Рішення
від 14.05.2024 по справі 280/1868/24
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

14 травня 2024 року (12 год. 36 хв.)Справа № 280/1868/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Конишевої О.В.,

за участю секретаря судового засідання Власов В.В.,

за участю позивача-Хлистунов О.М.,

за участю представників:

позивача Крант В.М.,

відповідача ОСОБА_1 ,

третьої особи Гайдук С.П.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовною заявою ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 )

до Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області (70432, Запорізька область, Запорізький район, с. Степне, вул. Першотравнева, буд.50)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Степненський сільський голова Запорізького району Запорізької області Любименко Вячислав Михайлович (70432, Запорізька область, Запорізький район, с. Степне, вул. Першотравнева, буд.110)

про визнання протиправними та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

28.02.2024 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_2 (далі позивач) до Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області (далі відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Степненський сільський голова Запорізького району Запорізької області ОСОБА_3 в якому позивач просить суд: визнати протиправним та скасувати пункт 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет, затвердженого рішенням № 14 «Про затвердження Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області» від 18.08.2023.

Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що керуючись пунктом 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет, Голова Степненської сільської ради всупереч вимогам Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» самостійно без подання на розгляд на пленарному засіданні до відповідної ради затвердив укладені договори оренди землі. Питання про укладення договорів оренди землі ні на земельну комісію, ні на сесію не виносилося. Зазначає про протиправність делегування повноважень виконавчому комітету щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради. Позивач вважає, що доки буде існувати оскаржуваний пункт 2.6.2 Положення про виконавчий комітет, укладені від імені ради договори не будуть виноситися сільським головою на сесію сільської ради для затвердження. Зокрема звертає увагу, що відповідачем не наведено жодного обґрунтованого аргументу щодо правових підстав делегування радою зазначених повноважень виконавчому комітету.Просить позов задовольнити.

Відповідач наголошує на законності (дотримання процедури) прийняття рішення Степненської сільської ради від 18.08.2023 № 14 виходячи з того, що під час його прийняття ним не була порушена процедура прийняття рішення. Далі відповідач зазначає, що серед повноважень виконавчого комітету наявні як власні (самоврядні) так і делеговані радою повноваження. Зокрема зазначає, що сільський голова укладає договори від імені сільської ради та подає окремі договори на затвердження до відповідної ради. Крім того, не затвердження договорів відповідною радою не призводить до недійсності цих договорів та не перешкоджає державній реєстрації речових прав, що виникають на їх підставі, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Відповідач посилається на Закон України «Про статус депутатів місцевих рад» в якому визначені статус, права та обов`язки депутатів місцевих рад, наголошуючи при цьому, що позивач, як депутат місцевої ради, свої повноваження як депутат Степненської сільської ради не реалізував, його права як депутата не є порушеними. Просить у задоволенні позовних вимог відмовити.

Третя особа яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача, зазначає, що сільський голова укладає договори від імені сільської ради та подає окремі договори на затвердження до відповідної ради. Проте законодавством не встановлено вичерпного переліку договорів, що підлягають затвердженню радою, та не встановлено строк для здійснення сільським головою відповідного подання до ради для затвердження договорів. Отже, Степненська сільська рада та Степненський сільський голова позбавлені можливості самостійно визначити перелік таких договорів. Таким чином у Степненського сільського голови не було підстав для звернення до Степненської сільської ради для затвердження укладених ним договорів оренди землі, зазначених у позовній заяві. Зокрема зазначив, що виконавчий комітет Степненської сільської ради не приймав рішень про затвердження договорів на підставі пункту 2.6.2 Положення, затвердженого рішенням Степненської сільської ради. Відповідні повноваження Виконавчого комітету Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області до тепер не реалізовані. Оскільки, виконавчий комітет не приймав рішень на виконання пункту 2.6.2 Положення, права позивача, навіть гіпотетично, не порушувались. Крім того, відсутній зв`язок між укладеними договорами оренди земельних ділянок та зареєстрованими речовими правами в державному реєстрі прав, з однієї сторони, та порушеними правами позивача, позовною вимогою щодо визнання протиправним та скасування пункту 2.6.2 Положення, з іншої сторони, через не застосування оскаржуваного пункту Положення про виконавчий комітет сільської ради до зазначених у позовній заяві договорів оренди, та недоведеністю позивачем факту порушення своїх прав укладеними договорами оренди. Просить у задоволенні позовних вимог відмовити.

Ухвалою суду від 21.02.2024 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі №280/1868/24 та призначено підготовче засідання на 26.03.2024 року.

26.03.2024 протокольною Ухвалою суду відкладено підготовче засідання на 16.04.2024.

16.04.2024 протокольною Ухвалою суду відкладено підготовче засідання на 01.05.2024.

01.05.2024 Ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 14.05.2024.

14.05.2024 проголошено вступну та резолютивну частину рішення суду

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

18 серпня 2023 року Степненська сільська рада Запорізького району Запорізької області на тридцять шостій позачерговій сесії прийняла рішення № 14 «Про затвердження Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області» (далі-Положення про Виконавчий комітет)

Пунктом 2.6. Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області були визначені повноваження Виконавчого комітету щодо управління комунальною власністю.

Згідно пункту 2.6.2. Положення Виконавчому комітету були делеговані повноваження щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради.

Підставою для звернення до суду з цим позовом стала та обставина, що позивач, через існування оскаржуваного пункту 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет не має змоги домогтися вирішення питання про затвердження укладених (та тих, які будуть укладатися в майбутньому) договорів оренди землі на пленарному засіданні сільської ради, депутатом якої він є.

Зокрема зазначає, що вирішення питань регулювання земельних відносин є виключною компетенцією сільської ради, згідно п. 34 ст. 26 Закону України 280/97-ВР. Тобто, приписами чинного законодавства встановлено, що розгляд клопотання заінтересованої особи у вирішенні зазначеного питання повинно прийматись у формі рішення, виключно на пленарних засіданнях міської ради.

Всупереч вимогам Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» № 280/97-ВР (далі- Закон№ 280/97-ВР) сільський голова уклавши договори оренди земельних ділянок комунальної власності одноособово їх затвердив посилаючись на пункт 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет не подавши їх на затвердження до Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

Суд звертає увагу, що порядок прийняття рішення Степненської сільської ради від 18.08.2023 № 14 «Про затвердження Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області» не є предметом розгляду, як і не є предметом розгляду повноваження сільського голови щодо підписання договорів, предметом розгляду у даній справі є саме питання законності делегування повноважень Виконавчому комітету Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради (пункт 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет).

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно із статтею 25 Закону України № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Згідно частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень сільського, селищного, міського голови: 2) організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету; 3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету ; 16) укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради.

Таким чином, сільський голова укладає договори від імені сільської ради, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради.

Статтею 26 Закону України № 280/97-ВР визначено виключну компетенцію сільських, селищних, міських рад та зазначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються серед інших і такі питання: (…) 28-1) прийняття рішень про укладення спеціальних інвестиційних договорів відповідно доЗакону України"Про державну підтримку інвестиційних проектів із значними інвестиціями"; 31) прийняття рішень про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення; 34) вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин; 43) затвердження договорів, укладених сільським, селищним, міським головою від імені ради, з питань, віднесених до її виключної компетенції (…)

Тобто виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до ч.1, 3 статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. Сільська, селищна, міська рада утворює у складі виконавчого комітету ради орган з питань містобудування та архітектури.

Частино 1 статті 52 Закону України № 280/97-ВР визначено, що виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.

Відповідно до ч.2 статті 52 Закону України № 280/97-ВР виконавчий комітет ради:

1) попередньо розглядає та схвалює проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, прогноз місцевого бюджету, проект місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;

2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;

3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб.

Згідно ч.3 статті 52 Закону України № 280/97-ВР сільська, селищна, міська рада може прийняти рішення про розмежування повноважень між її виконавчим комітетом, відділами, управліннями, іншими виконавчими органами ради та сільським, селищним, міським головою (у тому числі з метою забезпечення надання адміністративних послуг у строк, визначений законом) в межах повноважень, наданих цим Законом виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

За приписами частини 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» положення про виконавчі органи ради затверджуються відповідною радою.

Степненською сільською радою утворений виконавчий комітет, зареєстрований як окрема юридична особа публічного права Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області (ЄДРПОУ 25486268).

Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад визначені статтями 27 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

На виконання вищенаведених приписів законодавства Степненська сільська рада ухвалила рішення від 18.08.2023 № 14 «Про затвердження Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області», яким затвердила Положення про виконавчий орган ради Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

Як вже зазначалося пунктом 2.6.2. Положення Виконавчому комітету були делеговані повноваження щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради.

Суд звертає увагу, що Виконавчому комітету були делеговані повноваження щодо затвердження не лише договорів оренди землі, а всіх договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради.

Тому головним питання у даній справі є те, що чи мала право Степненська сільська рада делегувати виконавчому комітету повноваження щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської радою

При цьому суд ще раз наголошує, що питання наявності повноважень у сільського голови укладати від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради та подавати їх на затвердження відповідній раді, не є спірним, так як такі повноваження чітко передбачені п.16 ч.4 ст.42 Закону України № 280/97-ВР.

Не є предметом розгляду у даній справі питання правомірності укладання сільським головою договорів оренди землі, тому суд не приймає всі аргументи сторін з цього приводу.

Судом були проаналізовані статті 27 41, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», які чітко регулюють повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, серед яких і повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

З детального аналізу наведених вище норм Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», судом встановлено, що до повноважень, як і до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад не відноситься затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради.

Як встановлено ч.1 до ст. 52 Закону України № 280/97-ВРвиконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.

Тобто з огляду на наведені вище норми закону сільська, селищна, міська рада може прийняти рішення про делегування повноважень виконавчому комітету, але лише щодо тих питань, які віднесені Законом України № 280/97 до відання виконавчих органів ради, так як в законі відсутні повноваження у виконавчих органів сільських, селищних, міських рад щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради, відповідно пункт 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідач наголошує на законності (дотриманні процедури) прийняття рішення Степненської сільської ради від 18.08.2023 № 14. Суд з цього приводу зазначає, що позивач у позові не оскаржує сам порядок затвердження Положення про виконавчий комітет, як і законність в цілому прийняття даного рішення, предметом розгляду є саме пункт 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет, затвердженого рішенням № 14, яким делеговані повноваження Виконавчому комітету щодо затвердження договорів, укладених сільським головою від імені сільської ради, з питань, віднесених до виключної компетенції сільської ради.

Також, суд вважає за необхідне зазначити, що Виконавчий комітет Степненської сільської ради до тепер не прийняв жодного рішення щодо затвердження договорів оренди землі, укладених сільським головою (довідка від 12.04.2024 №380, а.с 146), зокрема і тих, які надає до матеріалів справи сам позивач. Крім того, позивач не надає доказів, що виконавчий комітет затверджує будь-які інші договори.

Стосовно аргумента відповідача, що позивач, як депутат, не вчинив жодних дій щодо скасування оскаржуваного пункту Положення про Виконавчий комітет та вважає, що права позивач не є порушеними, а відповідно і відсутнє право звернення до суду. З цього приводу суд зазначає наступне.

Звертаючись до суду позивач зазначив, що він є депутатом Степненської сільської ради.

За положеннями частини першоїстатті 2 КАС Українизавданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини першоїстатті 5 КАС Україникожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини, та стягнення з відповідача -суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Пунктами 1 та 2 частини першоїстатті 4 КАС Українивизначено, що адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; публічно-правовий спір - спір, у якому, зокрема, хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій.

Юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорівзакономвстановлено інший порядок судового провадження (пункт 1 частини першоїстатті 19 КАС України).

Таким чином, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій, крім спорів, для яких законом установлений інший порядок судового вирішення.

Особливості провадження у справах щодо оскарження нормативно-правових актів органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та інших суб`єктів владних повноважень регламентованостаттею 264 КАС України.

Відповідно до чч.2 та 3 ст.264 КАС України право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб`єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт.

Нормативно-правові акти можуть бути оскаржені до адміністративного суду протягом всього строку їх чинності.

Позивач як фізична особа, є депутатом Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області, так як оскаржуване Положення не є актом індивідуальної дії, а його дія розповсюджується на невизначене коло осіб, тому суд вважає, що ОСОБА_2 є суб`єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт, тому має право оскаржити Положення про Виконавчий комітет, затвердженого рішенням № 14 «Про затвердження Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області» від 18.08.2023.

Той факт, що позивач є депутатом Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області не позбавляє його права звернення до суду, так як жодний нормативно-правовий акт, в тому числі і Закон України «Про статус депутатів місцевих рад», будь-яких обмежень щодо звернення саме депутатів з таким позовом не містять.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 КАСУкраїнипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області (70432, Запорізька область, Запорізький район, с. Степне, вул. Першотравнева, буд.50, код ЄДРПОУ 05383342), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Степненський сільський голова Запорізького району Запорізької області Любименко Вячислав Михайлович (70432, Запорізька область, Запорізький район, с. Степне, вул. Першотравнева, буд.110, ідентифікаційний номер 2403112717) задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати пункт 2.6.2. Положення про Виконавчий комітет, затвердженого рішенням № 14 «Про затвердження Положення про Виконавчий комітет Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області» від 18.08.2023.

Стягнути на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір у розмірі 1211,20 грн (одну тисячу двісті одинадцять гривень 20 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області (70432, Запорізька область, Запорізький район, с. Степне, вул. Першотравнева, буд.50, код ЄДРПОУ 05383342).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготовлено в повному обсязі 22.05.2024.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2024
Оприлюднено24.05.2024
Номер документу119204388
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —280/1868/24

Рішення від 14.05.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Рішення від 14.05.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні