РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі
21 травня 2024 року м. Рівне№460/4842/24Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Борискіна С.А., після одержання позовної заяви
Здолбунівської початкової школи №7 Здолбунівської міської ради Рівненської області до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про визнання протиправною та скасування вимоги, В С Т А Н О В И В :
Здолбунівська початкова школа №7 Здолбунівської міської ради Рівненської області звернулася до суду з позовом до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, в якому просила:
-визнати протиправними та скасувати вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про усунення виявлених порушень, що містяться у його листі-вимозі №131716-14/1201-2024 від 22.04.2024.
Ухвалою суду від 13.05.2024 позовну заяву залишено без руху. Позивач недоліки позову усунув, а тому такий приймається до розгляду судом.
Позовна заява подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність та відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства і вона подана з дотриманням правил підсудності.
Адміністративний позов подано у строк, установлений законом.
Підстави для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлені цим Кодексом, відсутні.
Частиною 1 статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Відповідно до ч.3 ст.12 КАС України, загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Згідно з ч.3 ст.257 КАС України, при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
З урахуванням характеру справи та поданих доказів, а також приписів ч.3 ст.257 КАС України, суд дійшов висновку, що з метою визначення всіх обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів, вказану адміністративну справу необхідно розглядати за правилами загального позовного провадження.
Згідно з ч.2 ст.173 КАС України завданням підготовчого провадження є: остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.
Відповідно до ч.1 ст.179 КАС України для виконання завдання підготовчого провадження в кожній судовій справі, яка розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання.
Враховуючи наведене, суд вважає за необхідне прийняти позовну заяву до розгляду, відкрити провадження в адміністративній справі та призначити підготовче засідання.
Також суд враховує, що ч.2 ст.49 КАС України передбачено, що треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
На переконання суду, з огляду на предмет і підстави позову, рішення в цій справі може вплинути на права та обов`язки Товариства з обмеженою відповідальністю "Архітектурне бюро "Янкор".
Таким чином, суд дійшов висновку про необхідність залучення Товариства з обмеженою відповідальністю "Архітектурне бюро "Янкор" до участі у справі як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.
Відповідно до вимог ч.3 ст.80 КАС України суд вважає за необхідне зобов`язати надати суду у строк до початку судового засідання додаткові докази.
Керуючись ст.12, 80, 171, 257-261 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Прийняти позовну заяву до розгляду.
Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Здолбунівської початкової школи №7 Здолбунівської міської ради Рівненської області ( вул. Лесі Українки,2, м.Здолбунів, Рівненський р-н, Рівненська обл., 35701 ) до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області ( вул. Міцкевича, 14, м. Рівне, Рівненська обл.,33028 ) про визнання протиправною та скасування вимоги.
Залучити Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурне бюро "Янкор" (вул.Грушевського,23, м.Ківерці, Луцький р-н, Волинська обл., 45201; код ЄДРПОУ 33353494) до участі в адміністративній справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.
Розгляд справи провести за правилами загального позовного провадження.
Підготовче засідання у справі призначити на "08" липня 2024 р. о 11:30 год. в залі судових засідань Рівненського окружного адміністративного суду (м. Рівне, вул. 16 Липня 87).
Встановити відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання до суду відзиву на позовну заяву.
Встановити третій особі п`ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання до суду пояснень щодо позову.
Роз`яснити, що відповідно до ч.3 ст.162 КАС України, копія відзиву, пояснень та доданих до них документів повинна бути надіслана (надана) іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
Запропонувати учасникам справи надати суду належні, допустимі, достовірні та достатні докази, якими обґрунтовуються їхні вимоги та заперечення, в порядку ст.79 КАС України.
Зобов`язати надати суду у строк до початку підготовчого судового засідання:
позивача: - докази на підтвердження обставин, за яких, на думку позивача, відбулося порушення його прав, свобод та інтересів;
відповідача: - належним чином засвідчені копії документів, що стали підставою для прийняття оскаржуваного рішення.
Роз`яснити учасникам справи, що у випадку якщо вони без поважних причин не нададуть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вони посилаються, суд вирішує справу на підставі наявних доказів (ч.5 ст.77 КАС України).
Копію даної ухвали надіслати учасникам справи разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені ст.44, 47 КАС України.
Відповідачу та третій особі надіслати копію позову з додатками.
У підготовче засідання викликати учасників справи.
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://court.gov.ua/fair/sud1770.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремо не оскаржується.
Суддя С.А. Борискін
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2024 |
Оприлюднено | 23.05.2024 |
Номер документу | 119175944 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
С.А. Борискін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні