ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
30 квітня 2024 року м. Черкаси справа № 10/2456(925/1535/21)
Вх.суду № 5343/24 від 27.03.2024
Господарський суд Черкаської області у складі головуючого судді Хабазні Ю.А., із секретарем судового засідання Миколенко А.С.,
у судове засідання не з`явились: ліквідатор банкрута, представники від Управління Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області, Черкаської міської ради, ОСОБА_1 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду заяву від 25.03.2024 №04-10-10/640
заявника, Управління Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області
про зміну способу та порядку виконання виданого у цій справі наказу суду від 13.02.2024
у справі за позовною заявою від 10.11.2021 №4661-01-21 (з урахуванням заяв про усунення недоліків від 06.12.2021 №4943-01-21 і від 20.12.2021 №5132-01-21)
позивача, Черкаської міської ради,
до відповідачів, 1) ОСОБА_2 , 2) ліквідатора фізичної особи-підприємця Манової Г.С., ОСОБА_3 , 3) ОСОБА_4 ,
за участю третіх осіб на стороні відповідачів, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору: ТОВ "Тром", Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Сергія Амброса,96/2", ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_1 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 ,
про визнання дій ліквідатора банкрута неправомірними, про визнання недійсними результатів аукціону з продажу майна боржника, про визнання недійсним договору купівлі-продажу, про зобов`язання ліквідатора банкрута передати нерухоме майно позивачу,
розглянутою у межах справи за заявою
ініціюючого кредитора, ОСОБА_15 ,
до боржника, фізичної особи підприємця Манової Ганни Сергіївни,
про неплатоспроможність фізичної особи
УСТАНОВИВ:
1. Управлінням Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області подано заяву від 25.03.2024 №04-10-10/640 з вимогою: змінити спосіб та порядок виконання наказу суду від 13.02.2024 у справі №10/2456(95/1535/21), а саме "стягнути Черкаської міської ради (код ЄДРПОУ: 25212542) за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (код ЄДРПОУ: 38764676) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) 10 000,00 грн. судових витрат"
2. Ухвалою суду від 05.04.024 відкрито провадження у справі за заявою та призначено її для розгляду у спрощеному провадженні по суті на 30.04.2024.
3. Заявник у заяві від 25.03.2024 №04-10-10/640 (а.с.3 т.39) пояснив,
що постановою Північного апеляційного господарського суду від 25.03.2024 №10/2456(925/1535/21) стягнуто з Черкаської міської ради на користь ОСОБА_1 10 000,00 грн. судових витрат;
що на виконання вказаного судового рішення на адресу Управління Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області від ОСОБА_1 надійшла заява від 14.02.2024 про виконання наказу Господарського суду Черкаської області від 13.02.2024 у справі №10/2456(925/1535/21) щодо стягнення з Черкаської міської ради 10 000,00 грн. судових витрат;
що відповідно до ст.6 Закону України "Про виконавче провадження" рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів;
що механізм виконання рішень про стягнення коштів з боржників, прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення визначає затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845 Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників (далі Порядок №845);
що органи Казначейства, в межах наданих повноважень Законом України «Про виконавче провадження», Порядком №845, під час виконання рішення суду про стягнення коштів з боржників-органів місцевого самоврядування, здійснюють безспірне списання коштів з рахунків боржників, які відкриті в органах Казначейства;
що на цей час наказ Господарського суду Черкаської області від 13.02.2024 по справі № 10/2456(925/1535/21) в частині стягнення з Черкаської міської ради 10000,00 грн. судових витрат на користь ОСОБА_1 залишається не виконаним, враховуючи те, що в Управління Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області відсутні механізми стягнення коштів з боржника Черкаської міської ради, який не має відкритих рахунків в органах Казначейства;
що єдиним можливим способом виконати наказ Господарського суду Черкаської області від 13.02.2023 по справі № 10/2456(925/1535/21) за допомогою безспірного списання коштів органами Казначейства, це змінити спосіб та порядок його виконання;
що система органів місцевого самоврядування у м.Черкаси має певні особливості, які полягають в розподілі повноважень Черкаської міської ради та її виконавчого комітету між відповідними структурними підрозділами - департаментами/управліннями Черкаської міської ради, які визначені головними розпорядниками додатком №3 рішення міської ради "Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2024 рік (2357600000)" від 22.12.2023 № 51-41;
що на запит Управління Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області від 19.02.2024 № 04-11-07/385 Черкаська міська рада листом від 26.02.2024 № 1543/3644-01-21 повідомила, що для виконання наказу суду від 13.02.2024 у справі № 10/2456(925/1535/21) необхідно змінити спосіб або порядок виконання рішення суду з "стягнути з Черкаської міської ради 10 000 грн. судових витрат" на "стягнути з Черкаської міської ради за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради 10 000, 00 грн. судових витрат;
що Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради відповідно до Положення про управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 14.07.2022 № 27-1, є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольний та підзвітний Черкаській міській раді; що основними напрямками його діяльності є організація та ведення претензійної і позовної роботи, представництво інтересів Черкаської міської ради, її виконавчих органів та Черкаського міського голови в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів; участь в організації виконання та здійснення контролю за виконанням судових рішень виконавчими органами Черкаської міської ради;
4. Учасники справи були належним чином повідомлені про дату і час розгляду справи, однак участі своїх повноважних представників у судове засідання не забезпечили, про причини неявки до суду не повідомили.
Відповідно до ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, повідомленого належним чином про дату, час і місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, у зв`язку з чим суд розглянув справу за наявними в ній матеріалами без участі учасників справи, які не з`явились.
5. При вирішенні поданої на розгляд заяви судом застосовуються положення Кодексу України з процедур банкрутства.
Відповідно до ст.233 ГПК України у судовому засіданні приєднано до матеріалів справи вступну та резолютивну частини судового рішення.
6. Дослідивши наявні у справі докази суд установив наступні обставини.
09.12.2010 ухвалою суду порушено провадження у справі про банкрутство боржника та зобов`язано арбітражного керуючого Голінного А.М. забезпечити виконання повноважень керуючого реалізацією майна боржника, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
20.09.2011 постановою суду боржника визнано банкрутом, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Голінного А.М.
23.10.2019 ухвалою суду введено процедуру погашення боргів боржника.
15.11.2021 за вх.№18201/21 до суду у межах справи про банкрутство фізичної особи-підприємця Манової Г.С. звернулася Черкаська місьа рада з позовною заявою від 10.11.2021 №4661-01-21 про визнання дій ліквідатора банкрута неправомірними, про визнання недійсними результатів аукціону з продажу майна боржника, про визнання недійсним договору купівлі-продажу, про зобов`язання ліквідатора банкрута передати нерухоме майно позивачу.
20.09.2022 рішенням суду у справі №10/2456(925/1535/21) відмовлено у задоволенні позовної заяви Черкаської міської ради від 10.11.2021 №4661-01-21 (з урахуванням заяв про усунення недоліків від 06.12.2021 №4943-01-21 і від 20.12.2021 №5132-01-21) повністю; клопотання ОСОБА_1 від 21.07.2022 (вх.суду №8194/22 від 22.07.2022) про стягнення судових витрат за надання професійної правничої допомоги з Черкаської міської ради залишено без розгляду.
08.06.2023 постановою Північного апеляційного господарського суду п.2 резолютивної частини рішення Господарського суду Черкаської області від 20.09.2022 у справі №10/2456(925/1535/21) скасовано, прийнято в цій частині нове рішення, яким клопотання ОСОБА_1 від 21.07.2022 про стягнення судових витрат задоволено частково: стягнуто з Черкаської міської ради на користь ОСОБА_1 10 000,00 грн. судових витрат.
13.02.2024 на виконання постанови Північного апеляційного господарського суду від 08.06.2023 судом першої інстанції видано наказ суду.
17.11.2023 заявник звернувся до Черкаської міської ради з листом від 19.02.2024 №04-11-07/385 для отримання інформації (пояснення) щодо розпорядника бюджетних коштів, який буде визначений відповідальним за виконання виконавчого документа (наказу Господарського суду Черкаської області від 13.02.2024 у справі №10/2456(925/1535/21) про стягнення на користь ОСОБА_1 10 000,00 грн. судових витрат (а.с.9 т.39).
26.02.2024 листом №1543/3644-01-21 Черкаська міська рада на звернення заявника повідомила, що Черкаська міська рада не є головним розпорядником коштів місцевого бюджету Черкаської територіальної громади та не включена до мережі головних розпорядників коштів міського бюджету при виконанні програм і заходів державного та місцевого бюджетів; що з метою виконання судового рішення, слід звернутися до суду із заявою про зміну способу або порядку виконання рішення суду шляхом внесення змін у резолютивну частину виконавчого документа на "стягнути з Черкаської міської ради за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради 10000,00 грн. судових витрат" (а.с.14 т.39).
27.03.2024 за вх.№5343/24 до суду надійшла заява, що розглядається.
7. При вирішенні спору судом застосовано наступні норми законодавства.
Відповідно до Господарського процесуального кодексу України:
ч.1 і 2 ст.18. Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом;
ч.1 ст.327. Виконання судового рішення здійснюється на підставі наказу, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції;
ч.1 і 3 ст.331. За заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Згідно з Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №45, далі Порядок №845):
п.2. (…) безспірне списання - операції з коштами державного та місцевих бюджетів, що здійснюються з метою виконання Казначейством та його територіальними органами (далі - органи Казначейства) рішень про стягнення коштів без згоди (подання) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, боржників, органів місцевого самоврядування та/або державних органів на підставі виконавчих документів; боржники - визначені в рішенні про стягнення коштів державні органи, розпорядники бюджетних коштів (бюджетні установи), а також одержувачі бюджетних коштів в частині здійснення передбачених бюджетною програмою заходів, на які їх уповноважено, які мають відкриті рахунки в органах Казначейства, крім рахунків із спеціальним режимом використання;
п.3. Рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів до органів Казначейства (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій);
підп.2 п.4. Органи Казначейства вживають заходів до виконання виконавчих документів;
підп.1, 2 і 4 п.5. Під час виконання виконавчих документів органи Казначейства мають право: повідомляти органу, який видав виконавчий документ, про наявність обставин, що ускладнюють чи унеможливлюють його виконання, у спосіб і порядку, які визначені таким документом, крім випадків виконання рішень про стягнення коштів за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання судових рішень та виконавчих документів; звертатися у передбачених законом випадках до органу (посадової особи), який видав виконавчий документ, із заявою про роз`яснення рішення про стягнення коштів, порушувати клопотання про встановлення чи зміну порядку і способу виконання такого рішення, а також відстрочку та/або розстрочку його виконання; звертатися у передбачених законом випадках до органу (посадової особи), який видав виконавчий документ, із заявою про роз`яснення рішення про стягнення коштів, порушувати клопотання про встановлення чи зміну порядку і способу виконання такого рішення, а також відстрочку та/або розстрочку його виконання; вимагати від боржників вжиття ними заходів до виконання виконавчих документів;
п.9. Орган Казначейства повертає виконавчий документ стягувачеві у разі, коли боржник не має відкритих рахунків в органі Казначейства або в органі Казначейства відкрито боржнику лише рахунок із спеціальним режимом використання, крім випадків виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за яким є державний орган згідно із Законом України Про гарантії держави щодо виконання судових рішень;
п.31. У разі коли за визначеними органом Казначейства кодами класифікації видатків бюджету, за якими здійснюється безспірне списання коштів, відсутні відкриті асигнування (кошти на рахунках) або до кінця бюджетного періоду їх недостатньо для виконання судового рішення, орган Казначейства надсилає боржнику або бюджетній установі, що здійснює централізоване обслуговування боржника, вимогу щодо необхідності вжиття заходів для встановлення таких асигнувань або здійснення інших дій, спрямованих на виконання судового рішення (…). Боржник або бюджетна установа, що здійснює централізоване обслуговування боржника, зобов`язані протягом одного місяця після надходження зазначеної вимоги надіслати органу Казначейства письмове повідомлення про заходи, вжиті ними з метою виконання судового рішення, та у разі, коли в результаті здійснення таких заходів не забезпечено виконання судового рішення у повному обсязі, - надсилати щомісяця повідомлення про вжиті заходи. Безспірне списання коштів здійснюється з моменту відкриття відповідних асигнувань (…).
Відповідно до Бюджетного кодексу України:
п.6, 8, 18, 36 і 47 ч.1 ст.2. Бюджетне асигнування повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов`язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження; бюджетне призначення повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування; Головні розпорядники бюджетних коштів бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень; місцевий фінансовий орган установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції з складання прогнозів місцевих бюджетів, складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов`язані з управлінням коштами місцевого бюджету. Для цілей цього Кодексу орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань фінансів віднесено до місцевих фінансових органів; розпорядник бюджетних коштів бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань (…);
п.3 ч.1, ч.4, п.3 ч.5 ст.22. Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті. Головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
ч.1 ст.25. Казначейство України здійснює безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду.
ч.1 ст.43. При виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Казначейство України забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України (…). В органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (далі - органи Казначейства України), бюджетним установам відкриваються рахунки у встановленому законодавством порядку;
підп.1 ч.9 розділу Прикінцеві та перехідні положення. Установити, що до законодавчого врегулювання безспірного списання коштів бюджету та відшкодування збитків, завданих бюджету: рішення суду про стягнення (арешт) коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) виконується виключно Казначейством України. Зазначені рішення передаються до Казначейства України для виконання. Безспірне списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) здійснюється Казначейством України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за черговістю надходження таких рішень, щодо видатків бюджету в межах відповідних бюджетних призначень та наданих бюджетних асигнувань (…);
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні":
ч.1 ст.10. Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами;
ч.1 ст.16. Органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону;
ст.37-1 . До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі делеговані повноваження формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону.
8. Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.
Виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави (пункт 2 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 13.12.2012 року №18-рп/2012). Невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом (пункт 3 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 25.04.2012 №11-рп/2012).
Згідно з Бюджетним Кодексом України безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду входить до компетенції Казначейства України. Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області, як територіальний орган Казначейства, наділене повноваженнями щодо виконання судових рішень по стягненню коштів з місцевих бюджетів на підставі виконавчих листів шляхом безспірного списання коштів місцевих бюджетів.
Обставина відсутності у Черкаської міської ради, як боржника, відкритих рахунків у органу Казначейства, є тією обставиною, яка робить виконання судового рішення про стягнення коштів з рахунку Черкаської міської ради неможливим, та є підставою для зміни способу виконання судового рішення шляхом звернення стягнення на майно.
Виходячи із змісту ч.1 ст.16 Закону України "Про місцеве самоврядування", ч.2 ст.81 та ч.1 ст.96 Цивільного кодексу України орган місцевого самоврядування це організація, яка є юридичною особою публічного права, самостійно відповідає за своїми зобов`язаннями та у розумінні вищенаведених правових норм може бути боржником за рішенням суду про стягнення коштів.
Боржником у цій справі є саме Черкаська міська рада. Однак остання виступає як орган Черкаської територіальної громади (представник). Територіальна громада не може безпосередньо діяти в цивільному обороті, тому відповідним місцевим бюджетом Черкаської територіальної громади розпоряджається її орган Черкаська міська рада. У свою чергу, згідно з ч.1, 2 ст.11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи (…)
Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради згідно з Положенням про нього, є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольним та підзвітним Черкаській міській раді, підпорядкованим її виконавчому комітет та Черкаському міському голові; основними напрямками діяльності Департаменту та його повноваженнями є, зокрема, організація та ведення претензійної і позовної роботи; представництво інтересів Черкаської міської ради, її виконавчих органів та Черкаського міського голови в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів; участь в організації виконання та здійснення контролю за виконанням судових рішень виконавчими органами Черкаської міської ради (а.с.15 т.39).
У зв`язку з цим суд вважає, що вимога в частині зміни способу виконання судового рішення шляхом стягнення судових витрат у розмірі 10000,00 грн. з Черкаської міської ради за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради підлягає задоволенню.
Керуючись ст.234, 235, 331 ГПК України, суд
УХВАЛИВ:
1. Заяву Управління Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області від 25.03.2024 №04-10-10/640 задовольнити повністю.
Змінити спосіб та порядок виконання постанови Північного апеляційного господарського суду від 08.06.2023, на виконання якої Господарський суд Черкаської області видав наказ суду від 13.02.2024, шляхом стягнення із головного розпорядника коштів місцевого бюджету Департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (вул.Байди Вишневецького,36, м.Черкаси, 18001, ідентифікаційний код 38764676) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) 10000,00 грн. (десять тисяч гривень) судових витрат.
Ухвала суду набрала законної сили 10.05.2024 Ухвала суду може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду в порядку та у строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.
Строк пред`явлення ухвали до виконання відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" три роки.
Повне судове рішення складено і підписано 10.05.2024.
Направити цю ухвалу Управлінню Державної казначейської служби України у м.Черкасах Черкаської області; Черкаській міській раді; Департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради; арбітражному керуючому Голінному А.М., Демченку О.В..
Суддя Ю.А. Хабазня
Я-6
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 30.04.2024 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 119099300 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: визнання недійсними результатів аукціону |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Хабазня Ю.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні