ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 травня 2024 рокуСправа №160/5670/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бондар М.В. розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Державної служби охорони при ГУ МВС України в Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) до Управління Державної служби охорони при ГУ МВС України в Дніпропетровській області (далі - Управління, відповідач), в якій позивач, з урахуванням уточненого позову, просить суд:
- визнати дії Управління Державної служби охорони при ГУ МВС України в Дніпропетровській області по розрахунку розміру грошового забезпечення при складанні грошового атестату на ОСОБА_1 на момент звільнення протиправними;
- зобов`язати Управління Державної служби охорони при ГУ МВС України в Дніпропетровській області виготовити на ОСОБА_1 грошовий атестат з включенням до нього розміру щомісячної доплати за службу у нічний час у розмірі 35% посадового окладу та надіслати її до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.
На обґрунтування позовних вимог у позовній заяві позивач зазначає, що отримує пенсію за вислугу років у відповідності до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 № 2262-XII (далі Закон №2262-XII). На підставі грошового атестату №6 від 14.11.2005, позивачу була нарахована пенсія. Позивач зазначає, що до грошового атестату №6 від 14.11.2005 включені такі види грошового забезпечення: посадовий оклад - 100,00 грн.; оклад за військовим (спеціальним) званням - 55 грн.; відсоткова надбавка за вислугу років 35% - 54,25 грн.; 100 % надбавка 100% - 209,25 грн; надбавка за ОУС становить 50% - 77,50 грн.; надбавка за безперервну службу 15% - 74,40 грн; премії 30%- 171,12 грн; доплата від суми пенсії 25% - 109,38 грн., сума пенсії 59% - 437,50 грн. Проте, не було включено доплату за роботу у нічний час, як така, що має постійний характер. 23.01.2024 позивач звернувся із запитом до Управління поліції охорони в Дніпропетровській області, в якому просив: надати копії наказів №220/с від 25.06.1984 та 134 о/с від 08.11.2005 в паперовій формі, викладених на аркуші паперу; копії табелів роботи, відповідно до яких позивач долучався до роботи у нічний час. Листом Управління поліції охорони в Дніпропетровській області від 30.01.2024 №1зі /43/23/3/01-2024 направлено позивачу довідку від 30.01.2024 №1зі/43/23/4/01-2024. В довідці Управління поліції охорони в Дніпропетровській області від 07.02.2024 №11-0/43/23/3/01-2024 обліку несення служби в нічний час, виданої на ім`я ОСОБА_1 , міститься інформація про розмір додаткових видів грошового забезпечення, яке отримував за період з листопада 2003 по жовтень 2005, відповідно до якої останній долучався до роботи у нічний час. 12.02.2024 позивач звернувся із заявою до відповідача з проханням виготовити на ім`я ОСОБА_1 грошовий атестат з включенням до нього розміру щомісячної доплати за службу у нічний час у розмірі 35% посадового окладу та надіслати її до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області. Листом від 20.02.2024 №9/1-2-0/ЛК відповідачем відмовлено у підготовці та направленні до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області до грошового атестату додаткового виду грошового забезпечення осіб рядового і нальчицького складу органів внутрішніх справ, як доплату за службу в нічний час у розмірі 35 % посадового окладу. Вважаючи дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Ухвалою суду від 18.03.2024 відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення (виклику) сторін в порядку, визначеному статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
16.04.2024 до суду надійшов відзив відповідача, в якому Управління просить відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначає, що 26.12.2005 позивач звернувся до відповідача з претензією щодо не проведення всіх належних розрахунків при звільненні, у зв?язку з чим на підставі наказу Бабушкінського відділу Державної служби охорони в м. Дніпропетровську УДСО при ГУМВС України в Дніпропетровській області від 07.02.2006 №89 зроблено перерахунок цих сум та внесено відповідні зміни до грошового атестату. На думку відповідача, факт звернення позивача із зазначеною претензією свідчить про те, що одразу після звільнення ним вживались певні заходи щодо з?ясування розміру всіх належних йому сум при звільненні. Пунктом 13 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 №1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» (далі - Постанова №1294) визначено, що ця постанова набирає чинності з дня втрати чинності указами Президента України, що визначають умови грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу державних органів, але не раніше ніж 01.01.2008. Оскільки позивача звільнено 08.11.2005, Постанова №1294 не є нормативно-правовим актом, який регулює спірні правовідносини, і не підлягає застосуванню при вирішенні даного судового спору. Пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 №393 «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - Постанова №393) передбачалось, що пенсії обчислюються з таких видів грошового забезпечення: ??окладу за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням; ??окладу за військове або спеціальне звання; ??процентної надбавки за вислугу років; додаткових видів грошового забезпечення, що надаються щомісяця (надбавки за вчене звання і науковий ступінь, кваліфікацію та умови служби). Законом №2262-XII було встановлено, що до складу грошового забезпечення для обчислення пенсій враховуються лише ті надбавки та доплати, які мають щомісячний характер. Як свідчить довідка від 07.02.2024 №11-0/43/23/3/01-2024, надана позивачеві правонаступником відповідача та долучена ним до позову, доплата за службу у нічний час у даному конкретному випадку не носила щомісячного характеру. Так, у 2004 році ця доплата позивачеві не здійснювалась у березні, травні та вересні, у 2005 році - у квітні та листопаді.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини.
ОСОБА_1 з листопада 2005 року призначено пенсію відповідно до Закону №2262-XII.
Відповідно до довідки Управління поліції охорони в Дніпропетровській області від 30.01.2024 №1зі/43/23/4/01-2024 ОСОБА_1 проходив службу міліціонером взводу по охороні кредитно-фінансових установ II-ої батальйону міліції Бабушкінського відділу Державної служби охорони в м. Дніпропетровську УДСО при УМВС України в Дніпропетровській області з 15.06.1984 (наказ УПО №22 о/с від 25.06.1984) по 08.11.2005 (наказ УДСО № 134 о/с від 08.11.2005). З 01.01.2002 батальйон міліції Бабушкінського відділу Державної служби охорони в м. Дніпропетровську УДСО при УМВС України в Дніпропетровській області став безбалансовим, правонаступником було УДСО при ГУМВС України в Дніпропетровській області (наказ ГУДСО при МВС України №211 від 01.01.2002). Згідно з наказом МВС України від 07.11.2015 №1399 Управління Державної служби охорони при ГУ МВС України в Дніпропетровській області ліквідоване. На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 13.10.2015 № 834 (зі змінами) правонаступником є Управління поліції охорони в Дніпропетровській області.
Також, до матеріалів справи долучено довідку обліку несення служби в нічний час (год) від 07.02.2024 №11-0/43/23/3/01-2024, виданої Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області Овсієнку В.П., з якої вбачається нарахування ОСОБА_1 доплати за роботу у нічний час у період з листопада 2003 по жовтень 2005:
- листопад 2003: кількість годин за роботу у нічний час 58,00 грн, доплата за роботу у нічний час 12,69; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 30,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 6,23;
- грудень 2003: кількість годин за роботу у нічний час 62,00 грн, доплата за роботу у нічний час 11,86; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 26,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 4,72;
- січень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 62,00 грн, доплата за роботу у нічний час 13,65; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 24,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 5,02;
- лютий 2004: кількість годин за роботу у нічний час 30,00 грн, доплата за роботу у нічний час 6,56; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 26,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 5,40;
- березень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 0,00 грн, доплата за роботу у нічний час 0,00; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- квітень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 60,00 грн, доплата за роботу у нічний час 12,57; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 30,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 5,97;
- травень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 0,00 грн, доплата за роботу у нічний час 0,00; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- червень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 50,00 грн, доплата за роботу у нічний час 10,42; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 24,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- липень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 64,00 грн, доплата за роботу у нічний час 12,73; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 26,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 4,91;
- серпень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 40,00 грн, доплата за роботу у нічний час 8,38; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 30,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 5,97;
- вересень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 0,00 грн, доплата за роботу у нічний час 0,00; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- жовтень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 24,00 грн, доплата за роботу у нічний час 5,00; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 10,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 1,98;
- листопад 2004: кількість годин за роботу у нічний час 32,00 грн, доплата за роботу у нічний час 6,36; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- грудень 2004: кількість годин за роботу у нічний час 56,00 грн, доплата за роботу у нічний час 10,71; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 26,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 4,72;
- січень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 40,00 грн, доплата за роботу у нічний час 9,27; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 22,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 4,84;
- лютий 2005: кількість годин за роботу у нічний час 50,00 грн, доплата за роботу у нічний час 10,94; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- березень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 60,00 грн, доплата за роботу у нічний час 12,00; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- квітень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 0,00 грн, доплата за роботу у нічний час 0,00; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- травень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 16,00 грн, доплата за роботу у нічний час 3,68; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 22,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 4,81;
- червень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 52,00 грн, доплата за роботу у нічний час 11,45; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- липень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 56,00 грн, доплата за роботу у нічний час 11,67; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- серпень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 64,00 грн, доплата за роботу у нічний час 12,80; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- вересень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 58,00 грн, доплата за роботу у нічний час 11,53; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00;
- жовтень 2005: кількість годин за роботу у нічний час 62,00 грн, доплата за роботу у нічний час 12,92; кількість годин за роботу у нічний час для сумісництва 0,00; доплата за роботу у нічний час за сумісництвом 0,00.
Крім того, до матеріалів справи долучено копію грошового атестату №6, виданого ОСОБА_1 14.11.2005, та в якому містились наступні складові грошового забезпечення:
- посадовий оклад 100,00 грн;
- оклад за спеціальне звання 55,00 грн;
- відсоткова надбавка за вислугу років у розмірі 35% - 54,25 грн.
Вислуга років станом на 08.11.2005 наказом №134 о/с від 08.11.2005 складає 23 роки 04 місяці 12 днів.
Також, вищевказаний грошовий містив такі складові грошового забезпечення:
- надбавка 100%, згідно з наказом МВС України №779 від 11.09.2001 209,25 грн;
- надбавка за безперервну службу 15%, наказ №545 від 11.11.2005 90,81 грн;
- надбавка за особливі умови служби 50%, наказ №1 від 01.01.2005 77,50 грн;
- премія щомісячна 30%, прот. №546 від 11.11.2005 208,86 грн;
- щомісячна доплата від суми пенсії 25% 109,38 грн.
Після чого, до грошового атестату були внесені зміни та складові грошового забезпечення виглядали наступним чином:
- посадовий оклад 100,00 грн;
- оклад за спеціальне звання 55,00 грн;
- відсоткова надбавка за вислугу років у розмірі 35% - 54,25 грн.
Вислуга років станом на 08.11.2005 наказом №134 о/с від 08.11.2005 складає 23 роки 04 місяці 12 днів.
Також, вищевказаний грошовий містив такі складові грошового забезпечення:
- надбавка 100%, згідно з наказом МВС України №779 від 11.09.2001 209,25 грн;
- надбавка за безперервну службу 55% 353,88 грн;
- надбавка за особливі умови служби 50% 77,50 грн;
- премія щомісячна 30% 299,19 грн;
- щомісячна доплата від суми пенсії 25% 147,42 грн.
12.02.2024 позивач звернувся із заявою до відповідача з проханням виготовити на ім`я ОСОБА_1 грошовий атестат з включенням до нього розміру щомісячної доплати за службу у нічний час у розмірі 35% посадового окладу та надіслати її до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.
Листом від 20.02.2024 №9/1-2-0/ЛК Управлінням повідомлено, що згідно з наказом МВС України від 06.04.2016 №260 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та здобувачам вищої освіти закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, що здійснюють підготовку поліцейських» грошовий атестат поліцейським видається у разі переміщення по службі (переведення, відрядження, переходу), а також звільнення поліцейського зі служби в поліції. Поліцейським, які звільняються з призначенням пенсії, грошовий атестат на руки не видається, а передається разом з іншими документами до підрозділу відповідного органу поліції, який здійснює підготовку та подання до органів, що призначають пенсії, необхідних для призначення пенсії документів. Підставами для виконання службових обов`язків у нічний час є графіки нарядів та чергувань, затверджені наказами керівників підрозділів органів поліції. Доплата за службу в нічний час не має постійного характеру та виплачується поліцейським, залучення яких до служби в нічний час, підтверджене вказаними вище документами, за минулий місяць одночасно з платою грошового забезпечення за поточний місяць. Оскільки доплата за службу в нічний час не є щомісячною доплатою остійного характеру виплати, а залежить виключно від кількості фактично відпрацьованих годин особисто поліцейським у нічний час, доплата в нічний час для обчислення та перерахунку пенсії не враховується.
Вважаючи дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Надаючи правову оцінку вказаним обставинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Національному антикорупційному бюро України, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції, Бюро економічної безпеки України чи Державній кримінально-виконавчій службі України, регулює Закон № 2262-ХІІ.
Відповідно до вказаного Закону держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.
Відповідно до частини третьої статті 43 Закону №2262-ХІІ в редакції, чинній на час звільнення позивача зі служби, пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення за останньою штатною посадою перед звільненням, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, встановлених законодавством.
Згідно з пунктом 7 Постанови № 393, в редакції, чинній на момент звільнення позивача зі служби в органах внутрішніх справ, пенсії обчислюються з таких видів грошового забезпечення:
окладу за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням;
окладу за військове або спеціальне звання; процентної надбавки за вислугу років;
додаткових видів грошового забезпечення, що надаються щомісяця (надбавки за вчене звання і науковий ступінь, кваліфікацію та умови служби). Розмір додаткових видів грошового забезпечення визначається (за вибором тих, хто звернувся за пенсією) за 24 останні календарні місяці служби підряд перед зверненням за пенсією або за будь-які 60 календарних місяців служби підряд протягом усієї служби перед зверненням за пенсією незалежно від наявних перерв у службі. Середньомісячна сума додаткових видів грошового забезпечення за 24 календарні місяці і за 60 календарних місяців визначається шляхом ділення загальної суми додаткових видів грошового забезпечення за 24 календарні місяці служби підряд (перед зверненням за пенсією) чи за 60 календарних місяців служби підряд (протягом всієї служби) відповідно на 24 і 60.
07.11.2007 Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову №1294.
Пунктом 1 Постанови №1294, установлено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Згідно зі схемою додаткових видів грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ (додаток № 26 до Постанови № 1294) до щомісячних видів грошового забезпечення віднесено, зокрема, доплату за службу в нічний час.
Постанова №1294 набрала законної сили 01.01.2018.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 звільнено на пенсію у 2005 році, коли Постанова №1294 ще не діяла.
Відповідно до статті 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
За загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності й припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Дія закону та іншого нормативно-правового акта не може поширюватися на правовідносини, які виникли і закінчилися до набрання чинності цим законом або іншим нормативно-правовим актом.
Такий правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 08.08.2021 у справі №9901/315/20.
Також, суд не може брати до уваги правові висновки, викладені у постановах Верховного Суду України, на які посилається ОСОБА_1 , та копії яких долучені до позовної заяви, оскільки в цих судових рішеннях спірними періодами є час, коли вже набрала чинності Постанова №1294.
Втім, як було зазначено вище, спірні правовідносини у цій справі стосуються періоду (2005 рік), коли Постанова №1294 ще не діяла.
Також, з довідки обліку несення служби в нічний час (год) від 07.02.2024 №11-0/43/23/3/01-2024, виданої Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області ОСОБА_1 вбачається, що позивач здійснював роботу у нічний час у період з листопада 2003 по жовтень 2005 не постійно.
Так, у березні 2004, травні 2004, вересні 2004, квітні 2005 ОСОБА_1 не встановлювалась доплата за роботу у нічний час.
Проаналізувавши вищевикладене, суд дійшов таких висновків:
-на час виникнення спірних правовідносин була чинною редакція Постанови №393, пунктом 7 якої було встановлено, що пенсії обчислюються з таких видів грошового забезпечення: ??окладу за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням; ??окладу за військове або спеціальне звання; ??процентної надбавки за вислугу років; додаткових видів грошового забезпечення, що надаються щомісяця (надбавки за вчене звання і науковий ступінь, кваліфікацію та умови служби);
-посилання ОСОБА_1 на Постанову №1294 суд не може взяти до уваги, оскільки на момент виникнення спірних правовідносин у цій справі, вищевказана Постанова не була чинною. Постанова №1294 набрала законної сили 01.01.2008. Втім, спірні правовідносини виникли у 2005 році;
-з довідки обліку несення служби в нічний час (год) від 07.02.2024 №11-0/43/23/3/01-2024, виданої Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області ОСОБА_1 вбачається, що робота позивача у нічний час не мала постійного характеру.
Відповідно до приписів статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України закріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Таким чином, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Враховуючи відмову в задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат не здійснюється.
На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 ) до Управління Державної служби охорони при ГУ МВС України в Дніпропетровській області (адреса: вул. Короленка, 4, м. Дніпро, 49001; ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 08596854) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя М.В. Бондар
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2024 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 119204044 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні