ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
20 травня 2024 року м. Житомир справа № 240/8148/24
категорія 108120000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Чернова Г.В., розглянувши у порядку письмовому провадженні клопотання третьої особи про об`єднання по справі за позовом Комунального підприємства "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області до Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю "ОвручГазАвто" про визнання незаконним та скасування висновку,
встановив:
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області звернулося до Житомирського окружного адміністративного суду із позовом, в якому просить:
- визнати незаконним і скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-25-010875-a від 12.04.2024 р.
Ухвалою суду від 03 травня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, а також залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Приватне підприємство "Овручгазавто".
10 травня 2024 року на адресу суду від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Приватного підприємства "Овручгазавто" надійшло клопотання про об`єднання в одне провадження справ №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24.
На обґрунтування клопотання зазначає, що всі названі справи мають одного й того ж відповідача Північний офіс Держаудитслужби, оспорювані рішення від імені якого винесено його філією Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, а також висновки Північного офісу Держаудитслужби у всіх трьох справах є повністю тотожними щодо правової кваліфікації виявлених порушень.
Вирішуючи питання про наявність правових підстав для задоволення зазначеного клопотання, суд зазначає таке.
Так, частиною 1 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, в одній позовній заяві може бути об`єднано декілька вимог, пов`язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами, основні та похідні позовні вимоги.
Відповідно до частини 2 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд з урахуванням положень частини 1 цієї правової норми може за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи об`єднати в одне провадження декілька справ за позовами: одного й того самого позивача до одного й того самого відповідача; одного й того самого позивача до різних відповідачів; різних позивачів до одного й того самого відповідача.
Частиною 3 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що об`єднання справ в одне провадження допускається до початку підготовчого засідання, а у спрощеному позовному провадженні до початку розгляду справи по суті у кожній із справ.
Частиною 7 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що про об`єднання справ в одне провадження або роз`єднання позовних вимог, про відмову в об`єднанні справ в одне провадження, роз`єднанні позовних вимог суд постановляє ухвалу.
Суд зазначає, що об`єднання справ в одне провадження є правом, а не обов`язком суду. Тому, не зважаючи на те, що позовні вимоги у справах №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24 заявлені до одного і того самого відповідача, суд не вбачає доцільності в їх об`єднанні в одне провадження.
Окрім того, суд не приймає до уваги посилання третьої особи на тотожність правової кваліфікації виявлених порушень, оскільки вони стосуються різних тендерних процедур проведених різними учасниками.
Отже, з урахуванням викладеного та керуючись вимогами статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд не вбачає підстав для об`єднання справ №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24 в одне провадження, а тому відсутні підстави для задоволення клопотання Приватного підприємства "Овручгазавто".
Керуючись статтями 172, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
У задоволенні клопотання Приватному підприємству "Овручгазавто" про об`єднання в одне провадження адміністративних справ №240/7928/24, №240/8148/24 та №240/8240/24 - відмовити.
Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання.
Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її підписання.
Суддя Г.В. Чернова
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2024 |
Оприлюднено | 23.05.2024 |
Номер документу | 119173505 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Чернова Ганна Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні