справа № 388/652/24
провадження № 2-а/388/14/2024
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.05.2024м. Долинська
Долинський районний суд Кіровоградської області у складі:
головуючого - судді Кнурова О.А.,
секретар судового засідання Поліщук О.В,
розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області, поліцейського СРПП ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області Колісника Дмитра Олеговича, третя особа ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності та закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення, -
встановив:
позивач ОСОБА_1 звернувся до Долинського районного суду Кіровоградської області з адміністративним позовом до відповідачів: Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області, поліцейського СРПП ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області Колісника Д.О., третя особа ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області, в якому (позові) просив:
- скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі серії БАБ № 052165 від 24.04.2022 за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, винесену поліцейським СРПП ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області Колісником Д.О., про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності і закрити справу про адміністративне правопорушення.
Свої вимоги позивач обґрунтовував тим, що оскаржуваною постановою його було притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення 24.04.2022 адміністративних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП. Однак він заперечує вчинення ним зазначених у постанові правопорушень.
Ухвалою від 08.04.2024 зазначену позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та постановлено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження до суду не надходили.
Клопотання про проведення розгляду справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін до суду не надходили.
Від відповідача Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області до суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому відповідач просив у задоволенні позову відмовити у повному обсязі. Свої заперечення відповідач обґрунтовував тим, що позивача правомірно уповноваженою посадовою особою було притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення.
Крім того від відповідача Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області до суду надійшло клопотання про залишення позову без розгляду у зв`язку із відсутністю підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними.
Від третьої особи до суду надійшов лист, у якому зазначено про відсутність відеозапису фіксування працівниками поліції процедури провадження у справі про адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення 24.04.2024 адміністративних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, у зв`язку із закінченням строку зберігання відповідних відеозаписів.
Інші заяви по суті справи чи заяви з процесуальних питань до суду не надходили.
За наведених вище обставин, суд дійшов висновку про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши наявні у справі докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, надавши оцінку доводам, викладеним у позовній заяві на обґрунтування позовних вимог та у відзиві на позовну заяву на обґрунтування заперечення проти позову, суд дійшов висновку про задоволення позовної заяви, з огляду на таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист
Положення ст. 5 КАС України є реалізацією ч. 1 ст. 55 Конституції України, яка визначає, що кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб, у разі, якщо його права чи свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав та свобод.
На підставі досліджених доказів, наданих учасниками справи, судом встановлено такі обставини.
24.04.2024 поліцейським СРПП ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області Колісником Д.О., який з урахуванням положень ст. 222 КУпАП та позиції Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, викладеної у постанові від 17.09.2020 (справа № 742/2298/17) діяв від імені суб`єкта владних повноважень Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області, - прийнято рішення у формі постанови по справі про адміністративне правопорушення серії БАБ № 052165 від 24.04.2022, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП та накладено на останнього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 20400,00 грн.
Зі змісту зазначеної постанова вбачається, що 24.04.2022 о 12 год. 16 хв. у м. Долинська по пров. С. Петлюри ОСОБА_1 керуючи автомобілем ВАЗ 2101, номерний знак НОМЕР_1 , перед поворотом не подав сигнал світловим покажчиком повороту відповідного напрямку, під час руху не користувався засобом безпеки, не мав при собі та не надав для перевірки свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та керував ним будучи позбавленим права керування, чим порушив пп. «а» п. 2.1 , пп. «б» 2.1, пп. «в» 2.3, пп. «б» 9.2 Правил дорожнього руху.
Посилання на докази, на підставі яких було прийнято зазначену постанову, зміст постанови не містить.
З огляду на наведені вище правовідносини між сторонами, з приводу яких виник спір, судом відзначається таке.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок притягнення осіб до адміністративної відповідальності встановлений, зокрема, Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Положеннями ст. 245 КУпАП визначено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення необхідно з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також, з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Таким чином, обов`язковою умовою для притягнення особи до адміністративної відповідальності є встановлення на підставі належних та допустимих доказів факту вчинення адміністративного правопорушення та наявності у діянні особи, що є суб`єктом правопорушення, всіх обов`язкових ознак складу такого адміністративного правопорушення.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Положеннями ч. 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Так, посадовою особою відповідача, якою було прийнято оскаржувану постанову ОСОБА_1 було притягнено до адміністративної відповідальності за ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП у зв`язку із порушенням останнім пп. «а» п. 2.1 , пп. «б» 2.1, пп. «в» 2.3, пп. «б» 9.2 Правил дорожнього руху.
Положеннями ч. 5 ст. 121 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами.
Відповідно до пп. «в» 2.3 Правил дорожнього руху для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов`язаний: на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки. Дозволяється не пристібатися в населених пунктах водіям і пасажирам з інвалідністю, фізіологічні особливості яких унеможливлюють користування ременями безпеки, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів;
Положеннями до ч. 2 ст. 122 КУпАП України передбачено адміністративну відповідальність за порушення правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз`їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розташування транспортних засобів на проїзній частині, порушення правил руху автомагістралями, користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, користування під час руху транспортного засобу засобами зв`язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без допомоги рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання), а так само порушення правил навчальної їзди.
Відповідно до пп. «б» 9.2 Правил дорожнього руху водій повинен подавати сигнали світловими покажчиками повороту відповідного напрямку: б) перед перестроюванням, поворотом або розворотом.
Положеннями до ч. 1 ст. 126 КУпАП України передбачено адміністративну відповідальність за керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред`явила у спосіб, який дає можливість поліцейському прочитати та зафіксувати дані, що містяться в посвідченні водія відповідної категорії, реєстраційному документі на транспортний засіб, а також полісі (договорі) обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), або не пред`явила електронне посвідчення водія та електронне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов`язкового страхування у візуальній формі страхового поліса, а також інших документів, передбачених законодавством.
Відповідно до пп. «б» п. 2.1 Правил дорожнього руху водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі: б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил, Національної Гвардії, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, Держспецзв`язку, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - технічний талон)
Положеннями ч. 4 ст. 126 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами.
Відповідно до пп. «а» п. 2.1 Правил дорожнього руху водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі: a) посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії.
Посилання на докази, на підтвердження порушення ОСОБА_1 вимог пп. «а» п. 2.1 , пп. «б» 2.1, пп. «в» 2.3, пп. «б» 9.2 Правил дорожнього руху оскаржувана постанова не містить.
Докази, на підставі яких було прийнято оскаржувану постанову, які б відповідали вимогам ч. 1 ст. 251 КУпАП, на підтвердження порушення ОСОБА_1 ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, - стороною відповідача суду не надані.
Стороною відповідача також не надано доказів на спростування доводів позивача про заперечення самого факту провадження у справі про адміністративне правопорушення, за наслідками якого було прийнято оскаржувану постанову.
Як наслідок, судом не встановлено, з яких саме міркувань виходила та якими доказами керувалась посадова особа, яка діяла від імені відповідача, визнаючи позивача винним у скоєнні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, на підставі чого встановила порушення ОСОБА_1 пп. «а» п. 2.1 , пп. «б» 2.1, пп. «в» 2.3, пп. «б» 9.2 Правил дорожнього руху.
З урахуванням зазначеного суд констатує не доведеність порушення ОСОБА_1 вимог пп. «а» п. 2.1 , пп. «б» 2.1, пп. «в» 2.3, пп. «б» 9.2 Правил дорожнього руху, що свідчить про необґрунтованість оскаржуваної постанови та безпідставне притягнення останнього до адміністративної відповідальності за ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, на підставі чого суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваної постанови.
Відповідно до положень ч. 3 ст. 286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право:
1) залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення;
2) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи);
3) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення;
4) змінити захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.
На підставі зазначеного, враховуючи встановлення судом недоведеності наявності у діях ОСОБА_1 складу адміністративних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, суд констатує, що рішення, прийняте посадовою особою відповідача у формі постанови по справі про адміністративне правопорушення серії БАБ № 052165 від 24.04.2022, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності з накладенням адміністративного стягнення, - є протиправним, у зв`язку з чим підлягає скасуванню, а провадження у справі про адміністративне правопорушення закриттю.
Щодо клопотання відповідача про залишення позовної заяви без розгляду судом відзначається таке.
Обґрунтовуючи свою позицію про те, що позивачем пропущено строк звернення до адміністративного суду без поважних причин, відповідач зазначив, що оскаржувана постанова винесена 24.04.2022, позивач був присутній при винесенні оскаржуваної постанови про притягнення його до адміністративної відповідальності та відмовився від отримання її копії.
Відмова позивача від отримання спірної постанови призвела до набрання нею законної сили та розпочала відлік строку на її оскарження, оскільки саме з цього моменту позивач був обізнаний про її існування та у разі наявності сумнівів в її законності міг скористатись правом захисту своїх прав в адміністративному або судовому порядку.
Проте лише 03.04.2024 позивач звернувся до суду з позовом, тобто з порушенням передбачених законодавством строків, майже в 2 роки.
Разом з тим, судом відзначається, що положеннями ст. 289 КУпАП передбачено, що скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови, а щодо постанов по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та/або про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), - протягом десяти днів з дня набрання постановою законної сили. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 291 КУпАП постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксоване в автоматичному режимі, або про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), набирає законної сили після її вручення особі або отримання поштового повідомлення про вручення або про відмову в її отриманні, або повернення поштового відправлення з позначкою про невручення, або під час її виконання у випадках, передбачених частиною першою статті 300-1 цього Кодексу.
Таким чином, позиція сторони відповідача щодо набрання постановою законної сили після відмови особи від отримання її копії від поліцейського є помилковою, оскільки це є лише підставою для направлення копії постанови засобами поштового зв`язку і лише після, зокрема, відмови від отримання поштового повідомлення постанова набирає законної сили.
Відповідно до вимог п. 15 розділу ІV Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах поліції, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06.11.2015 № 1376 (далі - Інструкція) копія постанови по справі про адміністративне правопорушення протягом трьох днів вручається або надсилається особі, щодо якої цю постанову винесено. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення вручається особі, притягнутій до адміністративної відповідальності, особисто під підпис. У постанові по справі про адміністративне правопорушення зазначається дата її вручення і ставиться підпис правопорушника. У разі якщо копія постанови по справі про адміністративне правопорушення надсилається поштою, про це робиться відповідна відмітка у справі, до якої долучається корінець поштового повідомлення про її отримання.
Поряд з цим, долучена до матеріалів справи копія постанови серія БАБ № 052165 від 24.04.2022 не містить підпису особи, яка притягається до адміністративної відповідальності про отримання її копії. У постанові зазначено, що особа відмовилась від підпису про отримання її копії. При цьому у постанові зазначено, що її копія направлена засобами поштового зв`язку листом за вих. № 2672 від 25.04.2022.
Однак, стороною відповідача не надано доказів на підтвердження вручення копії зазначеної постанови особі, на яку було накладено адміністративне стягнення, або отримання поштового повідомлення про вручення чи про відмову в її отриманні, або повернення поштового відправлення з позначкою про невручення.
За даними листа Долинського відділу державної виконавчої служби у Кропивницькому районі Кіровоградської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 02.04.2024 вих. № 13919 на адвокатський запит було направлено копію зазначеної постанови адвокату Матичука В.В.
Таким чином, суд констатує відсутність даних на підставі яких об`єктивно можна встановити факт набрання на час звернення ОСОБА_1 до суду 04.04.2024 із даним позовом законної сили постановою БАБ № 052165 від 24.04.2022.
Відповідно до ч. 4 ст. 123 КАС України якщо після відкриття провадження у справі суд дійде висновку, що викладений в ухвалі про відкриття провадження у справі висновок суду про визнання поважними причин пропуску строку звернення до адміністративного суду був передчасним, і суд не знайде інших підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, суд залишає позовну заяву без розгляду.
Отже, відсутні правові підстави для застосування ч. 4 ст. 123 КАС України для залишає позовної заяви без розгляду.
Ухвалюючи рішення у справі, суд щодо його умотивованості відзначає, що доводи сторін у даній справі оцінені судом на предмет їх відповідності критеріям конкретності, доречності та важливості у рамках відповідних правовідносин, а відтак, інші доводи зазначені ними у заявах по суті справи та заявах з процесуальних питань, які було подано до суду, окрім проаналізованих вище, ґрунтуються на суб`єктивному трактуванні ними фактичних обставин справи і норм матеріального права, судової практики та процесуального закону, а тому такі доводи враховуючи, зокрема, практику Європейського суду з прав людини, не вимагають детальної відповіді або спростування.
Питання розподілу судових витрат слід вирішити відповідно до положень ст. 139 КАС України, якими, крім іншого, передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа, на підставі чого, враховуючи, що позов задоволено у повному обсязі суд дійшов висновку, що понесені та документально підтверджені позивачем судові витрати, які складаються з судового збору у розмірі 605,60 грн., слід відшкодувати позивачу за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області
Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 251, 255, 286 КАС України,
ухвалив:
адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області, поліцейського СРПП ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області Колісника Дмитра Олеговича, третя особа ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності та закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення, - задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення серії БАБ № 052165 від 24.04.2022 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, із накладенням адміністративного стягнення у виді штрафу у розмірі 20400,00 грн.
Справу про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 4 ст. 126, ч. 2 ст. 122, ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП, - закрити.
Стягнути на користь ОСОБА_1 понесені судові витрати у справі по сплаті судового збору у розмірі 605,60 грн. за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення до Третього апеляційного адміністративного суду безпосередньо або через Долинський районний суд Кіровоградської області (до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи). Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених ч.2ст. 299 КАС України.
Учасники справи:
- позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання (перебування): АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ;
- відповідач - Головне управління національної поліції в Кіровоградській області, місцезнаходження: вул. Віктора Чміленка, буд. 41, м. Кропивницький, 25006, ЄДРПОУ 40108709;
- відповідач - поліцейський СРПП ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області капрал поліції Колісника Дмитра Олеговича, місцезнаходження органу проходження служби: вул. Нова, буд. 42, м. Долинська, Кропивницький район, Кіровоградська область;
- третя особа - ВП № 1 (м. Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області місцезнаходження: вул. Нова, буд. 42, м. Долинська, Кропивницький район, Кіровоградська область, ЄДРПОУ 40799032.
Суддя О.А. Кнуров
Суд | Долинський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2024 |
Оприлюднено | 22.05.2024 |
Номер документу | 119147500 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху |
Адміністративне
Долинський районний суд Кіровоградської області
Кнуров О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні