Ухвала
від 18.04.2024 по справі 296/3500/24
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/3500/24

1-кс/296/1527/24

УХВАЛА

Іменем України

18 квітня 2024 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду міста Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України в Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 про арешт майна, у кримінальному провадженні №42022062020000062 від 08.04.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 27 ч. 3, 4 ст. 358, ч. 3 ст. 27 ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 27 ч. 4 ст. 358, ч. 5 ст. 27 Кримінального кодексу України (далі - КК України),

У С Т А Н О В И В :

І. СУТЬ КЛОПОТАННЯ

1.1. 16.04.2024 слідчий за погодженням з прокурором подав до Корольовського районного суду м. Житомира клопотання, в якому просив накласти арешт на майно підозрюваної у кримінальному провадженні № 42022062020000062 громадянки ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме на:

- 1 частки житлового будинку, за адресою: АДРЕСА_1 ;

- 1/1 частки квартири, за адресою: АДРЕСА_2 ;

- 1/1 частки земельної ділянки, кадастровий № 1822086200:01:000:0034, загальною площею (га): 3.3213;

- 1/1 частки земельної ділянки, кадастровий № 1822086200:01:000:0749, загальною площею (га): 0.2234;

- автомобіль «CITROEN C-ZERO», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов № НОМЕР_2 , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 .

1.2. Вказується, що Управління СБ України в Житомирській області проводить досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022062020000062 від 08.04.2022 за підозрою ОСОБА_6 (депутата Житомирської міської ради) у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 27 ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 27 ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 27 ч. 4 ст. 358 КК України, за підозрою ОСОБА_7 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 358, ч. 4 ст. 358, ч. 5 ст. 27 ч. 2 ст. 366 КК України, за підозрою ОСОБА_8 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 358, ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 358, ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 358 КК України, за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України, за підозрою ОСОБА_9 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.

1.3. Наприкінці 2021 року, не пізніше 20.12.2021 ОСОБА_6 , будучи достовірно обізнаним про те, що КП «АТП 0628» планує проводити тендер на прибирання та вивезення негабаритного та будівельного сміття на території, що обслуговується вказаним КП, на умовах субпідряду, з корисливих мотивів та з метою особистого незаконного збагачення розробив злочинний план щодо заволодіння грошовими коштами територіальної громади м. Житомира, призначеними для оплати виконаних робіт за вказаним тендером.

1.4. До виконання злочинного плану, ОСОБА_6 залучив головного інженера КП «АТП 0628» ОСОБА_8 , логіста КП «АТП 0628» ОСОБА_9 , інспектора з кадрів КП «АТП 0628» ОСОБА_5 та свого знайомого, мешканця м. Житомира, фізичну особу підприємця, ОСОБА_7 .

1.5. В межах реалізації злочинного умислу, ОСОБА_8 у грудні 2021 року, але не пізніше 20.12.2021, розробив матеріали тендерної пропозиції, у які вніс завідомо неправдиву інформацію щодо наявності у ФОП ОСОБА_7 обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг з перевезення негабаритного сміття, та відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та передав вказані документи ОСОБА_7 .

1.6. В свою чергу, фізична особа підприємець ОСОБА_7 , достовірно знаючи, що в розроблені ОСОБА_8 документи внесено завідомо неправдиву інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не маючи на меті виконання відповідних робіт, 20.12.2021 подав таку документацію до інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro» для участі у конкурсних торгах з закупівлі, оголошеної КП «АТП 0628» з прибирання та вивезення негабаритного та будівельного сміття на території, що обслуговується вказаним КП, на умовах субпідряду (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-01-011261-c, код ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), скріпивши її особистим електронним підписом.

1.7. За результатами аукціону, електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію ФОП ОСОБА_7 із ціною 1 698 000,00 грн без ПДВ., у зв`язку з чим ФОП ОСОБА_7 визначено переможцем торгів.

1.8. ОСОБА_5 , виконуючи вказівки ОСОБА_6 з питань фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_7 , від його імені, маючи доступ до банківських рахунків, електронного цифрового підпису, первинних господарських документів останнього, у період з травня по вересень 2022 року перераховувала грошові кошти, які надходили на рахунок ФОП ОСОБА_7 по вищевказаному договору на інший, особистий, банківський рахунок ОСОБА_7 за № НОМЕР_4 , відкритий у відділенні № НОМЕР_5 ПуАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (

АДРЕСА_3 . З метою доведення спільного злочинного умислу до кінця ОСОБА_6 , з корисливих мотивів, та з метою незаконного збагачення, перебуваючи у відділенні № НОМЕР_5 ПуАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( АДРЕСА_4 ), видаючи себе за ОСОБА_7 , зняв з вищевказаного особистого банківського рахунку ОСОБА_7 незаконно отримані грошові кошти місцевого бюджету територіальної громади м. Житомира у сумі 812 937,00 грн., таким чином заволодівши ними.

1.10. Згідно з висновком економічної експертизи № СЕ-19/106-23/10170-ЕК від 15.12.2023 територіальній громаді м. Житомира вищеописаними спільними злочинними діями ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_5 та ОСОБА_7 завдано майнову шкоду на загальну суму 812 937,00 грн., що у 600 разів перевищує неоподаткований мінімумів доходів громадян, тобто є особливо великим розміром.

1.11. Спільними злочинними діями ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_5 , ОСОБА_9 та ОСОБА_7 територіальній громаді м. Житомир завдано майнової шкоди на загальну суму 1 480 817 грн.

1.12. 11 квітня 2024 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 повідомлено про підозру у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.

1.13. Посилаючись на те, що санкція ч. 5 ст. 191 КК України, передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна, слідчий просив накласти арешт на майно підозрюваної ОСОБА_5 , з метою забезпечення можливої конфіскації майна за рішенням суду.

ІІ. ПРОЦЕДУРА

2.1. Фіксація під час розгляду клопотання за допомогою технічних засобів не здійснювалась на підставі частини 4 статті 107 КПК України.

2.2. Слідчий подав заяву, в якій просив проводити розгляд клопотання без його участі.

2.3. Підозрювана ОСОБА_5 у судове засідання не викликався на підставі частини 2 статті 172 КПК України, оскільки це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

ІІІ. НОРМИ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ПРАВА (КПК України)

Стаття 170. Накладення арешту на майно

1. Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. […]

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

2. Арешт майна допускається з метою забезпечення:

[…]3) конфіскації майна як виду покарання […]

[…]5. У випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна […].

Стаття 173. Вирішення питання про арешт майна

1. Слідчий суддя відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу. […]

2. При вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя повинен враховувати:

1) правову підставу для арешту майна;

[…] 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини 2 статті 170 цього Кодексу);

[…] 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження;

6) наслідки арешту майна для підозрюваного […], третіх осіб.

ІV. ОЦІНКА СЛІДЧОГО СУДДІ

4.1. Встановлено, що Управління СБ України в Житомирській області проводить досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022062020000062 від 08.04.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 27 ч. 3, 4 ст. 358, ч. 3 ст. 27 ч. 3 ст. 358, ч. 3 ст. 27 ч. 4 ст. 358, ч. 5 ст. 27 КК України.

4.2. 11 квітня 2024 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру:

- у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому за попередньою змовою групою осіб у великих розмірах, в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191 КК України;

- у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому повторно за попередньою змовою групою осіб в особливо великих розмірах, в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.

4.3. Слід враховувати, що на даній стадії кримінального провадження слідчий суддя не вирішує питання винуватості особи у вчиненні кримінального правопорушення, які вирішуються судом при ухваленні вироку, а лише встановлює наявність обставин підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, що може слугувати підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, за клопотанням сторони обвинувачення.

4.4. Слідчий суддя вважає, що матеріалами клопотання доведено наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_5 у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України, що стверджується: протоколом допиту свідка ОСОБА_10 від 11.01.2023, який показав, що з 2012 року ОСОБА_7 є одним із 4 співзасновників ПП «Прем?єр-Дент», основним видом діяльності якого є надання населенню стоматологічних послуг. При цьому ОСОБА_7 на роботі з?являється несистематично і свого робочого місця на підприємстві у нього немає. Кошти від діяльності ПП він отримує на банківську картку і на підприємстві займався поточним ремонтом приміщень; протоколом огляду території від 19.04.2022 за адресою: АДРЕСА_5 , відповідно до якого приміщень та техніки, які знаходяться у власності та/або користуванні ФОП ОСОБА_7 , не виявлено, а також відсутні особи які мають з ним трудові відносини; протоколами допиту свідків ОСОБА_11 від 19.04.2022, ОСОБА_12 від 20.04.2022, які показали, що за адресою: АДРЕСА_5 , ФОП ОСОБА_7 жодної діяльності не здійснює, виробнича та матеріально-технічна база вказаного ФОП за цією адресою відсутня; листами ПАТ «Житомирський комбінат силікатних виробів» № 2 від 09.01.2022 та ТОВ «Житомир-Агробудіндустрія» від 12.01.2023, відповідно до яких вказаними підприємствами упродовж 2022 року з ФОП ОСОБА_7 договорів оренди нежитлових приміщень (будівель, споруд, тощо) не укладалось і нерухомого майна у користування не надавалось; листом ТСЦ МВС № 1841 від 09.06.2022 № 735 на запит слідчого, яким підтверджується, що за ОСОБА_7 був 27.01.2021 зареєстрований OPEL ZAFIRA 1598 (2010), який 09.02.2021 був проданий; протоколами допитів свідків ОСОБА_13 , ОСОБА_14 від 10.09.2022, ОСОБА_15 від 02.11.2022, ОСОБА_16 від 04.11.2022, які показали, що з квітня по липень 2022 року здійснювали прибирання (підмітання) вулиць м. Житомира, без укладання цивільно-правових чи трудових договорів, а громадянин ОСОБА_7 їм невідомий. Працювали вони за усною домовленістю на особу на ім`я ОСОБА_17 , який привозив інструменти та оплачував роботи. При цьому свідок ОСОБА_15 повідомив, що одного разу ОСОБА_18 йому повідомила, що найвищим їх керівником є особа на прізвище « ОСОБА_19 ». Також, на початку виконання робіт вони надавали копії своїх паспортів; протоколами пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 10.09.2022 за участю свідків ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , від 02.11.2022 за участю свідка ОСОБА_15 , від 04.11.2022 за участю свідка ОСОБА_16 , які впізнали на фото працівника КП «АТП 0628» ОСОБА_9 , як особу, на яку вони працювали, та яка підвозила їм інструменти та оплачувала їх роботи; протоколами пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 10.09.2022 за участю свідків ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , які не впізнали на фото ОСОБА_7 ; протоколом обшуку від 14.07.2022 адміністративного приміщення КП «АТП 0628», за результатами якого за робочим місцем ОСОБА_8 вилучено оригінали тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_7 , що подавались на тендер, оголошений КП «УАШ», а також системний блок, що належить КП «АТП 0628», на якому містились електронні документи щодо господарської діяльності ФОП ОСОБА_7 . Окрім того за робочим місцем ОСОБА_5 виявлено телефон з абонентським номером, вказаним у тендерних пропозиціях ФОП ОСОБА_7 , на якому містилась переписка у ПЗ «Viber» від його імені з контрагентами та ноутбук, на якому містилась чорнова бухгалтерія ряду ФОПів, у тому числі ФОП ОСОБА_7 , їх ЕЦП, електронні копії документів щодо господарської діяльності, банківські виписки, тощо; протоколом за результатами проведення НСРД від 13.05.2022, де зафіксовано розмову начальника КП «АТП 0628» ОСОБА_6 з ОСОБА_8 про необхідність продовження дії договору між ФОП ОСОБА_7 та КП «УАШ» без оголошення тендеру. Також зафіксовано розмову між ОСОБА_6 та ОСОБА_9 з приводу прибирання вулиць м. Житомира, до яких залучено працівників КП ОСОБА_20 та ОСОБА_21 ; протоколом за результатами проведення НСРД від 06.06.2022, де зафіксовано розмову начальника КП «АТП 0628» ОСОБА_6 з ОСОБА_8 , у якій останній повідомляє, що він везе акти виконаних робіт та розповів про домовленість з директором КП «УАШ» про укладення прямих договорів без проведення тендерної процедури. Крім того у вказаному протоколі зафіксовано розмови між ОСОБА_6 та ОСОБА_9 , у яких останньому надаються вказівки про вивезення негабаритного сміття у м. Житомирі за вказаними ОСОБА_6 адресами. Також, зафіксовано розмову з ОСОБА_5 , у якій вона доповідає ОСОБА_6 про надходження на рахунок ФОП ОСОБА_7 коштів, зокрема і по договору з КП «УАШ» щодо прибирання тротуарів м. Житомира, що свідчить про підконтрольність ОСОБА_6 банківських рахунків ФОП ОСОБА_7 ; протоколом за результатами проведення НСРД від 07.07.2022 (щодо ОСОБА_6 ), де зафіксовано розмову у якій начальник КП «АТП 0628» ОСОБА_6 обіцяє передати грошові кошти ОСОБА_7 . Крім того у вказаному протоколі зафіксовано розмови між ОСОБА_6 та ОСОБА_9 , та ОСОБА_6 та його підлеглим щодо надання бензину для бензокос, тобто використання ресурсів КП «АТП 0628» (бензокосарок) для виконання умов договору між ФОП ОСОБА_7 та КП «УАШ», а також щодо оплати цих робіт. У цьому ж протоколі наявна розмова між ОСОБА_6 та ОСОБА_5 , у якій він дає вказівки перевірити стан надходження коштів на рахунок ОСОБА_7 та перерахувати кошти з одного рахунку на інший (особистий, з метою подальшого зняття готівки). У подальшому у розмові з ОСОБА_8 зафіксовано розмову ОСОБА_6 поза трубкою з касирами банку, та факт зняття ОСОБА_6 коштів з рахунку ОСОБА_7 від його імені (вказаний факт також підтверджується іншими матеріалами провадження); протоколом за результатами проведення НСРД від 07.07.2022 (щодо ОСОБА_7 ), згідно якого вказаний номер телефону активно використовується ОСОБА_5 , та де зафіксовано розмови ОСОБА_5 від імені ОСОБА_7 з приводу оренди контейнерів; протоколом за результатами проведення НСРД від 28.09.2022, де зафіксовано розмови, у яких начальник КП «АТП 0628» ОСОБА_6 хоче домовитись про передачу грошових коштів ОСОБА_7 , а також у подальшому, перебуваючи у приміщенні банку по телефону запитує у ОСОБА_7 номер з СМС-повідомлення для здійснення банківських операцій по рахунку від імені останнього; протоколом за результатами проведення НСРД від 13.05.2022, де зафіксовано розмови між ОСОБА_6 та ОСОБА_9 , в ході яких останній інформує ОСОБА_6 про виконання робіт з прибирання вулиць у м. Житомирі за договором між ФОП ОСОБА_7 та КП «УАШ», найманими працівниками з вказаним підприємцем; протоколом за результатами проведення НСРД від 20.12.2022 (щодо ОСОБА_9 ), у якому зафіксовано, що на кінець 2022 року роботи з вивезення негабаритного (будівельного) сміття продовжують проводитись силами КП «АТП 0628»; протоколами оглядів комп`ютерної техніки від 02.11.2022 та від 18.08.2023, а саме ноутбуку, вилученого на робочому місці працівника КП «АТП 0628» ОСОБА_5 , де зафіксовано наявність документів, що стосуються діяльності ФОП ОСОБА_7 , доходів останнього, джерел їх отримання, залишків на рахунку, переписка у ПЗ «Viber» як від імені та представника ОСОБА_7 , його акаунт в Google та електронна пошта; протоколом огляду веб-сайту Prozorro від 07.11.2022, у ході якого виявлено тендерну документацію ФОП ОСОБА_7 щодо прибирання і вивезення негабаритного та будівельного сміття на території, що обслуговується КП «АТП 0628». ФОП ОСОБА_7 з накладенням ЕЦП подав, зокрема, документи щодо наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг прибирання і вивезення негабаритного та будівельного сміття та відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказавши адресу місцезнаходження: АДРЕСА_5 , та телефон, яким фактично користувалась ОСОБА_5 ; протоколом огляду веб-сайту Prozorro від 08.11.2022, у ході якого виявлено тендерну документацію ФОП ОСОБА_7 за тендером КП «УАШ» щодо прибирання та підмітання вулиць м. Житомира. Установлено, що ФОП ОСОБА_7 з накладенням ЕЦП подав, зокрема, документи щодо наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг з прибирання тротуарів та вулиць м. Житомира та відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказавши адресу місцезнаходження: АДРЕСА_5 , та телефон, яким фактично користувалась ОСОБА_5 ; протоколом тимчасового доступу до речей і документів ГУ ПФУ в Житомирській області від 21.11.2022, в ході якого вилучено документацію щодо ФОП ОСОБА_7 , згідно якої на час реєстрації у серпні 2021 року в останнього відсутні будь-які наймані працівники, лише з 01.04.2022 за останнім обліковуються 5 працівників за договорами цивільно-правового характеру: ОСОБА_16 , ОСОБА_15 , ОСОБА_22 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 ; висновком експерта № СЕ-19/106-22/12911-ПЧ від 13.01.2023 за результатами судової почеркознавчої експертизи, згідно якого підписи від імені ОСОБА_7 у двох чеках на зняття готівки у графі «Клієнт» виконані ОСОБА_6 ; висновок експерта № СЕ-19/106-22/3528-ПЧ від 29.06.2023 за результатами додаткової судової почеркознавчої експертизи, згідно якого підписи від імені ОСОБА_7 у чеках на зняття готівки у графі «Клієнт» виконані ймовірно ОСОБА_6 ; протоколом допиту свідка ОСОБА_23 (завідуючої касою відділення 41 АКБ «АкордБанк») від 22.06.2023, яка надала показання щодо видачі коштів особі на ім`я ОСОБА_7 ; протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 21.07.2023 за участю свідка ОСОБА_23 , яка впізнала особу, якій видавала грошові кошти як ОСОБА_7 на фото, де зображений начальник КП «АТП 0628» ОСОБА_6 ; протоколом огляду диску від 23.10.2023, отриманого за результатами проведення судової комп?ютерно-технічної експертизи системного блоку, вилученого за робочим місцем головного інженера КП «АТП 0628» ОСОБА_8 , де зафіксовано електронні версії документів з тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_7 , що подавались на оголошений КП «УАШ» тендер з прибирання вулиць м. Житомира, знімок екрану з ескізом печатки ФОП ОСОБА_7 , сканований аркуш А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_7 з підписом, які співпадають з відповідними відтиском та підписами у вищевказаних сканкопіях документів, електронні версії актів здачі-приймання виконаних робіт, у тому числі за договором з вивезення негабаритного сміття (між КП «АТП 0628» та ФОП ОСОБА_7 ), графіки косіння та прибирань вулиць (по договору між ФОП ОСОБА_7 та КП «УАШ», тощо; висновком спеціаліста від 09.01.2023, відповідно до якого у період з січня по червень 2022 року у ФОП ОСОБА_7 відсутнє документальне підтвердження здійснення витрат на експлуатацію транспортних засобів для виконання робіт (послуг) з перевезення негабаритного сміття для КП «АТП 0628» та витрат, пов`язаних із заробітною платою працівників, задіяних до виконання договірних робіт, чим нанесено КП «АТП 0628» матеріальної шкоди на суму 667 880,00 грн. Окрім того, враховуючи, що у періоді з квітня по червень 2022 року у ФОП ОСОБА_7 за договором з КП «УАШ» документально підтверджено витрати щодо нарахування заробітної плати лише по 5 працівниках із місячною заробітною платою у розмірі 3250 грн., замість вказаних 24 працівників, включених до актів наданих послуг, чим нанесено міському бюджету матеріальної шкоди на суму 716 007,00 грн.; актом ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності в КП «АТП 0628» ЖМР за період 01.01.2018 по 30.09.2022 з додатками, у якому, зокрема висвітлені порушення КП «АТП 0628», допущені під час укладання та виконання договору з ФОП ОСОБА_7 , та які збігаються з висновком аудитора; висновком експерта № СЕ-19/106-23/10170-ЕК від 15.12.2023 за результатами судової економічної експертизи, згідно якого повністю підтверджуються висновки спеціаліста та нанесення КП «АТП 0628» та КП «УАШ» за результатами виконання вищевказаних договорів збитків на загальну суму 1 480 817 грн., та зняття з рахунку ОСОБА_7 вказаної суми готівкою ОСОБА_6 ; іншими матеріалами досудового розслідування..

4.5. Санкція ч. 5 ст. 191 КК України, передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

4.6. Тобто у випадку визнання ОСОБА_5 винною у вчиненні інкримінованого їй кримінального правопорушення, до неї може бути застосовано судом обов`язкове додаткове покарання, передбачене санкцією вказаної статті, у вигляді конфіскації майна.

4.7. Відповідно до Інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно №374285559, №374285720, №374285794, №374285346 від 15.04.2024 вбачається, що ОСОБА_5 є власником

- 1 частки житлового будинку, за адресою: АДРЕСА_1 ;

- 1/1 частки квартири, за адресою: АДРЕСА_2 ;

- 1/1 частки земельної ділянки, кадастровий № 1822086200:01:000:0034, загальною площею (га): 3.3213; 1/1 частки земельної ділянки, кадастровий № 1822086200:01:000:0749, загальною площею (га): 0.2234.

4.8. Згідно відомостей з реєстраційної картки слідує, що ОСОБА_5 є власником автомобіля «CITROEN C-ZERO», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов № НОМЕР_2 , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 .

4.9. При цьому, слідчим доведено наявність розумних підстав вважати наявними ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 КПК щодо майна підозрюваного.

4.10. Отже, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено наявність підстав, передбачених п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК для арешту належного підозрюваній ОСОБА_5 на праві власності майна, з позбавленням права його розпорядження та відчуження, з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання, та без позбавлення права його користування, що є розумним та пропорційним обмеженням права власності особи завданню кримінального провадження.

4.11. За вказаних обставин, клопотання слідчого є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 131, 132, 170-173, 309 Кримінального процесуального кодексу України,

П О С Т А Н О В И В :

1. Клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України в Житомирській області ОСОБА_3 , задовольнити.

2. Накласти арешт на майно підозрюваної у кримінальному провадженні №42022062020000062 громадянки ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме на:

- 1 частки житлового будинку, за адресою: АДРЕСА_1 ;

- 1/1 частки квартири, за адресою: АДРЕСА_2 ;

- 1/1 частки земельної ділянки, кадастровий № 1822086200:01:000:0034, загальною площею (га): 3.3213;

- 1/1 частки земельної ділянки, кадастровий № 1822086200:01:000:0749, загальною площею (га): 0.2234;

- автомобіль «CITROEN C-ZERO», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов № НОМЕР_2 , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 .

3. Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим ОСОБА_3 .

4. Копію ухвали видати старшому слідчому в ОВС слідчого відділу Управління СБ України в Житомирській області ОСОБА_3 для виконання/

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Житомирського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня отримання копії судового рішення та набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Слідчий суддя ОСОБА_24

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення18.04.2024
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу119154828
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —296/3500/24

Ухвала від 18.04.2024

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Рожкова О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні