Постанова
від 14.05.2024 по справі 702/346/24
МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження № 3/702/221/24

Справа № 702/346/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 травня 2024 року м. Монастирище

Суддя Монастирищенськогорайонного судуЧеркаської областіНейло І.М.,з участюпрокурора БлиндюкаВ.Б.,особи якапритягуєтьсядоадміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,розглянувши матеріали,якінадійшлиз Управліннястратегічних розслідуваньв Черкаськійобласті Департаментустратегічних розслідуваньНаціональної поліціїУкраїни про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого на посаді в.о. начальника КП "Монастирищенське виробниче управління житлово-комунального господарства" проживає АДРЕСА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.172-6КУпАП, якому згідно ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП було роз`яснено його права,

ВСТАНОВИВ:

До Монастирищенського районного суду Черкаської області надійшли матеріали справи про адміністративне правопорушення, складені відносно ОСОБА_1 за ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 28.03.2024 № 172, ОСОБА_1 , перебуваючі на посаді в.о. начальника Комунального підприємства «Монастирищенське виробниче управління житлово-комунального господарства» та відповідно до підпункту «а» п.2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції»суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, в порушення вимог частини 1статті 45, п. 2 -7 Прикінцевих положень Закону України «Про запобігання корупції» без поважних причин, несвоєчасно подав до Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік, оскільки граничний термін подачі був 31.01.2024, а декларація фактично подана 09.02.2024, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчиненому правопорушенні визнав.

Прокурор у судовому засіданні просив визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні вказаного адміністративного правопорушення та притягнути його до адміністративної відповідальності.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає наступне.

Так, відповідно дост. 9 КУпАПадміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за якузакономпередбачено адміністративну відповідальність.

Згідност. 280 КУпАПорган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 1ст. 172-6 КУпАПвизначено, що несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, є адміністративним правопорушенням, пов`язаним з корупцією.

Згідно з статутом комунального підприємства «Монастирищенське виробниче управління житловокомунального господарства», підприємство створене рішенням облвиконкому від 20.09.1990, знаходиться у підпорядкуванні Монастирищенської міської ради, є юридичною особою, користується правом господарського відання щодо закріпленого за ним майна, діє на основі господарського розрахунку, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові і немайнові права та нести обов`язки, бути позивачем та відповідачем у судах, займатися діяльністю, яка відповідає напрямкам, передбаченим цим статутом.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань від 16.02.2024, комунальне підприємство «Монастирищенське виробниче управління житловокомунального господарства», є юридичною особою, код ЄДРПОУ 03357091, місцезнаходження: вул. Санаторна, 7 м. Монастирище Черкаська область. Засновником юридичної особи є Монастирищенська міська рада.

Таким чином, КП «Монастирищенське виробниче управління житловокомунального господарства» є юридичною особою публічного права.

Згідно Розпорядження міського голови Монастирищенської міської ради Черкаської області від 31.12.2021 № 415-ктр ОСОБА_1 призначено з 04.01.2022 на посаду виконуючого обов`язки начальника КП «Монастирищенське виробниче управління житлово-комунального господарства».

Відповідно до ч. 1ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції»(в редакціїЗакону №3384-ІХ від 20.09.2023), особи, зазначені у пункті 1, підпунктах «а», «в» - «г» пункту 2 частини першоїстатті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування(далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Згідно з п. 2-7Розділу ХІІІ «Прикінцеві положення» ЗУ «Про запобігання корупції»(в редакціїЗакону №3384-ІХ від 20.09.2023), особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до статті 45 цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинностіЗаконом України" Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану", подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року.

На підставі вказаних нормативних актів ОСОБА_1 , будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та суб`єктом правопорушення, пов`язаного з корупцією, був зобов`язаний подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2022 рік не пізніше 31.01.2024.

Однак, як вбачається з копії сторінки інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функційдержави або місцевого самоврядування вбачається, що ОСОБА_1 щорічну декларацію за 2022 рік подав 09.02.2024 о 10 год. 24 хв., тобто несвоєчасно.

Поважні причини щодо несвоєчасного подання щорічної декларації за 2022 рік особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у ОСОБА_1 відсутні, а тому суд дійшов висновку про доведеність вини останнього у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення, судом враховується характер вчиненого правопорушення, особу яка притягується до адміністративної відповідальності та його відношення до вчиненого.

Відповідно до ст. 22 Кодексу України про адміністративні правопорушення, при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності обмежившись усним зауваженням.

Враховуючи відомості про особу ОСОБА_1 , який раніше не притягувався до адміністративної відповідальності, позитивну характеристику за місцем роботи, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність, а також щире каяття у вчиненому, суд приходить до висновку про можливість звільнення ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за ч. 1ст. 172-6 КУпАП, обмежившись усним зауваженням.

Відповідно до ч. 2ст. 284 КУпАП при оголошенні усного зауваження, виноситься постанова про закриття справи.

Керуючись ст. ст. 22, Керуючись статтями22,23,24,27,172-6,280,283 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

На підставі ст. 22 КУпАП звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, обмежившись усним зауваженням.

Провадження у справі закрити.

Постанова може бути оскаржена до Черкаського апеляційного суду.Скаргу на постанову у справі, може бути подано протягом десяти днівз дня винесення постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу про апеляційне оскарження,не було подано.

Суддя: І.М. Нейло

СудМонастирищенський районний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення14.05.2024
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу119231773
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —702/346/24

Постанова від 14.05.2024

Адмінправопорушення

Монастирищенський районний суд Черкаської області

Нейло І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні