Рішення
від 16.05.2024 по справі 620/3697/24
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 травня 2024 року Чернігів Справа № 620/3697/24

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді БаргаміноїН.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом керівника Корюківської окружної прокуратури до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, Сядринський ліцей Корюківської міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Керівник Корюківської окружної прокуратури звернувся до суду з позовом до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, Сядринський ліцей Корюківської міської ради про визнання протиправною бездіяльності Корюківської міської ради щодо не оформлення права комунальної власності на розташовану в будівлі Сядринського ліцею Корюківської міської ради захисної споруди цивільного захисту населення №93244, вартістю 12981954,73 грн., що знаходяться за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с.Сядрине, Корюківського району Чернігівської області; зобов`язання Корюківську міську раду вжити заходів щодо оформлення права комунальної власності на на розташовану в будівлі Сядринського ліцею Корюківської міської ради захисної споруди цивільного захисту населення №93244, вартістю 12981954,73 грн., що знаходяться за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району Чернігівської області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Корюківською міською радою як власником та засновником закладу освіти протягом тривалого часу не вжито належних заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на захисну споруду цивільного захисту населення - ПРУ № 93214, розміщену в будівлі Сядринського ліцею Корюківської міської ради, що створює передумови для зловживань при розпорядженні відповідними об`єктами і ризики для нормального функціонування закладу освіти та розвитку всіх видів освіти, мережі освітніх закладів задля реалізації права громадян відповідної територіальної громади на освіту, а також може привести до негативних наслідків, таких як руйнування будівлі та/або незаконне відчуження нерухомого майна.

Відповідачем подано відзив на позов, в якому просив відмовити в задоволенні позову, вказав, що 21.03.2024 здійснено державну реєстрацію речових прав на комплекс будівель та споруд громадського призначення, що знаходиться за адресою: Чернігівська обл., Корюківський р-н., с. Сядрине, вулиця Генерала Білого, 79. Згідно технічної документації на будівлю Сядринського ліцею Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, загальна площа будівлі складає 2720,6 кв.м. Вказує, що відповідно до рішень про прийняття в комунальну власність майна, Корюківська міська рада не приймала в комунальну власність ПРУ № 93244.

Позивачем було подано відповідь на відзив, в якій зазначає, що на території Корюківської міської ради за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району Чернігівської області знаходиться Сядринський ліцей Корюківської міської ради, в приміщенні якої знаходиться захисна споруда цивільного захисту № 93244, площею 592,58 кв. м., місткістю 300 чоловік та призначена для укриття учнів, вчителів, працюючого персоналу та населення. Вказує, що єдиним органом, уповноваженим управляти комунальним майном Сядринського ліцею Корюківської міської ради, за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району, Чернігівської області є Корюківська міська рада, яка зобов`язана, згідно з вимогами чинного законодавства, вжити заходів для оформлення та державної реєстрації права власності на захисну споруду цивільного захисту населення - ПРУ № 93244.

Відповідачем було подано заперечення, в яких вказав, що державна реєстрація речових прав на ПРУ № 93244, як окремого об`єкта права власності, не підлягає державній реєстрації відповідно до частини четвертої 4 статті 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Третьою особою пояснення щодо позову або відзиву подано не було.

Процесуальні дії у справі: ухвалою суду від 16.05.2024 провадження у справі було закрито в частині позовних вимог про визнання протиправною бездіяльності Корюківської міської ради щодо не оформлення права комунальної власності на будівлю Сядринського ліцею Корюківської міської ради, вартістю 60465698,06 грн., що знаходяться за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с.Сядрине, Корюківського району Чернігівської області; зобов`язання Корюківську міську раду вжити заходів щодо оформлення права комунальної власності на будівлю Сядринського ліцею Корюківської міської ради, вартістю 60465698,06 грн., що знаходяться за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району Чернігівської області.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

26.01.2017 прийнято рішення третьої позачергової сесії Корюківської міської ради сьомого скликання «Про прийняття об`єктів спільної власності територіальних громад міста, селища та сіл Корюківського району у міську комунальну власність», на підставі якого було прийнято безоплатно із спільної власності територіальних громад міста, селища, та сіл Корюківського району у міську комунальну власність загальноосвітній навчальний заклад, а саме Сядринську ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою с.Сядрине, вул. Генерала Білого, 79 (а.с. 26-29).

Згідно статуту Сядринського ліцею Корюківської міської ради Чернігівської області останній є закладом загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття початкової, базової середньої та профільної середньої освіти, знаходиться у власності Корюківської міської ради та є правонаступником усіх майнових прав та обов`язків Сядринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Корюківської міської ради Чернігівської області. Юридична адреса закладу дошкільної освіти: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району, Чернігівської області (а.с. 40-46).

Відповідно до облікової картки НОМЕР_1 , паспорту сховища № 93244 вбудована захисна споруда, яка знаходиться по вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району, Чернігівської області, належить Сядринській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів районного відділу освіти (а.с. 52-75).

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав від 27.03.2024 № 371628357 за Корюківською міською радою Корюківського району Чернігівської області зареєстровано право власності на комплекс будівель та споруд громадського призначення за адресою вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району, Чернігівської області (а.с 135).

Разом з тим, згідно технічного паспорту від 18.03.2024 до комплексу будівель та споруд громадського призначення за вказаною адресою не включено споруду цивільного захисту населення №93244 (а.с. 118-130).

Керівник Корюківської окружної прокуратури, вважаючи, що Корюківська міська рада Корюківського району Чернігівської області зобов`язана вчинити відповідні дії щодо оформлення права власності на захисну споруду цивільного захисту населення № 93214, розміщену в будівлі Сядринського ліцею Корюківської міської ради, звернувся до суду з даним позовом.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на таке.

Частиною першою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Відповідно до частини третьої статті 23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

У відповідності до норм Закону України «Про прокуратуру» прокурор одержує передбачену законом можливість захищати права та інтереси не конкретного державного органу, а дещо абстрактні інтереси держави, що в широкому сенсі можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів і являти собою потребу в здійсненні загальнодержавних дій, програм, спрямованих, зокрема, на гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, а також охорону землі, лісів, водойм як національного багатства, захист прав усіх суб`єктів права власності та господарювання, в тому числі, й територіальних громад.

У рішенні Конституційного Суду України від 08.04.1999 у справі № 1-1/99 зазначено, що із врахуванням того, що інтереси держави є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Оскільки повноваження органів влади, зокрема і щодо здійснення захисту законних інтересів держави, є законодавчо визначеними, суд згідно з принципом jura novit curia («суд знає закони») під час розгляду справи має самостійно перевірити доводи сторін щодо наявності чи відсутності повноважень органів влади здійснювати у спосіб, який обрав прокурор, захист законних інтересів держави у спірних правовідносинах.

Велика Палата Верховного Суду у своєму рішенні також послалася на висновок Верховного Суду, викладений у постанові від 25.04.2018 у справі №806/1000/17, згідно з яким Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду, зокрема зазначив, що за змістом частини третьої статті 23 Закону № 1697-VІІ прокурор може представляти інтереси держави в суді лише у випадках: 1) якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження; 2) у разі відсутності такого органу.

Враховуючи, що інтереси держави до цього часу залишаються не захищеними, наявні підстави для представництва прокурором інтересів держави у спірних правовідносинах.

Частиною першою статті 140 Конституції України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Згідно частини першої статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Підпунктом 1 пункту «а» статті 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, власні (самоврядні) повноваження, управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

У відповідності до частини п`ятої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

В силу вимог статті 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності є майно, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Враховуючи вищенаведене, органом, уповноваженим управляти комунальним майном, яке знаходиться на території Корюківської територіальної громади, до якої входить с. Сядрине, на час виникнення спірних правовідносин та розгляду справи в суді є Корюківська міська рада Корюківського району Чернігівської області.

Згідно частини першої статті 10 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII (далі Закон № 2145-VIII) невід`ємними складниками системи освіти є: дошкільна освіта; повна загальна середня освіта; позашкільна освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта; освіта дорослих, у тому числі післядипломна освіта.

Частиною третьою статті 66 Закону № 2145-VIII передбачено, що сільські, селищні ради, серед іншого: відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної та повної загальної середньої освіти; засновують заклади освіти, а також реорганізовують, перепрофільовують (змінюють тип) та ліквідовують їх з урахуванням спеціальних законів.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 80 Закону № 2145-VIII до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать, зокрема, нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо.

Згідно частини першої статті 38 Закону України «Про дошкільну освіту» матеріально-технічна базазакладу дошкільної освітивключає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майнозакладу дошкільної освітиналежить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення,враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами,поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти (абзац 2 частини другої статті 19 Закону України «Про дошкільну освіту»).

Згідно із пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон № 1952-IV) у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні: державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону № 1952-IV у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, меліоративні мережі, складові частини меліоративної мережі.

Крім того, суд зазначає, що Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією держави-терориста російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Указами Президента України № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.2022, № 757/2022 від 07.11.2022, №58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023, № 734/2023 від 06.11.2023, № 49/2024 від 05.02.2024, № 271/2024 від 06.05.2024 строк дії режиму воєнного стану продовжувався.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про оборону України» оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно статті 3 Закону України «Про оборону України» підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

У пункті 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України визначено, що захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.

Суб`єктами забезпечення цивільного захисту є центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, суб`єкти господарювання, громадські організації (частина друга статті 6 Кодексу цивільного захисту України).

В силу вимог частини восьмої статті 32 Кодексу цивільного захисту України утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138 (далі - Порядок), зокрема, визначено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема: виконання вимог законодавства щодо визначення потреби, створення, використання, утримання, реконструкції та ведення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту територіальної громади, здійснення контролю за станом утримання таких споруд та готовності їх до використання за призначенням та підтримкою в належному технічному стані (частина перша статті 36-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів.

Усупереч наведеного, правовстановлюючі документи на захисну споруду цивільного захисту, що знаходиться по АДРЕСА_1 та є вбудованою в будівлю Сядринського ліцею Корюківської міської ради, відповідачем не оформлено, чим допущено протиправну бездіяльність.

Пунктами 6, 7, 44 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 передбачено, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса. Для державної реєстрації прав заявник подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», іншими законами України та цим Порядком. Для державної реєстрації права власності на закінчений будівництвом об`єкт державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 р., за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об`єкт, подаються: документ, що підтверджує факт перебування закінченого будівництвом об`єкта у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності); документ, що підтверджує факт відсутності перебування закінченого будівництвом об`єкта у державній власності, виданий Фондом державного майна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).

Враховуючи, що Корюківська міська рада, згідно вказаних норм, є органом, уповноваженим здійснювати управління комунальним майном, то саме на неї покладено обов`язок по вжиттю заходів, спрямованих на оформлення та державну реєстрацію права власності на захисну споруду цивільного захисту №93244, що знаходиться по вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району, Чернігівської області.

З огляду на вищезазначене, суд приходить до висновку, що Корюківська міська рада зобов`язана вжити заходів для оформлення правовстановлюючих документів та державної реєстрації права власності на вказану захисну споруду цивільного захисту.

У відповідності до вимог частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням зазначеного, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, суд приходить до висновку, що позов керівника Корюківської окружної прокуратури підлягає задоволенню повністю.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов керівника Корюківської окружної прокуратури (вул.Шевченка, 98, м.Корюківка, Чернігівська обл., Корюківський р-н, 15300, код ЄДРПОУ 02910114) до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області (вул. Бульварна, 6, м.Корюківка, Чернігівська обл., Корюківський р-н, 15300, код ЄДРПОУ 04061760), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, Сядринський ліцей Корюківської міської ради (вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району Чернігівської області, код ЄДРПОУ 33201539) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Корюківської міської ради щодо не оформлення права комунальної власності на розташовану в будівлі Сядринського ліцею Корюківської міської ради захисної споруди цивільного захисту населення № 93244, вартістю 12981954,73 грн., що знаходиться за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району Чернігівської області.

Зобов`язати Корюківську міську раду вжити заходів щодо оформлення права комунальної власності на розташовану в будівлі Сядринського ліцею Корюківської міської ради захисної споруди цивільного захисту населення № 93244, вартістю 12981954,73 грн., що знаходиться за адресою: вул. Генерала Білого, 79, с. Сядрине, Корюківського району Чернігівської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 16.05.2024.

Суддя Наталія БАРГАМІНА

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2024
Оприлюднено20.05.2024
Номер документу119095885
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —620/3697/24

Рішення від 16.05.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Наталія БАРГАМІНА

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Наталія БАРГАМІНА

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Наталія БАРГАМІНА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні