Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 травня 2024 р. № 520/3547/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лук`яненко М.О.,
розглянувши у приміщенні суду в м. Харкові у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об`єднання "Термосистеми" (вул. Індустріальна, буд. 17, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61106) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ, 04053) та Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м.Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об`єднання "Термосистеми", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Харківській області, в якому з урахування уточнень позовних вимог, просить суд визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №10413258/30429178 від 22.01.2024; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 04.12.2023, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об`єднання «Термосистеми» (код ЄДРПОУ 30429178), датою її подання на реєстрацію; судові витрати покласти на відповідачів.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що рішення з питань зупинення реєстрації податкових накладних розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних, на думку позивача, є протиправними та підлягають скасуванню.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 12.02.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Ухвалою суду від 06.03.2024 уточнену позовну заяву прийнято до розгляду.
Представник Відповідача-1 та Відповідача-2 за допомогою системи "Електронний суд" надіслав суду відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог посилаючись на правомірність оскаржуваних рішень, оскільки позивачем при зупиненні реєстрації податкових накладних не надано необхідних документів для підтвердження їх реєстрації.
Від позивача надійшла відповідь на відзив, у якій він наполягає на безпідставності та необґрунтованості висновків контролюючого органу та наводить доводи аналогічні тим, що викладені в його позовній заяві.
Суд зазначає, що відповідно до положень ст.257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Отже, враховуючи вищевикладене, дана справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в матеріалах справи доказами.
Оскільки на території Харківщини з 24.02.2022 ведуться активні бойові дії та в результаті нанесення ракетних ударів по критичній інфраструктурі м. Харкова та області, діють відключення електропостачання та не стабільний доступ до мережі Інтернет, суд ухвалює рішення по справі за наявності безпечних умов для життя та здоров`я учасників процесу, суддів та працівників суду та за наявності технічної можливості.
Розглянувши надані сторонами документи, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Харківський окружний адміністративний суд встановив наступне.
Так, ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 18.06.1999 р., взято на податковий облік в органах державної податкової служби 01.07.1999 року за № 254КН2, зареєстровано платником ПДВ з 02.07.1999 р., ІПН 304291720372.
Основним видом діяльності товариства є 71.11.Діяльність у сфері архітектури.
Крім того, видами діяльності товариства є:
42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.;
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;
41.10 Організація будівництва будівель;
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель;
42.21 Будівництво трубопроводів;
42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій.
30 листопада 2021 року ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» укладено Договір генерального підряду №30/11/2021-03ГП, замовником за яким є Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛАР ФОРС».
Для виконання робіт (надання послуг) згідно дог.№30/11-2021-02СП від 30.11.2021 року був залучений субпідрядник ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» (ЄДРПОУ 38677882, ІНН 386778804646), яким було виконано роботи (надано послуги) «Нове будівництво сонячної фотоелектричної електростанції МАЛОАНДРІЇВКА-1 на території Олександрівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області» згідно договору субпідряду №30112021-02СП від 30.11.2021 року (акт №176 від 04.12.2023 року).
Предмет договору генерального підряду: «Нове будівництво сонячної фотоелектричної електростанції МАЛОАНДРІЇВКА-1 на території Олександрівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області».
Відповідач зазначає, що жодних документів, які б підтверджували наявність ліцензій на проведення будівельних робіт у ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» та ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» надано не було.
При цьому, відповідно до витягу з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» та ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» вбачаються, що останні мають ліцензії на право здійснення будівельної діяльності.
Згідно п.4.3. (в редакції додаткової угоди №1 від 20.12.2021) договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021р. замовник здійснює платежі за виконані роботи протягом 360 днів від дати підписання остаточного акту приймання-передачі робіт за даним договором. Таким чином, сторонами договору погоджено умови розрахунку відстрочення платежу.
Вартість робіт за договором генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021р. погоджена сторонами шляхом підписання Договірної ціни (Додаток №1 до договору, в редакції Додаткової угоди №1 від 20.12.2021). Договірна вартість, що погоджена сторонами 21 438 840,16 грн, в тому числі ПДВ - 3 573 140,03 грн.
04 грудня 2023 року роботи за договором генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 були завершені, про що складено Акт здачі-приймання робіт №2 від 04.12.2023 р.
Вартість робіт склала 21 438 840,16 грн, в тому числі ПДВ - 3 573 140,03 грн.
Датою складення Акту здачі-приймання робіт №2 від 04.12.2023 р. (тобто, за першої подією завершення виконання робіт), ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» складена податкова накладна №2 від 04.12.2023 (Реєстраційний номер документа: 9360935012) на загальну суму 21 438 840,16 грн, сума ПДВ - 3 573 140,03 грн., яка подана на реєстрацію.
За наслідками подання до реєстрації в ЄРПН зазначеної податкової накладної, через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України позивачу направлено відповідну квитанцію, згідно якої реєстрація вказаної податкової накладної зупинена.
Підставою для зупинення реєстрації зазначено: відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 27.12.2023 №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена.
Квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ», керуючись положеннями пункту 5 Порядку №520, на власний розсуд по податковій накладній №2 від 04.12.2023 подано Повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, разом з копіями первинних та інших документів.
Зокрема, податковому органу надано копії наступних документів: Договір генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 р.; Додаток №1 до Договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 р.; Додаток №2 до Договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 р.; Додаток №3 до Договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 р.; Додаткова угода №1 від 20.12.2021 р. до Договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021; Акт здачі-приймання робіт №2 від 04.12.2024 р.; Акт звірки від 08.01.2024 станом на 31.12.2023р. за Договором генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021р.; Оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 за період 30.11.2021 31.12.2023 від 08.01.2024; Пояснення №01-08012024 від 08.01.2024 р.
В Поясненнях №01-08012024 від 08.01.2024 деталізовано специфіку господарської операції та повідомлено, що складення податкової накладної відбулося у виконання вимог пункту 187.1. статті 187 Податкового кодексу України за першою подією складення Акту здачі-приймання робіт.
У підтвердження факту виконання робіт надано Акт звірки, складений та підписаний сторонами договору.
За результатом розгляду поданих ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» пояснень та документів, через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України позивачу направлено Повідомлення №10361128/30429178 від 12.01.2024 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з вимогою надати копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів; первинних документів щодо придбання товарів, послуг, транспортування продукції, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням певних типових форм та галузевої специфіки, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
На виконання вимог податкового органу, 16.01.2024 ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» подано Повідомлення №3 від 16.01.2014 про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Так, податковому органу надано пояснення про те, що 04.12.2023 року складено/підписано акт № 2 про здачу-приймання робіт (надання послуг): «Нове будівництво сонячної фотоелектричної електростанції МАЛОАНДРІЇВКА-1 на території Олександрівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області» згідно Договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 р. (з додатками та додатковими угодами).
Оплата за роботи/послуги згідно договору №30/11-2021-03ГП від 30.11.2021 року від ТОВ «СОЛАР ФОРС» у грудні 2023 р. не надходила.
На дату складання/підписання акту № 2 від 04.12.2023 року ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» склало податкову накладну № 2 від 04.12.2023 року на загальну суму 21438840,16 грн, в т.ч. ПДВ 20% - 3573140,03 грн. Зазначена податкова накладна складена за першою подією складання (підписання) акту, згідно п.187.1 ст.187 ПКУ. Для виконання робіт (надання послуг) згідно дог.№30/11-2021-02СП від 30.11.2023 року був залучений субпідрядник ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» (ЄДРПОУ 38677882, ІНН 386778804646), яким виконано роботи (надано послуги) «Нове будівництво сонячної фотоелектричної електростанції МАЛОАНДРІЇВКА-1 на території Олександрівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області» згідно договору субпідряду №30112021-02СП від 30.11.2021 року (акт №176 від 04.12.2023 року).
Обладнання (основні частин і елементи сонячної електростанції), яке використано під час виконання робіт (надання послуг) придбано у ТОВ «ХАЙ ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 38930074, ІНН 389300713065) згідно договору №00131 від 21.06.2023 р. (видаткова накладна №00131 від 01.11.2023 р.), та у Jinko Solar CO., LTD згідно договору № MCEUYP23Q2011 від 27.06.2023 року (митні декларації № UA209230/2023/110641 від 17.10.2023 р., №UA209230/2023/110737 від 17.10.2023 р.). Придбане обладнання доправлялось відразу на будівельний майданчик за адресою Україна, будівельний майданчик, територія Олександрівської СР Новомосковського р-ну Дніпропетровської обл перевізниками ФОП ОСОБА_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно договору № 1 від 31.10.2023 р., ТОВ «ТРАФІК ГРУП» (ЄДРПОУ 43857568) зідно договору № 39 від 28.09.2023 р., ПП «ТРАФІК» (ЄДРПОУ 31433908, ІНН 314339004625) згідно договору № 24 від 02.10.2023 р. Послуги перевізників оплачені повністю, придбане обладнання оплачено.
У підтвердження наведених пояснень ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» надано податковому органу всі перелічені договори з контрагентами, які залучалися для виконання умов договору генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021 р., товарно-транспортні та платіжні документи, а саме:
1. Пояснення до повідомлення №03-16012024 від 16.01.2024 р.;
2. Акт вартості устаткування від 04.12.2023 р.;
3. Акт приймання виконаних будівельних робіт від 04.12.2023 р.;
4. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат з Додатком від 04.12.2023;
5. Підсумкова відомість ресурсів;
6. Договір №30112021-02СП від 30.11.2021;
7. Договір №30112021-02СП від 30.11.2021;
8. Договір №30112021-02СП від 30.11.2021;
9. Додаток №1 до договору №30112021-02СП від 30.11.2021;
10. Додаток №2 до договору №30112021-02СП від 30.11.2021;
11. Додаток №3 до договору №30112021-02СП від 30.11.2021;
12. Додаткова угода №2 з додатком №1 від 04.12.2023 р. до договору №30112021-02СП;
13. Акт здачі-приймання робіт №176 від 04.12.2023;
14. Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 від 04.12.2023;
15. Акт вартості устаткування №1-ОБ від 04.12.2023;
16. Реєстр актів від 04.12.2023;
17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 04.12.2023;
18. Підсумкова відомість ресурсів;
19. Договір №00131 від 21.06.2023;
20. Додаток №1 до договору №00131 від 21.06.2023;
21. Додаток №2 до договору №00131 від 21.06.2023;
22. Видаткова накладна від постачальника №00131 від 01.11.2023;
23. Договір №1 від 31.10.2023;
24. Акт надання послуг №1-102023 від 01.11.2023;
25. ТТН №01/11.23 від 01.11.2023;
26. Договір № MCEUYP23Q2011 від 27.06.2023;
27. Додаткова угода №1 від 09.08.2023 р. до договору №MCEUYP23Q2011;
28. Додаток №1 до договору №MCEUYP23Q2011 від 27.06.2023;
29. Додаток №2 до договору №MCEUYP23Q2011 від 27.06.2023;
30. Додаток №3 до договору №MCEUYP23Q2011 від 27.06.2023;
31. Митна декларація № UA209230/2023/110641 від 17.10.2023;
32. Митна декларація № UA209230/2023/110737 від 17.10.2023;
33. Інвойс №YP23Q2011SK100201 від 02.10.2023;
34. Інвойс №YP23Q2011SK100202 від 02.10.2023;
35. Інвойс №YP23Q2011SK100203 від 02.10.2023;
36. Пакувальний лист №YP23Q2011SK100201 від 02.10.2023;
37. Пакувальний лист №YP23Q2011SK100202 від 02.10.2023;
38. Пакувальний лист №YP23Q2011SK100203 від 02.10.2023;
39. Договір № 39 від 28.09.2023;
40. Договір №24 від 02.10.2023:
41. Акт № ЕК-282/255 від 19.10.2023;
42. Міжнародна вантажна накладна (ТТН) №2301280
43. Акт № 299 від 20.10.2023;
44. Міжнародна вантажна накладна (ТТН) №2301267;
45. Акт №300 від 20.10.2023;
46. Міжнародна вантажна накладна (ТТН) №2301268;
47. Платіжна інструкція № 13 від 02.11.2023;
48. Платіжна інструкція № 5 від 10.10.2023;
49. Платіжні інструкціі №9 від 19.10.2023;
50. Виписка за рахунками за період 06.07.2023 по 26.09.2023 від 12.01.2024;
51. Платіжна інструкція № 10 від 20.10.2023;
52. Платіжна інструкція № 11 від 20.10.2023;
53. Платіжна інструкція № 1680 від 30.12.2021;
54. Платіжна інструкція № 1746 від 03.02.2022;
55. Платіжна інструкція № 2515 від 09.11.2023;
56. Платіжна інструкція № 2555 від 13.12.2023;
57. Кваліфікаційний сертифікат Серія АР №013922.
Таким чином, ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» надав всі первинні документи, що стосуються господарської операції і надано необхідні письмові пояснення.
Разом з тим, 22.01.2024 позивачем отримано Рішення ГУ ДПС у Харківській області №10413258/30429178 про відмову в реєстрації податкової накладної з підстав: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній /розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Не погоджуючись з рішенням ГУ ДПС у Харківській області №10413258/30429178 від 22.01.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної, 26.01.2024 ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» подано скаргу до Державної податкової служби України.
Аргументуючи підстави оскарження рішення №10413258/30429178 від 22.01.2024, ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» надано пояснення, що для забезпечення провадження господарської діяльності товариство використовує працю найманих осіб на підставі укладених трудових договорів, загальною кількістю 20 осіб. Наявна кількість працівників повністю задовольняє потреби Товариства у трудових ресурсах. Також детально описано та документально підтверджено кого було залучено в якості субпідрядника, де та за якими угодами придбавалося необхідне обладнання, а також як було здійснено доставку обладнання на будівельний майданчик. Податковому органу надано всі платіжні документи, що підтверджують розрахунки з залученими товариством в рамках виконання договору генерального підряду особами.
Таким чином, вбачається, що ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» сформувало податкову накладну №2 від 04.12.2023 правомірно, внаслідок здійснення реальної господарської операції, яка спрямована на настання економічних результатів задля одержання прибутку.
Однак Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №6496/30429178/2 від 01.02.2024 скаргу залишено без задоволення, а оскаржувані в даній справі рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін.
Підставою для відмови в задоволенні скарги зазначено: ненадання платником податку копiй первинних документiв щодо постачання/придбання товарiв/послуг, зберiгання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документiв (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси, акти приймання-передачi товарiв (робiт, послуг) з урахуванням наявностi певних типових форм та галузевої специфiки, накладних.
Щодо неподання штатного розпису до податкового органу, то по-перше, як видно зі змісту Повідомлення №10361128/30429178 від 12.01.2024, ГУ ДПС у Харківській області не вимагали підтвердження наявності працівників, які були залучені до виконання робіт. По-друге, як викладено у Поясненнях №03- 16012024 від 16.01.2024 позивача, для виконання робіт (надання послуг) згідно дог. №30/11-2021-02СП від 30.11.2023 року був залучений субпідрядник ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» (ЄДРПОУ 38677882, ІНН 386778804646), яким було виконано роботи «Нове будівництво сонячної фотоелектричної електростанції МАЛОАНДРІЇВКА-1 на території Олександрівської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області» згідно договору субпідряду №30112021-02СП від 30.11.2021 року. Тобто, будівельні роботи були виконані працівниками субпідрядника, а вимагати штатний розпис третіх осіб для надання до ГУ ДПС у Харківській області позивач не має жодного права.
Щодо зауважень відповідачів про частковий розрахунок Позивача з субпідрядною організацією, то суд звертає увагу на той факт, що взаємовідносини між ТОВ НВО «ТЕРМОСИСТЕМИ» та ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» побудовані на умовах договору субпідряду №30112021-02СП від 30.11.2021 року, надані платіжні документи є підтвердженням часткової оплати робіт субпідрядника і це жодним чином не може впливати на процедуру реєстрації податкової накладної, що сформована за результатом виконання робіт за договором генерального підряду №30/11/2021-03ГП від 30.11.2021, укладеним з іншою юридичною особою.
Крім того, платіжні взаємовідносини Позивача з ТОВ «СОЛАР СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ» не є предметом розгляду в даній справі.
Також, твердження відповідачів про те, що не було надано первинних документів у підтвердження відомостей щодо обладнання, устаткування, техніки є безпідставним, адже податковому органу надано пояснення, що обладнання (основні частин і елементи сонячної електростанції), яке було використано під час виконання робіт (надання послуг) придбано у ТОВ «ХАЙ ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 38930074, ІНН 389300713065) згідно договору №00131 від 21.06.2023 р. (видаткова накладна №00131 від 01.11.2023 р.), та у Jinko Solar CO., LTD згідно договору №MCEUYP23Q2011 від 27.06.2023 року (митні декларації № UA209230/2023/110641 від 17.10.2023 р., №UA209230/2023/110737 від 17.10.2023 р.). Придбане обладнання доправлялось відразу на будівельний майданчик за адресою Україна, будівельний майданчик, територія Олександрівської СР Новомосковського р-ну Дніпропетровської обл перевізниками ФОП ОСОБА_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно договору № 1 від 31.10.2023 р., ТОВ «ТРАФІК ГРУП» (ЄДРПОУ 43857568) згідно договору № 39 від 28.09.2023 р., ПП «ТРАФІК» (ЄДРПОУ 31433908, ІНН 314339004625) згідно договору № 24 від 02.10.2023 р. Послуги перевізників оплачені повністю, придбане обладнання оплачено.
Позивач, вважаючи протиправним оскаржуване рішення від 22.01.2024 № 10413258/30429178, звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Спірні правовідносини регулюються приписами Податкового кодексу України, Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі по тексту - Порядок №1165) та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520), застосовується у редакції, чинній на момент виникнення таких правовідносин.
Згідно з підпунктами «а», «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Як передбачено пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити:
а) порядковий номер податкової накладної;
б) дата складання податкової накладної;
в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;
г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);
д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;
е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
є) ціна постачання без урахування податку;
ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;
і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду;
й) індивідуальний податковий номер.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
За змістом пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
За визначенням пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі по тексту - Порядок №1246) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 201.3 і 201.9 статті 201 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. При цьому, квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних повинна фіксувати: 1) порядковий номер та дату складення податкових накладних; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкових накладних; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкових накладних.
Порядок №1165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно 5 пункту Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 4 Порядку №1165).
Відповідно до змісту пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пунктом 11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Разом з тим, суд звертає увагу на те, що квитанції відповідача-1 про зупинення реєстрації податкової накладної не містить переліку документів, необхідних для розгляду питання щодо прийняття рішення про їх реєстрацію.
Водночас, контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Не конкретизування податковим органом переліку документів, які необхідно надати позивачу, призвело до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкових накладних, а не будь-яких на власний розсуд.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 та від 04.12.2018 у справі №821/1173/17, від 21.05.2019 у справі №940/1240/18, від 02.07.2019 у справі №140/2160/18.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає Порядок №520.
Пунктом 2 Порядку №520 встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).
Відповідно до пункту 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 зазначеного Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку №520).
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9 Порядку №520).
Згідно з пунктом 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Відповідно до пункту 12 Порядку №520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до їх протиправності.
Згідно з правовими висновками постанови Верховного Суду від 02.07.2019 у справі №140/2160/18 загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
У пункті 75 постанови Верховного Суду від 17.12.2018 у справі №509/4156/15-а (адміністративне провадження №К/9901/7504/18) міститься правовий висновок, у силу якого адміністративний суд під час перевірки правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, повинен надати правову оцінку тим обставинам, які стали підставою для його прийняття та наведені безпосередньо у цьому рішенні, а не тим, які в подальшому були виявлені суб`єктом владних повноважень для доведення правомірності («виправдання») свого рішення.
Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Судом також враховано правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20, в якій зазначено, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Відповідно до частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Таким чином, рішення комісії відповідача-1 з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної від 22.01.2024 № 10413258/30429178 про відмову в реєстрації податкової накладної від 04.12.2023 №2 є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо позовних вимог у частині зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних суд зазначає наступне.
Згідно з частиною другою статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення зокрема про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Частина третя статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Відповідно до пункту 19 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);
У першому випадку податкові накладні, реєстрацію яких в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструються у день прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, яке ухвалюється саме Комісією податкового органу.
У другому випадку податкові накладні, реєстрацію яких в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструються у день набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідних податкових накладних.
Пунктом 20 Порядку №1246 встановлено, що у разі надходження до ДПС України рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація податкових накладних, реєстрацію яких попередньо було зупинено, належить до повноважень ДПС України.
Згідно з підпунктом 201.10 пункту 201 Податкового кодексу України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Враховуючи, що судом встановлено відсутність правових підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну від 04.12.2023 №2 датою її подання до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 Кодексу адміністративного судочинства України.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для повного задоволення позовної заяви.
Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об`єднання "Термосистеми" (вул. Індустріальна, буд. 17,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61106) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,040)та Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м.Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №10413258/30429178 від 22.01.2024.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 04.12.2023, подану Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об`єднання «Термосистеми» (код ЄДРПОУ 30429178), датою її подання на реєстрацію.
Стягнути з Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України , Державної податкової служби України за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об`єднання «Термосистеми» (вул. Індустріальна, буд. 17,м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н,61106) сплачений судовий збір в розмірі у розмірі 3028,00 (три тисячі двадцять вісім гривень), по 1514грн. (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять гривень) з кожного окремо.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя М.О.Лук`яненко
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2024 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 119095066 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Лук'яненко М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні