданні тимчасового доступу до документів.
Крім цього, вищевказані документи є матеріальними об`єктами, тому існує реальна загроза його переховування, зміни або знищення їх у цілому та певних їх ознак, слідів та відомостей, необхідних для встановлення істини по кримінальному провадженню, та унеможливлення їх використання у даному кримінальному провадженні у якості речових доказів.
Беручи до уваги викладене вище, а також те, що вказані документи є документами, які відповідно до п. 2 ч. 5 с т. 163 КПК України самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами даного кримінального провадження мають суттєве значення, для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження та відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України можуть бути визнані речовими доказами, клопотання слідчого є обгрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст. 159, 160, 162, 163, 164, 166, п. 10 ч. 1 ст. 309, 376 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
ІНФОРМАЦІЯ_1 надати дозвіл слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області капітану поліції ОСОБА_7 , слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_8 , слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області капітана поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області капітану поліції ОСОБА_10 слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області лейтенанту поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області капітану поліції ОСОБА_12 , старшому слідчому СВ Шосткинського РУП ГУНП в Сумській області капітану поліції ОСОБА_10 на отримання тимчасового доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), а саме на вилучення оригіналів таких документів:
договору поставки № 05-270223 від 27.02.2023 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_5 та Управлінням в особі ОСОБА_13 , специфікація № 1 від 27.02.2023 до вказаного договору, видаткова накладна № 45 від 07.03.2023;
-договору № 19 від 15.06.20223 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_5 та Управлінням в особі ОСОБА_13 ; специфікація № 1 від 15.06.2023 до вказаного Договору, видаткова накладна № 75 від 15.06.2023;
-договору № 11 від 11.05.2023 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_5 та Управлінням в особі ОСОБА_13 ; специфікація № 1 від 11.05.2023 до Договору № 11 від 11.05.2023; видаткова накладна № 67 від 12.05.2023;
-договору № 03-070823 від 07.08.2023 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_5 та Управлінням в особі ОСОБА_13 ); специфікація № 1 від 07.08.2023 до вказаного Договору, видаткова накладна № 89 від 29.08.2023;
-договору № 04-070823 від 07.08.2023 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_5 та Управлінням ОСОБА_13 ; специфікація №1 від 07 серпня 2023 до вказаного Договору; видаткова накладна № 90 від 08.08.2023;
-договору № 07-310723 від 31.07.2023 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі ОСОБА_5 та Управлінням в особі ОСОБА_13 , специфікація № 1 від 31.07.2023 до вказаного договору, видаткова накладна № 88 від 02.08.2023 з можливістю вилучення оригіналів таких документів;
- документів щодо поставки придбаного вище майна на облік Управління та подальшого його передачі до ВЧ НОМЕР_2 ;
-документів, що стали підставою для укладення вищевказаних договорів та придбання Управлінням зазначеного майна (запити, листи, повідомлення та інш. ВЧ НОМЕР_2 );
-документації щодо утворення тендерного комітету або ж призначення Уповноваженої особи/осіб (трудовий договір, контракт, розпорядження) для проведення тендерної закупівлі вказаного вище майна, їх посадові обов`язки, документи щодо вжиття заходів тендерним комітетом (Уповноваженою особою) до визначення найбільш економічно-вигідного постачальника з можливістю вилучення належним чином завірених копій таких документів.
Строк дії ухвали визначити до 15 липня 2024 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженнюнепідлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Шосткинський міськрайонний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2024 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 119058076 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Шосткинський міськрайонний суд Сумської області
Сидорчук О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні