ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
16 травня 2024 року о/об 16 год. 00 хв.Справа № 280/2415/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Махунові В.В., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363)
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (надалі позивач, ТОВ ДІНАТРОН-ГРУП) звернулося до суду з позовом до Держаної податкової служби України (надалі відповідач-1, ДПС України), Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі відповідач-2, ГУ ДПС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024, яким Товариству з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП було відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 28.11.2023; 2) зобов`язати Державну податкову службу України здійснити реєстрацію податкової накладної №14 від 28.11.2023 у Єдиному реєстрі податкових накладних.
У позовній заяві зазначено: «… Податкову накладну №14 від 28.11.2023, згідно отриманої квитанції №9342344842 від 15.12.2023, збережено, але реєстрація зупинена. Підставою зупинення реєстрації зазначено: Обсяг постачання товару/послуги 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник "D"=577.1358%, "Рпоточ"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач скористався наданим йому правом та подав пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №14 від 28.11.2023, та копії документів на її підтвердження, відповідно до переліку визначеного п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019р. за №1245/34216 (далі Порядок №520), що оформлено Повідомленням від 25.01.2024 №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Вознесенівська Державна податкова інспекція (Хортицький район м.Запоріжжя). Зазначене повідомлення прийнято до розгляду відповідно до квитанції №2. Інформація, зазначена у податковій накладній №14 від 28.11.2023, підтверджується наступним:? Виконання робіт з поточного ремонту споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) житлового будинку по пр.Соборному, 50/вул.Троїцькій, 24 у м.Запоріжжі, код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи» підтверджується відповідно до акту №2 від 22.11.2023 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-2 2023 року (форма КБ-2в) на загальну суму 981090,85 грн, в т.ч. ПДВ - 163515,14 грн, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад-2 2023 року (форма КБ-3) від 22.11.2023. За умовами договору №4545-161ВТ-П від 26.10.2023 після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, отримано оплату у повному розмірі на суму 981090,85 грн за поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) житлового будинку по пр.Соборному, 50/вул.Троїцькій, 24 у м.Запоріжжі, відповідно до платіжної інструкції №23/11/2023№216 від 28.11.2023, що підтверджується банківською випискою за 28.11.2023. Так, на дату виникнення податкових зобов`язань за касовим методом податкового обліку, відповідно до абз.4 п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, а саме на дату отримання коштів на рахунок, було складено податкову накладну №14 від 28.11.2023, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено. Господарські операції позивача з КП «ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС» відображено у його бухгалтерському обліку, про що свідчить оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за 13.11.2023-28.11.2023. Для виконання робіт за Договором №4545-161ВТ-П від 26.10.2023 позивачем було залучено субпідрядника ТОВ «БТК УКРСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 45140878). Господарські відносини між позивачем (Замовник) та ТОВ «БТК УКРСЕРВІС» (Виконавець) здійснювались на підставі Договору №157ВТ/10-27 від 27.10.2023 з з Пояснювальною запискою, Договірною ціною та Додатковою угодою №1 від 30.10.2023, предметом якого є поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) житлового будинку по пр.Соборному, 50/вул.Троїцькій, 24 у м.Запоріжжі, код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи». ТОВ «БТК УКРСЕРВІС» має ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) наслідками, про що свідчить декларація №027559/23 про провадження господарської діяльності, надана позивачу. Отримання виконаних робіт підтверджується актом №2/10-27 від 21.11.2023 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-2 2023 року (форма КБ-2в) на загальну суму 981 090,85 грн, довідкою від 21.11.2023 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад-22023 року (форма КБ-3). Розрахунок за виконані роботи здійснено у повному обсязі відповідно до платіжної інструкції №454 від 29.11.2023 на суму 981 090,85 грн, про що свідчить банківська виписка за 29.11.2023. Крім того, позивач від ТОВ «БТК УКРСЕРВІС» отримав податкову накладну №51 від 21.11.2023, яка зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних. Господарські операції позивача з ТОВ «БТК УКРСЕРВІС» відображено у його бухгалтерському обліку, про що свідчить оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за 06.11.2023-30.11.2023. Інвентаризаційний опис до пояснень не надавався, зважаючи на те що чинне законодавство України не вимагає проведення інвентаризації робіт. Також, повідомляю, що позивач має у користуванні: - орендоване нежитлове офісне приміщення №5 на 6 поверсі площею 79,9 кв.м. (офіс), за адресою: м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, буд.26-а, на підставі укладеного з ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) Договору оренди нежитлового приміщення №2023-02 від 01.10.2023 з Додатком №1.1 «План нежитлового приміщення», що підтверджується актом прийому-передачі об`єкта оренди від 01.10.2023; - орендовані нежитлові приміщення: літ.А-2 - площею 21,2 кв.м. (склад), літ.Д - 31,1 кв.м (замощення частина), за адресою: м.Запоріжжя, вул.Південне шосе, буд.62, на підставі укладеного з ТОВ «АРМАРІ» (код ЄДРПОУ 34373957) Договору оренди приміщення №06/06/22 від 06.06.2022 з Додатком №1 «Узгоджений договірний розрахунок надаваних послуг», Додатковою угодою №1 від 20.11.2023, що підтверджується актом прийому-передачі від 06.06.2022. На підтвердження наявності у позивача офісу та складу, ним подано Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма №20-ОПП)?від 09.10.2023 та від 06.03.2024, що підтверджується квитанціями №2. Крім того, відповідно до оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за листопад-грудень 2023 року, оборотно-сальдової відомості по рахунку 112 за листопад-грудень 2023 року, оборотно-сальдової відомості по рахунку 127 за листопад-грудень 2023 року у позивача наявні основні засоби, матеріальні активи, нематеріальні активи для здійснення господарської діяльності. Достатність трудових ресурсів у позивача у 2023 році підтверджується наданим до контролюючого органу Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за ІV квартал 2023 року згідно квитанції №2 від 09.02.2024, відповідно до якого чисельність працівників складає - 35 осіб, та яка забезпечує здійснення господарської діяльності підприємства. На підприємстві наявні працівники за наступними професіями: директор, штукатур, муляр, виконавець робіт - 2 одиниці, покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів - 6 одиниць, лицювальник-плиточник, слюсар-сантехнік, електромонтажник будівельний, монтажник будівельний - 3 одиниці, маляр, підсобний робітник - 17 одиниць, дорожній робітник, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, асфальтобетонник, бетоняр - 2 одиниці, лицювальник (будівельний) - 2 одиниці, арматурник (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи) - 2 одиниці, електрозварник ручного зварювання - 2 одиниці, монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації, головний інженер, начальник дільниці, інженер з охорони праці, відповідно до штатного розпису, затвердженого наказом №31/10-1 від 31.10.2023 «Про затвердження штатного розпису». На підприємстві наявні вакантні робочі місця. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного позивач має достатні ресурси, як виробничі так і трудові для реального ведення господарської діяльності. Відповідно до вимог чинного законодавства до податкового органу було надано всі вищезгадані документи, які беззаперечно підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній №14 від 28.11.2023. 29.01.2024 контролюючим органом було надіслано Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.01.2024 №10454241/43371363, у яких запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування: письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, із зазначенням додаткової інформації, а саме: «відсутнє облік взаєморозрахунків з субпідрядником та замовником робіт. Відповідно до 5.1.15 договору субпідряду №157ВТ/10-24 від 27.10.2023 - відсутнє допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки». З урахуванням вищезазначеної інформації, оскільки до пояснень до податкової накладної були надані усі належні документи, що стосуються господарської операції відповідно до якої вона складена, позивачем не надавалось додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №14 від 28.11.2023.? Рішенням комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024 - було відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 28.11.2023, з підстав: ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку; без зазначення будь- якої додаткової інформації. Рішення комісії №10522551/43371363 від 08.02.2024 позивачем в адміністративному порядку не оскаржувалось. … Звертаю увагу, на той факт, що у рішенні комісії №10522551/43371363 від 08.02.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної не наведено жодного порушення норми матеріального права, та воно не містить конкретної інформації щодо підстав відмови в реєстрації податкової накладної, а відображає лише загальне посилання на ненадання/ часткове надання письмових пояснень та копій документів, без конкретизації яких саме копій документів не надано платником податків, та без оцінки достатності та належності первинних документів, наданих позивачем. Таким чином, оскаржуване рішення комісії об`єктивно не містить чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, що свідчить про його незаконність.? Аналіз змісту оскаржуваного рішення свідчить про те, що воно не відповідає критеріям вмотивованості, чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії. Позивач наголошує, що ним було надано всі документи, які беззаперечно підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній №14 від 28.11.2023, виходячи із чого, відсутні жодні сумніви у здійснені господарської операції із виконання робіт на адресу КП «ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС». Зважаючи на наявність передбачених законодавством ВСІХ необхідних документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та його контрагентом, та на те, що такі документи були надані податковому органу, то останній не мав правових підстав для відмови у реєстрації податкової накладної №14 від 28.11.2023. …».
Позивач підтримав позовні вимоги.
Представником відповідачів-1,2 подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено: «… Реєстрація податкової накладної №14 від 28.11.2023, виписаної ТОВ «ДІНАТРОН-ГРУП» на адресу Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс Запорізької міської ради» щодо виконання будівельних робіт на загальну суму 981090,85 грн, ПДВ - 163515,15 грн була зупинена відповідно до п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України. Таким чином, у квитанції від 15.12.2023 про зупинення податкової накладної №14 від 28.11.2023, міститься детальне та чітке посилання на критерій ризиковості платника податку, якому відповідала зупинена податкова накладна та який відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій» (додаток 3). Згідно інформації, зазначеної у Квитанції реєстрації ПН, реєстрація ПН №14 від 28.11.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних, була зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Обсяг постачання товару/послуги 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено показник «D» = 577,1358%, «Р» = 0. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач скористався своїм правом та надав на розгляд Комісії Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено з документами, у поясненні ним було зазначено, що ТОВ «ДІНАТРОН-ГРУП» виконувало роботи з поточного ремонту споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) житлового будинку по пр.Соборний, 50/вул.Троїцька, 24, у м.Запоріжжі, код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи» підтверджуються відповідно до акту №2 від 22.11.2023 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-2 2023 року (форма КБ-2в), отримано оплату у повному розмірі на суму 981090,85 грн за поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростіше укриття), що підтверджується банківською випискою за 28.11.2023р. На дату виникнення податкових зобов`язань за касовим методом податкового обліку, відповідно до абз.4 п.187.1 ст.187 ПК України, а саме на дату отримання коштів на рахунок, було складено податкову накладну №14 від 28.11.2023р., реєстрацію якої в ЄРПН зупинено. Господарські операції позивача з КП «ЗАПОРІЖРЕМСЕРІВС» відображено у його бухгалтерському обліку, про що свідчить ОСВ по рахунку 361 за 13.11 та 28.11 2023 року. Для виконання робіт за Договором №45450161ВТ-П від 26.10.2023, позивачем було залучено субпідрядника ТОВ «БТК УКРСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 45140878). Господарські відносини між позивачем (Замовник) та ТОВ «БТК УКРСЕРВІС (Виконавець) здійснювались на підставі Договору №157ВТ/10-27 від 27.10.2023р. за Пояснювальною запискою, Договірною ціною та Додатковою угодою №1 від 30.10.2023р., предметом якого є поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) ) житлового будинку по пр.Соборний, 50/вул.Троїцька, 24, у м.Запоріжжі, код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи». Позивач у позовній заяві зазначив наступне: ТОВ «БТК УКРСЕРВІС має ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об`єктів з середнім (СС2) наслідкам, про що свідчить декларація №027559/23 про провадження господарської діяльності, надана позивачу, проте така ліцензія не надійшла до контролюючого органу у Повідомленнях про надання пояснень. Отримання виконаних робіт підтверджується актом №2\10-27 від 21.11.2023 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-2 2023 року (форма КБ-2в) на загальну суму 981090,85 грн, довідкою від 21.11.2023 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад-22023 (форма КБ-3). Розрахунок за виконані роботи здійснено у повному обсязі відповідно до платіжної інструкції №454 від 29.11.2023 року на суму 981090,85 грн, про що свідчить банківська виписка за 29.11.2023 року. Також повідомив наступне, що має у своєму користуванні: - Орендоване нежитлове офісне приміщення №5 на 6 поверсі площею 79,9 кв.м(офіс) за адресою: АДРЕСА_1 , на підставі укладеного з ФОП « ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) Договору оренди нежитлового приміщення №2023-02 від 01.10.2023 з Додатком №1.1 «План нежитлового приміщення», що підтверджується актом прийому-передачі об`єкта оренди від 01.10.2023; Звертаємо увагу суду, що зазначені у позовній заяві документи також не були додані до контролюючого органу для спростування сумнівів. Достатність трудових ресурсів, про які зазначав Позивач у адміністративному позові, також не додавались до контролюючого органу. 29.01.2024р. за результатом розгляду, наданих Позивачем пояснення та копій докуметів, Комісією ГУ ДПС у Запорізькій області, відповідно додатку 2 до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН (пункт 9), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 (зі змінами), направлено Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 10454241/43371363, в якому зазначено, що для розгляду питання прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в ЄРПН №14 від 28.11.2023, пропонується надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/ розрахунку коригування: «Надати копії документів на підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коиргування, реєстрацію яких зупинено» Додаткова інформація: «Відсутне облік взаєморозрахунків з супбідрядником та замовником робіт. Відповідно до п.5.1.15 договору субпідряду №157ВТ/10-27 від 27.10.2023 - відстуне допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки.» … Враховуючи, що позивач ТОВ «ДІНАТРОН-ГРУП» не скористався своїм правом на подання додаткових пояснень та копій документів відповідно до зазначених недоліків у повідомленні комісії від 29.01.2024 №10454241/43371363, Комісією ГУ ДПС у Запорізькій області, на підставі п.абз.2 п.10 Порядку №520, прийнято рішення від 08.02.2024 №10522551/43371363 про відмову в реєстрації податковой накладной №14 від 28.11.2023 у зв`язку з: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення. Беручи до уваги те, що обсяг поданих позивачем документів та їх зміст не дозволяє однозначно з`ясувати фактичні обставини реалізації послуг, що свідчить про наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в зупиненій ПН, та про ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку, Відповідачі 1 та 2 вважають обґрунтованими висновки Комісії ГУ ДПС, що надані позивачем документи були недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію вищевказаної ПН в ЄРПН. … Обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність». Тобто, контролюючий орган має запропонувати платнику податків надати документи та пояснення на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи. Таким чином, Комісія приймала Рішення про відмову у реєстрації ПН №14 від 28.11.2023р. тільки на підставі тих документів, які надавались на розгляд Комісії. … Враховуючи встановлені обставини справи та виходячи з наведених вище норм, в даному випадку, зобов`язання покладені на Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначені податкові накладні є передчасним, в той час як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання Державної податкової служби України повторно розглянути питання щодо реєстрації податкової накладної ТОВ «ДІНАТРОН-ГРУП». …».
Представник відповідачів-1,2 проти позову заперечував.
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 22.03.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
В абз.1 п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно доЗакону України"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб`єкти підприємницької діяльності (підрядники та субпідрядники) можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту14.1.266пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу. (…).
Згідно з абз.1-2 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
У Додатку №1 до «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, наведені «Критерії ризиковості платника податку на додану вартість»: «1.Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах. 2.Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах. 3.Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами. 4.Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками. 5.Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банку/небанківського надавача платіжних послуг, крім рахунків у Казначействі (крім бюджетних установ). 6.Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормампідпункту 16.1.3пункту 16.1 статті 16 таабзацу першогопункту 49.2 іпункту 49.18статті 49 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), з урахуванням вимогпідпункту 69.1пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Кодексу. 7.Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормампідпункту 16.1.3пункту 16.1 статті 16 тапункту 46.2статті 46 Кодексу, з урахуванням вимогпідпункту 69.1пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Кодексу. 8.У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстраціїподатковій накладній/розрахунку коригування. Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС».
У Додатку №3 до «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, наведені «Критерії ризиковості здійснення операцій»: «1.Обсяг постачання товару/послуги згідно з кодомУКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений уподатковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку. 2.Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначенимипідпунктами 215.3.1і215.3.2пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку вподатковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення. 3.Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно зУКТЗЕДвідповідно допідпункту 215.3.4пункту 215.3 статті 215 Кодексу. 4.Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг доподаткової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно зУКТЗЕД- зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно доДержавного класифікатора продукції та послуг- перших двох цифр кодів, за умовними кодами такого товару - перших п`яти цифр кодів), за відсутності у врахованій таблиці даних платника податку товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару, на який здійснюється зміна номенклатури товару/послуги. 5.Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданого отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, над величиною залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстріподаткових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зменшеного у 1,5 раза та зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги. 6.Подання для реєстрації в Реєстрі розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань доподаткової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, у строк, що перевищує 30 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановленихКодексом, крім розрахунку коригування до податкової накладної, у якій відображені операції з постачання електричної енергії (товарна підпозиція2716 згідно з УКТЗЕД), постачання природного газу (товарні підпозиції 2705, 2709 та 2711 11 згідно з УКТЗЕД), постачання теплової енергії (умовний код товару 00401)».
Належної мотивації підстав та причин віднесення операцій ТОВ ДІНАТРОН-ГРУП до ризикових відповідно до п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій» (які є Додатком №3 до «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165) Рішення ГУ ДПС у Запорізькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024 не містить.
Відповідно до п.25 «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п.30 «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, комісія контролюючого органу складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше семи членів.
У п.40, п.42-п.46 «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, зазначено: «40. Голова, заступник голови, секретар та члени комісії контролюючого органу беруть участь у засіданні особисто та не мають права делегувати своїх представників для участі в її засіданні. Засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу. Засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду. У разі потреби член комісії контролюючого органу подає голові комісії пропозиції щодо проведення додаткового засідання. Рішення комісії контролюючого органу приймається шляхом відкритого голосування. Рішення комісії контролюючого органу приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів такої комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови, секретарем та членами комісії, які брали участь у засіданні. Ведення обліку матеріалів щодо роботи комісії контролюючого органу здійснюється секретарем такої комісії. Присутній на засіданні комісії контролюючого органу член комісії, який не згоден з рішенням комісії або утримався від голосування, повинен викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається до матеріалів засідання такої комісії. … 42. Рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС. 43. Матеріали засідання комісії контролюючого органу зберігаються десять років. 44. Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). 45. Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу. 46. У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення».
Відповідачем-1,2 не надано до суду доказів додержання вимог п.44 «Порядку зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165 результатів проведених перевірок поданих платником податку копій документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Також, відповідачем-1,2 не надано до суду копії протоколу засідання Комісії під час прийняття Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024, матеріалів щодо роботи комісії, тощо.
Відтак, відповідачем-1,2 документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.
Відповідно до п.19 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України №341 від 26.04.2017) (надалі «Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних»), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Згідно з п.20 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
В обґрунтування позовних вимог позивачем надано до суду копії: Договорів; Актів приймання виконаних будівельних робіт; банківських виписок; штатного розпису; оборотно-сальдових відомостей по рахунку 112, 127, 361, 631, 10; податкових накладних; інших документів.
У Рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024 підставою відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено: «Прийнято рішення про: … відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з: ненаданням/часткових наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку; …».
Позивачем надсилалось до контролюючого органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Відповідачі-1,2 не висловили жодних зауважень щодо поданих позивачем до контролюючого органу документів та способу їх направлення.
У чому саме полягає: «… Обсяг постачання товару/послуг 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=577.1358%, "Рпоточ"=0 …», як то зазначено у Квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідач-1,2 документально суду не довів.
Звідси, пропозиції відповідачів-1,2 надати позивачу «пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», як то зазначено у вказаній Квитанції, на думку суду, є необґрунтованими.
Судом з`ясовано, що вказані пояснення надаються платником податків у довільній формі.
Суд вважає, що контролюючий орган не може вимагати від позивача того, що не регламентовано нормою права.
Що саме повинен був зазначити у поясненнях позивач, хід викладення інформації відповідачі-1,2 суду не довели.
Відповідачами-1,2 не обґрунтовано, що необхідно розуміти під «достатністю» пояснень та копій документів.
Як свідчать матеріали справи, позивачем надано письмові пояснення, додані документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.
Отже, позиція відповідачів-1,2 щодо ненадання позивачем письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України є необґрунтованою.
Позивачем, на думку суду, надані документи та пояснення, достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкової накладної складеної ТОВ ДІНАТРОН-ГРУП
Оскільки наведена комісія ГУ ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, функціонує у складі ГУ ДПС у Запорізькій області, то відповідачем у справі, на думку суду, має бути ГУ ДПС у Запорізькій області і розглядатись, відповідно, має рішення цього суб`єкта владних повноважень.
З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024 прийняте комісією ГУ ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірним і підлягає скасуванню.
Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень (ч.1 ст.2 КАС України).
Водночас, з урахуванням приписів п.19, п.20 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» та з метою поновлення порушених прав та інтересів позивача Державна податкова служба України повинна бути зобов`язана зареєструвати податкову накладну ТОВ ДІНАТРОН-ГРУП, яка є предметом спору, в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на викладене вище, позовні вимоги ТОВ ДІНАТРОН-ГРУП є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідачів-1,2 не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позовну заяву подано до суду в електронній формі, тому, надмірно сплачений позивачем судовий збір у сумі 605 грн. 60 коп. має бути йому повернутий з Державного бюджету України.
Позивачем у позові заявлено про стягнення витрат на професійну правничу допомогу у сумі 7000 грн. 00 коп.
Представник відповідача-1,2 заперечував проти задоволення заяви про стягнення витрат на професійну правничу допомогу.
Судом прийнято до уваги, що така категорія адміністративних справ є пошириною, а, отже, не потребує витрат значних зусиль при здійсненні професійної правничої допомоги.
Завником документально та нормативно не обгрунтовано кількість витраченого часу щодо надання професійної правничої допомоги.
Також, суд вважає вартість послуг і робіт правничої допомоги, зазначену у наданих до суду документах, не співмірною з фактично виконаними послугами та роботами.
Отже, судові витрати на правничу допомогу у сумі 7000 грн. 00 коп. є не обґрунтованими та не можуть бути стягнуті на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1,2.
Звідси, на думку суду, з урахуванням вимог ч.5 ст.134 КАС України, витрати на професійну правничу допомогу мають бути відшкодовані позивачу лише у сумі 3500 грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів-1,2.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 143, 243-246 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позовну заяву задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10522551/43371363 від 08.02.2024, яким Товариству з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) було відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 28.11.2023.
Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, буд.8, м.Київ, 04053; код ЄДРПОУ 43005393) здійснити реєстрацію податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) №14 від 28.11.2023 у Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її надходження до контролюючого органу.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в сумі 1211 грн. 20 коп.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд.8, м.Київ, 04053; код ЄДРПОУ 43005393) судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в сумі 1211 грн. 20 коп.
Повернути Товариству з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) з Державного бюджету України сплачений 14.03.2024 Платіжною інструкцією №701 судовий збір у частині у сумі 605 грн. 60 коп.
Задовольнити частково заяву позивача про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів-1,2 судових витрат на професійну правничу допомогу.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) судові витрати на професійну правничу допомогу в сумі 1750 грн. 00 коп.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ДІНАТРОН-ГРУП (проспект Ювілейний, буд.14, кв.61, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69114; код ЄДРПОУ 43371363) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд.8, м.Київ, 04053; код ЄДРПОУ 43005393) судові витрати на професійну правничу допомогу в сумі 1750 грн. 00 коп.
В іншій частині заяви позивача про стягнення витрат на професійну правничу допомогу відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повний текст судового рішення складено 16.05.2024.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2024 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 119073077 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні