Справа № 562/4385/23
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"18" квітня 2024 р. Здолбунівський районний суд
Рівненської області в складі:
головуючого судді Саган Л.В.
за участю секретаря судового засідання Аврамчук Н.П.
представника позивача адвоката Поліщука Д.В.
розглянувши увідкритому судовомузасіданні вм.Здолбуновів порядкуспрощеного позовногопровадження адміністративнусправу запозовною заявою ОСОБА_1 до Департаментупатрульної поліції,Управління патрульноїполіції вРівненській областіпро скасуванняпостанови пронакладення адміністративногостягнення всправі проадміністративне правопорушення,-
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення, вказуючи, що 21 листопада 2023 року сержантом поліції 1 батальйону 2 роти УПП в Рівненській області Муляр Оленою Вікторівною винесено постанову серії ЕА1 № 8179771 про притягнення його до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушень, передбачених ч.6ст.121,ч.1ст.121-3КУпАП,за те, що він 21 листопада 2023 року о 08 год. 32 хв. у м.Рівне Рівненської області по вул.Олекси Новака, 79, керував транспортним засобом "Tesla Model 3" з номерним знаком НОМЕР_1 , що не належить цьому транспортному засобу або не відповідає встановленим зразкам або вимогам, та з непристебнутим ременем безпеки, чим порушив вимоги пунктів 2.3 "в", 2.9 "в" Правил дорожнього руху, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 1190 гривень.
Постанову вважає незаконною та необгрунтованою, оскільки правил дорожнього руху він не порушував. Стверджує, що автомобіль "Tesla Model 3" було придбано ТОВ "ВАГ БРОК" в Республіці Чехія згідно договору купівлі-продажу № 0376 від 13 вересня 2023 року. Митна декларація № 23UA205150013760U0 від 18 вересня 2023 року оформлена на одержувача - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАГ БРОК" (адреса: 43020, м.Луцьк Волинської області, вул.Рівненська, 76а). У митній декларації на синьому штампі вказано "видано транзитний номер для разових поїздок Т4МІ4007". Згідно довіреності, виданої 01 червня 2023 року ТОВ "ВАГ БРОК", довіритель уповноважив ОСОБА_1 керувати автомобілем та доставляти товар (кузова, причіпи, напівпричіпи та інші складові частини автомобілів), які належать ТОВ "ВАГ БРОК". На вимогу працівника поліції він надав усі необхідні документи на автомобіль, проте поліцейський не взяв їх до уваги. Вважає, що постанова винесена з порушенням норм права, сержант поліції ОСОБА_2 при складанні постанови помилилася, що він керував транспортним засобом, номерний знак якого не належить цьому транспортному засобу або не відповідає встановленим зразкам або вимогам, та з непристебнутим ременем безпеки.
Просить суд скасувати постанову про притягнення його до адміністративної відповідальності серії ЕА1 № 8179771 від 21 листопада 2023 року та закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення в зв`язку з відсутністю у його діях складу адміністративного правопорушення.
У судовому засіданні представник позивача ОСОБА_1 - адвокат Поліщук Д.В. вимоги позову підтримав у повному обсязі, просить задовольнити.
Представник Департаменту патрульної поліції та Управління патрульної поліції в Рівненській області в судове засідання не з`явився. Представник відповідачів ОСОБА_3 подала до суду відзиви, в яких позов не визнає. Зазначає, що 21 листопада 2023 року о 08 год. 32 хв. у м.Рівне Рівненської області по вул.Олекси Новака, 79 ОСОБА_1 керував транспортним засобом "Tesla Model 3" з номерним знаком НОМЕР_1 , який не належить цьому транспортному засобу або не відповідає встановленим зразкам або вимогам, та з непристебнутим ременем безпеки, чим порушив п.2.3 "в", п.2.9 "в" Правил дорожнього руху та скоїв адміністративні правопорушення, передбачені ч.5 ст.121, ч.1 ст.121-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пунктом 1 ч.1 ст.35 Закону України "Про національну поліцію" визначено, що поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі, якщо водій порушив Правила дорожнього руху.
Дана подія та розгляд справи про адміністративні правопорушення відносно ОСОБА_1 були зафіксовані на технічний пристрій, що закріплений на форменному одязі поліцейського 470604, 473134, про що є відомості в постанові.
Розгляд справи відносно ОСОБА_1 проводився відповідно до ст.279 КУпАП, позивача було ознайомлено з правами, передбаченими ст.63 Конституції України, ст.268 КУпАП. Інспектором патрульної поліції не здійснювалось будь-яких перешкод щодо реалізації позивачем своїх прав як особи, що притягується до адміністративної відповідальності.
На кожний зареєстрований на території України транспортний засіб видається номерний знак (номерні знаки) відповідно до Постанови КМУ від 07 вересня 1998 року №1388 "Про затвердження порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів" та Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 166 від 02 березня 2021 року.
Позивачем, як при розгляді справи на місці зупинки працівникам поліції, так і до позовної заяви, не було надано документів, які б підтверджували належність номерного знаку НОМЕР_1 транспортному засобу "Tesla Model 3". Вказане підтверджується наданою Митною декларацією (форма МД-2, МД-6) від 18.09.2023, на якій власноруч записано транзитний номерний знак. Крім того, договору купівлі-продажу та інших належних документів також не надано.
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Рівненській області надано інформацію про те, що 21 жовтня 2015 року відповідальна особа ПП "ЄВРО ТРЕЙД" ОСОБА_4 отримав від регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Волинській області номерні знаки для разових поїздок, серед яких був номерний знак НОМЕР_1 . Станом на 21 грудня 2023 року даний номерний знак знаходиться у ПП "ЄВРО ТРЕЙД" (м.Луцьк Волинської області, проспект Перемоги, 1, офіс 305, код ЄДРПОУ 39297546) та на транспортні засоби не присвоювався. Автомобіль "Tesla Model 3", кузов № НОМЕР_2 , розмитнений ТОВ "ВАГ БРОК" (код ЄДРПОУ 44469839).
Стверджує, що оскаржувана постанова є правомірною та винесеною у повній відповідності нормам чинного законодавства в межах компетенції поліцейського патрульної поліції. Вважає, що позивач намагається уникнути адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху. Просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Вислухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов не підлягає до задоволення з наступних підстав.
Відповідно до ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Пунктами 8, 11 ч.1 ст.23 Закону України "Про Національну поліцію" встановлено, що Поліція відповідно до покладених на неї завдань регулює дорожній рух та здійснює контроль за дотриманнямПравил дорожнього руху його учасниками та за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі; у випадках, визначених законом, здійснює провадження у справах про адміністративні правопорушення, приймає рішення про застосування адміністративних стягнень та забезпечує їх виконання.
Згідно з п.4 розділу І "Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі", затвердженої наказом МВС України від 07 листопада 2015 року №1395 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2015 року за №1408/27853, у разі виявлення правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, розгляд якого віднесено до компетенції Національної поліції України, поліцейський виносить постанову у справі про адміністративне правопорушення без складання відповідного протоколу, що узгоджується з положеннями ст.258 КУпАП. Постанова виноситься в разі виявлення адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, передбачених, зокрема, ч.5 ст.121, ч.1 ст.121-3 КУпАП, поліцейськими підрозділів Департаменту патрульної поліції, територіальних (відокремлених) підрозділів територіальних органів поліції, поліцейські яких забезпечують безпеку дорожнього руху в окремих регіонах та населених пунктах.
Судом встановлено,що 21листопада 2023року сержантомполіції 1батальйону 2роти УППв Рівненськійобласті МулярОленою Вікторівноювинесено постановусерії ЕА1№8179771про накладенняна ОСОБА_1 адміністративного стягненняпо справіпро адміністративнеправопорушення усфері забезпеченнябезпеки дорожньогоруху,зафіксоване нев автоматичномурежимі,в розмірі1190гривень заскоєння адміністративнихправопорушень,передбачених ч.5 ст.121, ч.1 ст.121-3 КУпАП.
В оскаржуваній постанові зазначено, що 21 листопада 2023 року о 08 год. 32 хв. у м.Рівне Рівненської області по вул.Олекси Новака, 79 водій ОСОБА_1 керував транспортним засобом з непристебнутим ременем безпеки, а також з номерним знаком НОМЕР_3 , що не належить цьому транспортному засобу або не відповідає встановленим зразкам або вимогам, чим порушив вимоги пунктів 2.3 "в", 2.9 "в" Правил дорожнього руху.
Згідно вимог п.2.3 "в" Правил дорожнього руху для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов`язаний на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними та не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки. Дозволяється не пристібатися в населених пунктах водіям і пасажирам з інвалідністю, фізіологічні особливості яких унеможливлюють користування ременями безпеки, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів.
Положеннями пункту 2.9 "в" Правил дорожнього руху визначено, що водієві забороняється керувати транспортним засобом, не зареєстрованим в уповноваженому органі МВС, або таким, що не пройшов відомчу реєстрацію в разі, якщо законом встановлена обов`язковість її проведення, а також без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу; не відповідає вимогам стандартів; закріплений не в установленому для цього місці; закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м; неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий.
Також частиною 1 ст.37 Закону України "Про дорожній рух" встановлено, що забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає встановленим вимогам, або з номерними знаками, які закріплені у не встановлених для цього місцях, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів, перевернуті чи не освітлені, а також транспортних засобів, що підлягають обов`язковому технічному контролю, але не пройшли його, та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України поліса обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").
Відповідно до ч.5 ст.121 КУпАП порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами - тягне за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з ч.1 ст.121-3 КУпАП керування або експлуатація транспортного засобу без номерного знака, з номерним знаком, що не належить цьому засобу або не відповідає встановленим зразкам або вимогам, з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, перевернутим чи неосвітленим, закритим іншими предметами (в тому числі прозорими), з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію, забрудненим номерним знаком, якщо така забрудненість не дає можливості чітко визначити символи або буквено-числову комбінацію номерного знака з відстані двадцяти метрів, а так само вчинення інших дій, спрямованих на умисне приховування номерного знака, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року №1388 затверджено "Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів" (далі - Порядок), яким встановлено єдину на території України процедуру державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), присвоєння буквено-цифрової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої, оформлення і видачі реєстраційних документів та/або їх формування в електронній формі.
Згідно з п.2 Порядку, цей Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх. Представники власників транспортних засобів виконують обов`язки та реалізують права таких власників у межах наданих їм повноважень.
За змістом п.28 Порядку, ввезені в Україну транспортні засоби підлягають державній реєстрації на підставі заяв власників і митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронних митних декларацій або виданих митними органами посвідчень про їх реєстрацію в сервісних центрах МВС.
Пунктом 31 Порядку визначено, що на транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України більш як на 30 діб, видаються тимчасові реєстраційні талони із зазначенням строку тимчасового ввезення, встановленого митним органом відповідно до митного законодавства, про що зазначається в документах про митне оформлення таких засобів.
У разі закінчення строку тимчасового ввезення транспортного засобу особистого користування, зазначеного в тимчасовому реєстраційному талоні, останній вважається недійсним, а транспортний засіб - незареєстрованим.
У відповідності до ч.5 ст.14 Закону України "Про дорожній рух" учасники дорожнього руху зобов`язані, зокрема, знати і неухильно дотримувати вимог цього Закону, Правил дорожнього руху та інших нормативно-правових актів з питань безпеки дорожнього руху; створювати безпечні умови для дорожнього руху, не завдавати своїми діями або бездіяльністю шкоди підприємствам, установам, організаціям і громадянам; виконувати розпорядження органів державного нагляду та контролю щодо дотримання законодавства про дорожній рух.
Відповідно доп.1.1.Правил дорожньогоруху ціПравила відповіднодо ЗаконуУкраїни «Продорожній рух»встановлюють єдинийпорядок дорожньогоруху навсій територіїУкраїни.Інші нормативніакти,що стосуютьсяособливостей дорожньогоруху (перевезенняспеціальних вантажів,експлуатація транспортнихзасобів окремихвидів,рух назакритій територіїтощо),повинні ґрунтуватисяна вимогахцих Правил.
Згідно положень ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до пункту 9 розділу ІІІ "Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі" поліцейський, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права і обов`язки, заслуховує осіб, які беруть участь у розгляді справи, досліджує докази та вирішує клопотання.
Згідно зі ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Відповідно до пунктів 1, 2 розділу ІІІ «Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі», затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України 07.11.2015 № 1395, справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення, за місцем проживання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, за місцем реєстрації транспортного засобу та на місці вчинення адміністративного правопорушення. Постанова по справі про адміністративні правопорушення, передбачені ч.5 ст.121 та ч.1 ст.121-3 КУпАП, виноситься поліцейськими підрозділів Департаменту патрульної поліції, територіальних (відокремлених) підрозділів територіальних органів поліції, поліцейські яких забезпечують безпеку дорожнього руху в окремих регіонах та населених пунктах на місці вчинення адміністративного правопорушення.
Як вбачається з відеозапису з нагрудної камери поліцейського, дослідженого судом у судовому засіданні, під час руху транспортного засобу водій ОСОБА_1 не був пристебнутим ременем безпеки. При цьому ремінь безпеки був пристебнутий поза спиною ОСОБА_1 .
Також, як вбачається з інформації, наданої Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Рівненській області від 21 грудня 2023 року за № 31/5313-17-2023, згідно з п.12 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1200, забезпечення суб`єктів господарювання номерними знаками для разових поїздок та номерними знаками "Транзит" здійснюється відповідно територіальним органом з надання сервісних послуг МВС в установленому законодавством порядку. 21 жовтня 2015 року відповідальна особа ПП "ЄВРО ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 39297546) ОСОБА_4 отримав від регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Волинській області номерні знаки для разових поїздок, серед яких був номерний знак НОМЕР_1 . Станом на 21 грудня 2023 року даний номерний знак знаходиться у ПП "ЄВРО ТРЕЙД" (м.Луцьк Волинської області, проспект Перемоги, 1, офіс 305, код ЄДРПОУ 39297546) та на транспортні засоби не присвоювався. Автомобіль "Tesla Model 3", кузов № НОМЕР_2 , розмитнений ТОВ "ВАГ БРОК" (код ЄДРПОУ 44469839).
Тому суд не бере до уваги власноруч зазначену відмітку на Митній декларації від 18 вересня 2023 року про присвоєння транспортному засобу "Tesla Model 3" транзитного номеру для разових поїздок Т4МІ4007, оскільки не було дотримано встановленого законом порядку отримання номерного знаку.
Пунктом 1.9 Правил дорожнього руху встановлено, що особи, які порушують ці Правила, несуть відповідальність згідно із законодавством.
За таких обставин суд дійшов висновку, що скоєння позивачем адміністративних правопорушень, передбачених ч.5 ст.121 та ч.1 ст.121-3 КУпАП, підтверджується належними доказами, а тому притягнення його як правопорушника до адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху є правомірним і законним.
Постанову у справі про адміністративне правопорушення серії ЕА1 № 8179771 від 21 листопада 2023 року про притягнення позивача до адміністративної відповідальності за ч.5 ст.121 та ч.1 ст.121-3 КУпАП було винесено сержантом поліції 1 батальйону 2 роти УПП в Рівненській області ОСОБА_2 у межах наданих їй повноважень, встановлених ст.222 Кодексу України про адміністративні правопорушення, з дотриманням вимог чинного законодавства, адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 1190 гривень застосоване до позивача ОСОБА_1 на підставі ч.2 ст.36 КУпАП у межах санкції ч.5ст.121та ч.1ст.121-3КУпАП.
Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.1 ст.77 КАС України).
Обов`язок доказування в адміністративному судочинстві, визначений статтею 77 КАС України, розподіляється таким чином, що позивач повинен довести обставини, якими він обґрунтовує позовні вимоги, тобто підставу позову, а відповідач повинен довести обставини, якими він обґрунтовує заперечення проти позову. Аналогічний правовий висновок щодо обов`язку доказування в адміністративному процесі викладено в постанові Верховного Суду від 14 березня 2018 року у справі №760/2846/17.
У рішенні по справі «О`Галлоран та Франціс проти Сполученого Королівства» від 29 червня 2007 року Європейський Суд з прав людини зазначив, що «…будь-яка особа, яка володіє чи керує автомобілем, підпадає під дію спеціальних правил, оскільки володіння та використання автомобілів є таким, що потенційно може завдати серйозної шкоди. Ті, хто реалізували своє право володіти автомобілями та їздити на них, тим самим погодились нести певну відповідальність та виконувати додаткові обов`язки у правовому полі…».
Невизнання вини та твердження позивача про те, що постанова була винесена з порушенням порядку розгляду справ про адміністративні правопорушення, суд розцінює як намагання уникнути відповідальності за скоєні адміністративні правопорушення.
Оскільки позовні вимоги ОСОБА_1 не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду справи та судом не встановлено підстав для скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення серії серії ЕА1 № 8179771 від 21 листопада 2023 року, вимоги позову задоволенню не підлягають.
На підставі наведеного та керуючись ст.ст.6-11, 19, 20, 77, 241-243, 286 КАС України, суд
в и р і ш и в:
У задоволенні позову ОСОБА_1 до Департаменту патрульної поліції, Управління патрульної поліції в Рівненській області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення в справі про адміністративне правопорушення відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Позивач:ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 .
Відповідач: Департамент патрульної поліції, місцезнаходження: 03048, м.Київ, вул.Федора Ернста, 3, код ЄДРПОУ 40108646.
Відповідач: Управління патрульної поліції в Рівненській області, місцезнаходження: 33028, м.Рівне Рівненської області, вул.Степана Бандери, 14А.
Повний текст рішення складено 22 квітня 2024 року.
С у д д я
Суд | Здолбунівський районний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2024 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 119200068 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Здолбунівський районний суд Рівненської області
Саган Л. В.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні