Справа № 521/6770/24
Номер провадження № 2-а/521/88/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 травня 2024 року
Малиновський районний суд м. Одеси у складі:
головуючого судді - Бобуйка І.А.
секретаря судового засідання Скрипченко Г.В.,
розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в місті Одесі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) до Одеської митниці (місце розташування: м. Одеса, вул.. Лип Івана та Юрія, буд. 21а) про скасування постанови у справі про порушення митних правил, -
В С Т А Н О В И В :
30.04.2024 року до Малиновського районного суду м. Одеси звернувся ОСОБА_1 з вказаним адміністративним позовом, в якому просив суд: скасувати постанову від 17.04.2024 року про порушення митних правил №1713/50000/23, відповідно до якої водія ТОВ «АТП 2020» ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 470 Митного кодексу України та закрити провадження у справі у зв`язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Ухвалою Малиновського районного суду м. Одеси від 08.05.2024 року відкрито провадження та призначено розгляд по суті.
13.05.2024 року представник відповідача подала до суду відзив на позовну заяву, в якій просила відмовити у задоволенні позовних вимог повністю.
15.05.2024 року представник позивача подав до суду відповідь на відзив,в якій просив позовні вимоги задовольнити.
Позивач та його представник у судове засідання не з`явилися, представник позивача Олексієнко М.С. подала до суду заяву, в якій просив позовні вимоги задовольнити, справу розглядати без його особистої участі.
Представник відповідача Терновський М.С. в судове засідання не з`явився, повідомлявся про дату, час та місце розгляду справи належним чином та своєчасно, подав до суду заяву у якій просив розглядати сраву без його особистої участі.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що адміністративний позов не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст.7КАС України адміністративне судочинство здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу та міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Частиною 2 ст.19Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом встановлено, що 04.11.2023 о 17 годині 40 хвилин в зону митного контролю пункту пропуску «Орлівка» митного поста «Орлівка» Одеської митниці в напрямку з України (м. Запоріжжя) до Туреччини (м. Анкара) з метою перетину митного кордону, в напрямку «виїзд з України» по смузі руху «червоний коридор», прибув вантажний автомобіль комерційного призначення марки «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом марки «KRONE», реєстрацій номер НОМЕР_2 , країна реєстрації Україна, під керуванням водія ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49), громадянина України ОСОБА_1 .
У вказаному автомобілі переміщувався вантаж «сира гідратована ріпакова олія, з низьким вмістом ерукової кислоти, для харчової промисловості», відправником якого є ТОВ «ЕНСЕЛКО АГРО» (Україна, 31134, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Сахнівці, вул. Центральна, 59), отримувачем - "XIAMEN ITG AGRICULTURAL PRODUCTS CO, LTD» (2201-4/F, GUOMAO CENTER BUILDING A, NO.4688, XIANYUE ROAD, HULI DISTRICT, CHINA), за митною декларацією типу «ЕК 10 АА» №23UA500130021905U4 від 12.10.2023, CMR №096271 від 12.10.2023 року, INVOICE від 12.10.2023 року № 021023-83.
В ході здійснення митного контролю за інформацією, наявною в базі даних Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України, встановлено, що строк доставки вантажу «сира гідратована ріпакова олія, з низьким вмістом ерукової кислоти, для харчової промисловості», відправником якого є ТОВ «ЕНСЕЛКО АГРО» (Україна, 31134, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Сахнівці, вул. Центральна, 59), отримувачем - «XIAMEN ITG AGRICULTURAL PRODUCTS CO, LTD» (2201-4/F, GUOMAO CENTER BUILDING A, NO.4688, XIANYUE ROAD, HULI DISTRICT, CHINA), відповідно до митної декларації типу «ЕК 10 АА» №23UA500130021905U4 від 12.10.2023 року, встановлено - до 17.10.2023 року.
З дати митного оформлення митної декларації типу «EK 10 АА» №23UA500130021905U4 від 12.10.2023 року, вантажний автомобіль марки «MAN», реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом марки «KRONE», реєстрацій номер НОМЕР_3 , країна реєстрації Україна, згідно з інформацією, наявною в базі даних Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби та Автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор», митний кордон не перетинав та з митної території України не виїжджав.
В розділі «Заяви підприємств та осіб» програми АСМО «Інспектор» в період з 12.10.2023 року до 17.10.2023 рік відсутня інформація щодо звернення водія ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49), громадянина України ОСОБА_1 , для продовження строку транзиту вантажу, який переміщувався відповідно до митної декларації типу «ЕК 10 АА» №23UA500130021901U8 від 13.10.2023 року.
01.11.2023 року до Одеської митниці надійшла зава перевізника - ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49) від 26.10.2023 №134 (вх. №26083/13) щодо зміни пункту пропуску та продовження строку доставки товарів за ЕМД типу «ЕК 10 АА» №23UA500130021901U8 від 13.10.2023 року та №23UA500130021905U4 від 12.10.2023 року, у зв?язку з помилкою брокера.
Однак, вищевказана заява ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49) надійшла до Одеської митниці після сплину строку транзитного перевезення для автомобільного транспорту, передбаченого ст. 95 МК України, за ЕМД типу «ЕК 10 АА» №23UA500130021905U4 від 12.10.2023 року.
Судом встановлено, що фактично транспортний засіб марки "MAN", реєстраційний номер НОМЕР_4 , напівпричепом марки «KRONE», реєстрацій номер НОМЕР_5 , країна реєстрації Україна, доставив до митного поста «Орлівка» товар, який переміщувався за митною декларацією типу «ЕК 10 АА» №23UA500130021905U4 від 12.10.2023, та документи на нього 04.11.2023 року.
За результатами розгляду даної заяви Одеською митницею прийнято рішення про те, що станом на 02.11.2023 року відсутні підстави для продовження строку доставки товарів у зв?язку з порушенням перевізником пункту 2.2 наказу Міністерства фінансів України від 09.10.2012 року №1066.
Тобто, в період з 12.10.2023 року до 17.10.2023 рік водієм ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49), громадянином України ОСОБА_1 , не було надано до митного органу України жодного з відповідних документів, що підтверджують факт аварії, дії обставин непереборної сили чи протиправних дій третіх осіб, видані компетентними органами (установами) та засвідчені в установленому порядку.
Опитаний за обставинами справи громадянин України ОСОБА_1 повідомив, що 12.10.2023 року він отримав документи на вантаж для перетину митного кордону, який було призначено на 30.10.2023 через пункт пропуску «Старокозаче». 30.10.2023 було виявлено помилку, яку зробив митний брокер, вказавши невірний пункт пропуску. Після чого, 30.10.2023 року зі слів диспетчера він дізнався, що було змінено пункт пропуску на «Орлівку», та він очікував в електронній черзі на перетин до 03.11.2023 року. Він заїхав до пункту пропуску «Орлівка» 04.11.2023 року.
За вказаних обставин, на підставі ст. ст. 459, 494 МК України посадовою особою митниці у відношенні громадянина України ОСОБА_1 складено протокол про порушення митних правил N? 1713/50000/23 від 04.11.2023 за ознаками ч. 3 ст. 470 МК України.
Щодо наявності в діях громадянина України ОСОБА_1 складу порушення митних правил, передбаченого ч. 3 ст. 470 МК України., суд роз`яснює наступне.
Частиною першою статті 458 МК України визначено, що порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений МК України та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред?явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК України чи іншими законами України, і за які МК України передбачена адміністративна відповідальність.
Відповідно до ч.1 ст. 95 МК України встановлено, що строк транзитних перевезень для автомобільного транспорту, який складає 10 діб (у разі переміщення в зоні діяльності одного митного органу - 5 діб). Документальні підтвердження факту звернення до митних органів України з приводу продовження строку транзиту відсутні.
Відповідно до ч.1 статті 321 МК України товари, транспортні засоби комерційного призначення перебувають під митним контролем з моменту його початку і до закінчення згідно із заявленим митним режимом.
У разі вивезення товарів, транспортних засобів комерційного призначення за межі митної території України митний контроль розпочинається з моменту пред?явлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення для митного оформлення та їх декларування в установленому МК України порядку, а закінчується - після здійснення їх митного оформлення та перетинання ними митного кордону України, за винятком митних режимів, які передбачають перебування під митним контролем протягом усього часу дії митного режиму. (стаття 321 МК України).
Згідно з вимогами ч. 1 ст. 255 МК України митне оформлення завершується протягом чотирьох робочих годин з моменту пред?явлення митному органу товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню (якщо згідно з цим Кодексом товари, транспортні засоби комерційного призначення підлягають пред?явленню), подання митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та всіх необхідних документів і відомостей, передбачених статтями 257 і 335 цього Кодексу.
Митне оформлення визналось завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму, що засвідчується митним органом шляхом проставляння відповідних митних забезпечень (у тому числі за допомогою інформаційних технологій), інших відміток на митній декларації або документі, який відповідно до законодавства її замінює, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах у разі їх подання на паперовому носії. (ч. 5 ст. 255 Митного кодексу України).
Згідно з ч. 1 ст. 102 МК України митний режим транзиту завершується вивезенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, за межі митної території України.
Частиною 3 статті 470 МК України визначено, що перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу або встановленого митним органом країни відправлення відповідно до положень Конвенції про процедуру спільного транзиту строку транзитних перевезень (доставки) товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб, а так само втрата цих документів - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п?ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Щодо порушення громадянином України ОСОБА_1 строків транзитних перевезень, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 2.1 Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень» від 09.10.2012 року №1066, строк транзитного перевезення встановлюється автоматичному режимі під час постановки електронної копії ДКПТ або ЕДКПТ на контроль за переміщенням у відповідному програмно-інформаційному комплексі ЄАІС залежно від виду транспорту відповідно до статті 95 МК України.
Згідно з п. 2.2 вказаного наказу, якщо під час транзитного перевезення товарів транспортний засіб комерційного призначення не зміг прибути до митниці призначення в установлений строк внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили, до строку транзитного перевезення не включається час дії та/або ліквідації наслідків цих обставин за умови документального підтвердження факту аварії або дії обставин непереборної сили та вчасного (до закінчення встановленого строку транзитного перевезення) письмового інформування перевізником найближчого митного органу про обставини події, місцезнаходження товарів, транспортного засобу комерційного призначення та номер ДКПТ.
Відповідно до Розділу IV вказаного наказу «Митні формальності при здійсненні транзитних переміщень товарів, транспортних засобів комерційного призначення з використанням митної декларації» визначено, що електронна копія МД або ЕМД в автоматичному режимі ставиться на контроль за переміщенням у відповідному програмно-інформаційному комплексі ЄАІС після її надходження до ЄАІС.
При надходженні митницю призначення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які переміщувалися прохідним транзитом, посадова особа цієї митниці проставляє у поданих декларантом, уповноваженою ним особою або перевізником товаросупровідних (товаротранспортних) документах та на аркуші з позначенням «4/5» МД з відмітками митниці відправлення штамп ПМК; в оперативному режимі перевіряє наявність електронної копії МД або ЕМД в ЄАІС; перевіряє відповідність відомостей, зазначених y товаросупровідних (товаротранспортних) документах, відомостям, зазначеним в електронній копії МД або ЕМД, та за рішенням митниці призначення фактичну наявність товарів (кількість, номенклатуру і стан); повідомляє митницю відправлення про доставку товарів, транспортних засобів комерційного призначення до митниці призначення шляхом внесення до ЄАІС інформації про прибуття.
За відсутності зауважень посадова особа митниці приймає рішення про пропуск товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, проставляє на всіх примірниках товаросупровідних (товаротранспортних) документів та аркуші з позначенням «4/5» МД відбиток ОНП. Товаросупровідні (товаротранспортні) документи з відбитком ОНП повертаються перевізнику.
Після пропуску товарів за межі митної території України посадова особа митниці призначення на аркуші з позначенням "4/5" МД зазначає дату фактичного вивезення товарів та фактичну кількість вивезених товарів, стан недоторканності накладеного митного забезпечення (пломб), інші примітки і результати митного контролю та негайно вносить до ЄАІС інформацію про пропуск товарів.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що ОСОБА_1 , не було надано Одеській митниці документального підтвердження вчасного прибуття в митницю призначення в строк до 17.10.2023 року, що не підтверджується наявністю на всіх примірниках товаросупровідних (товаротранспортних) документах та аркуші з позначенням «4/5» МД відбитку ОНП посадової особи Одеської митниці.
Отже, враховуючи вимоги Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень» від 09.10.2012 року №1066, в ході провадження відповідачем підтверджено, що водій ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49), громадянин України ОСОБА_1 , перевищив встановлений ст. 95 МК України строк доставки до митного органу вантажу «сира гідратована ріпакова олія, з низьким вмістом ерукової кислоти, для харчової промисловості», що перебував під митним контролем та митне оформлення якого не завершено, митних та інших документів на ці товари, більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб.
Відповідно до ч. 1 ст. 460 МК України вчинення порушень митних правил, передбачених статтею 470 внаслідок аварії, дії обставин непереборної сили або протиправних дій третіх осіб, що підтверджується відповідними документами, не тягне за собою адміністративної відповідальності, передбаченої цим Кодексом.
Відповідно до пункту 2 розділу VIII Порядку виконання митних формальностей відповідно до заявленого митного режиму, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.05.2012 року№657, обставини непереборної сили - надзвичайні та невідворотні події, що виникли незалежно від волі особи, зокрема стихійне лихо (землетрус, пожежа, повінь, зсув тощо), сезонне природне явище (замерзання моря, проток, портів, ожеледиця тощо), введення воєнного чи надзвичайного стану, страйк, громадянські безпорядки, злочинні дії третіх осіб, прийняття рішень законодавчого або нормативно-правового характеру, обов?язкових для особи, закриття шляхів, проток, каналів, перевалів та інші надзвичайні та невідворотні за таких умов події;
- факт аварії чи дії обставин непереборної сили - часткове чи повне пошкодження (зіпсуття, знищення, втрата тощо) товарів чи транспортних засобів, що перебувають під митним контролем, або позбавлення можливості виконання відповідною особою передбачених законодавством України з питань державної митної справи або встановлених відповідним митним органом України вимог щодо вчинення відповідних дій з товарами, транспортними засобами, що перебувають під митним контролем.
- документальне підтвердження - надання митному органу відповідних документів, що підтверджують факт аварії чи дії обставин непереборної сили.
Відповідно до пункту 6 розділу VIII Порядку у випадку, якщо факт аварії чи дії обставин непереборної сили має місце, особа, відповідальна за виконання вимог законодавства України з питань державної митної справи щодо товарів чи транспортних засобів, що перебувають під митним контролем (власник товару або уповноважена ним особа, перевізник чи особа, відповідальна за дотримання митного режиму), повинна звернутись до митного органу, яким здійснюється контроль за цими товарами, транспортними засобами, з письмовою заявою, яка повинна містити відомості, що надають можливість ідентифікувати товари, транспортні засоби як такі, що перебувають під митним контролем, а також інформацію про час, місце, обставини та наслідки аварії чи дії обставин непереборної сили.
Разом із заявою подаються документи, що підтверджують факт аварії чи дії обставин непереборної сили, видані компетентними органами (установами) та засвідчені в установленому порядку.
Крім того, судом встановлено, що під час провадження у справі про порушення митних правил № 1713/50000/23, а також під час її розгляду, громадянином ОСОБА_1 або його представником не було надано Одеській митниці будь - яких документів, які б свідчили про дотримання ОСОБА_1 вимог п. 6 розділу VIII Порядку та п. 2.2. Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.10.2012 року №1066, під час здійснення транзитного переміщення товару за митною декларацією типу «ЕК 10 АА» N?23UA500130021905U4 від 12.10.2023 року, у встановлений строк, тобто в період з 12.10.2023 року по 17.10.2023 рік.
У позовній заяві позивач посилається на те, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад порушення митних правил через обставини непереборної сили, а саме, перебування в електронній черзі.
Однак, вищевказані факти не відповідають обставинам справи та чинному законодавству у зв`язку з наступним.
Електронна черга створена відповідно до Постанови Кабінетів Міністрів від 02.12.2022 року№1349 (зі змінами № 416 від 28.04.2023 року № 442 від 02.05.2023 року №779 від 28.07.2023 року) «Про особливості реалізації експериментального проекту з організації управління чергами вантажних автомобілів перед міжнародними пунктами пропуску через державний кордон України для автомобільного сполучення за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону».
Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту щодо організації управління чергами автомобільних міжнародними пунктами пропуску через транспортних засобів перед державний кордон України для автомобільного сполучення за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону». Суб?єктами реалізації експериментального проекту є Держмитслужба (п. 8)
В розділі «Заяви підприємств та осіб» програми АСМО «Інспектор» відсутня інформація щодо звернень до Одеської митниці перевізника - ТОВ «АТП 2020» (код ЄДРПОУ - 42398604, Україна, 65026, м. Одеса, вул. Приморська, буд. 49) або водія - громадянина ОСОБА_1 , щодо продовження терміну доставки вантажу. Документи щодо поломки транспортного засобу відсутні.
Судом встановлено, що станом на 04.11.2023 року у митниці були відсутні підстави для продовження строку доставки товарів у зв?язку з порушенням перевізником пункту 2.2 наказу Міністерства фінансів України від 09.10.2012 року №1066 «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень».
Під час відправлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення обов?язково встановлюється строк транзитного перевезення до митниці призначення.
Строк транзитного перевезення встановлюється в автоматичному режимі під час постановки електронної копії ДКПТ або ЕДКПТ на контроль за переміщенням у відповідному програмно-інформаційному комплексі ЄАІС залежно від виду транспорту відповідно до статті 95 Митного кодексу України.
Якщо під час транзитного перевезення товарів транспортний засіб комерційного призначення не зміг прибути до митниці призначення в установлений строк внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили, до строку транзитного перевезення не включається час дії та/або ліквідації наслідків цих обставин за умови документального підтвердження факту аварії або дії обставин непереборної сили та вчасного (до закінчення встановленого строку транзитного перевезення) письмового інформування перевізником найближчого митного органу про обставини події, місцезнаходження товарів, транспортного засобу комерційного призначення та номер ДКПТ.
Митний орган, до якого звернувся перевізник, протягом цієї самої доби вносить до ЄАІС відомості (дату та номер реєстрації звернення митним органом) про факт наявності звернення та каналами електронного зв`язку інформує митницю відправлення і митницю призначення про обставини події, місцезнаходження товарі та транспортного засобу.
Також, відповідно до постанови КМУ від 27.02.2024 року №217 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2022 р. N 1349», Кабінет Міністрів України вніс зміни до своєї постанови від 02.12.2022 року №1349 «Про особливості реалізації експериментального проекту з організації управління чергами автомобільних транспортних засобів перед міжнародними пунктами пропуску через державний кордон України для автомобільного сполучення за допомого електронної системи "Електронна черга перетину кордону».
Зокрема, установлено, що заходи з бронювання місця в черзі, використання функцій електронної системи "Електронна черга перетину кордону" щодо руху черги та виїзду для перетину державного кордону під час організації управління чергами автомобільних транспортних засобів перед міжнародними пунктами пропуску через державний кордон України для автомобільного сполучення можуть здійснюватися водіями легкових автомобілів за допомогою електронної системи "Електронна черга перетину кордону" чи з використанням засобів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг.
Таким чином, судом встановлено, що посилання адвоката на наявність черг в пункті пропуску, що унеможливлювали своєчасний перетин митного кордону ОСОБА_1 не можуть бути визнані обставинами непереборної сили, які обумовили перевищення ним строків доставки товарів, оскільки дана обставина не передбачена вимогами чинного законодавства.
Крім того, послання на Наказ Міністерства розвитку, територій та інфраструктури України від 01.05.2023 року №339, яким затверджено Правила проходження електронної черги перед міжнародним пунктом пропуску через державний кордон України за допомогою електронної системи та її функціонування», не відповідає обставинам та матеріалам справи, оскільки цей порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту та не може вважатись як обставина непереборної сили при порушенні строків транзитних перевезень.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що постанова Одеської митниці у справі про порушення митних правил №1713/50000/23 винесена законно, з повним та об?єктивним з?ясуванням обставин справи, а адміністративний позов є необґрунтованим та не містить підстав для звільнення його від адміністративної відповідальності.
Судом встановлено, що матеріалами справи про порушення митних правил №1713/50000/23 доведена вина громадянина ОСОБА_1 у вчиненні ним правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 470 МК України, оскільки він перевищив встановлений ст. 95 МК України строк доставки до митного органу вантажу «допоміжне обладнання, флексітанки», що перебував під митним контролем та митне оформлення якого не завершено, митних та інших документів на ці товари, більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб.
Ст.20КАС Українивказано,що місцевимзагальним судамяк адміністративнимсудам підсудні адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ч. 3 п. 1 ст. 286 КАС України, за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву - без задоволення.
Згідно ст.242КАС України,рішення судуповинно ґрунтуватисяна засадахверховенства права,бути законнимі обґрунтованим. Законнимє рішення,ухвалене судомвідповідно донорм матеріальногоправа придотриманні нормпроцесуального права. Обґрунтованим єрішення,ухвалене судомна підставіповно івсебічно з`ясованихобставин вадміністративній справі,підтверджених тимидоказами,які булидосліджені всудовому засіданні,з наданнямоцінки всімаргументам учасниківсправи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 90, 93, 95, 102, 191, 193, 470 МК України, ст. 23 КУпАП, ст.ст. 4, 6, 9, 14, 20, 77, 159, 162, 242, 271, 272, 286 КАС України, суд
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов ОСОБА_1 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) до Одеської митниці (місце розташування: м. Одеса, вул.. Лип Івана та Юрія, буд. 21а) про скасування постанови у справі про порушення митних правил - залишити без задоволення.
Постанову про порушення митних правил №1713/50000/23 від 17.04.2024 року відповідно до якої ОСОБА_1 визнано винниму вчиненніправопорушення,передбаченого ч.3ст.470Митного кодексуУкраїни залишити без змін.
Апеляційна скарга на судове рішення може бути подана протягом десяти днів з дня його проголошення.
СУДДЯ: І.А. Бобуйок
Суд | Малиновський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2024 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 119088877 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо |
Адміністративне
Малиновський районний суд м.Одеси
Бобуйок І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні